UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ei suinkaan, linda on hyvä viulisti, ja sen takia hänet värvättiin tuomaan 'laadukkuutta' mediokreen humppaan, mutta minua jännittää ihan sikana, että soittaako linda 30.000 euron jousella vai ottaako sittenkin lavalle sen temujousen. Huomaatko, että olen kuunnellut lindan haastattelua? tiesitkö itse tällaisesta mielenkiintoisesta detaljista? suosittelen lukemaan näitä kommentteja ja olemaan iloinen ja onnellinen siitä, että saatte kerrankin vähän laatua näihin proletaarisiin juttuihinne. Anyways.
Ei siellä lavalla soiteta livenä mitään sähköviulua kalliilla jousella. Soitto tulee playbackina.
Ei siellä soiteta haitariakaan, mutta viulua on saanut soittaa aikaisemminkin viisulavalla niin, että kannattaa odottaa ja katsoa. Linda soittaa sooloa. Antti ei.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ehdokkaista ei tule pärjäämään euroviisuissa.
Kadut sanomaasi sitten kun euroviisufinaalin aika koittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmianna ne viestit, miks pitäis suljetuttaa koko ketju.
Miks pitäis pitää avoimena tällaisia julkisia ihmisten haukkumis-ja solvaamisfoorumeita. Tääkin ketju on varsinainen sylkykuppi taas.
Valittajat voi mennä itse johkin suljetulle foorumille enemminkin, itse tykkään nimimerkittömästä paikasta.
Suunsoittajat tykkää.
Näin juuri, tyhjän höpisijät riehuvat täällä ja purkavat naamattomina pahaa sisäistä oloaan. Pilanneet koko sivuston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ei suinkaan, linda on hyvä viulisti, ja sen takia hänet värvättiin tuomaan 'laadukkuutta' mediokreen humppaan, mutta minua jännittää ihan sikana, että soittaako linda 30.000 euron jousella vai ottaako sittenkin lavalle sen temujousen. Huomaatko, että olen kuunnellut lindan haastattelua? tiesitkö itse tällaisesta mielenkiintoisesta detaljista? suosittelen lukemaan näitä kommentteja ja olemaan iloinen ja onnellinen siitä, että saatte kerrankin vähän laatua näihin proletaarisiin juttuihinne. Anyways.
Ei siellä lavalla soiteta livenä mitään sähköviulua kalliilla jousella. Soitto tulee playbackina.
Ei siellä soiteta haitariakaan, mutta viulua on saanut soittaa aikaisemminkin viisulavalla niin, että kannattaa odottaa ja katsoa. Linda soittaa sooloa. Antti ei.
Johan vitsin murjaisit🤣
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppiset parisuhteeseen kyllästyneet rupsahtaneet mummot tykkää Liekinheittimestä.
En kuulu mihinkään noista ryhmistä, mutta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä ihailla tuota Antin soittotaitoa. Soittaa instassa Verkan Dancing Lasha Tumbaita. Kuulostaa ihan mielettömän hyvältä.
Pitää kuunnella jos linkkejä ei heru tänne
Antin instaan kun menet niin on pari päivää sitten tullut päivitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä ihailla tuota Antin soittotaitoa. Soittaa instassa Verkan Dancing Lasha Tumbaita. Kuulostaa ihan mielettömän hyvältä.
En ole instadsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa se menee niin, että Antin haitari kuuluu myös mikistä samalla kun laulaa, mutta Lindan viulut tulee täysin nauhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole instadsa
Instanavigation pääsee ilman omaa instaa, itelläkään ei ole.
Valitaan kuka tahansa viisuedustajaksi,niin saadaan joka tapauksessa hyvä edustaja Wieniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa lutkuttava svedu whore Linda lättänätukka autiomaa-alapää.
Näitä poistoon. Ketju menee pilalle
Niinpä ihan liikaa tulee näitä alapääviestejä,joilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa.
Joku känninen lähettelee jatkuvasti alapääviestejä. Luulee olevansa hauska.
Aika typeriä ja ala-arvoisia kommentteja täällä, murrosikäiset pennut vieläkin kukkuvat hereillä.