Panu Rajala pettyneenä kun naiset eivät ota enää yhteyttä
Kuinka joku _voi_ olla näin sokea itselleen? Ei selkeästi ymmärrä missä on mennyt vikaan.
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on 80. Miten hän voi olla vieläkin sillä tasolla, että miettii naisten vikittelyä?
Sairas. Häiriintynyt.
No jopas täällä haukutaan oikein olan takaa. Minusta äärimmäiseen fiksu ja hyvällä tavalla erilainen ja rohkea.
Virhe toki tähän epä-älylliseen iskelmätähtöseen lankeaminen.
Taidankin ottaa yhteyttä.
Voi sinua, papparainen.
Olen kyllä nainen. Toki varmaan monet miehetkin ovat hänestä toista mieltä kuin valtavirta täällä.
Papparaisikäinen olen varmasti monen kirjoittajan mielestä eli 62-vuotias. Eiköhän Rajalalle löydy nuorempikin. Odotellaan.
Mä olen 46v enkä kyllä koskisi pitkällä tikullakaan Panun kaltaiseen hyypiöön. Lisäksi aivan liian vanha mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sen verran sairasta on itsessäni, että haluaisin tällaisille panurajaloille antaa opetuksen ja räväyttää peilin käteen. Ansaitsisi sen, että vaikka vielä niillä vanhoilla päivilläänkin joku tekisi saman hänelle kuin mitä hän on tehnyt niin monille muille, esim. Katri Helenalle.
Eikun ala lähettää hänelle toivomiaan naisten viestejä ja julkaise ne sitten kirjana. Kirjeromaani.
Tervehdys sinulle Panu,pysähdyin katsomaan kuvaasi iltapäivälehdessä ja kuinka aistikas, charmantti aikuinen mies sinä oletkaan. Herätit minussa jonkin kutkuttavan tunteen. Tuo heräilevä sähkö antoi minulle rohkeutta lähestyä sinua lyhyellä viestilläni. Haluaisitko tavata vaikka teekupposen äärellä? Voisimme keskustella maailmankirja
Kaikki keski-iän ylittäneet narsistiset miehet ovat täysin vietävissä, kun on edes toive siitä p*llun saamisesta ja saavat osakseen imartelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on 80. Miten hän voi olla vieläkin sillä tasolla, että miettii naisten vikittelyä?
Sairas. Häiriintynyt.
No jopas täällä haukutaan oikein olan takaa. Minusta äärimmäiseen fiksu ja hyvällä tavalla erilainen ja rohkea.
Virhe toki tähän epä-älylliseen iskelmätähtöseen lankeaminen.
Taidankin ottaa yhteyttä.
Voi sinua, papparainen.
Olen kyllä nainen. Toki varmaan monet miehetkin ovat hänestä toista mieltä kuin valtavirta täällä.
Papparaisikäinen olen varmasti monen kirjoittajan mielestä eli 62-vuotias. Eiköhän Rajalalle löydy nuorempikin. Odotellaan.
Ehkä joku kuuromykkä, joka ei myöskään ymmärrä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sen verran sairasta on itsessäni, että haluaisin tällaisille panurajaloille antaa opetuksen ja räväyttää peilin käteen. Ansaitsisi sen, että vaikka vielä niillä vanhoilla päivilläänkin joku tekisi saman hänelle kuin mitä hän on tehnyt niin monille muille, esim. Katri Helenalle.
Eikun ala lähettää hänelle toivomiaan naisten viestejä ja julkaise ne sitten kirjana. Kirjeromaani.
Tervehdys sinulle Panu,pysähdyin katsomaan kuvaasi iltapäivälehdessä ja kuinka aistikas, charmantti aikuinen mies sinä oletkaan. Herätit minussa jonkin kutkuttavan tunteen. Tuo heräilevä sähkö antoi minulle rohkeutta lähestyä sinua lyhyellä viestilläni. Haluaisitko tavata vaikka teekupposen äärellä? Voisimme keskustella maailmankirjallisuudesta, pohtia elämän syvintä tarkoitusta, k
Virhe.
Voisimme keskustella sinun kirjallisuudestasi, pohtia elämän syvintä tarkoitusta, kuka tietää jotain muutakin. Milloin tavataan?
Tällä varma saanti xD
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin, että Panu kertoi heillä olleen avoin suhde.
Elinahan ei ole meille kertomassa omaa versiotaan asiasta.
Miehet ovat myös usein eroamassa tai jo eronneet vaimostaan / naisystävästään, kunnes muuttavat mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys sinulle Panu,pysähdyin katsomaan kuvaasi iltapäivälehdessä ja kuinka aistikas, charmantti aikuinen mies sinä oletkaan. Herätit minussa jonkin kutkuttavan tunteen. Tuo heräilevä sähkö antoi minulle rohkeutta lähestyä sinua lyhyellä viestilläni. Haluaisitko tavata vaikka teekupposen äärellä? Voisimme keskustella maailmankirja
Tämä. Egon pieni hively tuottaa varmimman tuloksen, ja mikään ei kiehdo näitä otuksia enempää kuin hän itse.
Panu lukee nyt innolla kaikki tämän ketjun kommentit. Saaneeko fiboja tai jopa aineistoa omaelämänkertaan?
Jotta voisi keskustella Panu Rajalan omasta kirjallisuudesta, niin täytyisi tuntea hänen tuotantoaan. Jäisi parhaimmat kirjeet tällä erää lähettämättä. Ehkäpä olen liian rahvaanomainen, kun en tunne korkeakulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Panu lukee nyt innolla kaikki tämän ketjun kommentit. Saaneeko fiboja tai jopa aineistoa omaelämänkertaan?
Kuvittelee miesten olevan kateellisia hänelle ja naisten olevan katkeria kun eivät saa ihanaa Panua! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Se on omaelämäkerta. Elämäkerta, ei elämänkerta.
T: Ranu Pajala
Vierailija kirjoitti:
Dänny, Reterik ja Pano Rajaton.
8-kymppistä isoisoisoisä-ikäistä energiaa Suomen nuorille naaraille.
Pano Rajaton :D ai kauhea, on kyllä hyvin hoksattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dänny, Reterik ja Pano Rajaton.
8-kymppistä isoisoisoisä-ikäistä energiaa Suomen nuorille naaraille.
Pano Rajaton :D ai kauhea, on kyllä hyvin hoksattu
Oletko ihan tosissasi? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se vaan jaksaa. Seisooko se vielä arkussakin??
"Uusia lemmenseikkailuja en kaipaa". Luitko juttua ennen kuin kommentoit?
Luitko itse? Sehän haikailee jotain mehevää ym naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt vaikka ulos raikkaaseen ilmaan, syökää hyvin ja terveellisesti, käykää vaikka kirjastossa, lukekaa jotain kehittävää siivotkaa kotinne, ostakaa kauniita kukkia! Näin voisitte saada iloa elämään, voida paremmin, ei tarvitsisi rakentaa elämää negaatioiden ympärille. Terv. Kaukaa, lämpimästä maasta, meren ja puutarhan ääreltä. Satunnainen palstalla vierailija, joka jättää nyt teidät.
Kiva, kaikkea hyvää ja tervemenoa! Ei täällä kaivata besserwisseröintiäsi.
Täällä kaivataan (ja hyväksytään) vain ilkeilyä ja kaikenlaista herjaa. Kun lukee näitä kommemtteja niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen.
Tiedoksi Panu Rajalalle: sitä saa mitä tilaa. Nyt herra on hyvä ja ottaa vastaan mitä porukka hänestä oikeasti on mieltä. Ihan omien tekojensa ja sanojensa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt vaikka ulos raikkaaseen ilmaan, syökää hyvin ja terveellisesti, käykää vaikka kirjastossa, lukekaa jotain kehittävää siivotkaa kotinne, ostakaa kauniita kukkia! Näin voisitte saada iloa elämään, voida paremmin, ei tarvitsisi rakentaa elämää negaatioiden ympärille. Terv. Kaukaa, lämpimästä maasta, meren ja puutarhan ääreltä. Satunnainen palstalla vierailija, joka jättää nyt teidät.
Täällä kaivataan (ja hyväksytään) vain ilkeilyä ja kaikenlaista herjaa. Kun lukee näitä kommemtteja niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen.
Se kun on Panu niin että jossain vaiheessa mitä ihminen kylvää niin sitä hän myös niittää.. itsekkyydestä en muista minkä sadon mut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun on Panu niin että jossain vaiheessa mitä ihminen kylvää niin sitä hän myös niittää..
"Joka kylvää itsekkyyden peltoon korjaa siitä satona tuhon, joka lihaansa kylvää niittää lihasta turmeluksen"
Hannu Mäkelä on toinen gubbe josta tulee vähän samanlaiset vibat. Sillä erotuksella toki että Mäkelällä on sentään kirjailijan lahjoja, eikä hän ole ihan yhtä kiihkeästi ollut tunkemassa julkisuuteen. Mutta Mäkelälläkin vielä ukkoiässä naiset vaihtuneet vinhaa vauhtia eikä taida olla lapsensa kanssa väleissä. Tuntevatkohan nämä ukkelit toisensa?
Ei tullut mehevää naista parasta ennen -päivänsä ohi julkisuudessa roikkujalle, mutta tuli mehevä ketju narsistien tukiryhmän henkeen. Näitä äijiä kun on muutama lähipiirissä ja eksät päälle, on kyllä ikuinen rokotesuoja tuota itsekeskeistä ukkoenergiaa vastaan.