Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.
Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.
Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.
Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.
Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.
Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.
Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Kommentit (220)
Tämä on kiusaamista ja teen rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo itsekin että baarista saisi mutta itse ei kelpuuta niin aivan turha uhriutua ja hakea sympatia pisteitä kun itse ei kelpuuta niitä mitä saisi. Tämä sama syy mikä on kaikilla naisilla jotka valittaa seksittömyyttä eli se että itse ei kelpuuta semmoisia mitä saisi vaan vaatii parempaa ja uhriutuu kun ei saa seksiä riittävän hyvältä ja komealta. Naisten seksin puute ja miesten seksin puute on täysin eri asiat. Nainen saisi jos itse kelpuuttaisi mutta ei kelpuuta ja mies ei saa vaikka kelpuuttaisi lähes kaikki naiset
Kyllä siinä voi moni mieskin peiliin katsoa, jollei saa kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Jos ajatusmaailma on 50-luvulta, ulkonäöstä ei pidä minkäänlaista huolta, ja ei viitsi opetella käyttämään vastakkaisen sukupuolen (ja myös kaveriensa) kanssa, niin ei tarvi ihmetellä, jollei flaksi käy.
Älä jaksa projisoida. Täysin normaaleja, hyviä miehiä jää Suomessa ilman naissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi olla naisen kanssa, jolle pitää olla sitä ja tätä, mutta ei missään nimessä tuota eikä tuota. Ai niin ja tämä on sit eka kerta ja sen on sit oltava ihanaa mut vasta sitten kun mä olen ihastunut suhun niin pannaan.
Tähän sekamelskaan päälle kun lyö mahdollisen epäviehättävän ulkonäön, niin ei niitä halukkaita ole parijonoksi asti.
Näin naisena en itsekään tajunnut oikein yhtään mitä se on vailla?
Käsitin, että neitsyt, haluaa seksiä mutta ei itse yhdyntää. Pitää tykätä toisesta,mutta ei halua suhdetta (pelkästään sitä penetraatiotonta seksiä). Täh?
Ihan liian monimutkaista. Jos miehelle ehdottaa seksiä, niin mitä mies luulee? Pitäsköhän sen etsiä jotain halikaveria kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen suora seksiehdottelu naiselta on käsittääkseni perin harvinaista. En ole itse miehenä oikeastaan koskaan todistanut sellaista, en itseäni saati muita kohtaan.
Mä olen vähän turhankin rehellinen ja suora (muutenkin) ja olen jokusen karkoittanut tällä.
Ja tietenkin just sen, kenen kanssa olisin muutenkin halunnut olla.
Anna haluaa vain top 0,05% miehiä ja uhriutuu, kun ei kelpaakaan heille. Samanlaisia tarinoita on kuultu jo tuhat kertaa.
Ei tarvitse muille kelvatakaan,kun minulla on jo mies,ollut viimeiset 30 vuotta!Käykö se noin paljon miehisen itsetunnon päälle etten teitä miehiä noteeraa?Minua kun ei oikein enää yli viisikymppisenä miehet enää oikein kiinnosta!
On se kumma, vaikka vaatimukset ovat hyvinkin kohtuulliset: Pituutta vähintään 185cm ja 25cm .. BMI max: 24,8 .. palkkatulot mielellään 0€ ja pääomatulot vähintään 500 000€/v .. Asunto vähintään 300m^2 Helsingissä paraatipaikalla, mökki saa olla hieman pienempi, vaikka 150m^2 kolilla, tms.
Niin ja akti toki tapahtuu balilla, minne miehen pitää kustantaa all-inclusive viikko
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, vaikka vaatimukset ovat hyvinkin kohtuulliset: Pituutta vähintään 185cm ja 25cm .. BMI max: 24,8 .. palkkatulot mielellään 0€ ja pääomatulot vähintään 500 000€/v .. Asunto vähintään 300m^2 Helsingissä paraatipaikalla, mökki saa olla hieman pienempi, vaikka 150m^2 kolilla, tms.
Niin ja akti toki tapahtuu balilla, minne miehen pitää kustantaa all-inclusive viikko
Kyllä on katkeraa,ota thaimaalainen tai sitten vaikka venäläinen nainen.
LOL
Femcel on 90% ajasta nainen, joka kyllä saisi seksiä vaikka keneltä mieheltä, mutta kun haluaa juuri sen itseään selkeästi tasokkaamman miehen. Voih, kyynel.
Loput naisista ehkä ovatkin poikkeuksellisen epämuodostuneita tai jotenkin vammaisia. Uskon että tällainen nainen voi olla aidosti incel. Kuulin kerran tarinan, että oli netissä yhteisö, jonne ns. femcel-naiset kokoontuivat. Incel-miehet saivat kuulla tästä ja menivät sinne ottamaan kontaktia, jottei kummankaan tarvitsisi olla yksin. No, incelit eivät olleetkaan, yllätys yllätys, femcellien mieleen, vaan nämä potkittiin pihalle. :D
Jos joku 20 vuotta sitten olen baarissa flirttaillut miesten kanssa,se ei tarkoita sitä että olisin halunnut seksiä heidän kanssaan tai ikinä lähtenyt heidän mukaansa,olin jo silloin parisuhteessa.Ensimmäiset 15 vuotta parisuhteestamme vain biletimme.Nyt uudet säännöt suhteessamme ollut viimeiset 15 vuotta,emme enää käy baareissa tai yöelämässä,emme yhtään enää kaipaa sinne!
En halua seksiä kuin aviomieheni kanssa!
Anna mennä vaan Anna, äläkä kerro neitsyydestäsi. Siitä tulde muuten kynnys, kuten olet jo saanut kokea.
Kukaan täyspäinen mies ei mene neitsyttä korkkaamaan yhden illan huvin takia.
Tässä taitaa olla katkeria miehiä takana,kun en ikinä matkaan lähtenyt vaikka flirttailin!:D
Neitsyytteni menetin jo 14 vuotiaana,mutta ei siitä sen enempää!
Luulin, että annalla olisi oikeasti yritystä ja pakit saatu 57 kertaa, kuten aloitus antoi ymmärtää. Noita nyt ei vielä edes lasketa. Päätin joskus nuorena tehdä 10 aloitetta putkeen baarissa testatakseni miten käy flaksi, mutta en tainnut päästä 10 asti
Ei ole yritystä kun olen nykytilanteeseen tyytyväinen ja vakaassa parisuhteessa Ei kiinnosta enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on katkeraa,ota thaimaalainen tai sitten vaikka venäläinen nainen.
🤦
Neitsyt en enää ole ollut vuosikymmeniin mutta frigidi saatan ollakin!
Kuva olis kiva