UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (19157)
Vierailija kirjoitti:
Mukai Suomessa ÀÀnestÀminen on niin kallista? Italiassa nÀkyy maksavan 0,50e. Suomessa 1,50e
Meneekö raha Italiassakin hyvÀntekevÀisyyteen? TÀÀllÀ maksullisen ÀÀnestyksen tuotto lahjoitetaan Ensi- ja turvakotien liitolle ja A-klinikka sÀÀtiölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin saadaan nainen solistiksi tÀnÀ vuonna! Hienoa! On sen verran paskoja kaikki mieslaulajat tÀnÀ vuonna, ettei mitÀÀn jakoa.
Pete on upea laulaja ja tulkitsija. đȘđ»đ„
Ei merkitse mitÀÀn kun eivÀt lÀhde.
Pete menee euroviisuihin, kun Lindakin menossa. Kuuluvat samaan pakettiin, niin ei toinen voi jÀÀdÀ pois kisoista.
Paras biisi kaikista 7:stÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat piti tooooodella pitkÀn hiljaisuuden ennen kuin vastasivat mitÀÀn lÀhdöstÀ ja sekin ihan ympÀripyöreetÀ. Kuten mtv:n uutisissa oli, eivÀt ole kertoneet lÀhtevÀtkö.
Joo, niin piti. Mutta mehÀn ei myöskÀÀn tiedetÀ ettÀ kuinka paljon muuta kilpailijat on pohtineet tuota. Komioiden klipillÀ nyt haluttiin hauskasti hassutella tuossa.
Olet tÀysin oikeassa. Komiat antoi "vastauksen" toimittajan kysymykseen ei niin tosissaan. Ei ollut tarkoitettukaan vakavasti otettavaksi.
Sinikan seireenisÀÀret kimaltelevat maitojunan merkiksi paaluttajien faneille. Mute ei auta enÀÀ telkkariin, mutta ehkÀ seireeni saa kuontalonne plakkariin.
Keskusteluun on nÀemmÀ pesiytynyt Israel-propagandaa kirjoittava, joka poistattaa vÀlittömÀsti muiden viestit, jotka ei tue hÀnen omaa nÀkemystÀÀn.
En ole koskaan ajatellut enkÀ ajatellut aloittavanikaan ajattelua politiikasta Euroviisujen yhteydessÀ. Olen blokannut sen aiheen viisujen ulkopuolelle. Minun viisukevÀÀseen ei politiikkaa tai maailman ongelmat ylety. Se on huolista ja murheista vapaa alue.
Suomella alkaa mennÀ saman toistoksi kuin Ruotsillakin meni.
Se kÀy tylsÀksi.
Toivoisin Sinikka Monten edustajaksi, vaikkei mikÀÀn suosikki olekkaan.
MikÀÀn nÀistÀ biiseistÀ ei ole kÀrkikahinoissa euroviisuissa.
Sinikka tarvitsee nÀkyvyyden nuoren iÀn ja laulutaitojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut enkÀ ajatellut aloittavanikaan ajattelua politiikasta Euroviisujen yhteydessÀ. Olen blokannut sen aiheen viisujen ulkopuolelle. Minun viisukevÀÀseen ei politiikkaa tai maailman ongelmat ylety. Se on huolista ja murheista vapaa alue.
Oikein! Kukaan ei vaatinut Suomea boikotoimaan Talviolympialaisia Israelin osallistumisen takia. Miksi euroviisut tekee poikkeuksen? TekopyhÀÀ porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Kukaan ei vaatinut Suomea boikotoimaan Talviolympialaisia Israelin osallistumisen takia. Miksi euroviisut tekee poikkeuksen? TekopyhÀÀ porukkaa.
Talviolympialaisissa ei ollut manipuloitavissa olevia yleisöÀÀnestyksiÀ eikÀ maa muutoinkaan pÀÀssyt esille samalla tavalla kuin Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluun on nÀemmÀ pesiytynyt Israel-propagandaa kirjoittava, joka poistattaa vÀlittömÀsti muiden viestit, jotka ei tue hÀnen omaa nÀkemystÀÀn.
Turha alapeukuttaa, sillÀ ei voi selkeÀmmin huomata kuka muiden viestejÀ poistattaa, kun poistattajan oma viesti on edelleen nÀkyvissÀ, mutta siihen laitetut vastaukset poistatettu.
KyllÀ boikotoinnissakin pitÀÀ joku selkeÀ linja olla tai menee viimeinenkin uskottavuus!
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-umk-kilpailijalla-yllatysmenneisyys/2âŠ
Olis ollut kyllÀ virkistÀvÀÀ, jos Komiat ois osallistunut jollain oikein tuulisella tangolla kisaan
Toivon todella et Komiat voittaa ja lÀhetÀÀn euroviisuihin. Iloinen hauska esitys josta tulee hyvÀ mieli katsellessa ja kuunnellessa. Jotenkin heti huomasi iloisen ja reippaan poikkeavuuden tÀmÀn kauden keinotekoisesta massasta. Muissa esityksissÀ lÀhinnÀ yritetÀÀn peittÀÀ esityksen hengettömyyttÀ, sexillÀ, vÀhÀn vaatteita ja keinotekoisen mitÀÀnsanomatonta, joita euroviisut on ihan tarpeeksi pullollaan. YritetÀÀn peittÀÀ oman laulutaidon puutteellisuus vihjailevalla ja sexiÀ tihkuvalla esityksellÀ.
Aleksi on varma valinta isolle lavalle. Kuulija voi huoletta asennoitua nauttimaan esityksestĂ€. HyvĂ€ biisi ei tarvitse monimutkaĂsta rakennetta, Lululai on siitĂ€ erinomainen esimerkki. Hyvin edustuskelpoinen kombo, myös WienissĂ€ edustaessaan muutenkin.
Ei tartte hÀvetÀ tai nolostua kun tÀmÀn bÀndin mukaan lÀhtee, lÀhettÀÀ ulkomaille!!
Jos joku keksii, etteivÀt he lÀhde vaikka voittaisivatkin niin 100% varmuudella lÀhtevÀt edustamaan.
Ei tarvitse live-esitykseen hiekkaa eikÀ tulta Komiat. TÀydellinen ÀÀni, laulu ja energinen esitys joka nojaa vahvaan ammattitaitoon ja yhteishenkeen. Luo iloa ja yhdessÀ laulamista. Sellainen mitÀ Euroviisubiisin riisuttuna rekvisiitasta tÀytyy olla. Se vÀlittyy yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa, sillÀ ei voi selkeÀmmin huomata kuka muiden viestejÀ poistattaa, kun poistattajan oma viesti on edelleen nÀkyvissÀ, mutta siihen laitetut vastaukset poistatettu.
Jaa no minÀ oon ainakin nÀitÀ Israel juttuja poistellut ja en ole kirjoittaja.
Mukai Suomessa ÀÀnestÀminen on niin kallista? Italiassa nÀkyy maksavan 0,50e. Suomessa 1,50e