Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on vatsa löysällä ihan koko ajan. Mistä ihmeestä se voi johtua?

Vierailija
06.04.2007 |

Olen sitä mieltä, että se johtuu jostain ruuasta, en vain tiedä miten selvitän mistä se johtuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito? Mausteet? Viljat?

Vierailija
2/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikea. Mulla on ärtynyt paksusuoli, enkä voi syödä raakoja vihanneksia tai marjoja, ja suurin osa hedelmistäkin aiheuttaa ripulia. Keliakiaa mulla ei kuitenkaan ollu kun kävin tähystyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muita oireita ei ole (ihottumia tms.) mutta peräsuoli temppuilee. En usko että johtuu allergiasta. Välillä tuntuu kipua jossain sisällä, minusta peräsuolen tietämillä. Lääkäriin en uskalla mennä, vaikka pelkään että minulla on paksusuolensyöpä... :(

Vierailija
4/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia vasta-aineet on otettu verestä, olivat negat. mutta sehän ei silti sulje pois keliakian mahdollisuutta.

Minkälaisia oireita keliakiassa?

Vierailija
5/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi se kuin ripuli. Tai sit keität ne.

Vierailija
6/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asiaan auttoi, kun lopetin tuoremehujen juomisen. Tai siis niin ainakin kuvittelen. Hedelmiä syön 1-2 päivässä niin kuin ennenkin.

Vierailija
7/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjota viikon-parin ajalta joka muru jonka syöt ylös ja kellonajat. Ja sitten myös vessakäynnit eli ne löysät ulosteet/kivut/määrä/väri/laatu. Sitten vasta lääkäriin se päiväkirja mukana.

Vierailija
8/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sellainen sairaus on en muista nimeä johon joutuu syömään pitkään lääkkeitä. Testataan sellaisella puhalluskokeella ai niin se oli helikobakteeri

Vierailija
9/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yksi sellainen sairaus on en muista nimeä johon joutuu syömään pitkään lääkkeitä. Testataan sellaisella puhalluskokeella ai niin se oli helikobakteeri