Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?

1. Haku UMK:hon päättyi eilen

tässä tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026

Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (19157)

Vierailija
10601/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksei Paalasta huolittu UMK kisaan mukaan jos oli ehdolla noin hyvällä biisillä kuin Akavilla mailla?

Vierailija
10602/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha ukon käppänät piti ottaa suojatyöhön? Eli Jorma ja Sami. Eikö todella olisi voitu työllistää nuoria ihmisiä juontohommiin? Jorma on ollut vuodesta 2006 suojatyössä TTK:ssa, eikö mikään riitä? Olisivat vielä sen Seela Sellan ottaneet naisjuontajaksi. 

Ois voinut jättää myös vanhan mummonkäppänän umk:sta pois ja suonut mahdollisuuden jollekin toiselle.

Ikärasisti. Ei Linda ole mikään mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10603/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa myös AP vetää jotain, kun käyttäytyy joka paikassa täysin holtittomasti. 

No mäkin olen huomannut ukon välillä  olevan aika rönttäsen näkönen, mitä olen sitä vastaan tullut tuossa kaupungilla. Ja se on paska puhetta, että Paalanen juo vaan vihreää teetä. Ukko vetää viskiä. Kossukin sille kelpaa. Olen itse nähnyt, kun baarimestarina olen Paalaselle myynyt paukkuja.

Vierailija
10604/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha ukon käppänät piti ottaa suojatyöhön? Eli Jorma ja Sami. Eikö todella olisi voitu työllistää nuoria ihmisiä juontohommiin? Jorma on ollut vuodesta 2006 suojatyössä TTK:ssa, eikö mikään riitä? Olisivat vielä sen Seela Sellan ottaneet naisjuontajaksi. 

Ois voinut jättää myös vanhan mummonkäppänän umk:sta pois ja suonut mahdollisuuden jollekin toiselle.

Varmaan reittä pitkin sai Linda umk-paikan. Vilautellut jollekin yleläiselle vähän viime vuoden väliaikashown jälkeen että "mäkin haluta umk-ehdokas".

Vierailija
10605/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mäkin olen huomannut ukon välillä  olevan aika rönttäsen näkönen, mitä olen sitä vastaan tullut tuossa kaupungilla. Ja se on paska puhetta, että Paalanen juo vaan vihreää teetä. Ukko vetää viskiä. Kossukin sille kelpaa. Olen itse nähnyt, kun baarimestarina olen Paalaselle myynyt paukkuja.

Mä olen törmännyt Parkoseen yöelämässä. Ja paskapuhetta että ei miehet kiinnosta. Olin kaverini kanssa joka homo, yhdessä homobaarissa ja oli sielä kielareita tanssilattialla antamassa miehelle. 

Vierailija
10606/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreää teetä ja viskipaukkuja joskus. Onpas elegantti mies! Pisteitä ropisee <3

Vierailija
10607/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikärasisti. Ei Linda ole mikään mummo.

Kyllä on. Heltat roikkuu kaulassa ja 60 mittarissa pian.

Vierailija
10608/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreää teetä ja viskipaukkuja joskus. Onpas elegantti mies! Pisteitä ropisee <3

Joskus? Kyllä se juo usein. Kossun jo kerroinkin. Maistuu papalle viina, mutta en saa enempää paljastaa. 

Vierailija
10609/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin viskiä kuin viivoja nenään.

Vierailija
10610/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Antti saanut juoda viinaa,kun sillä on suolistosairaus. Eli ei ota omaa terveyttään tosissaan.

Vierailija
10611/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus? Kyllä se juo usein. Kossun jo kerroinkin. Maistuu papalle viina, mutta en saa enempää paljastaa. 

Vilkas on hullun mielikuvitus. Baarimestari juu :P Kyllä tekee tiukkaa LL&PP faneilla kun pitää jo satuja alkaa runoilemaan.

Vierailija
10612/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti. Lopettakaa toi Lindan ja Peten herjaaminen. Ei ole kivaa tollainen jatkuva pilkkaaminen.

Vierailija
10613/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Antti saanut juoda viinaa,kun sillä on suolistosairaus. Eli ei ota omaa terveyttään tosissaan.

Ei se juokaan. Joku Petehullu keksii omiaan suutuspäissään. Antti on haastattelussa sanonut, että jääneet päihteet, vihreää teetä juo. Eiköhän Parkkosen poika vedä päihteitä enemmän alas kurkusta.

Vierailija
10614/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa äänestä Paalasta, kun sen fanikunta on tollaisia törppöjä. Levittelevät vaan törkeitä valheita toisista.

Miksi annat muiden ohjailla käyttäytymistäsi? Nyt hieman ryhtiä. Äänestä sitä, jota itse haluat. 

Vierailija
10615/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa video, jossa Antti opettaa tanssimuuveja Takatukkaan 💃

Vierailija
10616/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa äänestä Paalasta, kun sen fanikunta on tollaisia törppöjä. Levittelevät vaan törkeitä valheita toisista.

Miksi annat muiden ohjailla käyttäytymistäsi? Nyt hieman ryhtiä. Äänestä sitä, jota itse haluat. 

Todellakin äänestän Peteä ja Lindaa. 

Vierailija
10617/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkas on hullun mielikuvitus. Baarimestari juu :P Kyllä tekee tiukkaa LL&PP faneilla kun pitää jo satuja alkaa runoilemaan.

Ihan hyvä vaan jos on baarimestari. Se on kohta työpaikka pois kun asiakkaitten asioita retostelee noin. Tuohan on selvä Kunnianloukkaus. 

Vierailija
10618/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että Erikallakin vaikutti aihe vanhoillisiin maihin, sama tässä kiimabiisissä.

Ei voi verrata. Erikan biisi oli silkkaa sitä itseään, seksiaiheinen ja yleisöä kohti hyökkäävä. Sanoi itsekin haluavansa hätkähdyttää. Pukeutuminen provosoivaa ja hän teki siitä ison numeron, kun sitä alettiin arvostella.

Jaaha, Erikaa vaan haukutaan samasta aihealueesta, ne kahdet rattaat jne.

Sinä taas yleistät liikaa. Erika esitti kappaleellaan itsenäisen naisen seksuaalista voimaantumista. Erotiikka on laaja alue monine sävyineen. 

Vierailija
10619/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä jonkun isotissisen personal trainerin kanssa Thaimaassa cindymicaelaa ig ei tiedä onko niiden välillä jotain, niin ei pääse juontaan. 

Neljä kertaa vuodessa vetää botoxia naamaan tuokin nainen.

Vierailija
10620/19157 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää kenen fanit niitä kirjoittelee. Ja haukutaan myös Paalasta.

Mutta ei niin törkeästi ja paljon kuin Peteä ja Lindaa. Nämä heidän haukkujansa ovat pahimmassa murrosiässä olevien koulupoikien tasolla.

Ketju on lukittu.