Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
1281/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun naiset ovat 10-25v miestä nuorempia, niin vanheneminen tapahtuu oikeassa suhteessa parin kesken. Naisilla raskaudet ja vaihdevuodet vanhentavat elimistöä todella rajusti ja miehen kiinnostus seksiin voi lopahtaa kuin seinään naisen välj....eiku jo ensimmäieen synnyttämisen jälkeen. Lisäksi monille jää ikuinen "raskausmaha" ja jos nainen vielä feministisoituu ja lakkaa peseytymästä, ajelemasta kainaloitaan ja sääriään, leikkaa itse hiuksensa lyhyeksi ja otsatukan vinoon, sekä laittaa pottunokkaansa sonnin hinaussilmukan, niin aika hiljaista voi sänkytouhujen suhteen olla. Jo pelkkä "raskausmahan" näkeminen saa miehen ajattelemaan että ihan kuin koittaisi panna kaljamahaista vanhaa ukkoa. Miettikää nyt vähän millaseen kuosiin päästätte ittenne!!1

Vierailija
1282/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies pystyy tarjoamaan parempia seksiä kuin nuori mies. Nuorena mies käy seksissä naisen kimppuun kuin sika limppuun. Vanhempi mies ymmärtää mm. käsien käytön esileikissä.

Jos sinä olit nuorena noin tumpelo seksissä, niin se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin nuoret miehet olisi samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä paljonkin naisia, joilla ei ole muuta elämää ja istuvat koneella aina koko päivän jos sattuis tunnistamaan jonku kommentoijan? :D

Vierailija
1284/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Olen 34-vuotias mies, joka tapailee 18 v tyttöä. Suomalaisia ollaan molemmat. Eikä tällaisissa ikäeroissa ole ollut minulle mitään epätavallista. Aina ollut kysyntää nuorempien naisten keskuudessa. Olen kieltämättä itsekin sopinut, että ulkomaalaiset naiset ovat keskimäärin vieläkin avoimempia tällaiselle. 

Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. Tapailu taitaa kuitenkin tarkoittaa lähinnä seksiä. Ei tee asiasta parempaa.

Voin kuvitella miten kuuntelet oven takana ja hyökkäät tyttären huoneeseen, kun tämä alkaa lähestyä rajua orgasmia, josta et itse ole päässyt koskaan nauttimaan. Ei ihme, että niin moni tytär vihaa äitiään.

Se 34-vuotias mies taitaa olla asunnoton, kun hänen pitää majailla tytön vanhempien kotona. Luulisi, että tuon ikäisellä miehellä on jo oma asunto, jossa voi tapailla.

Mitähän 34-vuotias mies tykkää, kun tyttöystävä kertoo hakevansa opiskelemaan toiselle puolelle Suomea tai kokonaan toiseen maahan yo-kirjoitusten jälkeen? Eihän se mies voi muuttaa mukana, kun paikkakunnalle hänet sitoo työ, asunto, vanhenevat vanhemmat ja ehkä edellisten liittojen lapset.

Vierailija
1285/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljonkin naisia, joilla ei ole muuta elämää ja istuvat koneella aina koko päivän jos sattuis tunnistamaan jonku kommentoijan? :D

Ei tarvitse istua koko päivää koneella. Tuo tyyppi istuu ja kirjoittelee niin kummallisia tarinoita itsestään, perhe-elämästään ja parisuhteestaan, että parhainkaan elokuvakäsikirjoittaja ei kykene sellaisia keksimään. Ne jää hyvin mieleen.

Vierailija
1286/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun naiset ovat 10-25v miestä nuorempia, niin vanheneminen tapahtuu oikeassa suhteessa parin kesken. Naisilla raskaudet ja vaihdevuodet vanhentavat elimistöä todella rajusti ja miehen kiinnostus seksiin voi lopahtaa kuin seinään naisen välj....eiku jo ensimmäieen synnyttämisen jälkeen. Lisäksi monille jää ikuinen "raskausmaha" ja jos nainen vielä feministisoituu ja lakkaa peseytymästä, ajelemasta kainaloitaan ja sääriään, leikkaa itse hiuksensa lyhyeksi ja otsatukan vinoon, sekä laittaa pottunokkaansa sonnin hinaussilmukan, niin aika hiljaista voi sänkytouhujen suhteen olla. Jo pelkkä "raskausmahan" näkeminen saa miehen ajattelemaan että ihan kuin koittaisi panna kaljamahaista vanhaa ukkoa. Miettikää nyt vähän millaseen kuosiin päästätte ittenne!!1

Oletko sä edes hetero kun mietit kaljamahaisia vanhoja ukkoja ja kiinnostus seksiin lopahtaa milloin mistäkin syystä? Yleensä vanhat ukot rehvastelevat sillä että panisivat vaikka oksanreikää, siis ne, jotka eivät ole tarpeeksi fiksuja pitääkseen yksityisasiat yksityisinä. 

Vierailija
1287/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. 

Niin varmaan minustakin, jos teini olisi noin nuori teini. Vasta kun hän olisi joku 20-v. tai yli sen, en ikäeroasioissa enää niin paljon kummastelisi.

Mutta 34-ikäisen pojan äitinä olen kyllä sitä mieltä, että tuon ikäinen poika on vielä itsekin nuori ja myös näyttää vielä hyvin nuorelta hänkin.

34-vuotias on jo melkein keski-ikäinen eikä mikään nuori. Asuuko se sinun poika vielä kotona vai käytkö hänen kotonaan siivoamassa ja laittamassa ruokaa?

Vierailija
1288/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Olen 34-vuotias mies, joka tapailee 18 v tyttöä. Suomalaisia ollaan molemmat. Eikä tällaisissa ikäeroissa ole ollut minulle mitään epätavallista. Aina ollut kysyntää nuorempien naisten keskuudessa. Olen kieltämättä itsekin sopinut, että ulkomaalaiset naiset ovat keskimäärin vieläkin avoimempia tällaiselle. 

Minust olis ollut kamalaa, jos oma teinini seurustelisi noin vanhan kanssa. Tapailu taitaa kuitenkin tarkoittaa lähinnä seksiä. Ei tee asiasta parempaa.

Voin kuvitella miten kuuntelet oven takana ja hyökkäät tyttären huoneeseen, kun tämä alkaa lähestyä rajua orgasmia, josta et itse ole päässyt koskaan nauttimaan. Ei ihme, että niin moni tytär vihaa äitiään.

"Raju

Papparainen missä? Minua huvittaa ajatus, että miehenä, joka näytän max 25-vuotiaalta, minua kutsutaan papparaiseksi. 😁

Vierailija
1289/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun joku osaa keroa, että

nuorena touhuaa hätäisesti. Ikä ja kokemus, herkkyyttä

tulee vaalia.

Vierailija
1290/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaleima jää joka viestistä. Tuo tyyppi on ainoa joka on täällä kaikki päivät. Kirjoittaa tosi maneerisesti, ja on täällä aina. Lue mikä tahansa tällainen ketju kerralla niin spesiaali riehuu niissä aamusta iltaan. Mahtaa aasialainen kodinkone olla yksinäinen.

Pakko kommentoida, mut olen itse jo aika tuskastunut jos yritän lukae edes yhden ketjun alusta loppuun. Siihen menee aikaa ja mulla ei ole aikaa käydä läpi ja (etsiä?) lukee useita keskusteluja. Miten sulla voi riittää aika ja kärsivällisyys? Tuntuu oudolta. Mä en töiden jälkeen muutenkaan jaksa kuin vilkaista tänne muutaman kerran viikossa. Tänään on vapaapäivä ja oon lukenu vähän enemmän.

Vierailija
1291/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan minustakin, jos teini olisi noin nuori teini. Vasta kun hän olisi joku 20-v. tai yli sen, en ikäeroasioissa enää niin paljon kummastelisi.

Mutta 34-ikäisen pojan äitinä olen kyllä sitä mieltä, että tuon ikäinen poika on vielä itsekin nuori ja myös näyttää vielä hyvin nuorelta hänkin.

Anteeksi nyt, mutta hyi vttu. Tuo poika on siinä iässä missä normaalit miehet ovat jo itsekin isiä. Mutta eihän sulla mitään poikaa ole.

Vierailija
1292/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta hyi vttu. Tuo poika on siinä iässä missä normaalit miehet ovat jo itsekin isiä. Mutta eihän sulla mitään poikaa ole.

Miten miehen isyys ja nuoremman naisen tapailu poissulkevat toisensa? :D Eivät kai nuo miehet omaa tytärtään tapaile? 

Vierailija
1293/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaleima jää joka viestistä. Tuo tyyppi on ainoa joka on täällä kaikki päivät. Kirjoittaa tosi maneerisesti, ja on täällä aina. Lue mikä tahansa tällainen ketju kerralla niin spesiaali riehuu niissä aamusta iltaan. Mahtaa aasialainen kodinkone olla yksinäinen.

Oletko nainen ja jos olet niin miksi puhut noin loukkaavasti naisesta olkoon minkä maalainen tahansa?

Vierailija
1294/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Onneksi ketään ei kiinnosta mitä mieltä olet asiasta eikä sitä ole sinulta kysytty. Etkä tiedä mitään suhteestamme. Seksi sinulla on ainakin selkeästi mielessä, kun heti tykkäsit kuvitella meidät sekstailemassa eikä mitään muuta. Hyvää päivänjatkoa. 

Puhuit tapailusta. Se ei kuulosta seurustelulta. Ja itseisarvona nuoruus.

Vierailija
1295/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen ja jos olet niin miksi puhut noin loukkaavasti naisesta olkoon minkä maalainen tahansa?

Olen, ja ehdottomasti sitä mieltä, että mikäli tämä aasiatar on olemassa, häntä laiminlyödään ja rajoitetaan avioliitossaan niin pahasti, että sivullistakin hävettää. 

Vierailija
1296/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän tylsää kun pitää spekuloida vieraiden ihmisten elämästä?

Ihan olen omassa kodissa asuva akateemista työtä tekevä mies. Tyttöystäväni aloitti juuri opinnot samassa kaupungissa, missä asun. On muutenkin täältä kotoisin. Mikään ei sido minua mihinkään, voin muuttaa minne vain. Ei ole lapsia, ei ex-vaimoa, ei mitään. Tyydyttikö tämä sinun uteliaisuutesi? Ja olen myös imarreltu, että olet niin kiinnostunut minusta. 

Eihän tuo kommentti ollut sinulle vaan sille, joka arveli 34-vuotiaan miehen paneskelevan teinityttöystävänsä kanssa tytön kotona. Vai teetkö sinä niin, vaikka sinulla on oma asunto? Et ole Suomen ainoa 34-vuotias, joten ei tarvitse olla imarreltu.

Vierailija
1297/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehen isyys ja nuoremman naisen tapailu poissulkevat toisensa? :D Eivät kai nuo miehet omaa tytärtään tapaile? 

Onhan se vähän kummallista, kun tyttöystävä on vain muutaman vuoden vanhempi kuin omat lapset. Ei vielä omien vanhempien luona asuvan teinitytön tarvitse olla kenellekään äitipuoli.

Vierailija
1298/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi olla kiinnostunut omaishoitajana toimimisesta ja yksinäisestä vanhuudesta?

Vierailija
1299/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti näin:

"Näillä on tapana puhua miesten suulla, eli keksiä mitä älyttömimpiä valheita ja olkiukkoja. Sitten toiset tanopäät oikeasti kuvittelevat, että miehet ajattelisivat niin. Sitten raivoavat kuin hullut ja hyökivät joka ainoan mieheksi oletetun kommentin kimppuun. Sitten kun miehenä naurat koko touhulle ja akkalaumalle niin se on hirvittävää naisvihaa. Tutkimukset kuitenkin todistavat, että naisvihasta 99% tulee toisilta naisilta ja se on oikeeta vihaamista."

Onko tämä alla oleva esimerkki siitä miten viha miehiä kohtaan saa alkunsa?

Olen, ja ehdottomasti sitä mieltä, että mikäli tämä aasiatar on olemassa, häntä laiminlyödään ja rajoitetaan avioliitossaan niin pahasti, että sivullistakin hävettää. 

No ei todellakaan. Olen vain edelleen pöyristynyt siitä, kuinka joku kehtaa kehuskella kouluttaneensa vaimonsa niin, ettei tämä puhu suomalaisten kanssa. Liittoja on tosiaan joka junaan.

Vierailija
1300/1360 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v nainen ja tapailen 18v poikaa. Itseasiassa useampaa. Aina on joku tarjolla.

Miltä kuulostaa? 

No tiedän, että puhut palturia, mutta vaikket puhuisikaan, miksi asia kiinnostaisi minua mitenkään? 18-vuotias on aikuinen ja saa päättää seurustelukuvionsa itse. Miksi minua kiinnostaisi toisen miehen tekemiset? :D Erikoinen kysymys kaikkiaan. 

18-vuotias voi olla juridisesti aikuinen, en vaan itse näe tuon ikäistä vielä miehenä. Teini. Ja aika irvokasta olis 34-vuotias naisystävä. Siis nainen olisi irvokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi