Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko epäilet että itselläsi on elinvuosia jäljellä?

Vierailija
24.08.2025 |

Olen 52v terve urheilullinen nainen kahden (14v ja 16v) lapsen äiti. Raskas työ, nukkumiset vähissä, ravinto ei niin terveellistä. Itse ajattelen että olisi hienoa elää siihen asti että nuorin on 25v eli vielä 11v.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei voi tietää, ei koskaan. Mutta, oon nyt 37, toivoisin tietysti kovasti, että aikaa olis noin 30 tai 40 vuotta.... voi olla 0 tai 60, ehkä jotain siltä väliltä en tupakoi, urheilen, syön suht terveesti, silti ei voi tietää.

Vierailija
42/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut sellainen tunne, että elän n. 50- vuotiaaksi. Eli n. 6 vuotta jäljellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 50v. Jotenkin tuntuu, että en täytä 70v., joten alle 20v. - mikä on kovin vähän ja aika surullista.

Vierailija
44/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47. Minulla on ollut sen verran raskaita kokemuksia elämässä, että nyt kun olen jotenkuten selvinnyt niistä, pelkään, että seuraavaksi varmaan löytyy jokin syöpä ja kuolen siihen alle 10 vuoden päästä. Enkä pääse koskaan aloittamaan "oikeaa elämääni" (jollaista olisin halunnut oikeasti elää ilman traumaattisia kokemuksia) kunnolla.

Toisaalta mietin, ettei minua varmaan hoitokoti-ikäisenä kukaan hoida ja joutuisin vain istumaan kusessa ja pskssa kellon ympäri ja käymään lääkkeillä yöunille klo 16.45, joten samapa tuo.

Vierailija
45/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään toiset 50v sillä tässä elämässä ei yksikään hyvä teko jää rankaisematta enkä pääse täältä pois vaikka haluaisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän