UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10226)
Alapeukkuraivo on hupaisaa, varsinkin kun olen taas kerran ainoana oikeassa ja alapeukut vaan ragettavat voimattomina totuuden edessÀ. Eikö teillÀ ressukoilla ole parempaa tekemistÀ... vaikka Tuppuraista maalitettavaksi tÀnÀÀn? ;DDDD
-winner-
Kaikki Kreikan esittelyvideot on tehty samassa vÀrihuoneessa, vÀrit vain vaihtuvat. Hieno ja tasapuolinen idea artisteja ajatellen ja selkeÀsti erottuu, ketkÀ saavat biisinsÀ elÀmÀÀn, kun tyhjÀssÀ tilassa ei ole muuta rekvisiittaa kuin katosta roikkuva mikki.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuraivo on hupaisaa, varsinkin kun olen taas kerran ainoana oikeassa ja alapeukut vaan ragettavat voimattomina totuuden edessÀ. Eikö teillÀ ressukoilla ole parempaa tekemistÀ... vaikka Tuppuraista maalitettavaksi tÀnÀÀn? ;DDDD
-winner-
Onko teitÀ winnereitÀ useampiakin? VÀlillÀ oli sovittelevampi winner, sitten tuli paikalle taas kÀrkevÀmpi tapaus jne?
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ihan selvÀÀ, ettÀ Suomesta lÀhtee kisoihin Linda ja Pete, Kiki varasijalla. Mutta jestas mÀ toivon, ettÀ Viro lÀhettÀÀ Ollien, ettÀ saadaan vÀhÀn rokkiakin kisoihin, nÀyttÀÀ muiden maiden karsinnat aika geneerisiltÀ.
Ollien Slave on hyvÀ biisi. Toivon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Onko teitÀ winnereitÀ useampiakin? VÀlillÀ oli sovittelevampi winner, sitten tuli paikalle taas kÀrkevÀmpi tapaus jne?
"Everyone's a winner and that's the truth..." Hot Chocolate.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Kreikan esittelyvideot on tehty samassa vÀrihuoneessa, vÀrit vain vaihtuvat. Hieno ja tasapuolinen idea artisteja ajatellen ja selkeÀsti erottuu, ketkÀ saavat biisinsÀ elÀmÀÀn, kun tyhjÀssÀ tilassa ei ole muuta rekvisiittaa kuin katosta roikkuva mikki.
Musta tÀÀ on kiva idea. Kreikallakin jÀrkyttÀvÀ mÀÀrÀ biisejÀ mistÀ valita.
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Nytkö on sun suosikin hypetys alamÀessÀ. Ei ne alapeukut voimattomia ole selvÀstikÀÀn olleet, kyllÀ ne jossain sulla on tuntunu :D
Kaikki naiset on haukuttu ja Paalanen papaksi plus vertaus kehitysvammaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus:
Liekinheitin vie, mutta ei niin ylivoimaisesti kuin tÀllÀ hetkellÀ kuunteluiden ja muiden kyselyiden pohjalta voisi olettaa.
Takatukka toisena, Antilla on jo omat kannattajansa ja haitari yhdistettynÀ huumorion puree suomalaisiin live-esityksessÀ
Kolmanneksi kipuaa vÀhÀn puun takaa Komiat, iloinen ja tarttuva esitys saa Kansas ÀÀnestÀmÀÀn.
TÀssÀ top3, saa ottaa talteen
Vaihtaisin kahden ekan paikkaa. Muuten samaa mieltÀ.
KÀÀrijÀn vuonna Portion Boysin hirvitysbiisi tuli toiseksi. Olisiko me oikeasti lÀhetetty se jos KÀÀrijÀÀ ei olisi ollut?!
Luulin ettÀ Liekinheitin oli hypÀnnyt jostain mun soittolistalle mut olikin spottarin mainos. Onko muita biisejÀ tullut mainoksissa vastaa
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin tykÀnnyt Peten ÀÀnestÀ siinÀ videolla missÀ Linda soitti viulua housuttomana.
Katoin yhen Peten keikkavideon jotkut festarit oli. Se oli löysÀ nahkahousupainajainen kun jotain lantioliikettÀ yritti mutta kun lantio ei liikkunut ...ei herranjestas hÀnellÀ ole lavakarismaa ja naaman vÀÀntely oli aikamoista ÀÀnen kuuluviin saadakseen. EikÀ niin minkÀÀnlaista kontaktia yleisöön. Huh! Ei nÀyttÀnyt hyvÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onko UMK n esiintysmisjÀrjestystÀ arvuuteltu vielÀ?
Antti vikana ja muut Antin lÀmppÀreitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ihan selvÀÀ, ettÀ Suomesta lÀhtee kisoihin Linda ja Pete, Kiki varasijalla. Mutta jestas mÀ toivon, ettÀ Viro lÀhettÀÀ Ollien, ettÀ saadaan vÀhÀn rokkiakin kisoihin, nÀyttÀÀ muiden maiden karsinnat aika geneerisiltÀ.
Voisi olla jo Ollien vuoro
Vierailija kirjoitti:
KÀÀrijÀn vuonna Portion Boysin hirvitysbiisi tuli toiseksi. Olisiko me oikeasti lÀhetetty se jos KÀÀrijÀÀ ei olisi ollut?!
Ei se nyt niin kamala ole, jos mietitÀÀn, ettei ulkkikset kÀÀnnÀ sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ettÀ Liekinheitin oli hypÀnnyt jostain mun soittolistalle mut olikin spottarin mainos. Onko muita biisejÀ tullut mainoksissa vastaa
Ei, tÀtÀ pakotetaan Spotifyn kautta ja muuallakin.
Oi joi, vielÀkin muistan Ollien version Tattoosta!! Uskomattoman hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna oli muuten ihan jÀÀtÀvÀ se Ich Kommen tyrkytys spottarissa. Ei ollut missÀÀn mun listoilla mutta silti lÀhti aina yhtÀkkiÀ soimaan.
No ei ollut mitÀÀn tollaisia mainoksia kyllÀ, itellÀ tuli Goldielocks joka vÀliin.
KÀÀrijÀÀ on se, ettÀ jÀtkÀ menee lavalle esiintymÀÀn just sellaisena kuin on, hÀpeilemÀttÀ. Ei tule mieleen toista aivan tuolla tavalla tehtyÀ esitystÀ. Kissapipo ja valkoinen rusetti, omg.