Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (19157)

Vierailija
11201/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Darudekaan pÀrjÀnnyt.

Mahtaa sitÀ vituttaa kun oli UMk:ssa mukana koko ohjelman kokiessa pohjakosketustaan. Nyt menisi varmana mielellÀÀn takaisin niin saisi mainosta itselleen. Mutta eipÀ pÀÀse. Ei edes vÀliaikanumeroksi. Olis kannattanut kÀyttÀytyÀ. :D

Darudella oli kaikki valta ja vapaus valita itse ne kolme kappaletta, joista kansa sitten valitsi. MitÀs pÀÀsti Rejmanin puikkoihin. Kappale Release Me oli kopio ruotsalaisen Agneksen samannimisestÀ kappaleesta. Superman oli paras, mutta se ryssittiin lavastuksen jÀttipalloilla.

Vierailija
11202/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ei suinkaan, linda on hyvÀ viulisti, ja sen takia hÀnet vÀrvÀttiin tuomaan 'laadukkuutta' mediokreen humppaan, mutta minua jÀnnittÀÀ ihan sikana, ettÀ soittaako linda 30.000 euron jousella vai ottaako sittenkin lavalle sen temujousen. Huomaatko, ettÀ olen kuunnellut lindan haastattelua? tiesitkö itse tÀllaisesta mielenkiintoisesta detaljista? suosittelen lukemaan nÀitÀ kommentteja ja olemaan iloinen ja onnellinen siitÀ, ettÀ saatte kerrankin vÀhÀn laatua nÀihin proletaarisiin juttuihinne. Anyways.

Ei siellĂ€ lavalla soiteta livenĂ€ mitÀÀn sĂ€hköviulua kalliilla jousella. Soitto tulee playbackina. 

Ei siellÀ soiteta haitariakaan, mutta viulua on saanut soittaa aikaisemminkin viisulavalla niin, ettÀ kannattaa odottaa ja katsoa. Linda soittaa sooloa. Antti ei.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YksikÀÀn ehdokkaista ei tule pĂ€rjÀÀmÀÀn euroviisuissa. 

Kadut sanomaasi sitten kun euroviisufinaalin aika koittaa 

Vierailija
11204/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmianna ne viestit, miks pitÀis suljetuttaa koko ketju.

Miks pitĂ€is pitÀÀ avoimena tĂ€llaisia julkisia ihmisten haukkumis-ja solvaamisfoorumeita. TÀÀkin ketju on varsinainen sylkykuppi taas. 

Valittajat voi mennÀ itse johkin suljetulle foorumille enemminkin, itse tykkÀÀn nimimerkittömÀstÀ paikasta.

Suunsoittajat tykkÀÀ.

NÀin juuri, tyhjÀn höpisijÀt riehuvat tÀÀllÀ ja purkavat naamattomina pahaa sisÀistÀ oloaan. Pilanneet koko sivuston.

Vierailija
11205/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ei suinkaan, linda on hyvÀ viulisti, ja sen takia hÀnet vÀrvÀttiin tuomaan 'laadukkuutta' mediokreen humppaan, mutta minua jÀnnittÀÀ ihan sikana, ettÀ soittaako linda 30.000 euron jousella vai ottaako sittenkin lavalle sen temujousen. Huomaatko, ettÀ olen kuunnellut lindan haastattelua? tiesitkö itse tÀllaisesta mielenkiintoisesta detaljista? suosittelen lukemaan nÀitÀ kommentteja ja olemaan iloinen ja onnellinen siitÀ, ettÀ saatte kerrankin vÀhÀn laatua nÀihin proletaarisiin juttuihinne. Anyways.

Ei siellĂ€ lavalla soiteta livenĂ€ mitÀÀn sĂ€hköviulua kalliilla jousella. Soitto tulee playbackina. 

Ei siellÀ soiteta haitariakaan, mutta viulua on saanut soittaa aikaisemminkin viisulavalla niin, ettÀ kannattaa odottaa ja katsoa. Linda soittaa sooloa. Antti ei.

Johan vitsin murjaisitđŸ€Ł

Vierailija
11206/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppiset parisuhteeseen kyllĂ€styneet rupsahtaneet mummot tykkÀÀ LiekinheittimestĂ€. 

En kuulu mihinkÀÀn noista ryhmistĂ€, mutta tykkÀÀn. 

Vierailija
11207/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MenkÀÀs lapsukaiset jo nukkumaan, huomenna on koulupÀivÀ.

Vierailija
11208/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllĂ€ ihailla tuota Antin soittotaitoa. Soittaa instassa Verkan Dancing Lasha Tumbaita. Kuulostaa ihan mielettömĂ€n hyvĂ€ltĂ€. 

PitÀÀ kuunnella jos linkkejĂ€ ei heru tĂ€nne

Antin instaan kun menet niin on pari pÀivÀÀ sitten tullut pÀivitys

Vierailija
11209/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllĂ€ ihailla tuota Antin soittotaitoa. Soittaa instassa Verkan Dancing Lasha Tumbaita. Kuulostaa ihan mielettömĂ€n hyvĂ€ltĂ€. 

En ole instadsa

Vierailija
11210/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole instadsa

Instanavigation pÀÀsee ilman omaa instaa, itellÀkÀÀn ei ole.

Vierailija
11211/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Valitaan kuka tahansa viisuedustajaksi,niin saadaan joka tapauksessa hyvÀ edustaja Wieniin.

Vierailija
11212/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa lutkuttava svedu whore Linda lÀttÀnÀtukka autiomaa-alapÀÀ.

NĂ€itĂ€ poistoon. Ketju menee pilalle 

NiinpĂ€ ihan liikaa tulee nĂ€itĂ€ alapÀÀviestejĂ€,joilla ei ole mitÀÀn tekemistĂ€ musiikin kanssa. 

Vierailija
11213/19157 |
09.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika typeriĂ€ ja ala-arvoisia kommentteja tÀÀllĂ€, murrosikĂ€iset pennut vielĂ€kin kukkuvat hereillĂ€. 

Vierailija
11214/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy Planet Case  Waiting for love - Avicii biisi jos haluatte kuulla Aleksin tulkinnan siitĂ€ akustisena.

Vierailija
11215/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

RyypÀkillÀ oli mikrofoni lauluun joten viulu soi. Sama paalasella haitarisoitossa

Vierailija
11216/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, ettĂ€ monet hyvĂ€t ja taitavat ammattimuusikot eivĂ€t edes halua lĂ€hteĂ€ mihinkÀÀn UMK:hon. Sinne yrittÀÀ jotkut uudet tulokkaat, jotka hakee starttia uralleen (voivat toki olla hyviĂ€ nĂ€mĂ€kin) ja toisaalta jotkut jo unholaan vaipuneet, jotka yrittÀÀ uudestaan pinnalle. 

Kuka asemansa suurinpiirtein vakiinnuttanut artisti haluaa viikoiksi ja kuukausiksi koko kansan haukuttavaksi ja raadeltavaksi, plus ettĂ€ levitellÀÀn kaiken maailman valheita siihen lisĂ€ksi. SitĂ€hĂ€n tÀÀllĂ€ tehdÀÀn joka ikinen pĂ€ivĂ€. Haukutaan. 

Vierailija
11217/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitti sitten jousta tai palkeita soolona tai bÀndinÀ - niin soitto tulee nauhalta! T.Eri

Vierailija
11218/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antti ja Takatukka!!

Vierailija
11219/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Lehtipuhaltimessa volat kaakossa niin ettÀ juuri laitetut lisÀkkeet pöllÀhtÀÀ ja silmÀt menee viiruiksi. Parkkosella kiiltÀvÀ hikinen iho, repii paitaansa niin ettÀ napit lentÀÀ kuin mikko niskasen erÀÀssÀ kuuluisassa elokuvakohtauksessa, parransÀnki, kÀrsivÀ ilme, geelitukka ja nahkahousuissaan leveÀ haara-asento. Lampeniuksella tiukka muotoja nuoleva mekko jossa pitkÀ sivuhalkio pakarat tiukkana ettÀ reisi vilahtaa. Lopussa taivas sylkee tulta siitÀ hÀrpÀkkeestÀ mitÀ edes jenkeissÀ ei olla nÀhty. Ja lopussa Pete makaa lattialla kuin meritÀhti ja Linda kohoaa taivaaseen valjaiden avulla viulua soittaen lehtipuhaltimen puhaltaessa ilmavirtaa iltapuvun helmoihin, jonka voi myös kiskaista pois kun on nostettu tarpeeksi korkealle. Tuulimyllyt jauhaa kaiken taustalla, ja tuhkaa sataa."

TĂ€mĂ€ on jo ytimessĂ€ mutta koska lavalla saa olla kuusi ihmistĂ€ niin on lisĂ€ttĂ€vĂ€ vielĂ€ neljĂ€ tanssijaa. Kaksi miestanssijaa pukeutuu jÀÀn sinisiin trikooasuihin ja kanniskelee lumikuningatar Lindaa kuten hĂ€nen esityksissÀÀn on totuttu. 

Kaksi naistanssijaa vetÀÀ yllensĂ€ punamuoviset paholaisasut hĂ€ntineen ja sarvineen ja kiehnÀÀvĂ€t piinaamassa Parkkosta kuin kaksi kiimapirua tai pirutarta. Parkkosen paitakin voidaan repiĂ€ kolmikĂ€rjellĂ€. đŸ”±

Vierailija
11220/19157 |
10.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivon Antille menestystÀ. Olisi looginen jatkumo KÀÀrijÀlle, W95miehelle ja Erikalle. Linda ja Pete sopisi paremmin Melloihin.

Ketju on lukittu.