UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17726)
MitÀ enemmÀn laulamme rakkaudesta, sen kliseisempÀÀ siitÀ tulee ja sitÀ merkityksettömÀmpÀÀ kun toistamme sitÀ liikaa. Rakkaus on pyhÀÀ mikÀ ei suoranaisesti kannattaisi lauluissa mainita vaan puhua kiertoilmaisuin ja kielikuvin sen haasteista ja tÀrkeydestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Uusi ystÀvÀ, eiku naapuri on ilmestynyt: Bulgaria
?
NiillÀ on kamala biisi imo. KÀy hermoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Mulla on kaksi pÀivÀÀ soinut pÀÀssÀ se hokema
Bangaranga
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haitaribiisi oma suosikki toivottavasti valitaan. Uppoos hyvin varmaan keskieuroopan maijin ni vikals ei jÀÀtÀs
Ens vuonna masinoidaan joku sisÀpiirin rÀppÀri voittajaksi. Aloitetaan hokema ja hype hyvissÀ ajoi, luodaan illuusio todella hyvÀstÀ biisistÀ johon ihmiset lopulta uskovat. Sitten vaan toistoa, toistoa ja luukutusta joka alustalla sekÀ mediassa, nostot jotta kaikille kÀy selvÀksi ettÀ rÀppÀri voittaa umk 2027.
SiinÀ ei paalasella ole mitÀÀn saumaa voittoon kun voitto on pedattu etukÀteen agressiivisella markkinoinnilla levy-yhtiön lellikille.
Viime vuonna oli sama ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Liekinheitin mennyt siellÀ Sporifyn viraalilistalle. Naapuri se on sen takia, ettÀ kun Ruotsissa ja Virossa meni viraalilistalle, niin joku sanoi, ettÀ ainahan naapurit kuuntelee. MeillÀ on aika monta naapuria nykyÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Bangaranga
Onko se hyvÀ vai huono asia? Minusta se on ÀrsyttÀvÀ ja biisi hyppii ihan minne sattuu. Ja taas bangaranga. Itselle tulee levoton olo. VÀhÀn kuin itse biisi ei tietÀisi mitÀ se haluaa olla. Ja on sitten vÀhÀn kaikkea sillisalaatti.
MÀ olen hyvÀ naapuri Ruotsille ja kuuntelen Delulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Liekinheitin mennyt siellÀ Sporifyn viraalilistalle. Naapuri se on sen takia, ettÀ kun Ruotsissa ja Virossa meni viraalilistalle, niin joku sanoi, ettÀ ainahan naapurit kuuntelee. MeillÀ on aika monta naapuria nykyÀÀn
Okei. En itse kÀy tÀÀllÀ joka pÀivÀ niin menee tÀllaiset viittaukset ohi. No kiva jos kuuntelee. Itse en ole spotifyissÀ niin ei tule ikinÀ mitÀÀn listauksia seurattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Bangaranga
Onko se hyvÀ vai huono asia? Minusta se on ÀrsyttÀvÀ ja biisi hyppii ihan minne sattuu. Ja taas bangaranga. Itselle tulee levoton olo. VÀhÀn kuin itse biisi ei tietÀisi mitÀ se haluaa olla. Ja on sitten vÀhÀn kaikkea sillisalaatti.
ĂrsyttĂ€vĂ€n puolelle se kallistuu minullakin. Miten voi jÀÀdĂ€kin kertakuuntelulla soimaan pÀÀhĂ€n...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Italialainen reagoi Liekinheittimeen ja liikuttuu. đ€©"
Katsoin tuon saman reaktiovideon aiemmin tÀnÀÀn ja hieman hÀmmÀstyin, ettÀ italialainen vaikuttuu noin paljon Suomen esityksestÀ. Sanoi PeteÀ "kauniiksi pojaksi". :)
Ihmeitten ihme: liikuttunut italialainen.
Voi ei, liikuttui vÀÀrÀlle biisille sinun mielestÀsi. Miksi kÀyt tÀssÀ ketjussa, jos vihaat PeteÀ ja Lindaa?
Ei, vaan italialaiset nyt liikuttuvat aika herkÀsti melkein mistÀ tahansa. EikÀ kaikista youtuben kyyneleistÀ ole tarvetta raportoida.
Semmonen jollotus oli Ranska
Voi ei, olin nÀkevinÀni Monroen videolla kaksikin viulistia....
Ranska kakkosena oddseissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, olin nÀkevinÀni Monroen videolla kaksikin viulistia....
Olisi pitÀnyt lÀhettÀÀ hanuristi...
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa ihan liikaa JJn esitystÀ kaikkine kiljumisineen. Toisaalta myös Nemo tuli mieleen: Kattokaas kuinka monella eri tavalla meitsi osaa pÀÀstÀÀ erilaisia ÀÀniÀ!
Ei ole viulisti pÀÀosassa. Muitakin soittimia.
Ranska taas Ranska. Pariisi ja rakkaus mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ranska kakkosena oddseissa.
Ja kaikki muut palaa punaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa ihan liikaa JJn esitystÀ kaikkine kiljumisineen. Toisaalta myös Nemo tuli mieleen: Kattokaas kuinka monella eri tavalla meitsi osaa pÀÀstÀÀ erilaisia ÀÀniÀ!
Karsimaattinen esiintyjÀ, mutta ei "scream winner for me"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Italialainen reagoi Liekinheittimeen ja liikuttuu. đ€©"
Katsoin tuon saman reaktiovideon aiemmin tÀnÀÀn ja hieman hÀmmÀstyin, ettÀ italialainen vaikuttuu noin paljon Suomen esityksestÀ. Sanoi PeteÀ "kauniiksi pojaksi". :)
Ihmeitten ihme: liikuttunut italialainen.
Voi ei, liikuttui vÀÀrÀlle biisille sinun mielestÀsi. Miksi kÀyt tÀssÀ ketjussa, jos vihaat PeteÀ ja Lindaa?
Ei, vaan italialaiset nyt liikuttuvat aika herkÀsti melkein mistÀ tahansa. EikÀ kaikista youtuben kyyneleistÀ ole tarvetta raportoida.
MikĂ€hĂ€n sinua vaivaa, kun vedĂ€t pultit tuosta. đ KyllĂ€ tunnereaktiot kiinnostaa minua. Se oli minusta kiinnostava myös, koska katolisesta maasta kyse. Aiempi kirjoittaja linkkasi UMK:hon liittymĂ€töntĂ€ matskua, kuten brittien viisun ja Blurin biisin eikĂ€ siitĂ€ kukaan valittanut. Jos Liekinheitin ei sytytĂ€, niin kannattaisiko lakata kĂ€ymĂ€stĂ€ lukemassa.
Tesoon gluteenittomat ja maidottomat tuotteet. Never forget đ