Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko epäilet että itselläsi on elinvuosia jäljellä?

Vierailija
24.08.2025 |

Olen 52v terve urheilullinen nainen kahden (14v ja 16v) lapsen äiti. Raskas työ, nukkumiset vähissä, ravinto ei niin terveellistä. Itse ajattelen että olisi hienoa elää siihen asti että nuorin on 25v eli vielä 11v.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 1 olis niin olisin kiitollinen ~ 50 ei olisi

Vierailija
2/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehkä 4 toivon. Sairastuin syöpään. 

Tosi surullista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. Toivottavasti 29v olisi jäljellä ettei jää työura kesken. Olen katsokaas korvaamaton raskaan työn raataja. Eläkesuunnitelmia ei ole. Ottaisin nekin rahat mieluummin palkkana heti.

Vierailija
4/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin pari kuukautta sitten itse päästä hengestäni. Todennäköisesti vuoden sisään.

Jos sulla on halua nähdä ja kokea, niin miksi et panosta terveyteesi? Lapset on aika hyvä syy elää kuitenkin.

Vierailija
5/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljellä 36, ja jos menee niin kuin suvussani on tapani viimeiset 10 vuotta dementiassa. 

Vierailija
6/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haaveilet siitä, että eläisit 63-vuotiaaksi. Mä haaveilen siitä, että pääsisipä eläkkeelle. 

N63

Vierailija
7/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 80 v ja ehkä elän vielä 1 - 10 vuotta. Ei voi tietää, mutta satavuotiaaksi en haluaisi. Muistini pelaa täysin, mutta liikkuminen on hidastunut kipujen vuoksi.

Vierailija
8/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. 

Jos elän yhtä pitkään kuin vanhempani niin jäljellä on noin 34v. Niistä ehkä 20-25 vuotta on sellaisia että voi melko suurella todennäköisyydellä pystyä vielä tekemään, matkustamaan ja nauttimaan maailmasta. 

Tietysti riski siihen että tulee joku vakava sairaus kasvaa vuosi vuodelra  

20 tervettä vuotta tarkoittaisi että minulla on jäljellä noin 240 kesäviikonloppua. Se ei ole kamalan paljon.

Älkää siis sukulaiset ja tuttavat ihmetelkö jos jätän jatkossa tylsemmät pakkopulla sukujuhlat väliin ja menen tekemään jotain mistä itse saan nautintoa ja sisältöä elämään.

Taidan myös lopettaa tämän palstan lukemisen tähän. Elämä on liian kallisarvoista tähän käytettäväksi.  

Vierailija
9/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvun naiset ovat eläneet 80-85-vuotisiksi. Eli aikaa on ainakin 25 vuotta, ehkä enemmän.

Hui - vain?

Vierailija
10/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu 47V mies. Alkoholisoitumisen takia uskon elinaikaa olevan jäljellä 10-15 vuotta. Mutta tuolloin lapset ovat onneksi jo yli 25 vuotiaita ja tulen jättämään miljoonaperinnön heille.

Vierailija
11/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt  tosi hyväkuntoinen, liikunnallinen, eikä lääkitystä,  68 v ja toivon 85 v

Vierailija
12/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu ihmisten fyysisen kuoleman jälkeen. Paitsi jos ateisti niin uskoo varmaan ettei. Se kai riippuu terveydestä ja saako apua ajoissa vaivoihin. Tai voiko vaikuttaa siihen. Ja miten elimistö korjautuu. Stressiä voisi moni vähentää. Kipuaistimus ei monille kiva, sitä pitäisi Suomessa miettiä enemmän miten saadaan pois ja ettei koe kauhua joka luo stressiä

Vierailija
13/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ehkä 4 toivon. Sairastuin syöpään. 

Tosi surullista. 

Jeesus kutsuu sinua seuraamaan itsenään. Tunnustat Hänelle syntisi ja hän pelastaa sinut. Usein Jeesus myös parantaa, joko ajan kanssa tai pienessä hetkessä. Olet samassa tilanteessa kuin kaikki ne, jotka eivät ole sairastuneet. Jeesus tulee noutamaan omansa hyvin pian. Ihmisiä kutsutaan nyt Jeesuksen leiriin suurin joukoin ja ihmisiä tulee kaikessa hiljaisuudessa uskoon. Miksi et tulisi mukaan? On täysin mahdollista että kellään ei ole enää edes 4 vuotta aikaa, vaan maapallolle jäävät ihmiset joutuvat maailmanhistorian kauheimpaan ruuvipenkkiin. Jeesus kutsuu vielä tänään, huomenna voi olla myöhäistä. Me emme tiedä omaa viimeistä päiväämme.

Vierailija
14/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvika. Lääkärin mukaan on todennäköisempää, että jäljellä on alle 10 vuotta kuin yli 10. Ikää 38. 

Vierailija
15/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla 50-60 vuotta joillakin tai saattaa olla ettei ole. Ja minkäs kukaan sille voi.

Vierailija
16/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni keskimäärin (suomalaisten naisten elin iön odote 82v) jäljellä 38v, mutta yksikään lähi ukulainen ei ole elänyt noin vanhaksi, joten geenien mukaan aikaa on noin max 20v. Ja ihan just alan elämään sen mukaisesti!

Vierailija
17/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin pari kuukautta sitten itse päästä hengestäni. Todennäköisesti vuoden sisään.

Jos sulla on halua nähdä ja kokea, niin miksi et panosta terveyteesi? Lapset on aika hyvä syy elää kuitenkin.

On halua, mutta kun haluan myös nauttia syömisestä enkä pelkäästään tofun, kurkkujen, tomastin ja papujen mausta, joten syön pihvejä, kanaa, kalaa, äyriäisiä (rapuja, simpukoita). 

Eli mieluummin kuolen 11v. päästä syömisistäni nauttineena, kuin joskus 30v päästä, ei niin kulinaristina. 

ps. BMI 24.4 ja nousussa

-AP-

Vierailija
18/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan sen tietäisi. Voi olla että elää 100-200v mutta mikä on totuus. 

Vierailija
19/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v mies. Jos elän 55 vuotiaaksi niin hyvä. Voisin lähteä jo nyt. Olen kipeä ja kehoni käyttänyt loppuun. Suvussa äidin puolelta enoni lähteneet siinä 55 vuotiaana ja vanhin enoni kuoli 70 vuotiaana. 

Vierailija
20/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että n. 20 vuotta. Oon nyt 38 ja on pitkään tuntunut siltä että en kovin vanhaksi elä. Äiti kuoli 61-vuotiaana ja oltiin hyvin samanlaisia monessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän