Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.
Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.
Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.
Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.
Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.
Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.
Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Kommentit (220)
Voihan nainen harrastaa seksi itsenäisestikin.
Miksi pitää kovasti tuoda esille, että olisi ensimmäinen kerta, tai että ei halua parisuhdetta. Kyllähän miehetkin huijaa naisia. Lupaavat kuun taivaalta ja katoavat kun saaneet haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan nainen harrastaa seksi itsenäisestikin.
Kuten miehetkin, mitta silti ne itkee kun naiset ei anna
Mitä ihmeen homoja se on tavannut?
"Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta."
Pelkkä laadukas seksi periaatteessa riittäisi, mutta tyydyttävä seksielämä ja kokemus siitä, että on haluttava vielä aktin jälkeen, toteutuisi ehkä paremmin parisuhteessa. Eli että on haluttava kokonaisuutena eikä vain jotain, jota käytetään hetken ajan. Jatkuvuus ja turvallisuus ovat ne, mitä eniten haen.
Kuulostaa jakomielitautiselta. Siitäkin huolimatta samaa mieltä kuin joku tuolla aiemmin eli kuvassa lienee syy koko hankaluuteen.
En minäkään haluaisi olla naisen kanssa, jolle pitää olla sitä ja tätä, mutta ei missään nimessä tuota eikä tuota. Ai niin ja tämä on sit eka kerta ja sen on sit oltava ihanaa mut vasta sitten kun mä olen ihastunut suhun niin pannaan.
Tähän sekamelskaan päälle kun lyö mahdollisen epäviehättävän ulkonäön, niin ei niitä halukkaita ole parijonoksi asti.
Tuollainen suora seksiehdottelu naiselta on käsittääkseni perin harvinaista. En ole itse miehenä oikeastaan koskaan todistanut sellaista, en itseäni saati muita kohtaan.
Artikkeli nyt on ihan selkeästi vasemmistolaisen feministiwoketoimittajan märkä päiväuni, joka esitetään tositarinana.
Paljonko nainen on valmis maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen suora seksiehdottelu naiselta on käsittääkseni perin harvinaista. En ole itse miehenä oikeastaan koskaan todistanut sellaista, en itseäni saati muita kohtaan.
Mulle on kolme kertaa osunut kohdalle.
Sä haluut panna mua eiks niin? (Noin 50v nainen baarin tanssilattialla)
Mennääks meille panee? (Baarissa vieressä istuva tuntematon nainen noin 25v)
Lähetkö seuraksi vähän tonnenoin (leirintäalueella metsikköön 18v tyttö)
Minulla tuli miehenä tili "Annasta" positiivinen käsitys. Voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Naiset tarvii olla rakastettuja tullakseen tyydytetyksi. Miehille se ei ole niin tärkeää mutta onhan mukava ja hivelee itsetuntoa kun nainen tarjoaa itseään.
Sanoo itsekin että baarista saisi mutta itse ei kelpuuta niin aivan turha uhriutua ja hakea sympatia pisteitä kun itse ei kelpuuta niitä mitä saisi. Tämä sama syy mikä on kaikilla naisilla jotka valittaa seksittömyyttä eli se että itse ei kelpuuta semmoisia mitä saisi vaan vaatii parempaa ja uhriutuu kun ei saa seksiä riittävän hyvältä ja komealta. Naisten seksin puute ja miesten seksin puute on täysin eri asiat. Nainen saisi jos itse kelpuuttaisi mutta ei kelpuuta ja mies ei saa vaikka kelpuuttaisi lähes kaikki naiset
Kauan sitten ihan nätti nainen baarissa tuli suoraan luo ja kysyi: "lähdetkö mun luo?". Epäilen, että kyseessä ei olisi ollut teetuokio.
Vastasin, että kiitos ei, tultiin juuri kavereiden kanssa tänne pitämään hauskaa.
Eli ainakaan minulle ei toimi tuollainen, että "lähetäänkö paneen", ihan voisi muutaman sanan vaihtaa ennen sitä, jotta näkisi synkkaako.
En mä kaikkia panis vaikka pyytäisivät.
Ehkä Anna on yksi näistä.
Tämä "anna"parisuhteessa,jo 30 vuotta ja seksiä on:)
Kuka väittää ettei minulla olisi seksiä?En halua puhua seksiasioista ventovieraitten ihmisten kanssa sillä olen äärimmäisen häveliäs!
Vierailija kirjoitti:
Sanoo itsekin että baarista saisi mutta itse ei kelpuuta niin aivan turha uhriutua ja hakea sympatia pisteitä kun itse ei kelpuuta niitä mitä saisi. Tämä sama syy mikä on kaikilla naisilla jotka valittaa seksittömyyttä eli se että itse ei kelpuuta semmoisia mitä saisi vaan vaatii parempaa ja uhriutuu kun ei saa seksiä riittävän hyvältä ja komealta. Naisten seksin puute ja miesten seksin puute on täysin eri asiat. Nainen saisi jos itse kelpuuttaisi mutta ei kelpuuta ja mies ei saa vaikka kelpuuttaisi lähes kaikki naiset
Kyllä siinä voi moni mieskin peiliin katsoa, jollei saa kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Jos ajatusmaailma on 50-luvulta, ulkonäöstä ei pidä minkäänlaista huolta, ja ei viitsi opetella käyttämään vastakkaisen sukupuolen (ja myös kaveriensa) kanssa, niin ei tarvi ihmetellä, jollei flaksi käy.
Tärkein eli kuva puuttuu.