Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä niistä naisten seksihaluista on, kun suomalaisista naisista n. 80% ei kykene saamaan orgasmia?
Vuoden 2025 incell-komentti! 🎉🏆🤣
Niinpä! Oisko hyöty se, että miehet saisi seksiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kolmekymppisenä deittiapeissa ikäraja 25-35v.
Suurin osa yli 30-vuotiaista miehistä oli aivan järkyttävän vanhan näköisiä ja sitten oli näitä selvästi yli 40-vuotiaita, jotka olivat laittaneet ikänsä nuoremmaksi.
32-vuotiaana pelatessani yhtä online-peliä tapasin nykyisen poikaystäväni parhaan kaverin ja myöhemmin hänen kauttaan nykyisen poikaystäväni.
Poikaystäväni on nyt 26-vuotias ja ensitreffeistä on pian kaksi vuotta ja nyt asumme yhdessä poikaystäväni ostamassa kodissa. Poikaystäväni myös tienaa tuplasti mun palkkaan verrattuna, eikä munkaan palkka ole mikään huono.
Nörtissä on se hyvä puoli että ei niin todennäköisesti tiedä omaa parastaan eikä ymmärrä vaihtaa nuorempaan edes kun ikää tulee.
"Ei ole. Johan teille on ihan selviä vihjeitä annettu, milloin alkaa lähtölaskenta. Valitettavasti juuri kukaan nainen ei ota vihjeitä tosissaan, ennen kuin huomaa seisovansa pihalla kapsäkkinsä kanssa kyynelten jäätyessä paksuille poskilleen."
Mutku meistä ei saa ihanaa aasialaista, vaikka kuin yritettäis. Ja sun juttujen perusteella tuskin kukaan edes haluais. Hienosti olet avannut aasialaisten vaimojen todellisuutta. Tunnen entistä suurempaa sympatiaa heitä kohtaan.
Mun tuttavista neljä naista on eronnut. Ja kaikki näiden naisten omasta halusta.
1. Mies oli sit kuitenkin liian vanha. Ei se ulkonäkö, vaan ne ajatukset ja tavat.
2. Mies alkoholisoitui.
3. Nainen kyllästyi tylsään mieheen, joka iltaisin vain katsoi tvtä.
4. Mies käytti taloudellisesti hyväkseen. Ei osallistunut mihinkään kustannuksiin, mutta osteli itselleen autoja ja moottoripyöriä. Ei ollut kuitenkaan varaa niitä ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Oman ikäiset eivät pysyt enää synnyttämään, heillä on usein lyhyet hiukset ja ylipainoa ja he eivät halua enää villiä juhlaelämää.
Haluat villiä juhlaelämää JA lapsia? LOL
Tietysti. Pitää olla sen verran nuori nainen, että jaksaa hoitaa yksin ne lapset kun olen juhlimassa.
Sen naisenhan piti _itse_ haluta villiä juhlaelämää.. eli se olisi se iskä, joka joutuisi kotiin jäämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ja parisuhteen saadakseen miehet voisivat alkaa enemmän miettimään mitä tarjottavaa heillä on naiselle. Naiselle tulee miehestä lisää kustannuksia, työtä ja rajoitteita elämään. Miehen pitäisi tuoda suhteeseen jotain sellaista, mikä tekee parisuhteen naiselle kannattavaksi.
Valitettavasti kaikki tuppaa menemään hukkaan jos nainen on suomalainen. Tilastojen ja tutkimusten mukaan suomalainen nainen on kaikista maailman naisista kaikkein tyytymättömin, vaikka mies teksisi mitä.
Oisko linkkiä tutkimukseen?
Suomihan on vuosi toisensa jälkeen maailman onnellisin maa, eli naiset tyytyväisiä kuten miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa yli 30-vuotiaista miehistä oli aivan järkyttävän vanhan näköisiä ja sitten oli näitä selvästi yli 40-vuotiaita, jotka olivat laittaneet ikänsä nuoremmaksi.
32-vuotiaana pelatessani yhtä online-peliä tapasin nykyisen poikaystäväni parhaan kaverin ja myöhemmin hänen kauttaan nykyisen poikaystäväni.
Poikaystäväni on nyt 26-vuotias ja ensitreffeistä on pian kaksi vuotta ja nyt asumme yhdessä poikaystäväni ostamassa kodissa. Poikaystäväni myös tienaa tuplasti mun palkkaan verrattuna, eikä munkaan palkka ole mikään huono.
Nörtissä on se hyvä puoli että ei niin todennäköisesti tiedä omaa parastaan eikä ymmärrä vaihtaa nuorempaan edes kun ikää tulee.
Joo. Ollaan jo huomattu että naiset on sulle vain esineitä ja että sä et kykene rakastamaan. Aika surullista.
"Ei ole. Johan teille on ihan selviä vihjeitä annettu, milloin alkaa lähtölaskenta. Valitettavasti juuri kukaan nainen ei ota vihjeitä tosissaan, ennen kuin huomaa seisovansa pihalla kapsäkkinsä kanssa kyynelten jäätyessä paksuille poskilleen."
Tuo on todellisuutta niille aasialaisnaisille, eihän heillä ole täällä mitään omaisuutta. Suominaiset ovat maksaneet puolet asunnoista ja he omistavat niistä puolet, joten miksi he kotoaan lähtisi tyhjin käsin? Jos nainen lähtee, hän vie mennessään kaiken kotiin hankkimansa ja iskee miehen kouraan laskun puolikkaasta asunnon hinnasta. Maksuaikaa on viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis miesten viesti naisill
Juuri näin! Hyvä, että varoittavat, niin nuoret naiset tietävät pysyä sitten sinkkuina. Tai hakea miehen ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän meitä vanhempaakin sukupolvea varoitettiin asiasta, mutta ei uskottu. Kuviteltiin voivamme saada rakkautta ja elinikäinen parisuhde. Miehet väittivät jo silloin, että varoittelujen syy oli muka vanhojen naisten kateus ja katkeruus. Nyt ymmärrän, että he yrittivät oikeasti suojella meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.
Eri
Onneksi itse opin että miehen kuuluu olla nuorempi. Tälle on ihan perusteetkin, sillä miehet vanhenevat nopeammin joten nuorempi mies, vanhempi nainen -yhdistelmällä saadaan aikaan samatahtinen yhteinen elämä.
No, ei saada. Jos mies on alun alkaenkin kiinnostava, vaihtaa nuorempaan valheiden ja muun p#@skan kautta, mikä katkeroittaa naisen, kunnes ehkä tajuaa, että yksin on parempi kuin lurjuksen kanssa. Miksi näin käy? Koska luonnonvalinta. Vain hedelmällisessä iässä olevia naisia suosivat miehet saavat jälkeläisiä...Tämä on incel-ilmiön takana: osa miehistä ei pariudu ollenkaan, osa useaan kertaan. Joku Liimatainen-KatriH on ihan 1 / miljoonasta keissi. Olen jo elämää nähnyt nainen, ja olen nähnyt tämän kuvion toistuvan niiiin monta kertaa. Ja jos olisin nuori, ajattelisin asioita todella pitkälle tulevaisuuteen ja pyrkisin löytämään noin 10 vuotta itseäni vanhemman erittäin ihanan ja hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.
Meillä on muutenkin kaikki pyritty tasapäistämään. Katsokaapa tarkemmin niitä saman ikäisiä pareja. Kummallakin harveneva lyhyt tukka, lippalakit päissään, samanlaiset tuulipuvut päällä, kummallakin isot mahat, litteät perseet, suut väärinpäin, crocksit jaloissa, haisevatmväkevälle hielle, eivät harrasta mitään, eivät tapaa lapsiaan, jos niitä on jne jne.
Eiks ole sit hyvä, että ovat keskenään yhdessä? Miksi tällaisen miehen pitäisi saada nuori vaimo??
Nuorempi nainen on paljon mukavampi luonteeltaan.
Eli vielä hyväuskoinen ja helposti huijattavissa ja hyväksikäytettävissä.
"Mun tuttavista neljä naista on eronnut. Ja kaikki näiden naisten omasta halusta.
1. Mies oli sit kuitenkin liian vanha. Ei se ulkonäkö, vaan ne ajatukset ja tavat.
2. Mies alkoholisoitui.
4. Mies käytti taloudellisesti hyväkseen. Ei osallistunut mihinkään kustannuksiin, mutta osteli itselleen autoja ja moottoripyöriä. Ei ollut kuitenkaan varaa niitä ylläpitää."
Huomaatko, että noilla kaikilla eronneilla on yksi yhteinen tekijä? Suomalainen nainen. Helevetti kun niiden ukot olisivat tajunneet kierrättää kaukaa suomalaiset naiset, niin olisivat takuulla edelleen naimisissa ja hyvin kiinteäperseisiä. Mä olen kouluttanut vaimoni siten, että heti kun joku suomalainen nainen alkaa puhumaan jotain negatiivista, niin vaimo sanoo ensin englanniksi, että sorry, I don't understant you ja jos suomitanttara jatkaa, niin sanoo suomeksi ja napakasti, että anteeksi, en ummara! Ja lähtee sitten kävelemään. On toiminut ja ollaan edelleen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
"Mun tuttavista neljä naista on eronnut. Ja kaikki näiden naisten omasta halusta.
2. Mies alkoholisoitui.
4. Mies käytti taloudellisesti hyväkseen. Ei osallistunut mihinkään kustannuksiin, mutta osteli itselleen autoja ja moottoripyöriä. Ei ollut kuitenkaan varaa niitä ylläpitää."
Huomaatko, että noilla kaikilla eronneilla on yksi yhteinen tekijä? Suomalainen nainen. Helevetti kun niiden ukot olisivat tajunneet kierrättää kaukaa suomalaiset naiset, niin olisivat takuulla edelleen naimisissa ja hyvin kiinteäperseisiä. Mä olen kouluttanut vaimoni siten, että heti kun joku suomalainen nainen alkaa puhumaan jotain negatiivista, niin vaimo sanoo ensin englanniksi, että sorry, I don't understant you ja jos suomitanttara jatkaa, niin sanoo suomeks
Alistava ja väkivaltainen ihminen pyrkii aina eristämään uhrinsa muista ihmisistä, ettei tämä saisi apua. Karu on tuontivaimon kohtalo.
"Mistä lähtien teille miehille on ollut väliä sillä saako nainen orgasmia? Se nuorempi saa vielä huonommalla prosentilla, jos ei edes ole oppinut vielä tietämään, mistä tykkää."
Taas yksi syy, miksi miehen kannattaa vakavissaan harkita mummelin vaihtamista nuorempaan ja hehkeämpään. Mummelit eivät tiedä, että nykyisin on kaikenlaisia aktiivisuusrannekkeita, sporttikelloja ja älykelloja, joiden avulla voi seurata vaikka mitä ihmiskehon toimintoja. Esim. hyvällä älykellolla saa kätevästi reaaliajassa tarkkailtua, milloin nainen on ns. kypsä, eli valmiina kunnon aktiin. Se näyttää mm. pulssin, ihon lämpötilan, hengitystiheyden, veren happipitoisuuden, verenpaineen, EKG:n ja paljon muuta. Myös kuukautiskierron saa seurantaan, eli voi päästellä paljaalla kikkelillä, kun ei ihanaa nuorta vaimoa kannata pilata millää ehkäisyvalmisteilla tai seksi loppuu, kuin suominaisella konsanaan.
Mummoikäisille naisillehan riittää pelkkä sykevyö ja kuulemma monet miehet ovat ehtineet kuolla vanhuuteen, kun ovat odottaneet, että syke mummelilla näyttäisi enemmän kuin 40 pulssia minuutissa, kun mies koittaa lämmitellä sieltä velhonhihojen välistä mummelia käyntiin.
Jotku miehet ovat huhujen mukaan tehneet jopa kosteusmittauksiakin mummeleille, mutta mittarit on jouduttu joko myymään pilkkahinnalla Torissa tai suutuspäissään heittäneet roskiin/makuukammarin seinään.
:Mistä lähtien teille miehille on ollut väliä sillä saako nainen orgasmia? Se nuorempi saa vielä huonommalla prosentilla, jos ei edes ole oppinut vielä tietämään, mistä tykkää."
On sillä väliä monille miehille.
Vierailija kirjoitti:
2. Mies alkoholisoitui.
Huomaatko, että noilla kaikilla eronneilla on yksi yhteinen tekijä? Suomalainen nainen. Helevetti kun niiden ukot olisivat tajunneet kierrättää kaukaa suomalaiset naiset, niin olisivat takuulla edelleen naimisissa ja hyvin kiinteäperseisiä. Mä olen kouluttanut vaimoni siten, että heti kun joku suomalainen nainen alkaa puhumaan jotain negatiivista, niin vaimo sanoo ensin englanniksi, että sorry, I don't understant you ja jos suomitanttara jatkaa, niin sanoo suomeks
Kontrolloit, mitä vaimosi saa sanoa suomalaisille? No etpä paljon afghaanista eroa. Pane nyt vielä kaapukin sille. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
2. Mies alkoholisoitui.
Miksi sitten valitat vauvapalstalla? Ei taida olla vaimoa kun mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä lähtien teille miehille on ollut väliä sillä saako nainen orgasmia? Se nuorempi saa vielä huonommalla prosentilla, jos ei edes ole oppinut vielä tietämään, mistä tykkää."
Taas yksi syy, miksi miehen kannattaa vakavissaan harkita mummelin vaihtamista nuorempaan ja hehkeämpään. Mummelit eivät tiedä, että nykyisin on kaikenlaisia aktiivisuusrannekkeita, sporttikelloja ja älykelloja, joiden avulla voi seurata vaikka mitä ihmiskehon toimintoja. Esim. hyvällä älykellolla saa kätevästi reaaliajassa tarkkailtua, milloin nainen on ns. kypsä, eli valmiina kunnon aktiin. Se näyttää mm. pulssin, ihon lämpötilan, hengitystiheyden, veren happipitoisuuden, verenpaineen, EKG:n ja paljon muuta. Myös kuukautiskierron saa seurantaan, eli voi päästellä paljaalla kikkelillä, kun ei ihanaa nuorta vaimoa kannata pilata millää ehkäisyvalmisteilla tai seksi loppuu, kuin suominaisella konsanaan.
Mummoikäisille naisillehan ri
Mitähän sinä yrität siellä raivosylkeä suupielistäsi roiskuen selittää?
Vierailija kirjoitti:
:Mistä lähtien teille miehille on ollut väliä sillä saako nainen orgasmia? Se nuorempi saa vielä huonommalla prosentilla, jos ei edes ole oppinut vielä tietämään, mistä tykkää."
Aika harvalle loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Onko sinulla peiliä?
Sairaita lapsia.