Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.
Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.
Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.
Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.
Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.
Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.
Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen suora seksiehdottelu naiselta on käsittääkseni perin harvinaista. En ole itse miehenä oikeastaan koskaan todistanut sellaista, en itseäni saati muita kohtaan.
Mä olen vähän turhankin rehellinen ja suora (muutenkin) ja olen jokusen karkoittanut tällä.
Ja tietenkin just sen, kenen kanssa olisin muutenkin halunnut olla.
Se on kuule voi voi
Tuliko ikinä mieleen etten edes osaa nauttia kuin onaniasta?Olen frigidi.
Seksuaalinen vallankumous tapahtui jo 1960-luvulla!%Naiset tykästyivät omiin orgasmeihinsa niin paljon ettei me naiset välttämättä teillä miehillä tee mitään ellemme satu rakastumaan teihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen suora seksiehdottelu naiselta on käsittääkseni perin harvinaista. En ole itse miehenä oikeastaan koskaan todistanut sellaista, en itseäni saati muita kohtaan.
Mulle on kolme kertaa osunut kohdalle.
Sä haluut panna mua eiks niin? (Noin 50v nainen baarin tanssilattialla)
Mennääks meille panee? (Baarissa vieressä istuva tuntematon nainen noin 25v)
Lähetkö seuraksi vähän tonnenoin (leirintäalueella metsikköön 18v tyttö)
Samanlaisia on minultakin kyselty kerron etten ole seuraa etsimässä,parisuhteessa olen.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen vallankumous tapahtui jo 1960-luvulla!%Naiset tykästyivät omiin orgasmeihinsa niin paljon ettei me naiset välttämättä teillä miehillä tee mitään ellemme satu rakastumaan teihin!
Ei haittaa. Pysykää jatkossakin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti pysytään!
Annalla on ihan hyviä ajatuksia. Toisaalta jutussa käy ilmi myös Annan ja/tai toimittajan tietty katkeruus miehiä kohtaan. Muutama niin absurdi väite jutussa on, kuten että miehille muka opetettaisiin lapsesta lähtien heidän vain ansaitsevan kaiken. Aivan höpöä. Luulen että katkeruus on Annan ongelma. Miehet aistivat sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kolme kertaa osunut kohdalle.
Sä haluut panna mua eiks niin? (Noin 50v nainen baarin tanssilattialla)
Mennääks meille panee? (Baarissa vieressä istuva tuntematon nainen noin 25v)
Lähetkö seuraksi vähän tonnenoin (leirintäalueella metsikköön 18v tyttö)
Mä laitoin netissä yhelle naurettavan hyvännäköiselle miehelle jotain et "tuu tänne niin saat kyytiä ;) ;) ;)" . Yllätyksekseni tuli satojen kilsojen päästä ja yhtä mutkatonta menoa on meillä nykyäänkin (tosin nuo kaksi hauskanpidon tuotosta vähän haittaa spontaaniutta).
30+ koiranainen. Luultavasti läskikasa.
Yhden kerran on tullut nainen baarissa kysymään "lähdetäänkö panemaan" ilman mitään esittelyjä ja tarttui samalla palleista, sanoin että en nyt pysty odotan kaveria vaikka se ei pitänyt paikkansa. En ole itsekään kysynyt näin suoraan ja alkanut heti kourimaan, joten juttu tyrehtyi siihen.
Kun puhutaan hyvin yleisellä tasolla, niin on 100% totta, että sinkkunainen saa seksiä paljon helpommin kuin sinkkumies.
Mutta tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö olisi sellaisia sinkkumiehiä, jotka saavat tosi helposti seksiä, ja sellaisia sinkkunaisia joiden on tosi vaikea saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti pysytään!
Kiitos. En halua, että (mikä lie teillä nyt onkaan) tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, vaikka vaatimukset ovat hyvinkin kohtuulliset: Pituutta vähintään 185cm ja 25cm .. BMI max: 24,8 .. palkkatulot mielellään 0€ ja pääomatulot vähintään 500 000€/v .. Asunto vähintään 300m^2 Helsingissä paraatipaikalla, mökki saa olla hieman pienempi, vaikka 150m^2 kolilla, tms.
Niin ja akti toki tapahtuu balilla, minne miehen pitää kustantaa all-inclusive viikko
Noilla seteillä lähtisit (naisena) panemaan vai?
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, vaikka vaatimukset ovat hyvinkin kohtuulliset: Pituutta vähintään 185cm ja 25cm .. BMI max: 24,8 .. palkkatulot mielellään 0€ ja pääomatulot vähintään 500 000€/v .. Asunto vähintään 300m^2 Helsingissä paraatipaikalla, mökki saa olla hieman pienempi, vaikka 150m^2 kolilla, tms.
Niin ja akti toki tapahtuu balilla, minne miehen pitää kustantaa all-inclusive viikko
Itse olen nainen ja en lähtisi kuvailemasi kaltaiseen mukaan
Vihaan nykyaikaa ja ihmisiä.Olen katkera miten kiusasitte minua,ettekä saa ikinä anteeksi!
Te tietysti ihmettelette minne hävisin?Ette tule koskaan löytämään yhtään mistään,ettekä varsinkaan sosiaalisen median formaateissa.Tunnen koston tyydytystä!
Etsikää,etsikää uteliaat!Ette löydä minua mistään!Hähhää!
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan hyvin yleisellä tasolla, niin on 100% totta, että sinkkunainen saa seksiä paljon helpommin kuin sinkkumies.
Mutta tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö olisi sellaisia sinkkumiehiä, jotka saavat tosi helposti seksiä, ja sellaisia sinkkunaisia joiden on tosi vaikea saada seksiä.
Jos pariton nainen saa paljon tuuppauksia, niin ne parittoman naisen tuuppaajamiehet saavat tuupata paljon. Tarkoitatko siis, hyvin yleisellä tasolla, että parilliset miehet tuuppaavat parittomia naisia ahkerasti?
Näillä joilla on ajatusmaailma 50-luvulta, on se ajatusmaailma pelkästään sellaisiin vaatimuksiin, jotka hyödyntävät itseä. Eli naisen tulee palvella, miellyttää, tehdä kaikki kotona ja huolehtia kaikki lapsiin liittyvän. Sitten kun aletaan puhua miehen velvollisuuksista niin yhtäkkiä se onkin niin, että 50/50 aikuisten jutuista ja lapset ovat täysin vaimon maksettavia.
Yllättäen tuollaiseen ei kukaan järkevä lähde.