UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10637)
Vierailija kirjoitti:
Jos Alavilla mailla olisi ollut nyt ehdokkaana niin olisi ehkÀ voittanut. Miksei sitÀ huolittu aikoinaan umk kisaan? Onneksi Antti Paalanen on saanut nimeÀ. Tosi lahjakas kaveri. Antti tulee varmaan tokaksi tai kolmanneksi umk kisassa. Voiton vie L ja P ja tokaksi tulee Kiki tai Antti.
Takatukka menevÀmpi kuin alavilla mailla. HyvÀ biisi on!
Niin miksei Paalasta huolittu UMK kisaan mukaan jos oli ehdolla noin hyvÀllÀ biisillÀ kuin Akavilla mailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha ukon kÀppÀnÀt piti ottaa suojatyöhön? Eli Jorma ja Sami. Eikö todella olisi voitu työllistÀÀ nuoria ihmisiÀ juontohommiin? Jorma on ollut vuodesta 2006 suojatyössÀ TTK:ssa, eikö mikÀÀn riitÀ? Olisivat vielÀ sen Seela Sellan ottaneet naisjuontajaksi.
Ois voinut jÀttÀÀ myös vanhan mummonkÀppÀnÀn umk:sta pois ja suonut mahdollisuuden jollekin toiselle.
IkÀrasisti. Ei Linda ole mikÀÀn mummo.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa myös AP vetÀÀ jotain, kun kÀyttÀytyy joka paikassa tÀysin holtittomasti.
No mÀkin olen huomannut ukon vÀlillÀ olevan aika rönttÀsen nÀkönen, mitÀ olen sitÀ vastaan tullut tuossa kaupungilla. Ja se on paska puhetta, ettÀ Paalanen juo vaan vihreÀÀ teetÀ. Ukko vetÀÀ viskiÀ. Kossukin sille kelpaa. Olen itse nÀhnyt, kun baarimestarina olen Paalaselle myynyt paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha ukon kÀppÀnÀt piti ottaa suojatyöhön? Eli Jorma ja Sami. Eikö todella olisi voitu työllistÀÀ nuoria ihmisiÀ juontohommiin? Jorma on ollut vuodesta 2006 suojatyössÀ TTK:ssa, eikö mikÀÀn riitÀ? Olisivat vielÀ sen Seela Sellan ottaneet naisjuontajaksi.
Ois voinut jÀttÀÀ myös vanhan mummonkÀppÀnÀn umk:sta pois ja suonut mahdollisuuden jollekin toiselle.
Varmaan reittÀ pitkin sai Linda umk-paikan. Vilautellut jollekin ylelÀiselle vÀhÀn viime vuoden vÀliaikashown jÀlkeen ettÀ "mÀkin haluta umk-ehdokas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mÀkin olen huomannut ukon vÀlillÀ olevan aika rönttÀsen nÀkönen, mitÀ olen sitÀ vastaan tullut tuossa kaupungilla. Ja se on paska puhetta, ettÀ Paalanen juo vaan vihreÀÀ teetÀ. Ukko vetÀÀ viskiÀ. Kossukin sille kelpaa. Olen itse nÀhnyt, kun baarimestarina olen Paalaselle myynyt paukkuja.
MÀ olen törmÀnnyt Parkoseen yöelÀmÀssÀ. Ja paskapuhetta ettÀ ei miehet kiinnosta. Olin kaverini kanssa joka homo, yhdessÀ homobaarissa ja oli sielÀ kielareita tanssilattialla antamassa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VihreÀÀ teetÀ ja viskipaukkuja joskus. Onpas elegantti mies! PisteitÀ ropisee <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IkÀrasisti. Ei Linda ole mikÀÀn mummo.
KyllÀ on. Heltat roikkuu kaulassa ja 60 mittarissa pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VihreÀÀ teetÀ ja viskipaukkuja joskus. Onpas elegantti mies! PisteitÀ ropisee <3
Joskus? KyllÀ se juo usein. Kossun jo kerroinkin. Maistuu papalle viina, mutta en saa enempÀÀ paljastaa.
Mieluummin viskiÀ kuin viivoja nenÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn Antti saanut juoda viinaa,kun sillÀ on suolistosairaus. Eli ei ota omaa terveyttÀÀn tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus? KyllÀ se juo usein. Kossun jo kerroinkin. Maistuu papalle viina, mutta en saa enempÀÀ paljastaa.
Vilkas on hullun mielikuvitus. Baarimestari juu :P KyllÀ tekee tiukkaa LL&PP faneilla kun pitÀÀ jo satuja alkaa runoilemaan.
Ihan oikeesti. Lopettakaa toi Lindan ja Peten herjaaminen. Ei ole kivaa tollainen jatkuva pilkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn Antti saanut juoda viinaa,kun sillÀ on suolistosairaus. Eli ei ota omaa terveyttÀÀn tosissaan.
Ei se juokaan. Joku Petehullu keksii omiaan suutuspÀissÀÀn. Antti on haastattelussa sanonut, ettÀ jÀÀneet pÀihteet, vihreÀÀ teetÀ juo. EiköhÀn Parkkosen poika vedÀ pÀihteitÀ enemmÀn alas kurkusta.
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa ÀÀnestÀ Paalasta, kun sen fanikunta on tollaisia törppöjÀ. LevittelevÀt vaan törkeitÀ valheita toisista.
Miksi annat muiden ohjailla kĂ€yttĂ€ytymistĂ€si? Nyt hieman ryhtiĂ€. ĂĂ€nestĂ€ sitĂ€, jota itse haluat.
Tiktokissa video, jossa Antti opettaa tanssimuuveja Takatukkaan đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa ÀÀnestÀ Paalasta, kun sen fanikunta on tollaisia törppöjÀ. LevittelevÀt vaan törkeitÀ valheita toisista.
Miksi annat muiden ohjailla kĂ€yttĂ€ytymistĂ€si? Nyt hieman ryhtiĂ€. ĂĂ€nestĂ€ sitĂ€, jota itse haluat.
Todellakin ÀÀnestÀn PeteÀ ja Lindaa.
Vilkas on hullun mielikuvitus. Baarimestari juu :P KyllÀ tekee tiukkaa LL&PP faneilla kun pitÀÀ jo satuja alkaa runoilemaan.
Ihan hyvÀ vaan jos on baarimestari. Se on kohta työpaikka pois kun asiakkaitten asioita retostelee noin. Tuohan on selvÀ Kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, ettÀ Erikallakin vaikutti aihe vanhoillisiin maihin, sama tÀssÀ kiimabiisissÀ.
Ei voi verrata. Erikan biisi oli silkkaa sitÀ itseÀÀn, seksiaiheinen ja yleisöÀ kohti hyökkÀÀvÀ. Sanoi itsekin haluavansa hÀtkÀhdyttÀÀ. Pukeutuminen provosoivaa ja hÀn teki siitÀ ison numeron, kun sitÀ alettiin arvostella.
Jaaha, Erikaa vaan haukutaan samasta aihealueesta, ne kahdet rattaat jne.
SinÀ taas yleistÀt liikaa. Erika esitti kappaleellaan itsenÀisen naisen seksuaalista voimaantumista. Erotiikka on laaja alue monine sÀvyineen.
Juu oon monesti ollu homostelemassa varattujen perheellisten isien kaa. Monet isit ettii salaseuraa miehistÀ.