Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi "lapsettomat kissaleidit" aiheuttavat ärsytystä? Kateus?

Vierailija
24.08.2025 |

Voisiko joku kertoa järkiperustelun miksi "childless cat lady" suututtaa ihmisiä vain olemassaolollaan? Lapsettomuus on jokaisen oma valinta ja yksityisasia. Kissan omistaminen samoin. Ovatko ihmiset vain kateellisia kun näkevät itseään varakkaampia, nuorekkaampia ja fiksumpia naisia? En keksi mitään järkisyytä miksi itselleen täysin tuntemattoman ihmisen elämä voi suututtaa, koska eihän kellään muulla ole edes päätösvaltaa toisen ihmisen elämästä.

Tulee mieleen tämän palstan stringibikini-keskustelut myös ja miten jotkut kokevat että heillä on oikeus päättää muiden pukeutumisesta. Mielensäpahoitusta mielensäpahoituksen perään. Vaikka päätösvaltaa ei itsellä ole muiden kehoon mutta salaa yritetään manipuloimalla ja selän takana juoruamisella saada ihmiset muuttamaan käytöstä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhyyy, miksi mua ja mun viiteryhmääni aina sorretaan, yhyy

Lista on loputon. Miksi lapsettomia, miksi yksinhuoltajia, miksi homoja, miksi...

Vain valkoinennn heteromies on tästä vapaa! Vaikka toki osa heistäkin kokee olonsa sorretuksi, kun esim. ahdistelusta ja seksuaalisesta väkivalllasta käydään mediassa keskustelua. 

Vierailija
22/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei oikeasti kiinnosta. Eivät toisten asiat ole yhtä kiinnostavia kuin omat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista on loputon. Miksi lapsettomia, miksi yksinhuoltajia, miksi homoja, miksi...

Vain valkoinennn heteromies on tästä vapaa! Vaikka toki osa heistäkin kokee olonsa sorretuksi, kun esim. ahdistelusta ja seksuaalisesta väkivalllasta käydään mediassa keskustelua. 

Jokainen penis maailmassa on sortoase.

Vierailija
24/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut, että lapsettomia kissanaisia jotenkin halveksittaisiin. Voisitko linkata tai liittää tänne sellaisen mediatekstih, jossa heitä halveksitaan?

Vierailija
25/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhyy, aina miehet sortaa, yhyy

Vierailija
26/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa paljastuu feministien miesviha. Siksi se aate tulee surkastumaan.

Haluaisitko siis penis-fobiassasi ihmiskunnan katoavan, kun kerran peniksen kanssa ei saisi olla nainen tekemisissä? 

Vierailija
27/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilainen mielipide = viha

Vierailija
28/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko siis penis-fobiassasi ihmiskunnan katoavan, kun kerran peniksen kanssa ei saisi olla nainen tekemisissä? 

Miehen yksinäinen Y-kromosoni on kuolemassa...

Vierailija
29/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOSIKKO 

Vierailija
30/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ja kissaleidit ovat fantastisia, ihania, kauniita, rakastettavia...

Vierailija
31/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on nimitelty lapsettomia kissanaisia. Kyllä se tunteisiin menee ihmisillä jos joku on onnellinen velana. 🤩

Vierailija
32/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on nimitelty lapsettomia kissanaisia. Kyllä se tunteisiin menee ihmisillä jos joku on onnellinen velana. 🤩

No en mä lastani kissaan vaihtaisi :D Mieluummin ottaisin lisää lapsia, kuin lapsettomuuden.

Mutta ei lapsettoman kissanaisen elämässä tosiaan mitään haukuttavaa ole, pääasia että nainen itse on tyytyväinen :) 

Vierailija
33/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman kissarouvan tunnistaa hajuveden ja vaatteisiin tarttuneen kissankusen löyhkästä. Katkeroituminen alkaa nelikymppisenä.

Vierailija
34/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on epävarma omista valinnoistaan, niin muiden erilaiset valinnat aiheuttaa lisää epävarmuutta. 

Tämä ei kuitenkaan ulotu lapsettomiin kissaleideihin jotka toitottavat erinomaisuuttaan?

Miksi minua pitäisi kiinnostaa heidän elämänsä jos he halveksivat minun valintojani? Ei pelkkä kissan omistaminen tee kenestäkään kiinnostavaa joskaan ei lapsen tekeminenkään.

Vierailija
35/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet ajattelee että naisen tehtävä on miellyttää miestä eikä kissaa?

Vierailija
36/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut, että lapsettomia kissanaisia jotenkin halveksittaisiin. Voisitko linkata tai liittää tänne sellaisen mediatekstih, jossa heitä halveksitaan?

Ei tarvitse olla todisteita, riittää kun heistä TUNTUU siltä.

Vierailija
37/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ketään ei kiinnosta.

Harmittaako?

Vierailija
38/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä mitään kateutta huomannut kenessäkään näitä henkilöitä kohtaan, mutta varmaan sitäkin voi olla. Omassa elämässä tämä porukka on tullut tutuksi työelämässä, ja voin sanoa että ovat se kaikkien rasittavin tyyppi, jonka kanssa työskennellä. Se elämä on supistunut niin pieneen, että kun kopiokone muuttaa toiseen paikkaan toimistolla, se on niin järkyttävä uutinen, etät on pakko jäädä kahden viikon saikulle. Ja tämä EI ole vitsi vaan ihan oikeasti tapahtunut juttu.

Vierailija
39/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettoman kissarouvan tunnistaa hajuveden ja vaatteisiin tarttuneen kissankusen löyhkästä. Katkeroituminen alkaa nelikymppisenä.

No millekkäs sinä olet katkera? Joku elämänsä luuseri siellä yrittää päteä.

Vierailija
40/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cat lady ei ole suomalainen ilmiö. Suomalainen vastine sille on koiranainen. Ketjun aloittaja on malliesimerkki amerikkalaisen somen kaninkoloon pudonneesta suomalaisnuoresta joka ei enää hahmota missä maassa asuu. 

Olet väärässä. Koiranaiset ovat perheenäitejä, joten ovat cat ladyjen vastakohta.