Panu Rajala pettyneenä kun naiset eivät ota enää yhteyttä
Kuinka joku _voi_ olla näin sokea itselleen? Ei selkeästi ymmärrä missä on mennyt vikaan.
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette vain kateellisia Panun menestyksestä myös naisten keskuudessa.
Miksi mä heteronainen olisin kateellinen tuollaisesta? Panu on mun mielestä vastenmielinen ja ihan omalla käytöksellään on aiheuttanut sen, että moni pitää häntä narsistisena mulkkuna.
Minä luulen että jos ei kaikki niin valtaosa negatiivisista kommenteista on tullut naisilta jotka eivät todellakaan ole kateellisia eivätkä ihaile kirjamiestä vaan pitävät tätä ällöttävänä ja rasvaisena.
Onkohan Tuksu tarpeeksi mehevä Panulle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton tyyppi tämä on :D "en kaipaa naisia. Miksi naiset eivät ota yhteyttä minuun?????" :D
"Happamia ovat", sanoi kettu pihlajapuun alla.
Ei hyvää päivää tota ukkoa. Valittelee kun Katri Helena on muka pitkävihainen. Ei Panu, Katri Helena on vaan siirtynyt elämässä eteenpäin etkä sinä kuulu hänen elämäänsä mitenkään. Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi muistella äijää, joka alkoi sivusuhteeseen jonkun mökkinaapuri akan kanssa? Sen lisäksi vielä ne inhottavat paljastuskirjat jne.
Huvittavaa on myös se, että tuossa haastattelussa Rajala kertoo olleensa poissaoleva isä, mutta lopuksi vielä harmittelee kun ei ole lapsenlapsia. Siis apua, olisko pitänyt enemmän keskittyä vaikka siihen perhe-elämään eikä harrastella sivusuhteita ja laiminlyödä omia velvollisuuksia vanhempana?
Siis ihan tosissaanko kahdeksankymppinen vanha pieru vielä kuvittelee olevansa naisten silmissä kuumaa kamaa? Hän pilasi maineensa jo 80-luvulla olemalla uskoton häntäheikki. Sitten pilasi vielä Katrinkin elämän. Ja nyt pitäisi vielä haudan partaallakin saada uittaa munaansa jokaisessa ohikulkevassa naisessa?
Häpeä, Panu, jos osaat! Lapsesi ovat sinua jo useaan otteeseen pyytäneet käyttäytymään ja sinä kuuno ihmettelet miksei tule lapsenlapsia! No mietippä miksei, sinä miehen irvikuva!! >:-(
Panu pani päätä pahkaa, kirveli jo vatsanahkaa.
Kun sillä piti olla hääyö Katrin kanssa, se meni hääyönä jonkun juhlavieraan luo!
Saunassa se muistaakseni lähmi Marja -vaimon tytärtä. Tosin kuoleman jälkeen.
Luultavasti seksiaddikti, joka ei tajua olevansa seksiaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän Panusta mahtaa tuntua se, että kukaan ei ole kiinnostunut hänestä itsestään, vaan pelkästään hänen entisistä naisistaan? Vähän samaa kuin Ristomatti Ratiassa, kaikki oli aina kiinnostuneita vaan Anu Saagimista.
En puhuisi näistä kahdesta miehestä samana päivänä. En tiedä kovin paljoa Ristomatista. Lehtijuttujen ja jonkun dokumentin perusteella hän on ollut ok tyyppi ennen sairastumista. Toisesta herrasta olen kuullut hänet kohdanneen henkilön kertomuksen - se riitti minulle.
Mikä siinä on, että tuo Panu aina onnistuu nolaamaan itsensä. En ihmettele, että Katri Helena ei halua puhua hänestä mitään. Häpeää koko avioliittoaan tuohon ukkoon.
🇺🇦🇮🇱
Panu on suuri rakastaja. Kateellisena joutuu toteamaan ettei itse kykene samanlaisiin rakkauden tekoihin tässä elämässä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Panu on suuri rakastaja. Kateellisena joutuu toteamaan ettei itse kykene samanlaisiin rakkauden tekoihin tässä elämässä.
M52
Kerro ihmeessä lisää siitä miten olet tullut tutustuneeksi Rajalan rakastajan kykyihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole Panu mutta kommentoin nyt silti. Miten niinkin fiksu ihminen kuin hänen ex-vaimonsa Marja saattoi olla tuollaisen kanssa kuolemaansa asti naimissa? Jos puheet panusta pitävät paikkansa. Marjalla oli oma talo, varallisuuttakin, hyvä ammatti. Ei minkään takia olisi tarvinnut vastoin tahtoaan olla avioliitossa.
Mistäpä me tiedämme millainen se liitto oli. On monia syitä miksi joku vapaaehtoisesti pysyy aviossa vaikkei tyytyväinen olisikaan. Eikä sitäkään tiedä vaikka Panu olisi Marjallensa ollut kunnollinen aviomies vaikkei muille ole halunnut/pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009052196.html
Panu Rajala kulki ilman lupaa tuttavapariskuntansa mökin pihalla neljästi. Välit olivat menneet, kun Rajala oli saunonut tuttujen naisten kanssa, ja alkanut pestä asianomistajana olleen naisen selkää.
Panu oli kosketellut saunassa mun (vaimoa) intiimialueelta sopimattomasti. (Vaimo) meni hysteeriseksi ja sokkiin. Panun mielestä hän koski vaan niin vähän. (Vaimo) soitti minulle, itki ja pelkäsi, mies kertoi oikeudessa.
Rajala myöntää kosketelleensa pariskunnan vaimoa selänpesun yhteydessä alavatsasta.
Tällainen kulttuurisankari meillä.
Voi hel...
Olisi varmaan ollut lasten kannalta parempi, että heidät olisi sijotettu sukulaisten luokse. Sitten Panu toki itkisi lehdissä vuodesta toiseen kuinka hän menetti lapset tms. sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dänny, Reterik ja Pano Rajaton.
8-kymppistä isoisoisoisä-ikäistä energiaa Suomen nuorille naaraille.
Pano Rajaton :D ai kauhea, on kyllä hyvin hoksattu
Oletko ihan tosissasi? Sivusta
Onhan se ollut ihan rajaton noissa panoissansa vaikka onkin ollut parisuhteessa. Et miksei olis tosissaan? Myös sivusta
Kun Panu panee, niin jumalatkin vaikenee.
Vierailija kirjoitti:
M52
Rakkaudesta ei ole tainnut Panun teoissa koskaan olla ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se vaan jaksaa. Seisooko se vielä arkussakin??
Istun metrossa ja hitto mua alkoi naurattaa. 😄
Äijä elosteli parhaat vuotensa ja petti puolisoitaan ja kirjoitti heistä kirjoja, lähennellyt jopa puolisonsa tytärtä. Liekö kotikasvatus ollut sellaista että pikku-Panu on saanut kaiken minkä on halunnut ja on pidetty parempana kuin niitä muita naapurin kakaroita. Lopputuloksena ylimielinen narsisti. Näyttää siltä että se sanonta, sitä saa mitä tilaa, pitää paikkansa. Panu varmaan oletti että elämä viimeisimmän vaimon kanssa on kestävää, mutta elämä ei aina mene kuin kuvitellaan. Nyt vinkuu kirjoituksissaan koko ajan Katri Helenan perään, ratsastaa hänen nimellään edelleen. Eipä hän julkisuudessa muuten edes pysyisi, kun ketään ei kiinnosta jotkut Sillanpään Taatat eikä muutkaan, joista tämä on ylipitkiä tylsyydellä kuorrutettuja kirjojaan väsännyt.
Ethän sinä, hyvänen aika, voi tehdä minkäänlaisia päätelmiä kommentoijien elämästä, harrastuksista, ihmissuhteista jne sen perusteella mitä he jossain keskustelupalstan tiettyä aihetta koskevassa ketjussa aiheesta kommentoivat. Ainakaan jos olet ns normiälyinen.