Miksi "lapsettomat kissaleidit" aiheuttavat ärsytystä? Kateus?
Voisiko joku kertoa järkiperustelun miksi "childless cat lady" suututtaa ihmisiä vain olemassaolollaan? Lapsettomuus on jokaisen oma valinta ja yksityisasia. Kissan omistaminen samoin. Ovatko ihmiset vain kateellisia kun näkevät itseään varakkaampia, nuorekkaampia ja fiksumpia naisia? En keksi mitään järkisyytä miksi itselleen täysin tuntemattoman ihmisen elämä voi suututtaa, koska eihän kellään muulla ole edes päätösvaltaa toisen ihmisen elämästä.
Tulee mieleen tämän palstan stringibikini-keskustelut myös ja miten jotkut kokevat että heillä on oikeus päättää muiden pukeutumisesta. Mielensäpahoitusta mielensäpahoituksen perään. Vaikka päätösvaltaa ei itsellä ole muiden kehoon mutta salaa yritetään manipuloimalla ja selän takana juoruamisella saada ihmiset muuttamaan käytöstä.
Kommentit (46)
Lesboja usein nuo lapsettomat kissanaiset
Vierailija kirjoitti:
Lapsettoman kissarouvan tunnistaa hajuveden ja vaatteisiin tarttuneen kissankusen löyhkästä. Katkeroituminen alkaa nelikymppisenä.
Mulla on kissa, en käytä hajuvettä, en myöskään haise kissankuselle ( hyvä hiekka kissalla) ja olen tyytyväinen elämääni, sorry siitä.-vela 65v.
Vierailija kirjoitti:
Lesboja usein nuo lapsettomat kissanaiset
Et taida montaakaan tuntea kun tuollaista väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cat lady ei ole suomalainen ilmiö. Suomalainen vastine sille on koiranainen. Ketjun aloittaja on malliesimerkki amerikkalaisen somen kaninkoloon pudonneesta suomalaisnuoresta joka ei enää hahmota missä maassa asuu.
Olet väärässä. Koiranaiset ovat perheenäitejä, joten ovat cat ladyjen vastakohta.
Meidän perheessä on kaksi kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on epävarma omista valinnoistaan, niin muiden erilaiset valinnat aiheuttaa lisää epävarmuutta.
Tämä ei kuitenkaan ulotu lapsettomiin kissaleideihin jotka toitottavat erinomaisuuttaan?
Miksi minua pitäisi kiinnostaa heidän elämänsä jos he halveksivat minun valintojani? Ei pelkkä kissan omistaminen tee kenestäkään kiinnostavaa joskaan ei lapsen tekeminenkään.
Ei kai ne toitota? Mulla on yksi kissan omistava vela-tuttu, eikä hän toitota ikinä mitään. Osallistuu myös aidon oloisesti iloon, jos kerron lapsestani jotain kivaa.
Ei ole kateutta ei 🤭