Noin 30 000 suomalaista käyttää edelleen lankapuhelinta
Kännykkä ei houkuttele kaikkia vaikka markkinoilla on myös retro- ja karvalakkimalleja. Osa tyytyy edelleen perinteiseen lankalinjaan kännyköiden ja taskupuhelinten sijaan ja lankapuhelinten määrä jopa näyttäisi kääntyneen Suomessa takaisin kasvuun.
Kommentit (13)
No mutta se olisi rentouttavaa kun ei tarvitsisi olla tavoitettavissa koko ajan.
No aika vaikea määrän on hirveästi kasvaa, kun puhelinlangat on kerätty varsinkin maaseudulta pois. Tietty varmaan kaupungeissa voikin kasvaa.
Ei täällä ole vuosiin ollut mitään puhelinlankojakaan. Silloin kun puhelinverkko purettiin lakkasi lankapuhelin toimimasta.
About 3 miljoonaa kiinalaista elää vielki luolissa (fakta)
Se ei oo mitenkään harvinaista, että jotkut ihmiset ei vaan yksinkertaisesti halua olla mukana tässä sairaassa nykyisessä yhteiskunnassa.
Luuletteko, että ne kamppailee siellä luolissa jostain sukupuolista tai simpukoista päivät pitkät?
Ei, ne elää elämää siellä
<3
No ei ainakaan täällä koska tolpat ja langat kerättiin viime vuonna pois.
Haluaisin myös että työpuhelin olisi lankapuhelin, niin ei turhaan soiteltaisi tai koska sattuu.
Ok. Sitä vain ihmettelen, että missä lankapuhelimet enää ylipäänsä toimii, kun lankapuhelinverkkoja on jo niin paljon ajettu alas ja varmasti loputkin ajetaan ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
80-vuotiaalla äidilläni on lankapuhelin eikä tietokonetta.
Heh, mun mummu on 89-v ja hän käyttää sujuvasti pöytätietokonetta, läppäriä ja älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-vuotiaalla äidilläni on lankapuhelin eikä tietokonetta.
Heh, mun mummu on 89-v ja hän käyttää sujuvasti pöytätietokonetta, läppäriä ja älypuhelinta.
Heh, mun äiti ei tahdo.
Luulin ettei niitä saa enää. Oho.