Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet naisesta joka etsii seuraa seksitreffeille?

Vierailija
24.08.2025 |

Laskeeko se naisen arvoa vai arvostaisitko avoimuutta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, että pitää seksistä

Vierailija
22/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajattelen, että pitää seksistä

ja ehkä jopa kaipaa sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ottaisin yhteyttä ja tutustuisin häneen.

Minä olin se nainen, joka haki aikoinaan seksiseuraa. Sainkin, ihan hyvää, ei siinä mitään. Mutta ongelmallista oli, että lähtenyt hommiin kenen kanssa tahansa. Oli hyvin kiusallisia tilanteita, kun olin todennut että sori, mutta tää ei etene tästä yhtään pidemmälle. 

Halusin seksiä omilla ehdoillani, en sitä mitä minulle tuputettiin. 

Kannattaa etsiä maksullinen mies, sellainen saattaa hyväksyä ehtosi. Terve mies kavahtaa naista joka latelee ehtojaan hetkekalla.

Vierailija
24/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ottaisin yhteyttä ja tutustuisin häneen.

Minä olin se nainen, joka haki aikoinaan seksiseuraa. Sainkin, ihan hyvää, ei siinä mitään. Mutta ongelmallista oli, että lähtenyt hommiin kenen kanssa tahansa. Oli hyvin kiusallisia tilanteita, kun olin todennut että sori, mutta tää ei etene tästä yhtään pidemmälle. 

Halusin seksiä omilla ehdoillani, en sitä mitä minulle tuputettiin. 

Sitten runkkaus voisi olla sulle mainio vaihtoehto. Siinä saa itse päättää kaikesta.

Vierailija
25/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuu taas tätä! Eli nainen ei saa haluta seksiä tai on huono, mutta mies saapi rällästää miten haluaa, ei arvoa alenna.

Tämä on todellakin kamalaa...

Kyllä seksiä haluta saa, mutta kun panee monen kansaa, niin siitä seuraa tietynlainen maine. Ketjussa jo monesti mainittu. Oletko yksi noista naisista vai mikä nyt kiukuttaa?

Oletko hiukan pönttö; ai että paneva nainen saakin saad huonon maineen ja niin kuuluukin saada, mutta miehelle kaikki sallittua! Ja tämä ei saisi sitten edes  ihmetyttää ja vihastuttaa naisai! Millä aikakaudella eletään.

Kyllä se sama mainen miehillekin lankeaa. Se on sitten täysin eri asia, miten tää kaikki kääntyy sun omassa päässäsi. Siinä asiassa en pysty sinua auttamaan. Enkä tossa mi

Vihaan VAIN sellaisia miehiä, jotka tulevat kertomaan miten huono nainen olen, kun rakastelen kenen kanssa tahdon. Minua ei yksikään mies määritä mihinkään kastiin. Enkä sun apuasi ole mihinkään ole pyytänytkään, enkä tarvinnutkaaan.

Vierailija
26/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuu taas tätä! Eli nainen ei saa haluta seksiä tai on huono, mutta mies saapi rällästää miten haluaa, ei arvoa alenna.

Kyllä seksiä haluta saa, mutta kun panee monen kansaa, niin siitä seuraa tietynlainen maine. Ketjussa jo monesti mainittu. Oletko yksi noista naisista vai mikä nyt kiukuttaa?

Oletko hiukan pönttö; ai että paneva nainen saakin saad huonon maineen ja niin kuuluukin saada, mutta miehelle kaikki sallittua! Ja tämä ei saisi sitten edes  ihmetyttää ja vihastuttaa naisai! Millä aikakaudella eletään.

Kyllä se sama mainen miehillekin lankeaa. Se on sitten täysin eri asia, miten tää kaikki kääntyy sun omassa päässäsi. Sii

Et sinä mitään rakastele vaan nussit ja nait. Ja jos muiden mielipiteet ei kiinnosta, niin eipä kannata kirjotella keskustelupalstoilla.

Vierailija
27/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sama mainen miehillekin lankeaa. Se on sitten täysin eri asia, miten tää kaikki kääntyy sun omassa päässäsi. Sii

Tolla asenteella saatkin vain irtopanoja.

Vierailija
28/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä girl power aika tapissaan!

Ei siis ihme, että seuraa pitää oikein hakea jostain sivustoilta.

Vierailija
29/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehet saa vaikka ostaa seksiä tai hakea mistä ikinä haluaa, naisilta tämä olis kielletty. En suostu. 

Vierailija
30/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä olisit just mulle. 😉

Vierailija
31/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se jolle kelpasi retkiseksiseura 🤣

Vierailija
32/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan otsikko; "Mitä ajattelet ihmisestä, joka etsii seuraa seksitreffeille?". Sitten voi vastata:"Jokaisen oma asia mitä seksuaalisuudellaan tekee, kunhan kaikki osapuolet ovat aikuisia eikä ketään käytetä hyväksi.". Ei ole minulta pois, jos joku harrastaa irtosuhteita. Minua ei kiinnosta, en siis harrasta irtosuhteita. Yksinkertaista, eikö olekin?

Vierailija
33/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tarvitse etsiä irtosuhteita. Voi etsiä vaikka lopullista elämänkumppania. Etsivä löytää, tai sitten ei.

Vierailija
34/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen: varmaan aika tautinen tapaus, kun lienee ollut siellä ja täällä.

Mistä sä sen tiedät??

Vierailija
35/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tarvitse etsiä irtosuhteita. Voi etsiä vaikka lopullista elämänkumppania. Etsivä löytää, tai sitten ei.

Totta, hyvä kommentti. Nimimerkillä se, joka halusi korjata otsikkoa.

Vierailija
36/42 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs se kenellekään kuuluu kuka hakee ja mitä hakee. Ihmeellistä kun puututaan toisen ihmisen elämään arvostelevasti, tyyliin olen itse parempi. Arvostelu, laskeeko se arvoa? 

Moniottelija
37/42 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se jolle kelpasi retkiseksiseura 🤣

Otappa rohkeesti yhteyttä.

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija terojoki@yahoo.com 

Vierailija
38/42 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ja mutkaton. Jos haluaisin pelkkää seksiä, niin valitsisin tuollaisen.

Vierailija
39/42 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen ja mutkaton. Jos haluaisin pelkkää seksiä, niin valitsisin tuollaisen.

Mitä tahansa haluankaan ja mitä tahansa ehdotetaankaan, en koskaan ryhdy rakastelemaan naisen kanssa joka on rumapainoinen läski, tai kamalan vanha, tai ruma (vaivaisenluut törröttää, fémakontukka, rinnat roikkuvat, tms.).

Vierailija
40/42 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan laske arvostustani. Olen tavannut useammankin, jotka ovat halunneet vain naida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän