Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Me kaikki papparaiset olemme tosi seksikkäitä.
Kyllä ollaan!! Ollaanpas byääää!
Me kaikki papparaiset olemme tosi seksikkäitä.
On olo kovin tukala
onkos mulla nälkä vai prostaatta
uaaa ku se kolottaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisiahan nämä naiset vaan on, kun nuori nainen ottaa rohkeasti yhteyttä vanhempaan mieheen ja aloittavat kiihkeän suhteen.
Mutta miten se suhde voisi olla kiihkeä? Kyllähän miehen pitää olla kiihottava ennen kuin suhteesta tulisi kiihkeä. Vanhat miehet eivät sitä ole, joten eipä heihin oteta yhteyttäkään.
Mä uskon, että palstamammojen mahdolliset miehet eivät välttämättä ole kiihottavia, koska useimmilla rahkeet eivät ole riittäneet komeaan ja kiihottavaan mieheen. Tuo johtaa ka
Vanhempi mies pystyy tarjoamaan parempia seksiä kuin nuori mies. Nuorena mies käy seksissä naisen kimppuun kuin sika limppuun. Vanhempi mies ymmärtää mm. käsien käytön esileikissä.
En ole vanhoja kokeillut, mutta en usko tuota väitettä, sillä nykyisen nuoren miehen kanssa seksi on täydellistä :) Tykkään myös siitä kun hän käy kimppuun kuin sika limppuun :) En myöskään pysty uskomaan että minkäänlainen ryppyisten känsäkourien käyttö esileikissä voisi korvata sen minkä visuaalisuudessa menettää vanhan miehen kanssa.
Miksi sitten olen tapaillut vain vanhempia naisia ja jokainen kumppani on ollut vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen moderointikäytäntö täällä, kun sitä ei saanut sanoa, että en voisi kuvitella edes tuntemani miehen, joka seurustelee puolet nuoremman naisen kanssa, kirjoittelevan samanlaista tekstiä kuin tämä vaimoaasiasta-mies. Samaan aikaan miehet voivat kirjoittaa täysin alatyylistä tekstiä naisista sivukaupalla eikä se poistu täältä millään.
Ilmeisesti joku näistä toimii täällä moderaattorina nykyään, aiemminhan näin ei ollut.
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.
Tässä esimerkki kuudesta peukusta😁 Lisäks tuo neuvominen kuuluu asiaan. Ei vaan koske itse neuvojaa. Jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se mikä tekee xxxxxxx seksikkään, on kuitenkin jo hävinnyt ja vaikea kuvitella että suhde sellaisen kanssa voisi olla kovin kiihkeä."
Olet oikeassa. Ja nyt kun sisäistät sen faktan, että mies tarvitsee kiihottuakseen myös visuaalisen kiihokkeen, niin alat ymmärtää, miksi samanikäisillä pareilla seksi yleensä hiipuu paljon paljon aikaisemmin, kuin pareilla, jossa vanhemmalla hyvin säilyneellä miehellä on rinnalla seksikäs, paljon nuorempi nainen. Se on ihan biologiaa.
Mutta hiipuuhan se sitten nuoren naisen puolelta, jos mies on vanha rukki. Mitä et ymmärrä? Silkkaa biologiaa.
Tätä neropattia ei kiinnosta naisen halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se mikä tekee xxxxxxx seksikkään, on kuitenkin jo hävinnyt ja vaikea kuvitella että suhde sellaisen kanssa voisi olla kovin kiihkeä."
Olet oikeassa. Ja nyt kun sisäistät sen faktan, että mies tarvitsee kiihottuakseen myös visuaalisen kiihokkeen, niin alat ymmärtää, miksi samanikäisillä pareilla seksi yleensä hiipuu paljon paljon aikaisemmin, kuin pareilla, jossa vanhemmalla hyvin säilyneellä miehellä on rinnalla seksikäs, paljon nuorempi nainen. Se on ihan biologiaa.
Mutta hiipuuhan se sitten nuoren naisen puolelta, jos mies on vanha rukki. Mitä et ymmärrä? Silkkaa biologiaa.
Parilla tutulla nuoremmat vaimot. Toinen on 68v ja toinen 71v. Seksiä on kuulemma edellee useamman kerran viikossa. Kumpikin urheilullisia hoikkia miehiä.
Olette harvinaisia miehiä, jos puhutte tällaisista asioista keskenänne. Miehet tunnetusti ovat aina rehellisiä, eivätkä ikinä liioittele seksikokemuksistaan...Onko se vaimoille ok, että näin intiimejä asioita jaatte? Vai ymmärtävätkö suomea sen vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtoina on parisuhde huomattavasti vanhemman miehen kanssa ja toisena vaihtoehtona on sähkötuoli, valitsen sähkötuolin.
Parisuhde ikälopun miehen kanssa olisi kamalampaa kuin kuolemantuomio.
Sen ikälopun miehen kanssa pitäisi sitten harrastaa seksiä. Juu ei. 😱
Ei pidä. Ei parisuhde tarkoita sitä että on pakko harrastaa seksiä jos ei halua.
Kyllä se käpy kuitenkin yrittää lähennellä..🤢
No nuoremmat uroot ei yritä ja sen huomaa syntyvyydestä, saa olla impi rauhassa kun pojat räplää älypuhelinta ja katsoo sieltä liikuntavideoita eikä ymmärrä että itsekkin voisi harrastaa.
Itse en ainakaan edes halua lapsia. Miksi pilaisin mun elämäni lisääntymällä?
Seksi kelpaa, mutta jos vahinko poikaystävän kanssa kävisi, tekisin abortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehellä ei ehkä hiivu, mutta eihän se nuori nainen siitä saa kuin oksennusreaktion. Minulle on ihan sama jos seksi loppuu joskus vanhana, mutta nyt nuorena haluan nauttia siitä, ja myös visuaalisesta puolesta, eli komeasta ja nuoresta miehestä. Ei se minulle anna mitään jos vain itse olen seksikäs ja mies vanha rupu.
"Kannattaako ihan noin selvästi kertoa minkä tasoisiin miehiin sinun ulkonäölliset ja älylliset rahkeesi riittäisivät."
Vanha on vanha nuoreen verrattuna. Sinun provoilusta huolimatta. Itselle oma mies ei ole vanha, kun olemme suunnilleeen saman ikäisiä. Siksi kummankaan vanheneminen ei haittaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki mammat olemme tosi seksikkäitä.
No en kyl ole. Muiden kuin oman miehen mielestä. Hän onneks näkee minussa muutakin, kuin seksikkyyden. Olis tosi ahdistavaa elää, jos toinen näkis minut vain pantavana ja haluttavana. Aina. Ja kirjoittais siitä vieläpä jossain vauva-palstalla. Yök.
Nyt on höpöhöpö aloitus. Kyllä mulle kelpasi nuorempi mies, kun hän ensin osoitti olevansa vaivan arvoinen. Ikäeroa 17v ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olen tapaillut vain vanhempia naisia ja jokainen kumppani on ollut vanhempi.
Ne rahkeet.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitte jo miesten haukkumisen.
Niin kauan kuin täällä provoilee, saa mitä tilaa.
"Olette harvinaisia miehiä, jos puhutte tällaisista asioista keskenänne. Miehet tunnetusti ovat aina rehellisiä, eivätkä ikinä liioittele seksikokemuksistaan...Onko se vaimoille ok, että näin intiimejä asioita jaatte? Vai ymmärtävätkö suomea sen vertaa?"
Olen kylläkin nainen ja tuli noiden naisten kans joskus puheeksi, kun epäilin vähä itekkin että onko ton ikäsillä miehillä enään seksi elämää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Olen 34-vuotias mies, joka tapailee 18 v tyttöä. Suomalaisia ollaan molemmat. Eikä tällaisissa ikäeroissa ole ollut minulle mitään epätavallista. Aina ollut kysyntää nuorempien naisten keskuudessa. Olen kieltämättä itsekin sopinut, että ulkomaalaiset naiset ovat keskimäärin vieläkin avoimempia tällaiselle.
Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. Tapailu taitaa kuitenkin tarkoittaa lähinnä seksiä. Ei tee asiasta parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Olen 34-vuotias mies, joka tapailee 18 v tyttöä. Suomalaisia ollaan molemmat. Eikä tällaisissa ikäeroissa ole ollut minulle mitään epätavallista. Aina ollut kysyntää nuorempien naisten keskuudessa. Olen kieltämättä itsekin sopinut, että ulkomaalaiset naiset ovat keskimäärin vieläkin avoimempia tällaiselle.
Olen 34v nainen ja tapailen 18v poikaa. Itseasiassa useampaa. Aina on joku tarjolla.
Miltä kuulostaa?
Haluaa vai? Mun mies on mua 10 vuotta nuorempi. Tavattiin kun hän oli 25v.
Kyllä tuolla palstaspesiaalilla on sairaat ja kuvottavat puheet. Ennen ne olivat ulkonäön haukkumista ja eritteitä, nyt niiden lisäksi on eläimiä ja lähisukulaisia seksiin yhdistettynä.
Millainen ihminen edes keksii tuollaisia, ihan hirveää.
"Mutta tuossa puhuttiin nuorista naisista. Kyllä mun rahkeet riittää ikäiseni nuoreen mieheen, joka on myös kiihottava. En ymmärrä miksi haluaisin epäkiihottavan miehen, vaikka olisikin ikäisekseen ok säilynyt. Se mikä tekee miehestä seksikkään, on kuitenkin jo hävinnyt ja vaikea kuvitella että suhde sellaisen kanssa voisi olla kovin kiihkeä."
Mutta ei tätä rukkia kiinnosta oikeasti naisten halut. Hän fantasioi vaan. Mielikuvissaan voi kuvitella itsensä vaikka vaikka miksi, kiihkeäksi adonikseksi.