Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.
Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.
Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.
Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.
Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.
Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.
Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Kommentit (220)
Mieheni kutsuu minua pikku-nukekseen.Olen pieni ja suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein eli kuva puuttuu.
Aikoinaan minut myös bongattiin mega kuuluisan bändin backstagelle,sillä perustein että hymyilin niin kauniisti:)
Olen 60+ nainen ja deittiäpistä on kyllä löytynyt helposti nuorempaa miesseuraa ihan vain seksiin, kun muuta en ole kaivannut. Vaikea uskoa, että Anna ei saa, jos ulkonäkö ja mielenterveys ovat kohdallaan.
Ja Anna on pyörätuolissaan istuva liikkumaan kykenemätön läski?
ei tule oikein muuta mieleen.
Olen saanut miehiltä kuulla,että olen kuin Anais Nin,jotkut ovat verranneet Kate Mossiin jotkut Kim Kardashianiin jopa Madonnan,tyylin on vuosien aikana vaihtuneet useaan kertaan.Nyt olen tyylissä joka pysyy minulla loppu elämäni.Nyt kun itsensä kehumisen alkuun päästiin,tai kehuihin joita miehet ovat minusta sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kutsuu minua pikku-nukekseen.Olen pieni ja suloinen.
Cringe
Olen 53-vuotias,en enää nuori.Enkä huomiosta enää välitäkään muut asiat ovat tulleet tärkeämmäksi.Olen edelleen aviossa ja mietin miten selvisin nuoruudestani hengissä!Voin muistella kehuja joita nuorena sain:)
Vierailija kirjoitti:
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Juu, onkin todella asiallista vongata kaatokännisiltä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikilla naisilla ollutkaan karkkikauppa miesmalleista?
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla TODELLA RUMA jos nainen ei saa seksiä miehiltä. Nainen jos on edes vähän kaunis niin miehet lähestyy sitä, naisen täytyy olla jopa vastenmielisen näköinen jos se ei saa seksiä edes tekemällä alotteita.
Ahaa. Mä olin liian monta vuotta miehen kanssa joka ei halunnut panna. Joten olen siis TODELLA RUMA. Erottiin, mun tahdosta, hän olisi jostain syystä halunnut jatkaa. Aloin uuteen suhteeseen ja mies on kuin teinipoika mun kimpussa. Oonko mä nyt yhtäkkiä muuttunut disneyprinsessaksi?
Eikö muka muuta elämää ihmisillä ole kuin joku seksi. Voi urheilla, tehdä taidetta, lukea, kehittää mieltä, opiskella, tavata ystäviä jne.
Miksi maailma on niin seksikeskeinen nykyään? Koko seksi on kauhean yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikilla naisilla ollutkaan karkkikauppa miesmalleista?
Sori ei ole !On vain Voguesta leikattuja kuvia naismalleista vaatekaappiin ovessa:)
Hauska tuo aloitus, on saanut pakit siis 5-7 kertaa, ei 57 :D Ap:n jutusta puuttuu väliviiva.
Sinun kuvaasi,en vaatekaappiin oveen kelpuuttaisi!Sori jos petyit!
Ainoa miehen kuva kodissani on hääkuvani siis minä ja mieheni!Sori jos petyit!
En ole muutoinkaan erikoistunut mitenkään mies malleihin.Monet heistä puisevia ja tylsiä sekä äärimmäisen tosikkomaisia Arvostan enemmän huumorintajua ja älykkyyttä.Ettei minun naisena tarvitse keksiä kaikkia hassuja juttuja Haluan,että minua nauratetaan!:D
Vierailija kirjoitti:
Kuva ei kerro mitään.
Olin itse seitsemän vuotta suhteessa jossa olin hyvä kotivaimo. Tuin miestä, kävin töissä, hoidin kotityöt, olin aktiivinen seksuaalisesti, huolehdin ulkonäöstäni ja olin erittäin viehättävä. Silti mies petti ja ei halunnut seksiä usein kotona.
Mies oli muutenkin rikkinäinen ja egoistinen. Hän käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Minä kuihduin ja treenasin itsestäni viimeisetkin rasvat kuntosalilla. Silti en riittänyt. Huonolle kumppanille ei riitä mikään. Lähtekää ennen kuin henki menee.
Ei miesten makuun ole rasvaton bodari. Yleensä mies haluaa, että nainen näyttää ja tuntuu naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, onkin todella asiallista vongata kaatokännisiltä seksiä.
Omien havaintojeni mukaan menee yleensä niin, että kaatokänninen nainen vonkaa baarissa miehiltä seksiä...
Yksi mies menneisyydessä sanoi minulle baarissa:"Miten sä voit ajatella noin suloisesti?Mä haluun naida sun aivoja!"Tämä oli ehkä paras kehu:)