Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
761/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei nyt niin moni. Suurempi osa tyytyy haaveilemaan vauvapalstalla aasialaisista. Ja vaikeaahan se olisikin, kun tuollaiseen tarvitsee yleensä edes vähän rahaa. Maahanmuuttovirastokin taitaa vaatia, että pystyy elättämään sen tuontimorsiammen. Ja morsiamen suku on toinen mikä vaatii."

Tarkistin, niin kaikkiaan 17 650 suomalaista naista on jäänyt aasialaiselle naiselle kakkoseksi, kun suomalainen mies on alkanut vakavissaan vaimoa etsimään. Kyllähän se varmasti ottaa luonnolle ja ilme on kuin antaisi koran maistaa sitruunaa.

Tarkistitko samalla kuinka monta suomalaista miestä on jäänyt ulkomaiselle miehelle kakkoseksi?

Ei tietenkään, koska se totuus tekee liian kipeää. Naiset ovat (kaikkialla) vielä useammin kulttuuritietoisia, paljon primitiiviluolamiesinkkeliä sivistyneempiä, elämänhallinta suvereenia ja kielitaitoisempia, joten suominaisten mahdollisuudet laadukkaamilla ulkomaalaispuolisoilla suomimiehiin verrattuna 1000 - 0. Suomimiehet yksinään kokevat "jääneensä toiseksi" kun valinnanvaraa ei ole muutenkaan missään ja saavatkin huijattua hyväksikäytettäväkseen vain tarpeeksi huono-osaisen ja alisteisen tuontipiian, jonka koko suku vaatii samalla elatuksen.

Vierailija
762/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se voi orgasmiongelmaisesta naisesta tuntua mielikuvitukselta."

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Silti toisen miehen käsittelyssä tulen helposti. :D

Naisilla on sairas asenne että miehen pitää tyydyttää itsensä lisäksi myös nainen. 

Sulla sit ei mitään naista. Ullatus!!

On vaimo ja tyttöystävä. Molemmat nuorempia, tyttöystävä jopa reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen kun nainen ei vain yksipuolisesti (väkisin ja vastentahtoisesti) alistu miehelle (kuin miehelle).

Koska kukaan ei halua ja Suomessa se ei onneksi ole pakollista tai naisen ainoa selviytymismahdollisuus.

Kysymys esitettiin naisille, mutta miehet heti suuna päänä: mutku kaikki suominaiset on rumalihavia yhyy.

Vierailija
764/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se voi orgasmiongelmaisesta naisesta tuntua mielikuvitukselta."

Voi olla, että vähän ohi aiheen, mutta joku mies on mua pitänyt tällaisena. Hän tarjosi syyksi siihen, että minussa on jokin rakenteellinen vika. 

Silti toisen miehen käsittelyssä tulen helposti. :D

Naisilla on sairas asenne että miehen pitää tyydyttää itsensä lisäksi myös nainen. 

Sulla sit ei mitään naista. Ullatus!!

On vaimo ja tyttöystävä. Molemmat nuorempia, tyttöystävä jopa reilusti.

Mitä sinun vaimo tykkää sinun tyttöystävästä? Onko he kavereita keskenään?

Vierailija
765/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut parinkin yli 10 v. itseäni vanhemman kanssa. Vaikka ikäeroa olikin, loppupeleissä tuntui, että minä olin se kypsempi.

Jossain vaiheessa vaikka parinkymmenen vuoden ikäero ei haittaa, mutta kun toinen on viisikymmentä ja vielä on 15 v. eläkkeeseen ja toinen on jo 70 v., eron kyllä huomaa. Pahimmillaan saattaa joutua hoitamaan sekä omia vanhempiaan, että puolisoa. 

Nykyinen puolisoni on tasan avuoden vanhempi ja toivon, että vanhenemme suunnilleen samaa tahtia.

Vierailija
766/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.

Meillä on muutenkin kaikki pyritty tasapäistämään. Katsokaapa tarkemmin niitä saman ikäisiä pareja. Kummallakin harveneva lyhyt tukka, lippalakit päissään, samanlaiset tuulipuvut päällä, kummallakin isot mahat, litteät perseet, suut väärinpäin, crocksit jaloissa, haisevatmväkevälle hielle, eivät harrasta mitään, eivät tapaa lapsiaan, jos niitä on jne jne.

Eiks ole sit hyvä, että ovat keskenään yhdessä? Miksi tällaisen miehen pitäisi saada nuori vaimo??

Nuorempi nainen on paljon mukavampi luonteeltaan.

"Mukavampi luonteeltaan" = nuorempi ja timmimpi julkisivu.

Sama pätee miehiinkin, mutta naisille ei riitä pelkkä fasadi.

Vierailija
767/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minusta rehellisesti surullisin puoli pariutumisessa. Miesten ihannointi nuoruutta kohtaan. Siitä aiheutuu suoraan se, että nainen ei voi suhteessa koskaan tuntea oloaan hyväksi ja rakastetuksi, koska tietää että on miehelle tärkeä vain niin kauan kuin on nuori ja kaunis. Nainen tietää että mies arvostaa vain ulkonäköä, ja se aiheuttaa ahdistusta vanhenemisesta ja luonnollisista muutoksista. On karmeaa kokea että huononee sen vuoksi että elää. Elämän pitäisi tuntua kivalta, ei haittapuolelta.

On ahdistavaa ajatella, että miehen miehestä naisen pitäisi elää nuoruutensa ulkoisesti vastenmielisen miehen kanssa, vaikka itsekin pitävät vanhempia naisia ulkoisesti epäviehättävinä. Sitten vanhuutensa nainen olisi yksin. 

Tämä on suurin syy miksi en halua miestä ollenkaan. Miksi haluaisin miehen jonka mielestä olen joka päivä arvottomampi? Miksi haluaisin elää ihmisen kanssa joka saa minut tuntemaan syyllisyyttä ja

Tässä täydellisesti selitetty miksi vanhemmat miehet ovat ajatusmaailmaltaan kuvottavia ja nainen vain häviää kun ottaa ikäpakotus-miehen. Tällaiselle miehelle naisen arvo on sidottu vain pinnallisiin, katoaviin asioihin: kauneuteen, nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Onko mitään kuvottavampaa kuin mies joka estää naista elämästä? Vanheneminen on elämää. Ikäpakotusmiehelle nuorempi nainen on siis  statussymboli tai eloton esine.  

Vierailija
768/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kyselet ja intät? On todella miximiximixii kyselyikään jämähtäneen mukulan tapaista. Mitä olet saavuttanut?

Vierailija
769/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä vanhat miehet jotka aloittavat vähän väliä ketjuja joissa koettavat vakuuttaa että nuoren naisen kuuluu ottaa vanha mies puolisokseen. Keksivät vaikka mitä tekosyitä. Oikea syy on heidän omat ongelmansa joita koettavat ratkoa nuoren naisen kustannuksella. kokevat itsensä nuoremmaksi jos nuori puoliso ja pelkäävät vanhenemista. Sänkyhommissa ongelmia oman fysiikan kanssa niin koetetaan ratkoa niitä mahdollisimman nuoren naisen avulla. Sosiaaliset taidot eivät riitä oman ikäisille niin pitää etsiä nuorempaa naista alisteiseen suhteeseen (rahalla ja elämän kokemuksella painostetaan). 

Usein näistä nuorempia naisia etsivistä miehistä näkee jo kauas kuinka reppanoita ne on.

Todennäköisesti täällä on nettiaddikti vanha ressukka mies, yksikössä. Provosoi ja kuvittelee muuttavansa maailmaa jankutuksellaan. Ja saavansa sen jälkeen nuoren naisen palvelemaan itseään ja työntämään häntä pyörätuolissa muutaman vuoden päästä.

Vierailija
770/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niin ei. Ihan turha jankata miksimiksimiksimiksi nönnönnöö kun kukaan ei ole edes selittelyjä sinullekaan velkaa.

Vierailija
771/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppelöitynä: samankaltaisista syistä kun sinäkään ap et kiinnostu _sinun mielestäsi_ epäkiinnostavista naisista.

Kuvittele, että nämä kaikki epähaluttavat naiset jatkuvasti piinaisivat sinua kysellen ja inttäen MIKSI MIKSI MIKSI.

Vierailija
772/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmekymppisenä deittiapeissa ikäraja 25-35v.

Suurin osa yli 30-vuotiaista miehistä oli aivan järkyttävän vanhan näköisiä ja sitten oli näitä selvästi yli 40-vuotiaita, jotka olivat laittaneet ikänsä nuoremmaksi.

32-vuotiaana pelatessani yhtä online-peliä tapasin nykyisen poikaystäväni parhaan kaverin ja myöhemmin hänen kauttaan nykyisen poikaystäväni.

Poikaystäväni on nyt 26-vuotias ja ensitreffeistä on pian kaksi vuotta ja nyt asumme yhdessä poikaystäväni ostamassa kodissa. Poikaystäväni myös tienaa tuplasti mun palkkaan verrattuna, eikä munkaan palkka ole mikään huono.

Vierailija
773/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa on se yksi 35-vuotias mies, joka kuvittelee näyttävänsä 16-vuotiaalta. Miehet oikeasti kuvittelevat liikoja omasta ulkonäöstään.

Vierailija
774/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle nuorempikin kelpaa!

Vierailija
775/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällaiselle miehelle naisen arvo on sidottu vain pinnallisiin, katoaviin asioihin: kauneuteen, nuoruuteen ja hedelmällisyyteen.Tällaiselle miehelle naisen arvo on sidottu vain pinnallisiin, katoaviin asioihin: kauneuteen, nuoruuteen ja hedelmällisyyteen."

Hauska tuo teidän tyyli laittaa ajatuksianne miesten päähän. Ei se noin mene oikeasti. Katselkaa ympärillenne, ei sellaisten mukavien ja iloa ympärilleen luovien mummojen miehet ole vaihtaneet nuorempaan. Ne, jotka ovat joutuneet vaihtopenkille, ovat noiden hiipuvien ominaisuuksien lisäksi yhä enenevissä määrin myös luonnevikaisia. Lukekaa omia kommenttejanne, niin pääsette kyllä jyvälle, miksi niin moni mies haaveilee tai on jo toteuttanut sen, että on luonnevikaisen mummon kanssa kärsimyksen välttääkseen mennyt naimisiin paaaljon nuoremman, kauniimman ja ennen kaikkea miljoona kertaa mukavamman aasialaisen naisen kanssa.

T. Nykyisin vallan kiinteäperseinen vanha ukko

Vierailija
776/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa yli 30-vuotiaista miehistä oli aivan järkyttävän vanhan näköisiä ja sitten oli näitä selvästi yli 40-vuotiaita, jotka olivat laittaneet ikänsä nuoremmaksi.

32-vuotiaana pelatessani yhtä online-peliä tapasin nykyisen poikaystäväni parhaan kaverin ja myöhemmin hänen kauttaan nykyisen poikaystäväni.

Poikaystäväni on nyt 26-vuotias ja ensitreffeistä on pian kaksi vuotta ja nyt asumme yhdessä poikaystäväni ostamassa kodissa. Poikaystäväni myös tienaa tuplasti mun palkkaan verrattuna, eikä munkaan palkka ole mikään huono.

Kuulostat kyllä poikkeuksellisen lapselliselta 34-vuotiaaksi.

Vierailija
777/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verkkokalvoihin valitettavasti palanut näky, kun joku vanha ukko esitteli rannalla lihaksiaan. Oli joo lihaksia, mutta nahka oli löysä ja tyypin nännit roikkuivat melkein navassa. Muutenkin vanhat miehet ovat epäviehättäviä.

Vierailija
778/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä musta tekee lapsellisen? Peliharrastus? Mulla on myös yli 50-vuotias pelikaveri, jolla on vaimo ja lapsia.

Vierailija
779/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä musta tekee lapsellisen? Peliharrastus? Mulla on myös yli 50-vuotias pelikaveri, jolla on vaimo ja laps

Mä olen 49-vuotias nainen joka on pelannut lapsesta asti. Olen opettanut myös 52-vuotiaan mieheni pelaamaan :) Hyvä yhteinen harrastus parisuhteessa.

Vierailija
780/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörtissä on se hyvä puoli että ei niin todennäköisesti tiedä omaa parastaan eikä ymmärrä vaihtaa nuorempaan edes kun ikää tulee.