Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (10657)

Vierailija
7661/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn kuuntelumÀÀrissÀ Kiki voitti Chachin ekan pÀivÀn kuunteluissa. Chachi ei myöskÀÀn ole noussut kÀrkikahinoihin. Cherry cake ei siis innoita suomalaisia, nyt sijalla 16.

No mitÀhÀn sössötÀt, jos Chachi sijalla neljÀ ekana pÀivÀnÀÀn ja Kiki vasta yhdeksÀs. Hohhoijaa sentÀÀn.

Katsoin KUUNTELIJAMÄÄRIÄ, nehĂ€n ne on tĂ€rkeitĂ€. Nyt Ares on julkaissut biisejĂ€, niin ne on tulleet siihen vĂ€liin. KikillĂ€ ekana pĂ€ivĂ€nĂ€ 101 764 kuuntelua. Chachilla oli muistaakseni jotain yli 80 000.

No ei ole mahdollista, jos Chachi oli ylempÀnÀ kaheli.

KuuntelumÀÀrissĂ€ Kiki menestyi paremmin, ymmĂ€rrĂ€tkö. Listasija ei ole ratkaiseva, koska Areksen biisit nyt listalla. Olet aika yksinkertainen etkĂ€ ymmĂ€rrĂ€ mitÀÀn. 😅

Vierailija
7662/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kalpan pelissĂ€ soi lululeiđŸ€—

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EipĂ€ kaikki ymmĂ€rrĂ€ tai halua ymmĂ€rtÀÀ miten suosittu Komiat Suomessa on kaiken ikĂ€isten keskuudessa 😉. ÄÀnisaalis tulee olemaan valtava. 

Joo tuolta jouduin katsomaan

https://fi.wikipedia.org/wiki/Komiat_(yhtye)

Vierailija
7664/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Linda Lampeniuksen piti olla Ruotsissa menestynyt viulisti, mutta edes ruotsalaiset viisuasiantuntijat eivÀt tunnista hÀntÀ eivÀtkÀ osaa lausua hÀnen sukunimeÀÀn oikein. Esim. Henrik Larsson puhuu jatkuvasti Lampeliuksesta.

Vierailija
7665/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn kuuntelumÀÀrissÀ Kiki voitti Chachin ekan pÀivÀn kuunteluissa. Chachi ei myöskÀÀn ole noussut kÀrkikahinoihin. Cherry cake ei siis innoita suomalaisia, nyt sijalla 16.

No mitÀhÀn sössötÀt, jos Chachi sijalla neljÀ ekana pÀivÀnÀÀn ja Kiki vasta yhdeksÀs. Hohhoijaa sentÀÀn.

Katsoin KUUNTELIJAMÄÄRIÄ, nehĂ€n ne on tĂ€rkeitĂ€. Nyt Ares on julkaissut biisejĂ€, niin ne on tulleet siihen vĂ€liin. KikillĂ€ ekana pĂ€ivĂ€nĂ€ 101 764 kuuntelua. Chachilla oli muistaakseni jotain yli 80 000.

LoppupelissĂ€ ei mitÀÀn merkkitystĂ€. VĂ€sytĂ€tte vain itsenne seuraamalla niitĂ€. TĂ€ssĂ€ on pitkĂ€ kuukausi vielĂ€ edessĂ€ 

Vierailija
7666/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vastaamassa siihen viestiin et Pete on mun mielestÀ kans yhtÀ hot kuin Lenny Kravitz mut se ap kommentti oli kadonnut eli siihen ei voinut enÀÀ vastata :O Ihmettelen et miten tÀÀltÀ sensuroidaan viestejÀ nÀin nopeesti!

Jos Peten ulkonĂ€köÀ kehutaan, joku kateellinen poistattaa sen. On se elĂ€mĂ€ kovaa joillekin. 😂

Olen pĂ€ivystĂ€nyt tÀÀllĂ€ aamusta asti ja yksikÀÀn ei ole kehunut Peten ulkonĂ€köÀ. Yksi sanoi Paalasta Tommolan nĂ€köiseksi ja toinen vĂ€itti, ettĂ€ hĂ€nen anoppinsa nĂ€yttÀÀ Paalaselta. Molemmat viestit saivat jÀÀdĂ€. 

Vierailija
7667/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne samalta paikkakunnalta? 

Vierailija
7668/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👏

Vierailija
7669/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vastaamassa siihen viestiin et Pete on mun mielestÀ kans yhtÀ hot kuin Lenny Kravitz mut se ap kommentti oli kadonnut eli siihen ei voinut enÀÀ vastata :O Ihmettelen et miten tÀÀltÀ sensuroidaan viestejÀ nÀin nopeesti!

Jos Peten ulkonĂ€köÀ kehutaan, joku kateellinen poistattaa sen. On se elĂ€mĂ€ kovaa joillekin. 😂

Olen pĂ€ivystĂ€nyt tÀÀllĂ€ aamusta asti ja yksikÀÀn ei ole kehunut Peten ulkonĂ€köÀ. Yksi sanoi Paalasta Tommolan nĂ€köiseksi ja toinen vĂ€itti, ettĂ€ hĂ€nen anoppinsa nĂ€yttÀÀ Paalaselta. Molemmat viestit saivat jÀÀdĂ€. 

No ilmiannoin kyllÀ noikin, tietenkin.

Vierailija
7670/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LoppupelissĂ€ ei mitÀÀn merkkitystĂ€. VĂ€sytĂ€tte vain itsenne seuraamalla niitĂ€. TĂ€ssĂ€ on pitkĂ€ kuukausi vielĂ€ edessĂ€ 

Edes studioversio ei kiinnosta suurissa mÀÀrin, ja livenÀ laulaminen tulee olemaan heikompaa.

Vierailija
7671/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekinheitin on liian kliininen ja siloteltu ollakseen kiinnostava. Kuuntelin kerran, eikĂ€ tule yhtÀÀn oloa ettĂ€ haluaisi kuulla uudestaan. MitÀÀn tunteita ei herĂ€nnyt, ei innostusta, iloa, surua, ei edes Ă€rsytystĂ€. JĂ€tti kylmĂ€ksi. HyvĂ€n biisin pitĂ€isi herĂ€ttÀÀ edes jotain tunteita tai koukuttavuutta kuunnella uudestaan. TĂ€ssĂ€ oli vain kaavittu kokoon euroviisuelementtejĂ€ ja tekemĂ€llĂ€ tehty niistĂ€ "iso" kappale. 

Kun peten laulu alkoi olin aluksi, ettÀ oo. Sit jotenkin lÀssÀhti ja sanoitus pilasi koko biisin

Vierailija
7672/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne samalta paikkakunnalta? 

En tiiÀ Kalpa on Kuopiosta ainakin

Vierailija
7673/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paalasella oli eilen joku ennen UMK:ta sovittu työkeikka, missĂ€ hĂ€n puhui musiikkivideoistaan. Olivat joutuneet siirtĂ€mÀÀn sen suurempaan saliin mitĂ€ oli suunniteltu, kun sinne olikin nyt tullut kunnon yleisöryntĂ€ys :D 

Jaaha, vai niin. EttĂ€ siirtyi keikka tuulikaapista eteisen puolelle. Tule kommentoimaan sitten, kun Messukeskus on loppuunmyyty. 

Olisit voinut sanoa sanottavasi toisella tavalla. HyvÀ, ettÀ salit tÀyttyvÀt. Hanurimusiikki ei ole vielÀ saavuttanut ansaittua huomiota. Hiljalleen alkaa avautua.

Hanuri varmasti avautuu hiljalleen jos liukastus on kunnossa. Paalanen nĂ€yttÀÀ niin kuivalta, ettĂ€ liukastukselle todellakin on tarvetta. 

Vierailija
7674/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ nĂ€in sellaista unta, ettĂ€ Pete oli minun poikaystĂ€vĂ€ ja ajeli Corollalla. Mietin unessa, ettĂ€ nĂ€in ollen kaikilla minun poikaystĂ€villĂ€ on ollut Toyota Corolla. 😆. Ei pidĂ€ edes paikkaansa. MitÀÀn sutinaa ei kyllĂ€ ollut. Ei tartte poistaa. 

EhkĂ€ ensi yönĂ€ on sitten kurkkulaulajan vuoro.  Onkohan sillĂ€kin Corolla?

Vierailija
7675/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta toisten ÀÀbten syömisestĂ€. Samankaltaisia biisejĂ€ voi tulla, mutta en usko, ettĂ€ antin kaltaisia siltikkÀÀn. EikĂ€ komioita. Vaikka olen toivonut humppabĂ€ndiĂ€ euroviisuihin, ei minuun silti tĂ€mĂ€ lululei nappaa.. 

Olisikin edes Lululei, mutta kun on Lululai.

MikÀÀn ei estÀ sinua laulamasta lululei mutta eikös siinÀ kertsi mene "lululai, lululai, lululei"?

Biisi on niin paska, ettĂ€ en ole vielĂ€ pÀÀssyt kertsiin asti. Vastaan sinulle sitten jos tĂ€llainen ihme tapahtuu. 

Vierailija
7676/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ruutuun saisi tulla se Vain elÀmÀÀ -kausi jossa oli Pete ja Erika. Harmi kun se ei ole enÀÀ siellÀ. PeitellÀ oli monta huipputulkintaa.

Vierailija
7677/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes studioversio

Ei varmana tule, kuspo rasisti, plus iltapÀivÀlehtien kyselyissÀ Chachi on pÀihittÀnyt Kikin.

Vierailija
7678/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
7679/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne Komioiden fanit iskevĂ€t heti kimppuun, kun aamusta asti pĂ€ivystetÀÀn. 

Vierailija
7680/10657 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ nĂ€in sellaista unta, ettĂ€ Pete oli minun poikaystĂ€vĂ€ ja ajeli Corollalla. Mietin unessa, ettĂ€ nĂ€in ollen kaikilla minun poikaystĂ€villĂ€ on ollut Toyota Corolla. 😆. Ei pidĂ€ edes paikkaansa. MitÀÀn sutinaa ei kyllĂ€ ollut. Ei tartte poistaa. 

EhkĂ€ ensi yönĂ€ on sitten kurkkulaulajan vuoro.  Onkohan sillĂ€kin Corolla?

Kaj lauloi Toyota corollasta

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kaksi kaksi