Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12937)

Vierailija
12381/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄÀnestĂ€kÀÀs taas joku huppa puppa voittoon ettĂ€ saadaan hĂ€vetĂ€ sitten ItĂ€vallassa, jos voittaja viittii sinne edes mennĂ€.

Enempi hÀvettÀÀ jos sinne lÀhetetÀÄn nakupelle + eilisen pÀivÀn stara ja mitÀÀnsanomaton biisi.

Itse olet vanha ja ikĂ€loppu. Mummojen pitĂ€isi olla tĂ€hĂ€n aikaan jo nukkumassa. Jaksat sitten herĂ€tĂ€ 4 aikaan ylös. 

Liekinheitterin fanit ikĂ€rasistejakin vielĂ€, ai niin sitĂ€ se sivistys heidĂ€n omasta mielestĂ€ on đŸ€Ł

Vierailija
12382/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei vaan pysty kuuntelemaan Takatukkaa. Tökkii mulle aika pahasti, johon ei vaan löydy selitystĂ€. Onko vika laulajassa vai biisissĂ€. đŸ€” En osaa vastata,mutta ei vaan uppoa mulle tĂ€mĂ€ biisi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄÀnestĂ€kÀÀs taas joku huppa puppa voittoon ettĂ€ saadaan hĂ€vetĂ€ sitten ItĂ€vallassa, jos voittaja viittii sinne edes mennĂ€.

Enempi hÀvettÀÀ jos sinne lÀhetetÀÄn nakupelle + eilisen pÀivÀn stara ja mitÀÀnsanomaton biisi.

Itse olet vanha ja ikĂ€loppu. Mummojen pitĂ€isi olla tĂ€hĂ€n aikaan jo nukkumassa. Jaksat sitten herĂ€tĂ€ 4 aikaan ylös. 

Liekinheitterin fanit ikĂ€rasistejakin vielĂ€, ai niin sitĂ€ se sivistys heidĂ€n omasta mielestĂ€ on đŸ€Ł

Menes itse itseÀsi trollaava jonnekin muualle.

Vierailija
12384/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menes itse itseÀsi trollaava jonnekin muualle.

En mene. 

Vierailija
12385/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ hÀpeen Liekkaria, jos menee.

Vierailija
12386/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ole ikĂ€rasisti, kun suurin osa mun työkavereista suunnilleen Lindan ikĂ€isiĂ€ tai jopa vanhempia. Ja työpaikka on sote alalla,niin asiakkaissakin enimmĂ€kseen mummoja ja pappoja. 

Vierailija
12387/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minĂ€, joku muu voittaa se on varma đŸ„ž

Vierailija
12388/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ hÀpeen Takatukkaa,jos menee.

Vierailija
12389/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pysty kuuntelemaan Takatukkaa. Tökkii mulle aika pahasti, johon ei vaan löydy selitystĂ€. Onko vika laulajassa vai biisissĂ€. đŸ€” En osaa vastata,mutta ei vaan uppoa mulle tĂ€mĂ€ biisi.

EipÀ oo ainakaan tollainen keinotekoinen viritelmÀ niinkuin Liekinheitin, yliyritystÀ ja viime vuoden matkimista.

Vierailija
12390/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EipÀ oo ainakaan tollainen keinotekoinen viritelmÀ niinkuin Liekinheitin, yliyritystÀ ja viime vuoden matkimista.

Onneksi nuo kaksi ei ole ainoat vaihtoehdot. Ei tulisi mieleenikÀÀn ÀÀnestÀÀ kumpaakaan noista "ennakkosuosikeista".

Vierailija
12391/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EikÀ ole. Takatukka matkii kaikkia huumoribiisejÀ. Antti luulee,ettÀ tulee hyvÀÀkin menestystÀ tuollaisella biisillÀ. Ei varmasti tule.

Vierailija
12392/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EntÀs jos kukaan ei halua nÀistÀ lÀhteÀ kuitenkaan viisuihin? JÀÀkö Suomi sitten pois kokonaan viisuista? Vai tuleeko tilalle joku ihan yllÀtys artisti!

Vierailija
12393/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Turha sitten kitistĂ€ somessa, kun ei tule Takatukalla menestystĂ€ euroviisufinaalissa.  

Vierailija
12394/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sitten kitistĂ€ somessa, kun ei tule Takatukalla menestystĂ€ euroviisufinaalissa.  

No Liekinheitin ei taatusti pĂ€rjÀÀ paremmin kuin Erika viime vuonna. 

Vierailija
12395/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EntÀs jos kukaan ei halua nÀistÀ lÀhteÀ kuitenkaan viisuihin? JÀÀkö Suomi sitten pois kokonaan viisuista? Vai tuleeko tilalle joku ihan yllÀtys artisti!

Voisiko vaikka Aksel Kankaanranta mennĂ€ sitten viisuihin, kun ei pÀÀssyt silloin  covid epidemian takia edustamaan.

Vierailija
12396/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Liekinheitin ei taatusti pĂ€rjÀÀ paremmin kuin Erika viime vuonna. 

PÀrjÀÀpÀs.

Vierailija
12397/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin varmaan ole ettĂ€ liekinheitin voittaa. Kirsikka kakkua on buustattu ja markkinoitu aika vahvasti viimeisen viikon ajan  ulkomaita myöden. Voi vaikka yllĂ€ttÀÀ.

Meinaat ettÀ ulkomaalaiset ÀÀnestÀÀ umk:ssa?

TiedĂ€tkö miten paljon Chachilla on some seuraajia ja faneja ympĂ€riinsĂ€. SiellĂ€ on jaettu ÀÀnestysohjeita ja  numeroita ettĂ€ voivat ÀÀnestÀÀ hĂ€ntĂ€.

Tota en oo muuten tajunnut , hĂ€nellĂ€ on nĂ€kĂ€jÀÀn 1,4 miljoonaa instaseuraajaa. Tiktokissa 800 000. 

Viime vuoden melluissa Kajta ÀÀmesti moni suomalainen.

Vierailija
12398/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voin lyödĂ€ vaikka vetoa,ettĂ€ Takatukalla ei olla top 10  sijalla.  Olen melko varma,ettĂ€ olen oikeassa. Se nĂ€hdÀÀn ehkĂ€ sitten toukokuussa.

Vierailija
12399/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kasvattakaa nyt vĂ€hĂ€n itsetuntoa ja lakatkaa hĂ€peĂ€mĂ€stĂ€. Ei ole teidĂ€n vastuulla. Jokaisen noista biiseistĂ€  Yle on katsonut sopivaksi edustamaan Suomea.

MitĂ€ te heidĂ€n taakkaansa kannatte,? 

Vierailija
12400/12937 |
26.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitÀÀn örisijÀÀ 👉😑👈