Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
821/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä lähtien teille miehille on ollut väliä sillä saako nainen orgasmia? Se nuorempi saa vielä huonommalla prosentilla, jos ei edes ole oppinut vielä tietämään, mistä tykkää."

Taas yksi syy, miksi miehen kannattaa vakavissaan harkita mummelin vaihtamista nuorempaan ja hehkeämpään. Mummelit eivät tiedä, että nykyisin on kaikenlaisia aktiivisuusrannekkeita, sporttikelloja ja älykelloja, joiden avulla voi seurata vaikka mitä ihmiskehon toimintoja. Esim. hyvällä älykellolla saa kätevästi reaaliajassa tarkkailtua, milloin nainen on ns. kypsä, eli valmiina kunnon aktiin. Se näyttää mm. pulssin, ihon lämpötilan, hengitystiheyden, veren happipitoisuuden, verenpaineen, EKG:n ja paljon muuta. Myös kuukautiskierron saa seurantaan, eli voi päästellä paljaalla kikkelillä, kun ei ihanaa nuorta vaimoa kannata pilata millää ehkäisyvalmisteilla tai seksi loppuu, kuin suominaisella konsanaan.

Mummoikäisille naisillehan ri

Tekstistäsi huomaa että sinulla ei ole mitään kokemusta naisista. Hävettää olla samaa sukupuolta. Ja mitä tulee nuoriin naisiin, harva vanhempi mies saa sellaisen. Raha on usein se syy miksi joku ottaa paljon vanhemman miehen. Itse reilu 30 ja naimisissa samanikäisen naisen kanssa.

m35

Vierailija
822/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.

Miksi pitäisi olla yhteistä? On paljon parempi kun on erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekstistäsi huomaa että sinulla ei ole mitään kokemusta naisista. Hävettää olla samaa sukupuolta. Ja mitä tulee nuoriin naisiin, harva vanhempi mies saa sellaisen. Raha on usein se syy miksi joku ottaa paljon vanhemman miehen. Itse reilu 30 ja naimisissa samanikäisen naisen kanssa.

m35"

Minulla on kokemusta aivan tarpeeksi naisista ja osan kokemuksistani voisin vaikka perua. Sinulla taas ei kommenttisi perusteella ole kokemusta huumorintajusta ja varo vaan, ettei sinunkin nainen joku kaunis päivä lähde seikkailulle jonkun kaltaiseni hauskan humoristin kanssa. Hän voi palata hetkeksi vierellesi, mutta taistelee lopun elämäänsä ajatuksen kanssa, että lähteäkö lopullisesti vai jäädä huumorintajuttoman miesoletetun kanssa elämään tylsyydessä.

Vierailija
824/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.

Miksi pitäisi olla yhteistä? On paljon parempi kun on erilaista.

Tuo on totta. Tulee paljon avarampi tapa ajatella ihmisiä yleensäkin, kun törmää ihmisiin, jota ovat täysin erilaisia kuin itse.

Vierailija
825/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tekstistäsi huomaa että sinulla ei ole mitään kokemusta naisista. Hävettää olla samaa sukupuolta. Ja mitä tulee nuoriin naisiin, harva vanhempi mies saa sellaisen. Raha on usein se syy miksi joku ottaa paljon vanhemman miehen. Itse reilu 30 ja naimisissa samanikäisen naisen kanssa.

m35"

Minulla on kokemusta aivan tarpeeksi naisista ja osan kokemuksistani voisin vaikka perua. Sinulla taas ei kommenttisi perusteella ole kokemusta huumorintajusta ja varo vaan, ettei sinunkin nainen joku kaunis päivä lähde seikkailulle jonkun kaltaiseni hauskan humoristin kanssa. Hän voi palata hetkeksi vierellesi, mutta taistelee lopun elämäänsä ajatuksen kanssa, että lähteäkö lopullisesti vai jäädä huumorintajuttoman miesoletetun kanssa elämään tylsyydessä.

Missä oli huumorintaju? Olet suorastaan ikävä ihminen.

Eri ja nainen

Vierailija
826/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alistava ja väkivaltainen ihminen pyrkii aina eristämään uhrinsa muista ihmisistä, ettei tämä saisi apua. Karu on tuontivaimon kohtalo."

Tuotahan se ikävä kyllä usein on. Tässäkin ketjussa eräs suomalainen nainen oli saanut jo neljä (4) aasialaista naista eroamaan suomalaisista miehistään.

Vierailija
827/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin. 

On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.

Linkki siihen tutkimukseen.

Miksi statusmiehet saa kauniita ja nuoria naisia kun taas tavismiehet joutuvat tyytymään alhaisen tason naisiin?&n

Lähde?

Vierailija
828/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi 9 vuotta nuorempi mies eli olen kyllä iän suhteen vapaamielinen. Nuorempikin käy.

Mun paras suhde oli 7 vuotta nuorempaan mieheen. Miehistäni 4/5 on olleet itseäni nuorempia.

Vierailija
829/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin. 

Suomessa naiset ovat koulutetumpia kuin miehet. Miksi maisteri tarjoaisi vanhemmalle miehelle yhtään mitään, kun voi saavuttaa kaiken ja paljon enemmän ihan itse? Mieluiten hän ottaa omanikäisen tai nuoremman miehen, jolla todennäköisemmin vastaava koulutustaso.

Todennäköisesti tuollainen nainen jää ilman miestä ellei sitten nainen ole todella kaunis.

...kertoo incelien tiedottaja Pasi Neitsyt, 58.

Vierailija
830/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut vanhempia miehiä. Ei toimineet suhteet.

Eikä *yrpä. Mä lopetin suhteen sen takia. 

Vierailija
831/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat koulutetumpia kuin miehet. Miksi maisteri tarjoaisi vanhemmalle miehelle yhtään mitään, kun voi saavuttaa kaiken ja paljon enemmän ihan itse? Mieluiten hän ottaa omanikäisen tai nuoremman miehen, jolla todennäköisemmin vastaava koulutustaso.

Maisterin koulutus on yhtä tyhjän kanssa.

T. Pelkkä peruskoulu

Vierailija
832/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan samanikäisen miehen, koska en halua omaishoitajaksi tai leskeksi ennen aikojaan. Haluan urheilla ja harrastaa kaikkea menevää mieheni kanssa. Haluan, että hän innostuu samanlaisista asioista kuin minä. En kehtaisi lähteä esim. festareille vanhan miehen kanssa. Haluan harrastaa seksiä ilman mitään miehen erektio-ongelmia. Tällainen mies minulla on ollut jo yli 25 vuotta ja olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
833/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...kertoo incelien tiedottaja Pasi Neitsyt, 58."

Miksi naiset ilkkuu neitsyydellä? Te kuulemma kiusaatte nuoria alaikäisiä tyttöjäkin, joilla neitsyys tallella vielä13-vuotiaana. Sitten kuitenkin valitatte vanhempina miten nuorena ahdisti, kun joku poika lähenteli. Ja nyt te jopa aikuisina, ehkä ihan eläkeikäisinäkin ilkutte oletetulle miesten neitsyydelle.

Minusta miehenä neitsyys pitäisi olla enemmän arvostettu asia ja antaa jokaisen nuoren naisen kasvaa rauhassa ja antaa itse päättää milloin löytyy sopiva poika/ mies, jonka kanssa kokeilla ekaa kertaa yhdyntää ja mieluummin niin, että mukana olisi jo rakkautta.

Ei ole ihme, että niin monella naisella on todella paskoja kokemuksia seksistä, kun se on aloitettu aivan liian nuorena ja ehkä jopa kahdelta suunnalta tulleen painostuksen alla. Oma kaveripiiri painostaa ja kiusaa, sekä se ensimmäinen sankari painostaa ja panee lähes väkisin.

Vierailija
834/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ilkkuu neitsyydellä? Te kuulemma kiusaatte nuoria alaikäisiä tyttöjäkin, joilla neitsyys tallella vielä13-vuotiaana. Sitten kuitenkin valitatte vanhempina miten nuorena ahdisti, kun joku poika lähenteli. Ja nyt te jopa aikuisina, ehkä ihan eläkeikäisinäkin ilkutte oletetulle miesten neitsyydelle.

Minusta miehenä neitsyys pitäisi olla enemmän arvostettu asia ja antaa jokaisen nuoren naisen kasvaa rauhassa ja antaa itse päättää milloin löytyy sopiva poika/ mies, jonka kanssa kokeilla ekaa kertaa yhdyntää ja mieluummin niin, että mukana olisi jo rakkautta.

Ei ole ihme, että niin monella naisella on todella paskoja kokemuksia seksistä, kun se on aloitettu aivan liian nuorena ja ehkä jopa kahdelta suunnalta tulleen painostuksen alla. Oma kaveripiiri painostaa ja kiusaa, sekä se ensimmäinen sankari painostaa ja panee lähes väkisin.

Suurin osa tytöistä tekeekin sillee. En ole kuullu kun miesten ja poikien pilkkaavan neitsyt tyttöjä/naisia. Ja niin ei se tarkoita sitä, että te vanhat setämiehet saisitte meidät nuoremmat vaan me valitsemme 99% oman ikäisiä miehiä. 

neitsyt nainen 20 v

Vierailija
835/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ilkkuu neitsyydellä? Te kuulemma kiusaatte nuoria alaikäisiä tyttöjäkin, joilla neitsyys tallella vielä13-vuotiaana. Sitten kuitenkin valitatte vanhempina miten nuorena ahdisti, kun joku poika lähenteli. 

En ole ilkkunut ketään neitsyyden takia.

Vierailija
836/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli minua 11 vuotta vanhempi. Kun hän alkoi lähestyä viittäkymppiä, hän vanheni suorastaan silmissä.

Jostain syystä hän myös innostui laihduttamaan, vaikka ei ollut edes ylipainoinen. Lihakset katosivat ja hän oli laiha läski, jonka takapuolikin roikkui. 

Hän ei enää viitsinyt tavata harvoja kavereitaan, tykkäsi vain puuhailla kotona.

Sitten kun hänen alkoholinkäyttönsä karkasi käsistä, minä lähdin.

Vierailija
837/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin jo vanhempaa miestä. Ei toiminut se eikä suhde. Jatkossa vain itseni ikäisiä tai nuorempia.

Mikäs oli ongelmana?

Vierailija
838/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli minua 11 vuotta vanhempi. Kun hän alkoi lähestyä viittäkymppiä, hän vanheni suorastaan silmissä.

Jostain syystä hän myös innostui laihduttamaan, vaikka ei ollut edes ylipainoinen. Lihakset katosivat ja hän oli laiha läski, jonka takapuolikin roikkui. 

Hän ei enää viitsinyt tavata harvoja kavereitaan, tykkäsi vain puuhailla kotona.

Jos miehelläsi olisi sinun sijaan ollut nuori ja kaunis, erittäin mukava aasialaisnainen, niin hän olisi suorastaan nuortunut kaikkien silmissä suhteen alettua. Olisi toki voinut kiinteyttää kroppaansa ja kasvattaa lihaksia. Perse olisi kimmoisa kuin bongorumpu, kiitos aasialaisen seksikkään nuoren naisensa. Alkoholinjuontikin olisi rajoittunut lasilliseen hyvää viiniä kynttilän valossa tuon hehkeän kaunottaren seurassa, herkullisen ja hyvin monipuolisen aterian painikkeena. Hän olisi saanut tutustua naisensa maanmiehiin, eli ystävättäriin, eli ei pelkoa, että vieraiden joukossa olisi ollut ainoatakaan ikävää suomalaista vanhaa koppeloa mulkoilemassa notkuvan pöydän antimia ja aasiattarien sorjia vartaloita.

Vierailija
839/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi olisi sinun sijaan ollut nuori ja kaunis, erittäin mukava aasialaisnainen, niin hän olisi suorastaan nuortunut kaikkien silmissä suhteen alettua. Olisi toki voinut kiinteyttää kroppaansa ja kasvattaa lihaksia. Perse olisi kimmoisa kuin bongorumpu, kiitos aasialaisen seksikkään nuoren naisensa. Alkoholinjuontikin olisi rajoittunut lasilliseen hyvää viiniä kynttilän valossa tuon hehkeän kaunottaren seuras

Miehenä sanon että aasialaiset naiset on kauheita. Toki sekin ryhmä miehiä jotka heistä tykkää. Brassit, norjalaiset, tsekkiläiset, ruotsalaiset ja suomalaiset on heihin verrattuna paljon kauniimpia.

Vierailija
840/1360 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi olisi sinun sijaan ollut nuori ja kaunis, erittäin mukava aasialaisnainen, niin hän olisi suorastaan nuortunut kaikkien silmissä suhteen alettua. Olisi toki voinut kiinteyttää kroppaansa ja kasvattaa lihaksia. Perse olisi kimmoisa kuin bongorumpu, kiitos aasialaisen seksikkään nuoren naisensa. Alkoholinjuontikin olisi rajoittunut lasilliseen hyvää viiniä kynttilän valossa tuon hehkeän kaunottaren seuras

Mies on löysäperce, koska nainen. Mies alkoholisoituu, koska nainen. Mies suorittaa munanpää hiessä kaiken minimi(nollatyrkky)panostuksen, koska nainen.

Kuitenkin mies on saamaton, osaamaton, löysäperce, laiska, löyhämoraali, alkoholisoitunut ja onneton ilman kodinkonesmegsipatja palveluja, koska naisetta