Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
1301/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun naiset ovat 10-25v miestä nuorempia, niin vanheneminen tapahtuu oikeassa suhteessa parin kesken. Naisilla raskaudet ja vaihdevuodet vanhentavat elimistöä todella rajusti ja miehen kiinnostus seksiin voi lopahtaa kuin seinään naisen välj....eiku jo ensimmäieen synnyttämisen jälkeen. Lisäksi monille jää ikuinen "raskausmaha" ja jos nainen vielä feministisoituu ja lakkaa peseytymästä, ajelemasta kainaloitaan ja sääriään, leikkaa itse hiuksensa lyhyeksi ja otsatukan vinoon, sekä laittaa pottunokkaansa sonnin hinaussilmukan, niin aika hiljaista voi sänkytouhujen suhteen olla. Jo pelkkä "raskausmahan" näkeminen saa miehen ajattelemaan että ihan kuin koittaisi panna kaljamahaista vanhaa ukkoa. Miettikää nyt vähän millaseen kuosiin päästätte ittenne!!1

On sulla fantasiat. Voi hyvänen aika sentään!

Ja edelleen sun mielestä nuorten naisten pitäisi tällaisten vanhojen ukkojen kanssa kuitenkin jotain hommailla? 

Vierailija
1302/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi mies pystyy tarjoamaan parempia seksiä kuin nuori mies. Nuorena mies käy seksissä naisen kimppuun kuin sika limppuun. Vanhempi mies ymmärtää mm. käsien käytön esileikissä.

Niin, ketkäs täällä seksistä koko ajan puhuu? Me vanhat naiset, vai olisko kuitenkin nää pari palstapappaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kannustuksesta, kun miehet

ei raskaana, niin naisen

synnytyksistä roikkuva maha 

on velton yksilön merkki.

Hyvää ja liikunnallista syksyä.

Eihän paino ja liikunnallisuus liity mitenkään yhteen. Kyllä vähiten liikkuvat ovat todella hoikkia yleensä.

Jotkut luulevat, ettei kotona liikuta. Itse siirtelin tavaroita ja jotain siivoilin puhelin taskussa, niin erittäin kevyesti tuli 4000 askelta lyhyessä ajassa. Jos yleensä olisi puhelin kotona kannossa, eikä latauksessa, päivässä tulisi paljon yli sen 10000 askelta ihan sisähommissa.

Lapsi jumppaa jatkuvasti myös kotona. Hän tekee punnerruksia, vatsalihaksia, kyykkyjä jatkuvasti. Varmasti päihittää mennen tullen jonkun selfieposeerauksen salilla. 

Vierailija
1304/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Olen 34-vuotias mies, joka tapailee 18 v tyttöä. Suomalaisia ollaan molemmat. Eikä tällaisissa ikäeroissa ole ollut minulle mitään epätavallista. Aina ollut kysyntää nuorempien naisten keskuudessa. Olen kieltämättä itsekin sopinut, että ulkomaalaiset naiset ovat keskimäärin vieläkin avoimempia tällaiselle. 

Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. Tapailu taitaa kuitenkin tarkoittaa lähinnä seksiä. Ei tee asiasta parempaa.

Voin kuvitella miten kuuntelet oven takana ja hyökkäät tyttären huoneeseen, kun tämä alkaa lähestyä rajua orgasmia, josta et itse ole päässyt koskaan nauttimaan. Ei ihme, että niin moni tytär vihaa äitiään.

Se 34-

"Mitähän 34-vuotias mies tykkää, kun tyttöystävä kertoo hakevansa opiskelemaan toiselle puolelle Suomea tai kokonaan toiseen maahan yo-kirjoitusten jälkeen? Eihän se mies voi muuttaa mukana, kun paikkakunnalle hänet sitoo työ, asunto, vanhenevat vanhemmat ja ehkä edellisten liittojen lapset."

Hänellä kuulemma 18-vuotiaita ottajia muitakin, kuin nykyinen "tapailukumppani". Ja pitäähän se kumppania vaihtaakin, kun tää 18v.  vanhenee koko ajan.

Vierailija
1305/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on usein vähän epäkypsempiä joissakin asioissa, joten 10 vuotta vanhempi mies on ihan hyvä. Mutta se voi näkyä myös ulkomuodossa, että se toinen on vanhempi, joten kaikkeen kannattaa varautua. Minunkin miehelle oli eräs selkäni takana tokaissut, että olen liian nuori hänelle. Olen n. 8,5 v. nuorempi, mutta minua on aina luultu ikäsistäni nuoremmaksi, kun taas mies ikäisekseen aika uurteinen ja vähän ohimoilta harmaatuvakin. Näistä sitten joku veti omat johtopäätöksensä, että ikäero on isokin.

Jos ei 25v. mennessä aikuistunut, en usko sen tapahtuvan senkään jälkeen. Oma samanikäinen mieheni oli nuorena jo henkisesti vanhempi, kuin muut ikäisemme. Iän myötä tullut viisautta toki, mutta lapsellinen ei ole ollut ikinä.

Vierailija
1306/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Papparainen missä? Minua huvittaa ajatus, että miehenä, joka näytän max 25-vuotiaalta, minua kutsutaan papparaiseksi. 😁"

Minä muuten kans näytän max 30v. Ihmettelen, miksi vanhaksi naiseksi kutsutaan. 

N60v.

Vierailija
1307/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Olen 34-vuotias mies, joka tapailee 18 v tyttöä. Suomalaisia ollaan molemmat. Eikä tällaisissa ikäeroissa ole ollut minulle mitään epätavallista. Aina ollut kysyntää nuorempien naisten keskuudessa. Olen kieltämättä itsekin sopinut, että ulkomaalaiset naiset ovat keskimäärin vieläkin avoimempia tällaiselle. 

Olen 34v nainen ja tapailen 18v poikaa. Itseasiassa useampaa. Aina on joku tarjolla.

Miltä kuulostaa? 

You go girl! Nauti! 

Nimim. Been there, done that

Vierailija
1308/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljonkin naisia, joilla ei ole muuta elämää ja istuvat koneella aina koko päivän jos sattuis tunnistamaan jonku kommentoijan? :D

Aikaleima jää joka viestistä. Tuo tyyppi on ainoa joka on täällä kaikki päivät. Kirjoittaa tosi maneerisesti, ja on täällä aina. Lue mikä tahansa tällainen ketju kerralla niin spesiaali riehuu niissä aamusta iltaan. Mahtaa aasialainen kodinkone olla yksinäinen.

Oletko nainen ja jos olet niin miksi puhut noin loukkaavasti naisesta olkoon minkä maalainen tahansa?

No kun se on mielikuvitusnainen. On tullut selväksi monen monta kertaa. Ennen oli thaikku, nyt kuulemma kirgiisi.&

Hänhän on kertonut kuinka hyväkäytöksinen ja herttainen tämä nuori vaimo on. En mitenkään voi uskoa, että sellainen nainen, eikä kyllä kukaan muukaan, voisi pitää edes siedettävänä saati viehättävänä miestä, jonka mieli tuottaa niin oksettavia ja perverssejä asioita kuin nuo tämän palstan kirjoitukset. En mitenkään. Kyllä sillä naisella on ollut joku aivan muu syy kuin ihastuminen ja rakastuminen alkaa parisuhteeseen tuon miehen kanssa. Kirjoitin aiemmin, että tiedän miehen, joka on 45 ja tyttöystävä 25 ja hänelläkin on sentään sellaisia ominaisuuksia, että pystyn ymmärtämään miksi nuori nainen on hänestä kiinnostunut enkä myöskään ikinä voisi uskoa hänen keksivän ja vielä julkaisevan noin yököttäviä asioita kuin tämä meidän spesiaali. Kuinka kukaan nainen voisi haluta edes tuttavakseen saati kumppanikseen miestä jonka mieli on noin suunnattoman ruma ja iljettävä? En pysty myöskään uskomaan, että tuollainen mies kovin pitkään pystyisi edes teeskentelemään jotain muuta. Kyllä tämä todella on erityinen, mutta toisin kuin itse luulee, ei positiivisessa mielessä.

Vierailija
1309/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin tää 25-vuotiaalta näyttävä herrasmies on 50+ setä, joka ihmettelee, kun kaupankassat ei enää flirttaile.

Mr. Geriatric vai mikä se nyt taas oli

Vierailija
1310/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. Tapailu taitaa kuitenkin tarkoittaa lähinnä seksiä. Ei tee asiasta parempaa.

Voin kuvitella miten kuuntelet oven takana ja hyökkäät tyttären huoneeseen, kun tämä alkaa lähestyä rajua orgasmia, josta et itse ole päässyt koskaan nauttimaan. Ei ihme, että niin moni tytär vihaa äitiään.

Sulla

Ja tuohan on joskus väittänyt, että vaimo lukee noita sen kirjoituksia ja nauraa kun ovat niin hyviä ja hauskoja. Se sama vaimo, joka on niin hyväkäytöksinen, häveliäs ja herttainen. 

Vierailija
1311/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. 

Niin varmaan minustakin, jos teini olisi noin nuori teini. Vasta kun hän olisi joku 20-v. tai yli sen, en ikäeroasioissa enää niin paljon kummastelisi.

Mutta 34-ikäisen pojan äitinä olen kyllä sitä mieltä, että tuon ikäinen poika on vielä itsekin nuori ja myös näyttää vielä hyvin nuorelta hänkin.

Anteeksi nyt, mutta hyi vttu. Tuo poika on siinä iässä missä normaalit miehet ovat jo itsekin isiä. Mutta eihän sulla mitään poikaa ole.

Miten miehen isyys ja nuoremman naisen tapailu poissulkevat toisensa? :D Eivät kai nuo miehet omaa tytärtään tapaile? 

Onhan se vähän kummallista, kun tyttöystävä on vain

Millä logiikalla esimerkiksi 34-vuotiaan miehen 18-vuotias tyttöystävä on muutaman vuoden vanhempi kuin hypoteettinen lapsensa. Hankkiko tuo mies lapsia jo 13-vuotiaana? Tilastollisesti aika epätodennäköistä. 

Vierailija
1312/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin tää 25-vuotiaalta näyttävä herrasmies on 50+ setä, joka ihmettelee, kun kaupankassat ei enää flirttaile.

Mr. Geriatric vai mikä se nyt taas oli

Solvaaminen siis jatkuu yhä. Muka naisvihaa.

Vierailija
1313/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Et taida ymmärtää miehen ja naisen välistä eroa sitten yhtään.

Vierailija
1314/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies näyttää esim. Leonardo DiCapriolta, niin silloin hänen illään ei ole väliä. Ottajia riittää jonoksi asti.

Vierailija
1315/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies näyttää esim. Leonardo DiCapriolta, niin silloin hänen illään ei ole väliä. Ottajia riittää jonoksi asti.

Keski-ikäinen Leohan on pullanaamainen, turvonnut ja punakka?

Vierailija
1316/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miesvihaa taas ja henkilöön kohdistuvaa solvaamista.

Vierailija
1317/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa miesvihaa taas ja henkilöön kohdistuvaa solvaamista.

Missä? Päässäsi rent-free.

Vierailija
1318/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se Leonardo enää ole minkään näkönen, oli kuuma joskus 20 vuotta sitten. 

Vierailija
1319/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala pulaposki. Jo nuorena. En ymmärrä hänen "komeuttaan".

Vierailija
1320/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen Leohan on pullanaamainen, turvonnut ja punakka?

DiCaprio näyttää todella olevan palstan miesten ulkonäköihanne, mutta eivät ne nuoret tyttöystävät siitä ulkonäön takia ole kiinnostuneet vaan siksi että se on iso julkkis. Kun oli nuori niin tytöt ihailivat sitä ulkonäköäkin koska oli sellainen kaunis poika, mutta nykyisessä kunnossaan ei erottuisi katukuvasta suomalaisessa kaupungissa. Ylipäänsä nuoret naiset eivät kiinnistu keski-ikäisistä miehistä näiden ulkonäön takia vaan siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi