Panu Rajala pettyneenä kun naiset eivät ota enää yhteyttä
Kuinka joku _voi_ olla näin sokea itselleen? Ei selkeästi ymmärrä missä on mennyt vikaan.
Kommentit (507)
Löysin hänelle naimanaaman -Pirkko Arstila- Siinä kaksi loputtomiin itsestään puhumisesta pitäviä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin voi kuolla vi*utukseen. Onneksi Katri-Helena selvisi.
Minulle Katri Helena on ja pysyy ikuisesti äärettömän tekopyhänä ihmisenä. 80- luvulla teki sellaista joka muutti suhtautumisen täysin ja ole ainoa, joka on samaa mieltä. En itse uskaltanut puhua asiasta ennen kuin 2000- luvulla. Veikö omatunto ottamaan yhteyttä henkimaailmaan ja etsimään ns sovitusta sieltä, on tullut mieleen. Poika kärsi ja elämä loppui nuorena.
Kiitos muistutuksesta. Kun suuri osa ihmisistä ei tiedä menneistä, niin tuntuu jopa epäreilulta, että Katri Helena on ikäänkuin glorifioitu puhtaaksi ja viattomaksi " ikoniksi".
Kelle on, kelle ei.
Kieltämättä hieman huvitti, kun viittä vaille 80-vuotias Katri-Helena ilmoitti, että hän aikoo nyt keskittyä lapsiin ja lapsenlapsiin.
🙄 Varmaan ovat lapset hengitystä pidättäen odottaneet, että milloin se äiti tulee avuksi... Lapset ovat ehkä biisissä kymmenissä (?) ja lapsenlapset kuinka vanhoja?
Kenellä on oikeasti pokkaa sanoa noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin voi kuolla vi*utukseen. Onneksi Katri-Helena selvisi.
Minulle Katri Helena on ja pysyy ikuisesti äärettömän tekopyhänä ihmisenä. 80- luvulla teki sellaista joka muutti suhtautumisen täysin ja ole ainoa, joka on samaa mieltä. En itse uskaltanut puhua asiasta ennen kuin 2000- luvulla. Veikö omatunto ottamaan yhteyttä henkimaailmaan ja etsimään ns sovitusta sieltä, on tullut mieleen. Poika kärsi ja elämä loppui nuorena.
Kiitos muistutuksesta. Kun suuri osa ihmisistä ei tiedä menneistä, niin tuntuu jopa epäreilulta, että Katri Helena on ikäänkuin glorifioitu puhtaaksi ja viattomaksi " ikoniksi".
Kelle on, kelle ei.
Kieltämättä hieman huvitti, kun viittä vaille 80-vuotias Katri-Helena ilmoitti, e
Siis VIISISSÄ kymmenissä
Panu-parka on narsisti ja itselleen täysin sokea. Oikein oppikirjaesimerkki "ei näin" miehet, ei näin. Mitä tahansa mietitkin, älä tee kuten Panu.
Vierailija kirjoitti:
On se niin väärin. Katri oli pullantuoksuinen vaimo joka uhrasi elämänsä kotona Panua odottaen. Panu vaan souti vieraaseen saareen tapaamaan kirkassilmäistä Marjaa.
Miksi olisi pitänyt uhrata elämänsä? Se nyt vielä tästä puuttuisi. Ihan hyvä että vihdoin kohtasi naisen, joka ei jäänyt jalkoihin.
Pettämistä ei tarvitse kenenkään sietää. Itseään saa myös rakastaa.
Kiinnostaa, jos hänellä on rahaa.