UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (19157)
Tuosta epätietoisuudesta pitää syyttää Yleä, jolla liian hövelit säännöt. Ylen pitäisi sanoa suoraan ,että kun voitat UMK : n niin silloin olet myös Suomen euroviisuedustaja.
Mtv Seiskan uutisissa sanottiin, ettei Komiat ole kertoneet lähtevänsä.
Mitä noi kilpailijat nyt pelleilee, ollaan kisassa mukana, jos voitetaan ei mennä Itävaltaan! Suomea edustamaan voittaja valitaan, ei itteään edustamaan.
Kaikki vaihtoehdot on huonoja. Ketä ne valitsijat oikein on.
Voittaja on sitten paalanen.
Vierailija kirjoitti:
Mtv Seiskan uutisissa sanottiin, ettei Komiat ole kertoneet lähtevänsä.
Joo eivät he tarvitse umk voittoa ja euroviisuja.
No, Antti on luvannut lähteä 🤗.
Vierailija kirjoitti:
No eihän näistä kukaan tule mitalisijoista kamppailemaan viisuissa, mutta luultavasti finaaliin edetään. Sijoitus varmaan 10-15 biisistä riippumatta. Mikään biisi ei vaikuta sellaiselta oikeasti ylihyvältä mitä usein viisuvoittajat on. Käärijä nyt oli poikkeus sääntöön, samaten Lordi aikoinaan.
Mitä selität? Suomi ykkösenä vedonlyöntisivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete & Linda lähtevät Wieniin. Somesta käy ilmi. Kaikki muu on valetta ja aika luuserimaista huonon häviäjän juttuja. đź¤
Miksi eivät kerro sitä julkisesti? Niin kuin toiset ovat tehneet.
Tsiisus. Vieläkö täällä tuosta jankkaa, kun molemmat Ovat sanoneet kuukausi sitten tahtovansa edustaa Suomea viisuissa,. Linda on sanonut lähtevänsä Wien. Pete samoin ja huomauttanut, ettei viisuihin saa sotkea politiikkaa. Lopeta jo tuo sonnan levittäminen. Joka Kiesuksen päivä sama jankkaus. Linda ja Pete EIVÄT OLE MISSÄÄN SANONEET KIELTÄYTYVÄNSÄ EDUSTUKSESTA,.
Eivät myöskään julkisesti ole sanoneet että olisivat lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaihtoehdot on huonoja. Ketä ne valitsijat oikein on.
Levy-yhtiöt.
Niin salaista tuokin. Ihmisten pitäisi saada äänestää loppukilpailijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan niin, että mitkä renkutukset ovat tavalliselle suomalaiselle hyviä eivät kansainvälisesti menesty.
Nyt täytyy saada eri kulttuurit ihastumaan musiikista.
Mitä soitetaan Itävallassa, Espanjassa, Portugalissa ja Kreikassa on ihan eri asia kuin suomalainen musiikki, joka suomalaiseen iskee.
Kuka/ ketkä ovat kovimpia suomalaisia instrumentinsoittajia? Voi olla mikä vain, vaikka saha. Irina Brörklund soittaa sahaa ja laulaa täydellistä ranskaa? Siinä ois.
Harmi, ettei Edith Piaf osannut (tiettävästi) soittaa sahaa. Eihan hän tosin osannut myöskään lausua ranskaa kunnolla.
Joka vuosi ollaan vedonlyönnissä voittamassa mutta kun kisat on ohi ei voitettukaan.
Suomi todennäköisin voittaja euroviisuissa ja täällä jaksetaan manailla.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi ollaan vedonlyönnissä voittamassa mutta kun kisat on ohi ei voitettukaan.
Ei olla oltu aiemmin.
Ainakin saadaan nainen solistiksi tänä vuonna! Hienoa! On sen verran paskoja kaikki mieslaulajat tänä vuonna, ettei mitään jakoa.
Toivottavasti Antilla on valkoinen puku
"Juontajien asuja palosuojataan parasta aikaa. Luvassa on tulta ja hiekkaa". Silvennoinen kertoi.
Mites yleisön paloturvallisuus?
Mikä tää on? Mystinen ääni?
https://www.voice.fi/viihde/umk-julkaisi-mystisen-aanitiedoston-fanit-a…
Mtv3 uutiset klo 19 aiheena mm. "Umk voittajaa ei pakoteta lähtemään wieniin'.