Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?

1. Haku UMK:hon päättyi eilen

tässä tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026

Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (19157)

Vierailija
12101/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3 uutiset klo 19 aiheena mm. "Umk voittajaa ei pakoteta lähtemään wieniin'.

Vierailija
12102/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta epätietoisuudesta pitää syyttää Yleä, jolla liian hövelit säännöt.  Ylen pitäisi sanoa suoraan ,että kun voitat UMK : n niin silloin olet myös Suomen euroviisuedustaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12104/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv Seiskan uutisissa sanottiin, ettei Komiat ole kertoneet lähtevänsä. 

Vierailija
12105/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi kilpailijat nyt pelleilee, ollaan kisassa mukana, jos voitetaan ei mennä Itävaltaan! Suomea edustamaan voittaja valitaan, ei itteään edustamaan.

Vierailija
12106/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaihtoehdot on huonoja. Ketä ne valitsijat oikein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12107/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja on sitten paalanen.

Vierailija
12108/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mtv Seiskan uutisissa sanottiin, ettei Komiat ole kertoneet lähtevänsä. 

 

 

Joo eivät he tarvitse umk voittoa ja euroviisuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12109/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Antti on luvannut lähteä 🤗. 

Vierailija
12110/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän näistä kukaan tule mitalisijoista kamppailemaan viisuissa, mutta luultavasti finaaliin edetään. Sijoitus varmaan 10-15 biisistä riippumatta. Mikään biisi ei vaikuta sellaiselta oikeasti ylihyvältä mitä usein viisuvoittajat on. Käärijä nyt oli poikkeus sääntöön, samaten Lordi aikoinaan.

 

Mitä selität? Suomi ykkösenä vedonlyöntisivustoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12111/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete & Linda lähtevät Wieniin. Somesta käy ilmi. Kaikki muu on valetta ja aika luuserimaista huonon häviäjän juttuja. 🤭

Miksi eivät kerro sitä julkisesti? Niin kuin toiset ovat tehneet.

 

Tsiisus. Vieläkö täällä tuosta jankkaa, kun molemmat Ovat sanoneet kuukausi sitten tahtovansa edustaa Suomea viisuissa,. Linda on sanonut lähtevänsä Wien. Pete samoin ja huomauttanut, ettei viisuihin saa sotkea politiikkaa. Lopeta jo tuo sonnan levittäminen. Joka Kiesuksen päivä sama jankkaus. Linda ja Pete EIVÄT OLE MISSÄÄN SANONEET KIELTÄYTYVÄNSÄ EDUSTUKSESTA,.

 

Eivät myöskään julkisesti ole  sanoneet että olisivat lähdössä.

Vierailija
12112/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaihtoehdot on huonoja. Ketä ne valitsijat oikein on.

 

 

Levy-yhtiöt. 

 

Niin salaista tuokin. Ihmisten pitäisi saada äänestää loppukilpailijat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12113/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin, että mitkä renkutukset ovat tavalliselle suomalaiselle hyviä eivät kansainvälisesti menesty.

Nyt täytyy saada eri kulttuurit ihastumaan musiikista.

Mitä soitetaan Itävallassa, Espanjassa, Portugalissa ja Kreikassa on ihan eri asia kuin suomalainen musiikki, joka suomalaiseen iskee.

Kuka/ ketkä ovat kovimpia suomalaisia instrumentinsoittajia? Voi olla mikä vain, vaikka saha. Irina Brörklund soittaa sahaa ja laulaa täydellistä ranskaa? Siinä ois. 

 

Harmi, ettei Edith Piaf osannut (tiettävästi) soittaa sahaa. Eihan hän tosin osannut myöskään lausua ranskaa kunnolla.

Vierailija
12114/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ollaan vedonlyönnissä voittamassa mutta kun kisat on ohi ei voitettukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12115/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi todennäköisin voittaja euroviisuissa ja täällä jaksetaan manailla.

Vierailija
12116/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi ollaan vedonlyönnissä voittamassa mutta kun kisat on ohi ei voitettukaan.

 

Ei olla oltu aiemmin. 

Vierailija
12117/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saadaan nainen solistiksi tänä vuonna! Hienoa! On sen verran paskoja kaikki mieslaulajat tänä vuonna, ettei mitään jakoa. 

Vierailija
12118/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Antilla on valkoinen puku

Vierailija
12119/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juontajien asuja palosuojataan parasta aikaa. Luvassa on tulta ja hiekkaa". Silvennoinen kertoi.

Mites yleisön paloturvallisuus?

Vierailija
12120/19157 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.