Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!

Vierailija
25.08.2025 |

Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä outo, mutta en halua, että mies kiinnostuisi minusta ns. alapää edellä, vaan että olisin hänelle ensin ihminen, kumppani ja vasta sitten nainen. 

Vierailija
182/203 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?

Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla? 

No ei se voi olla mikään syy. Ei miehelle naisen ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Merkitystä on mielipiteillä, yleensäkin maailmankuvalla, sivistyksellä ja empaattisuudella.

Nainen, olet täysin kujalla. 

Näiden keskustelujen ongelma on se, että naiset kertovat oman näkökulmansa miesten käytöksestä. Miehet kun eivät täräytä suoraan mikä naisessa merkitsee, eli nuoruus, ulkonäkö ja antavaisuus.

Ihan turhaan naiset ovat itku silmässä kun eivät kelpaa. Kelpaaminen on tavismiehistä kiinni, yksinjääminen ei ole tavisnaisten vika. 

Toisaalta mikään ei ole kamalampaa kuin olla tavisnaisena parisuhteessa tuollaisen tavismiehen kanssa jolle on "kelvannut" paremman / mieluisamman puuttuessa. Se nimittäin ei jää salaisuudeksi kuinka epämiellyttävä sitä on miehen silmissä kun voisi ihan hyvin olla enemmän sellainen ja vähemmän tällainen, koska tuokin ohikulkenut nainen oli heti paremman näköinen kun sillä oli hiukset vaaleammat / tummemmet / kiharammat / suoremmat / pidemmät / lyhyemmät / auki / kiinni toisin kuin sulla. Lisäksi tuo palaute tulee jotenkin täysin kaunistelematta aika yllättävissäkin tilanteissa eli ihan vaan telkkaria katsoessa mies saattaa sanoa mainoksen aikana kuinka tuollaiset peittävämmät hipsteri-alkkarit onkin aika seksyt, mutta ei siis sulla vaan tuollaisella jolla on kiva pylly. Tai kertoo yhdessä kauppaan kävellessä, että näytät muuten aivan vammaiselta pipo päässä.. Näitä riittää.

Tuollaisella "kelpuuttajamiehellä" tuntuu pyörivän jatkuvasti päässä jokin vertailukaavio siitä kuinka vääränlainen se "kelpuutettu" kumppani on verrattuna muihin ja kuinka muilla miehillä on jotenkin parempia / mieluisampia kumppaneita jollaisen itsekin ansaitsisi. 

Kuka helvetissä kuuntee tuollaista veettuilua yhtä iltaa kauempaa? Oletko yksinkertainen. Anna takaisin samalla mitalla tai lähde. Älä ole lammas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta harmittavan paljon näkee suomalaisia naisia, jotka ovat kuin toistensa kopioita.

50 vee lyhyt, kiharrettu ja ehdottomasti kypärävärjätty tukka. Keskivartalolihava. Jalassa lenkkarit kapealahkeiset housut, tuulitakki ja silmälasit. 

Tylsiä, sorry. Menepä Ranskaan. Saman ikäiset naiset ovat tyylikkäitä ja nuorekkaita. Miksi geeneistämme usein puuttuu tyyli. Se ei tarkoita rahaa, meikkejä, merkkivaatteita, eikä fitness vartaloa. Päinvastoin liika tälläytyminen on passée

Luonne on toki tärkeä, hauska, iloinen, mielenkiintoisia omia mielipiteitä, ajassa mukana, eikä liian kaavoihin kangistunut.

Vierailija
184/203 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta harmittavan paljon näkee suomalaisia naisia, jotka ovat kuin toistensa kopioita.

50 vee lyhyt, kiharrettu ja ehdottomasti kypärävärjätty tukka. Keskivartalolihava. Jalassa lenkkarit kapealahkeiset housut, tuulitakki ja silmälasit. 

Tylsiä, sorry. Menepä Ranskaan. Saman ikäiset naiset ovat tyylikkäitä ja nuorekkaita. Miksi geeneistämme usein puuttuu tyyli. Se ei tarkoita rahaa, meikkejä, merkkivaatteita, eikä fitness vartaloa. Päinvastoin liika tälläytyminen on passée

Luonne on toki tärkeä, hauska, iloinen, mielenkiintoisia omia mielipiteitä, ajassa mukana, eikä liian kaavoihin kangistunut.

Mä olen just tuollainen kuvauksesi mukainen, mutta en minä kyllä halua miehiä enää ollenkaan. Ehkä monet muutkin on samanlaisia, että ovat tyytyväisiä itsekseen, joten ei tarvi enää siitä ulkonäön vetävyydestä välittää?

Vierailija
185/203 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on tai ei ole silmälaseja, ei ole tyylikysymys vaan näkökykykysymys.

Olen aika paljon tuon kuvauksesi kaltainen, paitsi että en ole keskivartalolihava eikä tukkani ole lyhyt, kiharrettu eikä kypärävärjätty. Mutta jalassani on usein lenkkarit (koska käyn lenkillä ja siinä samalla saatan mennä esim. kauppaan), tuulitakkikin on samasta syystä, kaikki housuni ovat kapealahkeisia, koska pidän niistä - ja minulla on ne silmälasit, koska muuten en näe enkä ilman laseja saisi edes ajaa autoa. Joskus on kyllä korkokenkää tai saapikasta ja nahkarotsia, jotka nekin tietty tyylittömiä mielestäsi.

Ranskassa on muuten ilmasto pikkuisen erilainen kuin Suomessa.

Vierailija
186/203 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä haluat uskotella itsellesi, että olet jäänyt sinkuksi sen takia, että olet fiksu ja sinulla on hyvä itsetunto, niin anna mennä vaan.

Voin kuitenkin vakuuttaa sinulle, että kaikki muut näkevät suoraan lävitsesi: niin naurettavan ilmiselvä psykologinen selvitymiskeino tuo sinun tarinasi on. Se että olet jäänyt sinkuksi, johtuu todellisuudessa aivan muista syistä.

Hyökkäät toista kommentoijaa vastaan ja menet henkilökohtaisuuksiin. Rauhoitu. 

Ei saanut riitelykaveria. Yritys oli kova. 

Jos joku vakavissaan väittää että hän on sinkku sen takia, että hän on fiksu ja omaa hyvän itsetunnon, niin ei ole mikään ihme että noin sekopäinen väite aiheuttaa vastareaktion. Tuohan on täysin harhainen ajatus, että nuo erittäin positiiviset luonteenpiirteet oli

Fiksu ihminen jolla on hyvä itsetunto ei lähde mihin tahansa juttuun mukaan eikä huoli ketä tahansa elämäänsä. Huonoitsetuntoiset ovat helpommin vietävissä, ylipuhuttavissa ja hyväksikäytettävissä. Naiset, jolle miehen miellyttäminen ja miehelle kelpaaminen ovat elämän isoimpia juttuja eivät ole älykkäimmästä päästä.

Ei ole harhaista, jos havainnoi ympäristöään ja ihmisiä vuosikymmenten ajan ja havaintojen ja kokemusten perusteella vetää johtopäätöksiä. 

Vierailija
187/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon tuon kuvauksesi kaltainen, paitsi että en ole keskivartalolihava eikä tukkani ole lyhyt, kiharrettu eikä kypärävärjätty. M

Saapikas :D

Vierailija
188/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon tuon kuvauksesi kaltainen, paitsi että en ole keskivartalolihava eikä tukka

"Saapikas :D"

Niin! Eikö olekin söpö sana? Oikein vanhanaikainen! Olenhan juuri tuon kuvauksen ikäinen tai vähän ylikin. Minulla on oikeus käyttää vanhahtavaa kieltä!

Hassua, että tuon kommentin, joka alkaa "Ikävä sanoa, mutta..." sanoja näkee harmittavan paljon 50-vuotiaita naisia. Minä ainakin näen ilahduttavan paljon kaikenikäisiä naisia ja miehiä. Lapsia, nuoria, aikuisia, 50-vuotiaita, 52-vuotiaitakin, ikääntyneitä ja jopa ihan vanhoja ihmisiä. 

Vierailija
189/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se hämmentää?

Koska samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. 

Ap

Miehet tarkoittavat alle 30 v kaunista ja hoikkaa naista. Muut ovat epäkiinnostavia. Muunlaiseen naiseen saatetaan hetkeksi tyytyä, mutta se lempataan heti kun on mahdollisuus kauniin ja nuoren naisen nappaamiseen. 

Vierailija
190/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei ole miehet lähestynyt koskaan. En ole ruma vaan ihan ok näköinen ja hoikka. Ihme että olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
191/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehet aina ghostasi ja olen ollut se joka innokkaamman oloinen... ja sit on miehiä jatkuvasti jotka on kysyneet miten tuon näköinen nainen voi olla sinkku? Ja ne on just niitä miehiä tietysti jotka ei yhtään ole omaa tyyppiäni (juntimpia, ei älykkömiehiä).

Ulkomaalaiset aina kyllä kimpussa, mutta itseä ei kiinnosta. En kans ymmärrä tätä miesten ihmettelyä ettei löydy naista - kun miehet ei lähesty tai katoaa vaikka on ehdottanut treffejäkin, eikä niitä sitten tapahdu.

Vierailija
192/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa suurimman osan miehistä elämään.

Minä olen hyvännäköinen mies, siis reippaasti keskivertoa komeampi, ja silti minullekin tehdään jatkuvasti ohareita ja kohdellaan kuin roskaa. Suurimmalle osalle miehistä tilanne on vielä moninkerroin pahempi.

Vierailija
193/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos naisella on vähänkin mielenterveysongelmia tai muuta höröä, en ala olemaan missään tekemisissä.

Vierailija
194/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumapainoinen luiskaan. Rumaikäinen luiskaan. Rumatukkainen luiskaan. Rumaihoinen (tatuoitu) luiskaan.

Vierailija
195/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hauska huomata, miten eri maailmoissa miehet ja naiset elävät. Valtaosa miehistä saa läpi elämänsä olla ihan rauhassa ilman naisten lähestymisiä, mutta jos naista ei lähestytä, niin se on melkein etusivun uutinen.

Vierailija
196/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se hämmentää?

Koska samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. 

Ap

Se lakkaa hämmentämästä kun ymmärtää (ja hyväksyy) sen, että miehet ei "näe" kaikkia naisia. Joko siis ei näe ollenkaan tai sitten ei ainakaan näe naisena. Siinä samalla selittyy sekin miksi niin monet miehet on sitä mieltä, ettei sellaisia naisia ole olemassakaan joille ei satelisi treffipyyntöjä. Kyllä meitä on, mutta meidän olemassaoloa ei nähdä. 

Vierailija
197/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmasti tehdä asioille jotain, eikä odottaa tumput suorassa että prinssi pelastaa.

Lisääkö se miehen kiinnostusta, jos nainen on aloitteellinen? Mun kokemusten mukaan vaan vähentää. #äläoleliianhelppo

Ihan tavallisena tallaajan muistan vieläkin lämmöllä, kun nainen teki aloitteen minua kohtaan 7 vuotta sitten yliopiston pippaloissa. Miksi ihmisillä on käsitys, että miehet eivät arvostaisi sitä, jos joku näkisi heidät kiinnostavina? 

Arvostus on eri asia kuin kiinnostus. Totta kai mies siitä saa jonkun itsetuntoboostin, mutta ei se muuta epäkiinnostavaa naista kiinnostavaksi.

Eikä tee ns neutraalistakaan kiinnostavaa vaan enemmänkin muuttaa sellaisen epätoivoiseksi tyrkyksi jolta mies olettaa saavansa helposti seksiä jos vähän leikkii mukana ja vilauttaa vihreää valoa.

Kyllä seksi useimmille miehille paremman puutteessa kelpaa vaikka eivät oma-aloitteisesti kyseistä naista jaksaisi yrittää edes kertapanoksi kuin korkeintaan narikkajonossa pilkun aikaan.

Vierailija
198/203 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen ilme esimerkiksi, jos miettii itsekseen jotain mikä suututtaa. Pesemätön tukka tai muuten arkiset, nuhjuisen näköiset vaatteet. Nämä siis arkiasioilla liikkuessa, samoihin ihmisiin sitä kuitenkin törmää samoilla kulmilla liikkuessa, voi karkottaa tai ei ainakaan houkuttele tekemään tuttavuutta. Mutta ei ihmiset oikein muutenkaan tuntemattomiin halua tutustua, näytti miltä tahansa. Umpimielistä vähän tämä suomalainen kulttuuri.

Vierailija
199/203 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa suurimman osan miehistä elämään.

Minä olen hyvännäköinen mies, siis reippaasti keskivertoa komeampi, ja silti minullekin tehdään jatkuvasti ohareita ja kohdellaan kuin roskaa. Suurimmalle osalle miehistä tilanne on vielä moninkerroin pahempi.

Se komeus ei miehillä riitä niinkään pitkälle, kuin naisten koreus, jos se on tyhjää täynnä.

Vierailija
200/203 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, hauska huomata, miten eri maailmoissa miehet ja naiset elävät. Valtaosa miehistä saa läpi elämänsä olla ihan rauhassa ilman naisten lähestymisiä, mutta jos naista ei lähestytä, niin se on melkein etusivun uutinen.

Valtaosa täysikäisistä ihmisistä on parisuhteessa. Suurin osa heteroita. Miten siis vois olla valtaosa miehiä, joita naiset eivät lähesty? Ei kai niitä varattuja pidäkään lähestyä??