UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12937)
Ei vaan pysty kuuntelemaan Takatukkaa. Tökkii mulle aika pahasti, johon ei vaan löydy selitystĂ€. Onko vika laulajassa vai biisissĂ€. đ€ En osaa vastata,mutta ei vaan uppoa mulle tĂ€mĂ€ biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€nestĂ€kÀÀs taas joku huppa puppa voittoon ettĂ€ saadaan hĂ€vetĂ€ sitten ItĂ€vallassa, jos voittaja viittii sinne edes mennĂ€.
Enempi hÀvettÀÀ jos sinne lÀhetetÀÄn nakupelle + eilisen pÀivÀn stara ja mitÀÀnsanomaton biisi.
Itse olet vanha ja ikÀloppu. Mummojen pitÀisi olla tÀhÀn aikaan jo nukkumassa. Jaksat sitten herÀtÀ 4 aikaan ylös.
Liekinheitterin fanit ikĂ€rasistejakin vielĂ€, ai niin sitĂ€ se sivistys heidĂ€n omasta mielestĂ€ on đ€Ł
Menes itse itseÀsi trollaava jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€nestĂ€kÀÀs taas joku huppa puppa voittoon ettĂ€ saadaan hĂ€vetĂ€ sitten ItĂ€vallassa, jos voittaja viittii sinne edes mennĂ€.
Enempi hÀvettÀÀ jos sinne lÀhetetÀÄn nakupelle + eilisen pÀivÀn stara ja mitÀÀnsanomaton biisi.
Itse olet vanha ja ikÀloppu. Mummojen pitÀisi olla tÀhÀn aikaan jo nukkumassa. Jaksat sitten herÀtÀ 4 aikaan ylös.
Liekinheitterin fanit ikĂ€rasistejakin vielĂ€, ai niin sitĂ€ se sivistys heidĂ€n omasta mielestĂ€ on đ€Ł
Menes itse itseÀsi trollaava jonnekin muualle.
En mene.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ hÀpeen Liekkaria, jos menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse ole ikÀrasisti, kun suurin osa mun työkavereista suunnilleen Lindan ikÀisiÀ tai jopa vanhempia. Ja työpaikka on sote alalla,niin asiakkaissakin enimmÀkseen mummoja ja pappoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minĂ€, joku muu voittaa se on varma đ„ž
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ hÀpeen Takatukkaa,jos menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pysty kuuntelemaan Takatukkaa. Tökkii mulle aika pahasti, johon ei vaan löydy selitystĂ€. Onko vika laulajassa vai biisissĂ€. đ€ En osaa vastata,mutta ei vaan uppoa mulle tĂ€mĂ€ biisi.
EipÀ oo ainakaan tollainen keinotekoinen viritelmÀ niinkuin Liekinheitin, yliyritystÀ ja viime vuoden matkimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ oo ainakaan tollainen keinotekoinen viritelmÀ niinkuin Liekinheitin, yliyritystÀ ja viime vuoden matkimista.
Onneksi nuo kaksi ei ole ainoat vaihtoehdot. Ei tulisi mieleenikÀÀn ÀÀnestÀÀ kumpaakaan noista "ennakkosuosikeista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ ole. Takatukka matkii kaikkia huumoribiisejÀ. Antti luulee,ettÀ tulee hyvÀÀkin menestystÀ tuollaisella biisillÀ. Ei varmasti tule.
EntÀs jos kukaan ei halua nÀistÀ lÀhteÀ kuitenkaan viisuihin? JÀÀkö Suomi sitten pois kokonaan viisuista? Vai tuleeko tilalle joku ihan yllÀtys artisti!
Turha sitten kitistÀ somessa, kun ei tule Takatukalla menestystÀ euroviisufinaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten kitistÀ somessa, kun ei tule Takatukalla menestystÀ euroviisufinaalissa.
No Liekinheitin ei taatusti pÀrjÀÀ paremmin kuin Erika viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
EntÀs jos kukaan ei halua nÀistÀ lÀhteÀ kuitenkaan viisuihin? JÀÀkö Suomi sitten pois kokonaan viisuista? Vai tuleeko tilalle joku ihan yllÀtys artisti!
Voisiko vaikka Aksel Kankaanranta mennÀ sitten viisuihin, kun ei pÀÀssyt silloin covid epidemian takia edustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Liekinheitin ei taatusti pÀrjÀÀ paremmin kuin Erika viime vuonna.
PÀrjÀÀpÀs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin varmaan ole ettÀ liekinheitin voittaa. Kirsikka kakkua on buustattu ja markkinoitu aika vahvasti viimeisen viikon ajan ulkomaita myöden. Voi vaikka yllÀttÀÀ.
Meinaat ettÀ ulkomaalaiset ÀÀnestÀÀ umk:ssa?
TiedÀtkö miten paljon Chachilla on some seuraajia ja faneja ympÀriinsÀ. SiellÀ on jaettu ÀÀnestysohjeita ja numeroita ettÀ voivat ÀÀnestÀÀ hÀntÀ.
Tota en oo muuten tajunnut , hÀnellÀ on nÀkÀjÀÀn 1,4 miljoonaa instaseuraajaa. Tiktokissa 800 000.
Viime vuoden melluissa Kajta ÀÀmesti moni suomalainen.
Voin lyödÀ vaikka vetoa,ettÀ Takatukalla ei olla top 10 sijalla. Olen melko varma,ettÀ olen oikeassa. Se nÀhdÀÀn ehkÀ sitten toukokuussa.
Kasvattakaa nyt vÀhÀn itsetuntoa ja lakatkaa hÀpeÀmÀstÀ. Ei ole teidÀn vastuulla. Jokaisen noista biiseistÀ Yle on katsonut sopivaksi edustamaan Suomea.
MitÀ te heidÀn taakkaansa kannatte,?
Ei ainakaan mitÀÀn örisijÀÀ đđđ