UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takatukka paras. Paalaselle lÀhtee ÀÀni. Kaikki kaverit ja sukulaiset samaa mieltÀ ettÀ kiinnostavin persoona.
BiisiĂ€ ei olla vielĂ€ edes kuultuđ
Sen takia se onkin niin kova kun siitÀ tykÀtÀÀn jo etukÀteen vaikka ei olla kuultu. Winnare Àr hÀr.
Tuntuu ettÀ tÀÀllÀ joku yksi ja sama tyyppi nostattaa Paalasta fanaattisesti.
En vÀlittÀnyt Sinikan biisistÀ. Tuli itsemurha mieleen. TÀÀllÀkin joku toistuvasti kysyy hukkuuko jos tÀyttÀÀ ÀmpÀrin vedellÀ ja upottaa sinne pÀÀn.
Minua ei miellytÀ jÀniksen nÀköinen mies tekohampaissaan. Eikö Parkkosen kikkarapehko ja 4v. lapselle kuuluvat pehmeÀt naamapiirteet, pyöreÀ naama, mitÀÀnsanomaton palluranenÀ, mitÀÀnsanomattomat ohuet huulet ja itkuinen katse.
UlkonÀöllö Suomi ei tÀnÀ vuonna voita.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kÀsitys, ettei seksi kuulu rakkauteen.
Romanttisessa suhteessa istutaan kÀsi kÀdessÀ kynttilÀnvalossa, ja haikara tuo lapset?
Eiiiii seksi kuulu rakkauteen
eikÀ kynttilÀt, kuut eikÀ romanttisuus, minkÀ saada voi
ei kantsi sydÀntÀÀn antaa, jos haikara lapset kantaa
niin, oi se, niin turhaa rakkaus oooooon...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinikka Montella ihan kiva ÀÀni, toisaalta biisi ja ÀÀni ei erotu muista radiossa soitettavista millÀÀn tavalla. Harmaata massaa
Siis tÀmÀ kappalehan on tÀhÀn mennessÀ julkastuista ylivoimaisesti laadukkain ja kansainvÀlistÀ tasoa. NÀin laadukasta kappaletta ei ole ollut ehdolla aikoihin. EhkÀ joillekin kappaleen ongelma onkin se, ettei kuulosta suomalaiselta, vaan nimenomaan joltain brittien sÀveltÀmÀltÀ Bond-kappaleelta eikÀ sellainen iske suomalaisiin, kun sen pitÀisi olla jotain rÀnkytystÀ. Ei ymmÀrretÀ yhtÀÀn kappaleen hienoutta, kun ei ole sellainen suomalainen rallatus.
Niinmutku ei tajuttu Goldielocksiakaan, eikÀ Siipolaa. Suomalaisten pahin vihollinen on edelleen toinen suomalainen ÀnkyrÀ + kÀnnissÀ + lÀpÀllÀ -ÀÀn
Mun mielestÀ tollaset fanipaidat on lapsellisia, en ostais todellakaan mutta Goldielocks jÀi kuunteluun ja oli mulla viime vuoden toisiksi kuunnelluin artisti. Sun lÀhiprisman paitavalikoima ei varmaan kerro koko totuutta kenenkÀÀn kuuntelijaluvuista.
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€s minulle on tullut kun Pete ei ole enÀÀ niin hottis. Nyt katsoin Komioiden laulajaa ja Paalasta ettĂ€ onpas siinĂ€ ihanat miehet đ€©
PetehÀn on nyt selvÀsti miehistynyt ja paljon kuumempi kuin Kohta Sataa-videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin testimielessÀ Komiat Àsken uudelleen. On hyvÀ, mutta liikaa arttuwiskarimaista poljentoa ja lululain hokemista. Tulee vÀhÀn samanlainen olo kuin olisi syönyt hieman liikaa jÀÀtelöÀ yhdellÀ kertaa.
Miten ihmeessÀ Komioista voi tulla Artti Wiskari mieleen. Ei mitÀÀn samaa!
Pikemminkin Paalasesta tulee mieleen Arttu Wiskari.
Ettekö kuule sitÀ samaa poljentoa tietyissÀ kohdissa. Se löytyy myös Cicciolinasta.
Ripuloin Àsken housuun, aaah, missÀ lÀÀkkeet
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Goldielocksin suosion nÀkee fani-t-paidoista. Mun lÀhiprismassa oli viime kevÀÀnÀ myynnissÀ Erikan ja Goldielocksin fanipaitoja. Erikat myi suht nopeesti loppuun. Goldielockseja on vielÀkin alennusmyynnissÀ superhalvalla, eikÀ silti myy vielÀkÀÀn loppuun. Ja on vielÀ ihan hyvÀnnÀköinen paita, voisi pitÀÀ muutenkin kuin fanipaitana.
Eli tÀÀ Goldielocks-hehkutus on oikeasti parin ihmisen aikaansaamaa (Goldien itse???), eikÀ todellista kansansuosiota.
Onneksi ei lÀhetetty sitÀ. Myös viisuissa enemmistö pÀÀttÀÀ. Ja valitettavasti ammattiraadit myös.
No sun lÀhiprisman paitavalikoima ei taida kertoa koko totuutta. Mun mielestÀ tuollaiset fanipaidat on lapsellisia, mutta Goldielocks jÀi itellÀ ainakin kuunteluun ja tuskinpa olen ainoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€s minulle on tullut kun Pete ei ole enÀÀ niin hottis. Nyt katsoin Komioiden laulajaa ja Paalasta ettĂ€ onpas siinĂ€ ihanat miehet đ€©
PetehÀn on nyt selvÀsti miehistynyt ja paljon kuumempi kuin Kohta Sataa-videolla.
Pete on hot, panisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistynyt? Minusta on kÀynyt pÀin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takatukka paras. Paalaselle lÀhtee ÀÀni. Kaikki kaverit ja sukulaiset samaa mieltÀ ettÀ kiinnostavin persoona.
Tosiaan ihan nevöhöörd vielÀ koko Paalanen! Taitaa tuo kirjoittaja olla mallia optimisti "tukka takana, elÀmÀ edessÀ" ;D Toivottavasti on Bottas videolla mukana tai edes pÀivitetty Win95mies.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia se onkin niin kova kun siitÀ tykÀtÀÀn jo etukÀteen vaikka ei olla kuultu. Winnare Àr hÀr.
No anna hÀnen sitten nostattaa. KyllÀ joku tuntuu koko ajan pakottavan Lindaa ja PeteÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on pridetapahtuma, 'homppelimeikinkiÀ', pitÀÀ nÀhdÀ kokonaisuus. HeterobÀndi natsaa maitolavalle.
KyllÀ se komia laulaja olisi aika monen homppelinkin pÀivÀunelma.
Pete on hotimpi viisulavoille kuin "unelmavĂ€vy"-tyyppinen mies. đ
Reaktiovideoilla on itseasiassa kehuttu tosi paljon Komioiden laulajaa komeaksi ja söpöksi, mutta en ole huomannut ettĂ€ PeteĂ€ olisi niin paljon kehuttu đ€
Mm. filippiinilÀisen Pince BL Wordlin reaktio Komioitten laulajaan on mainio. SiinÀ tais jÀÀdÀ lausekin kesken ja Prinssin naamalle levisi onnellinen hymy :)
Ihanan tuntuinen tyyppi, joka kyllÀkin reagoi kaikkeen muuhunkin juuri tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on pridetapahtuma, 'homppelimeikinkiÀ', pitÀÀ nÀhdÀ kokonaisuus. HeterobÀndi natsaa maitolavalle.
Reaktiovideoilla on itseasiassa kehuttu tosi paljon Komioiden laulajaa komeaksi ja söpöksi, mutta en ole huomannut ettĂ€ PeteĂ€ olisi niin paljon kehuttu đ€
Eikös reaktiovideoilla kommentoida artistin ulkonÀköÀ ja muita vastaavia seikkoja lÀhinnÀ silloin, kun musiikista ei keksitÀ (positiivista) sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ripuloin Àsken housuun, aaah, missÀ lÀÀkkeet
-winner-
No jopas sattui. Onneksi olet eri henkilö.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀ niinku PeteLindankin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verratkaapa PeteÀ noilla kahdella videolla. Kohta Sataa-videolla vartalo toki on ÀÀrimmÀisen timmissÀ kunnossa, mutta kyllÀ se kypsyys nÀkyy ja elÀytyminen sekÀ uskottavuus on nykyÀÀn aivan toista luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. filippiinilÀisen Pince BL Wordlin reaktio Komioitten laulajaan on mainio. SiinÀ tais jÀÀdÀ lausekin kesken ja Prinssin naamalle levisi onnellinen hymy :)
Iha
PaivÀn parhaat naurut saa kyllÀ kun katsoo hÀnen reaktioitaan (todella aitoja sellaisia ;D Peten Kohta Sataa-videoon. Instant mancrush!
-winner-
Pikemminkin Paalasesta tulee mieleen Arttu Wiskari.