UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12937)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitÀÀn örisijÀÀ đđđ
Ărr örr örrr
Vierailija kirjoitti:
Kasvattakaa nyt vÀhÀn itsetuntoa ja lakatkaa hÀpeÀmÀstÀ. Ei ole teidÀn vastuulla. Jokaisen noista biiseistÀ Yle on katsonut sopivaksi edustamaan Suomea.
MitÀ te heidÀn taakkaansa kannatte,?
PitÀisi ottaa oppia Ruotsin showsta ja edustajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattakaa nyt vÀhÀn itsetuntoa ja lakatkaa hÀpeÀmÀstÀ. Ei ole teidÀn vastuulla. Jokaisen noista biiseistÀ Yle on katsonut sopivaksi edustamaan Suomea.
PitÀisi ottaa oppia Ruotsin showsta ja edustajista.
Ei tosiaan. Ruotsilla saman toistoa tylsÀÀ
Ootteko jo nÀhneet esiintymisasut? Kiki ja Etta upeita, Chachi ja Komiat liki samat kuin videolla ja Antilla yksinkertainen miesten puku, ei nÀytÀ hupiukolta...
Joko Sinikka Monte tai Antti Paalanen.
Jompikumpi
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jo nÀhneet esiintymisasut? Kiki ja Etta upeita, Chachi ja Komiat liki samat kuin videolla ja Antilla yksinkertainen miesten puku, ei nÀytÀ hupiukolta...
kikillÀ aika hot asu vaikken hönen biisistÀön niin digaa.
Vierailija kirjoitti:
LiekinheitintÀ en hÀpeÀ yhtÀÀn. TiedÀn,ettÀ tÀllÀ palstalla ei kyseisellÀ kappaleella tule kuin alapeukkua. Mun mielipide on,ettÀ sillÀ kappaleella menestyttÀisiin parhaiten viisuissa. Mulla vaan on sellainen vahva intuitio tÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LiekinheitintÀ en hÀpeÀ yhtÀÀn. TiedÀn,ettÀ tÀllÀ palstalla ei kyseisellÀ kappaleella tule kuin alapeukkua. Mun mielipide on,ettÀ sillÀ kappaleella menestyttÀisiin parhaiten viisuissa. Mulla vaan on sellainen vahva intuitio tÀstÀ.
Ne ilmoittaa lÀhdöstÀÀn 1.3. Kun ovat voittaneet. Lukekaa ville vedenpÀÀn juttu iktapvlehdestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten kitistÀ somessa, kun ei tule Takatukalla menestystÀ euroviisufinaalissa.
No Liekinheitin ei taatusti pÀrjÀÀ paremmin kuin Erika viime vuonna.
Ihan kuka tahansa muu voittakoon, kunhan se ei ole liekinheitin.
ĂĂ€nestĂ€n nyt jotain muuta kuin liekinheitin! Vois vaikka sitĂ€ kikiĂ€ tai chachia! :D
En vaan ymmÀrrÀ,ettÀ miksi se on niin tÀrkeetÀ tietÀÀ nyt heti meneekö viisuihin . Voi sen ilmoituksen sanoa sunnuntainakin. Onhan siinÀ sitten 2,5 kuukautta aikaa valmistautua Wieniin viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€nestĂ€n nyt jotain muuta kuin liekinheitin! Vois vaikka sitĂ€ kikiĂ€ tai chachia! :D
MinÀ tykkÀÀn Chachista kanssa, mutta oon jotenkin ihastunut siihen Komioiden laulajaan myöskin. Onpa vaikeaa.
Lindan instassa on nyt vahvistus, ettÀ voittaessaan lÀhtevÀt viisuihin. Voitte lopettaa spekuloinnin.
Komiat ja Etta vastasivat ympÀripyöreÀsti Iltalehden haastattelussa. EivÀt ole sanoneet 100 %,ettÀ menevÀt viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Lindan instassa on nyt vahvistus, ettÀ voittaessaan lÀhtevÀt viisuihin. Voitte lopettaa spekuloinnin.
TÀssÀ vahvistus,ettÀ osallistuvat euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikÀ kuva, sotaisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ tykkÀÀn Chachista kanssa, mutta oon jotenkin ihastunut siihen Komioiden laulajaan myöskin. Onpa vaikeaa.
Olen jutellut komioitten laulajan kanssađ€đ niin kohtelias, ihmismoinen ja mukava. Komeađ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikÀ kuva, sotaisa.
EihÀn tuossa ole mitÀÀn sotaisaa. Toihan on vaan pyrolaite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota tunteeseen.
Oispa paukku jos meksikkkolaiset ÀÀnestĂ€isivĂ€t Chachin voittoon umkssa đđ€Ł.