Paljonko epäilet että itselläsi on elinvuosia jäljellä?
Olen 52v terve urheilullinen nainen kahden (14v ja 16v) lapsen äiti. Raskas työ, nukkumiset vähissä, ravinto ei niin terveellistä. Itse ajattelen että olisi hienoa elää siihen asti että nuorin on 25v eli vielä 11v.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin pari kuukautta sitten itse päästä hengestäni. Todennäköisesti vuoden sisään.
Jos sulla on halua nähdä ja kokea, niin miksi et panosta terveyteesi? Lapset on aika hyvä syy elää kuitenkin.
On halua, mutta kun haluan myös nauttia syömisestä enkä pelkäästään tofun, kurkkujen, tomastin ja papujen mausta, joten syön pihvejä, kanaa, kalaa, äyriäisiä (rapuja, simpukoita).
Eli mieluummin kuolen 11v. päästä syömisistäni nauttineena, kuin joskus 30v päästä, ei niin kulinaristina.
ps. BMI 24.4 ja nousussa
-AP-
Noista mikään ei ole lihottavaa. Eikö sulla siis ole muita ilon lähteitä elämässä kuin syöminen?
Aika moni ihan oikeasti nauttii myös siitä tasapainoisesta ja terveellisestä ruuasta ja hyvästä olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin pari kuukautta sitten itse päästä hengestäni. Todennäköisesti vuoden sisään.
Jos sulla on halua nähdä ja kokea, niin miksi et panosta terveyteesi? Lapset on aika hyvä syy elää kuitenkin.
On halua, mutta kun haluan myös nauttia syömisestä enkä pelkäästään tofun, kurkkujen, tomastin ja papujen mausta, joten syön pihvejä, kanaa, kalaa, äyriäisiä (rapuja, simpukoita).
Eli mieluummin kuolen 11v. päästä syömisistäni nauttineena, kuin joskus 30v päästä, ei niin kulinaristina.
ps. BMI 24.4 ja nousussa
-AP-
Niin että mässäily vs lapset 🤔
Ehkä pari vuotta, jos sitäkään. Huonot elintavat, paljon oireita. N38
Olettaen että kuolen vanhuuteen, sanotaan 60 vuotta vielä jäljellä. Olen nyt 34-vuotias. Olen kaikkiaan terve, hyvin nuorekas ikäisekseni, ja suvussani on pitkäikäisyyttä, siksi oletan yltäväni aika korkeaan ikään. Toki jos vaihtoehtona on elää noin 94-vuotiaaksi, mutta viimeiset vuodet huonokuntoisena, poistuisin mieluummin vaikka loppuun asti terveenä ja energisenä 80-vuotiaana. Mutta otan sen vastaan, mitä minulle annetaan.
Olen 58v ja kaksi sydänkohtausta jo takana. Korkeintaan 10 vuotta uskoisin vielä eläväni. Eli yhteiskunnan toiveyksilö. Yli 40 vuoden työura, maksanut yli 2 miljoonaa pelkkinä tuloveroina ja maksanut tuhdit eläkemaksut. Kuolen pois, kun eläkettä alkaisin nostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Elämä jatkuu ihmisten fyysisen kuoleman jälkeen. Paitsi jos ateisti niin uskoo varmaan ettei. Se kai riippuu terveydestä ja saako apua ajoissa vaivoihin. Tai voiko vaikuttaa siihen. Ja miten elimistö korjautuu. Stressiä voisi moni vähentää. Kipuaistimus ei monille kiva, sitä pitäisi Suomessa miettiä enemmän miten saadaan pois ja ettei koe kauhua joka luo stressiä
Mitäs ajattelit tehdä seuraavassa elämässäsi? Minkä ikäisenä meinasit sitten neitsyytesi menettää ym?
45v mies. Jos menee suvun mukaan saatan elää 90v koska elän paljon terveellisemmin mitä muut jotka kuitenkin eli noin 90v. Ollaan sitkeää porukkaa.
Meidän suvussa on paljon ihmisiä, jotka on elänyt 90-vuotiaaksi. Olen nyt 45. Eli hyvällä tsäkällä vielä 50 vuotta aikaa tötöillä.
Se on täysi arvoitus. Suvussa on kuoltu yleensä noin 60-75 vuotiaana, infarktit, aivoverenvuodot ja syövät ovat tappaneet ennenaikojaan monia meistä. Muutama on elänyt yli 80v. Toivon eläväni noin 85-90 vuotiaaksi. Olen nyt 51 mutta olen jo nyt vanhempi kuin äitini oli kuollessaan. Elintapani ova terveellisemmät ja lääketiede kehittyneempää. Aika näyttää.
Veikkaan, että 20 vuotta.
Terveenä ehkä vielä 10.
Eli ei kehumista, mutta on niitä pahempiakin kohtaloita. Sänkypotilaana muiden hoidossa en aio olla minuuttiakaan.
Ikää nyt 35v. Uskoisin, että elinikää jäljellä 14-15 vuotta. Toivottavasti ei kuitenkaan enempää kuin 20.
Äitini kuoli 49-vuotiaana luonnollisiin syihin.
Näin 58 vuotiaana tuskin kovin montaa kun tulee ryypättyä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ehkä 4 toivon. Sairastuin syöpään.
Tosi surullista.
Jeesus kutsuu sinua seuraamaan itsenään. Tunnustat Hänelle syntisi ja hän pelastaa sinut. Usein Jeesus myös parantaa, joko ajan kanssa tai pienessä hetkessä. Olet samassa tilanteessa kuin kaikki ne, jotka eivät ole sairastuneet. Jeesus tulee noutamaan omansa hyvin pian. Ihmisiä kutsutaan nyt Jeesuksen leiriin suurin joukoin ja ihmisiä tulee kaikessa hiljaisuudessa uskoon. Miksi et tulisi mukaan? On täysin mahdollista että kellään ei ole enää edes 4 vuotta aikaa, vaan maapallolle jäävät ihmiset joutuvat maailmanhistorian kauheimpaan ruuvipenkkiin. Jeesus kutsuu vielä tänään, huomenna voi olla myöhäistä. Me emme tiedä omaa viimeistä päiväämme.
Sellaiset vahvat lopunajanmerkit on jo Israelissa, että tulevan 'Messiaan' kaikki temppeliastiastot, suuri kultainen menora ja kaikki mahdolliset kalusteet temppeliä varten on käsin taottu jo yli kymmenen vuotta sitten.
Nyt viimeisinä valmisteluina Usasta on tuotu harvinaisia punaisia härkiä teurastettavaksi 'Messiaalle', sekä kaikki uhritoimituksia suorittavat leeviläiset papit on jo valittu ja heidät kauniit pukunsa ja käärinlakkinsa on kudottu.
Vain 'Messias' ja temppeli puuttuvat.
Raamatusta me tiedämme, että tuo 'Messias' on pian ilmestyvä antikristus, joka huijaa koko maailmaa olevansa se todellinen 'Messias - juutalaisten lisäksi kaikki uskovat sen, hänen ihmetekojensa ja saavuttamansa maailman rauhan takia.
Mutta 3.5 vuoden päästä tuosta seuraa hävityksen kauhistus ja tämä maailman aika loppuu yht. 7 vuoden päästä tuon aikakauden alusta.
Tätä ennen Jeesus kuitenkin tempaa seurakuntansa Taivaallisiin juhliin.
Pidä huoli, että sinäkin olet siinä mukana, rukoilemalla Jeesusta elämääsi.
46v niin varmaan joku toiset 50v. Valitettavasti.
Pääsen seuraamaan euroopan kuolemaa, töstäkin islamisaatiosta ois selvitty ilman yhdysvaltojen sotkeutumista islamiin ja viemistä nämä kivikaudelle (vrt hippie trailin kokemukset) jotta afghanistan ei liittyisi osaksi neuvostoliittoa.
Oliko oikeasti sen arvoista?
Mulla on sydänsairaus ja lääkäri sanoi tahdistimen asennuksen jälkeen että elinaikaa on n. 5 vuotta.
Olen nyt 55v. Olen monisairas joten arvelisin että 5-10 vuotta on kova saavutus.
Itse ajattelin ainakin elää ikuisesti. Kuolkaa te prolet vaan ihan rauhassa hahaha
Toivottavasti en kovin paljoa yli 80v ainakaan elä. Siihen olisi 29 vuotta aikaa.
Meillä suvussa paljon syöpää ja useita kuollut siihen alle 70v. Siihen peilaten itselläni olisi vielä elinvuosia max. 25.