Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hyvä "leikkikalu" naiselle

Vierailija
25.08.2025 |

Olen iäkäs mies, en pysty enää yhdyntään, runkkaan kylläkin.

Puolisoni täyttää 70 ja haluaisin yllättää hänet laitteella.

Mutten tiedä niistä mitään, mikä hyvä ja kohtuullinen hinta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias nuorimies, jolla seisoo kovana lähes koko ajan. On todella innoissaan, kun ei tarvita kumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa minusta: runkkaus ok, yhdyntä ei

Vierailija
4/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaarikyselee vielä, onko tuo paineaaltojuttu erilainen kuin vibraattori, vai toimiiko tuo laite molempina

Vierailija
6/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer tavallaan imee klitorista, ei siis värise. On erilainen kuin muut. 

Vierailija
7/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer !! 

https://www.sinful.fi/p/satisfyer-pro-2-klitorisstimulaattori/1015465

Meillä meni aikas nopeasti ser-jätteeseen. Aivan turha kapistus.

Vierailija
8/9 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemaan vain! Ei sitä yhdyntää tarvita. 

No mut jos ei pysty niin....>

Leluista satisfyeri on ehdottomasti paras! Kuulemma mitä uudempi sitä parempi. Minulla 2 versio ja toimittelee kyllä sekin. Takuu orkuttaja.

Ruusua on kehuttu myös.

Kumpi vain, mutta siihen kaveriksi voi ostaa vielä jonkun pehmeän dildon halutessaan. Rouvan lempivärin mukaan tietty!

Pupu vibraa on tälläkin keskustelupalstalla kehuttu ja kyllä se ihan hyvä orkun tekijä on. Omaan makuun hieman ehkä raju usein käytettäväksi. Ja tämän kanssa ei tarvitse muita klitan kiihottajia.

Jos jännitystä vielä lisäksi, niin parit anaalitapit mukaan. Kyllä tällä setillä kivaa on, yksin tai yhdessä!

N36

Vierailija
9/9 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan asialinjalla kommentoin, niin kovasti naisilla on eroa millainen toimii. Toiset tuntuvat tykkäävän kovasti värinästä sisälläkin luettujen kommenttien perusteella, mutta esim. vaimollani ei toimi ollenkaan. Tuntuu vain ikävältä... Klitoriksen seudullakin käytettäväksi vain vibraattorien pienimmät tehot, muuten turtuu tai jopa koskee. Toisilla vissiin toimii siinäkin melkoiset imut tai jytinät. 

Meillä paras yhdistelmä on ollut joku noin 35 mm halkaisijaltaan oleva dildo sisäisesti ja rauhallisesti liikuttaen (paksumpi tuo hetkellisen wau-efektin, mutta pidemmän päälle turruttaa) ja klitoriksen hyväilyyn parhaaksi on osottautunut siron mallinen vibraattori Svakom Cici, josta toinen päivitetty sukupolvi on jo käytössä. Ensimmäinenkin on kyllä hyvä. 

Ja sitä ei toitoteta yhtään liikaa, että laadukas liukkari AINA lelujen kanssa käyttöön. Vaikka luulisi että luonnollinen naisen oma liukastus riittää, niin laadukkaankin lelun pinta on helposti hieman nihkeä herkkiä limakalvoja vasten. Ja liukuvoide on hieman paksumpaa kuin oma liukkaus, joten se jotenkin välittää värinät vibraattoristakin paremmin perille, eivätkä ne silloin niin helposti ala ärsyttämään "pinnasta." Vaikka kuka sanoisi muuta, ei pidä uskoa. Vaimollakin on aina ollut omaa märkyyttä oikein hyvin, mutta itse aika isolta varustukseltani olisin silti toivonut, että olisin tajunnut liukkarit jo paljon aikaisemmin, ennen kuin iän myötä otimme lelut mukaan varmistamaan vaimollekin kunnon orgasmit. 

Tuo mainitsemani Svakom -vibraattori on hyvänä mallinen siinä mielessä, että sillä yltää klitorikselle joistain asennoista vaikka itse olisi sisällä, sekä ei tule eteen kun meillä minä liikuttelen dildoa ja vaimo itse käyttää vibraattoria. Se kannattaa tehdä naisen ilman muuta itse, että osuu oikeaan aikaan oikeaan kohtaan. Mies ei voi sitä tuntea naisen puolesta. 

Mutta eroja siis on. Satisfyer, Womanizer yms. "imevät" toimivat joillain ilmeisesti erinomaisesti, mutta eivät ole olleet vaimoni juttu nekään. Ekalla parilla kokeilukerralla tuli tavallaan liian nopea pinnallinen orgasmi, jonka jälkeen alkoivat vain tuntua ikävältä. Läheisyys on varmasti monille muillekin, kuin vaimolleni, tärkeä lelujenkin kanssa. Mekaanisena toimimisena ei huipulle pääse, vaan dildoa käytellessä hän haluaa minut lähelleen siinä missä yhdynnässäkin. Iho ihoa vasten, huulilla hänen kaulakuoppansa seutua hyväillen, toinen toistemme hengityksen muutokset aistien, niin on hyvä. Saan joskus melkein itsekin, kun koen niin syvästi vaimoni nautinnon häntä helliessäni ja tunnen dildoa liikuttaessa, miten hänen poimuvuoristonsa värinät ja puristukset kiihtyvät ja lopulta hän laukeaa minua vasten painautuen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi