UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5987)
Vierailija kirjoitti:
Tanskan voittajasuosikki on Sissal, eikös hÀn ollut mukana juuri viime vuonna? Sellainen lahjakas sosiaalinen soluttautuja.
LÀhettÀiskö ne oikeesti taas saman. TylsÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
EipÀ se voittaja ole mitenkÀÀn vielÀ selvÀ.
Taitaa ÀÀnet jakautua aika tasaisestikin muutamien kesken.
Ja perinteisesti vielÀ livessÀ erotellaan jyvÀt akanoista. Itse en lyö ainakaan mitÀÀn tÀysin lukkoon vielÀ ennen liveÀ.
Vierailija kirjoitti:
Huulilla kalapuikot.
Meinasin tulla kirjoittamaan saman. JĂ€i pÀÀhĂ€n soimaan đ
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen 110v.+++ ja kyllÀ kilahti Chahcin biisi, nytkin tÀssÀ bailaan stringeissÀ sen tahtiin.
MÀ oon ainakin 112vee ja teen tÀÀllÀ kirsikoista rusetteja kielellÀni samalla kun twerkkaan ja tanssin ripaskaa Tsatsin vedon tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan sitten puutaheinÀÀ jos/kun tÀmÀn pÀivÀn biisistÀ ei keksitÀ mitÀÀn sanottavaa.
SiitÀ on sanottavat sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen 110v.+++ ja kyllÀ kilahti Chahcin biisi, nytkin tÀssÀ bailaan stringeissÀ sen tahtiin.
MÀ oon ainakin 112vee ja teen tÀÀllÀ kirsikoista rusetteja kielellÀni samalla kun twerkkaan ja tanssin ripaskaa Tsatsin vedon tahtiin.
Ja Àitimuori komppaa tossa vieressÀ samaan tahtiin!
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa kun Kiki paukauttaa tÀnÀÀn kunnon jytkyn. Luvattiin ettÀ on parempi kuin 666. Vaikea uskoa, mutta toivotaan niin!
Antti Paalasen Alavilla mailla on muuten noussut Youtubessa Suomen suosituimpien 100:n tÀllÀ hetkellÀ kuunnelluimman musiikkivideon listalle sijalle 20. EikÀ ihme, onhan se bÀngeri!
Mullakin on kovat odotukset Kikin biisiÀ kohtaan. Umk 2026 -trailerissa nÀkyy hÀnellÀ olevan tyylikÀs ja dramaattinen video, niin tulisiko sieltÀ biisinkin suhteen jotain upeaa.
Chachi on herttainen tyyppi. Kappale on harmitonta teinityttöjen tusinapoppia, jota varmasti kuulee viisuissa joka vuosi.
TÀstÀ viimeisimmÀstÀ pursuaa todella vahvasti se viime vuoden koiralaulu, joka on puppy joka jouduttiin poistamaan. Kuuntelin sitÀ omalta tietsikalta, mutta nyt en saa sitÀ edes auki, miten ne sen ovat minun omistuksesta voineet poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan sitten puutaheinÀÀ jos/kun tÀmÀn pÀivÀn biisistÀ ei keksitÀ mitÀÀn sanottavaa.
SiitÀ on sanottavat sanottu.
Totta. Seuraavaksi pitÀÀ vain pÀÀstÀ ÀÀnestÀmÀÀn.
Chachilta ihan kiva poppi, kyllÀ tÀtÀ kuuntelee, mutta on jo menneen talven lumia, tehty jo sata kertaa.
Nyt ihan oikeeseen asiaan. Miten livebiisit tulevat eroamaan nÀistÀ julkaistuista biiseistÀ?
Onko ne sitten raadin edessÀ ja meille ÀnestÀjille lopulliset videoinnit?
EihÀn Erika enÀÀ hunajassa kylpenyt?
Jaahas, viisukuppilassa on alkanut Antin mollaus. PelkÀÀvÀt vissiin ettÀ Antti vie eikÀ Linda ja Pete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!
Mihin ihmeeseen se Paalanen nyt yhtÀkkiÀ unohtui?
Mulla on kaksi ehdokasta Komiat ja Paalanen. Olen varma ettÀ toinen niistÀ voittaa. Siksi en viitsi osallistua keskusteluun paljoakaan.
Mulla sama :D seuraan sivusta ja otan popparit esiin
Jee, meillÀ on sama taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Chachilta ihan kiva poppi, kyllÀ tÀtÀ kuuntelee, mutta on jo menneen talven lumia, tehty jo sata kertaa.
Se biisi perustuu paljolti viime vuoden osallitujien koiralauluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa kun Kiki paukauttaa tÀnÀÀn kunnon jytkyn. Luvattiin ettÀ on parempi kuin 666. Vaikea uskoa, mutta toivotaan niin!
Antti Paalasen Alavilla mailla on muuten noussut Youtubessa Suomen suosituimpien 100:n tÀllÀ hetkellÀ kuunnelluimman musiikkivideon listalle sijalle 20. EikÀ ihme, onhan se bÀngeri!
Mullakin on kovat odotukset Kikin biisiÀ kohtaan. Umk 2026 -trailerissa nÀkyy hÀnellÀ olevan tyylikÀs ja dramaattinen video, niin tulisiko sieltÀ biisinkin suhteen jotain upeaa.
Toivottavasti tulee! Video vaikutti hienolta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan oikeeseen asiaan. Miten livebiisit tulevat eroamaan nÀistÀ julkaistuista biiseistÀ?
MitÀ? Samat biisit ja liveistÀ nyt ei tiedÀ kukaan tÀÀllÀ vielÀ mitÀÀn.
Mulla uus lista!!
1 chachi tosi hyvÀ international!!! eurot international! tÀÀ on pakko
2 etta
3 komit
muut backdoor bye bye!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kait menty Ruotsin malliin, eli umk- finaaliesitykset on samat kuin euroviisuissa? Tai ainakin muutokset on vÀhÀisiÀ.