UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!
Mihin ihmeeseen se Paalanen nyt yhtÀkkiÀ unohtui?
Tai Komiat ja Aleksin ihana hymy?
EhkÀ kaikki ei ole tÀÀllÀ joka aamu ensi töikseen hehkuttamassa suosikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sissal taas mukana?
Norjan geimeissÀ oli se tyyppi, joka edusti irlantia viime vuonna, muttei nyt pÀÀssyt jatkoon. NimeÀÀn en muista.
Rohkeasti on mukana tÀnÀkin vuonna, vaikka vuosi sitten ei mennyt ihan putkeen.
PettÀmisistÀ voi sitten keskustella muissa ketjuissa. TÀssÀ arvioidaan ensisijaisesti biisikattausta Euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!
Mulla on kaksi ehdokasta Komiat ja Paalanen. Olen varma ettÀ toinen niistÀ voittaa. Siksi en viitsi osallistua keskusteluun paljoakaan.
Mulla sama :D seuraan sivusta ja otan popparit esiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi ehdokasta Komiat ja Paalanen. Olen varma ettÀ toinen niistÀ voittaa. Siksi en viitsi osallistua keskusteluun paljoakaan.
HyvÀ. Pete ja Linda kuitenkin voittaa kirkkaasti umkin. Muistelen, ettÀ viime vuonna tÀÀllÀ ei uskottu ItÀvallan voittoon, vaikka kerroin, ettÀ asiahan on pÀivÀn selvÀ. En minÀkÀÀn tÀÀllÀ kÀy enÀÀ kuin huomenna kertomassa analyysini KikistÀ. Sitten koko viisujen voittajasta juttelemaan, kun on sen ketjun aika.
Höpö höpö!
EipÀ se voittaja ole mitenkÀÀn vielÀ selvÀ.
Taitaa ÀÀnet jakautua aika tasaisestikin muutamien kesken.
Rukoilen, ettÀ Jartsa SillanpÀÀ eli The King tulee pelastamaan Suomen euroviisumaineen. HÀn on asiallinen ja hyvÀ laulaja. HÀnen avullaan tulisi voitto.
Vierailija kirjoitti:
Antti on tyylikÀs suomalainen mies. KiertÀnyt vuosia ja vuosia ulkomailla. Silti suurelle yleisölle myös uusi tuttavuus. Loistava live-esiintyjÀ ja mielenkiintoinen haastateltava. Jos Suomi haluaa finaaliin Euroviisuissa, valinta on silloin Taktukka.
MÀ odotan innolla Antin liveÀ! Toivottavasti sitÀ ei pilata millÀÀn hupiukoilla taustalla koska Antilla riittÀÀ taitoa ja karismaa ihan ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset siellÀ haukkuu, ulkomaalaiset kehuu, eli ei mitÀÀn uutta.
Joo huvittaa ku PeteLinda porukka kirjoittaa enkuksi jokaiseen muuhun tyyliin good, but I prefer Pete and Linda.
Ja Linda itse kÀy kommentoimassa ainakin instassa jokaiseen uuteen UMK-videoon kommentin. Kukaan muu osallistuja ei kommentoi. Youtubea en katso, eikÀ katso juuri kukaan muukaan.
Tyrkky mikÀ tyrkky. TyrkyllÀ on myös tyrkyn sanoitukset, seksi. En ymmÀrrÀ, miten joku voi olla mummotyrkystÀ kiinnostunut. Varmaan jotkut puutteessa elÀvÀt varatut ja varattujen perÀÀn mouruavat. Me muut iloisina heilutetaan takatukkaa.
TÀllaiset viestit vievÀt takatukkafanit lokaan. M
Toi voi olla Lindan fani trollaamassa
Vierailija kirjoitti:
Chachi on samaa osastoa kuin Sini Sabotage. LÀhinnÀ ÀrsyttÀvÀ.
Chachi persoonana on aivan hurmaava, mutta biisin suhteen tuo kommentti pitÀÀ paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Antti
Komeat
Sinikka
HyvĂ€ lista đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sissal taas mukana?
Norjan geimeissÀ oli se tyyppi, joka edusti irlantia viime vuonna, muttei nyt pÀÀssyt jatkoon. NimeÀÀn en muista.Rohkeasti on mukana tÀnÀkin vuonna, vaikka vuosi sitten ei mennyt ihan putkeen.
Finaalissahan Tanskakin oli.
VielÀkin mun lantio vatkaa Chaachin tahtiin. Paras biisi ja vatkaaminen jatkuu yötÀ pÀivÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sissal taas mukana?
Norjan geimeissÀ oli se tyyppi, joka edusti irlantia viime vuonna, muttei nyt pÀÀssyt jatkoon. NimeÀÀn en muista.Rohkeasti on mukana tÀnÀkin vuonna, vaikka vuosi sitten ei mennyt ihan putkeen.
Finaalissahan Tanskakin oli.
Olihan se, jÀi hÀntÀpÀÀhÀn. YleisöltÀ tuli yllÀttÀen vain kaksi pistettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi on samaa osastoa kuin Sini Sabotage. LÀhinnÀ ÀrsyttÀvÀ.
Mullekin tuli Chachin biisistÀ Sinin UMK-ruokarÀppÀys kieltÀmÀttÀ mieleen. Kun joku tÀÀllÀ vÀitti ettÀ nyt on niin ainutlaatuinen aihe kuin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen, ettÀ Jartsa SillanpÀÀ eli The King tulee pelastamaan Suomen euroviisumaineen. HÀn on asiallinen ja hyvÀ laulaja. HÀnen avullaan tulisi voitto.
Jarihan on siellÀ jo ollutkin ennen kuin jÀi kiinni lapsip*rnokuvista ja huumeiden kÀytöstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kiinnostava yhdistelmÀ olisi Ege Zulu ja Diadra. Mutta en ole varma sopiiko heidÀn ÀÀnensÀ yhteen.
Karita Mattila ja Ege Zulu?
Ege Zulu Petelle taustalaulajaksi. Olisi kova.
Vierailija kirjoitti:
Huulilla kalapuikot.
Siihen olisi sopinut huuliharppu soolo haitarin kaveriksi
TÀÀllÀ olevista kommenteista huomaa, ettÀ iltapÀivÀkerhossa saa kÀyttÀÀ omaa puhelinta