Nuoruuden poikaystävä kyselee muutaman viikon välein, mitä mulle kuuluu
Siis ihminen kymmenien vuosien takaa, on herännyt jostain horroksesta ja nyt laittaa jatkuvasti viestiä. Olen vastannut kohteliaasti, mutta en mitenkään tunteikkaasti, enkä jatka keskustelua sen enempää. Hän vaan sinnikkäästi kyselee kuulumisia, mutta eihän nyt kahdessa viikossa mitään uutta kuulu, jos aiemmin on kuulumisten kyselyn väli laskettu kymmenissä vuosissa.
Käsittääkseni elää ihan tavallista perhe-elämää, joten sikäli myös vähän ihmettelen, että mikä tässä minun elämässä nyt niin kovasti kiinnostaa?
Kommentit (25)
Jos minä tekisin noin, se tarkoittaisi että minulla on jotain todella pahaa riitaa omani kanssa tai yrittäisin kostaa hänen mahdollisia tekojaan. Entinen poikaystävä olisi helppo kohde.
Mulla on onneksi melkein kaikki exät jo kuolleet, eivät häiritse.
M58
kyseessä on piilo narsisti-psykopaatti-sosiopaatti, vaihda numerot ja osoitekin jos mahdollista ettei saa sinua enää kiinni, tuo tulee pian muuttumaan pahaan suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Jos minä tekisin noin, se tarkoittaisi että minulla on jotain todella pahaa riitaa omani kanssa tai yrittäisin kostaa hänen mahdollisia tekojaan. Entinen poikaystävä olisi helppo kohde.
No jopas on törkeää sotkea jotain eksiä riitoihinne
Katselee varmaan kiikareilla asuntoosi😬
Se odottaa, että vastaat:
"En seurustele tällä hetkellä, ja olen pitkään odottanut, että palattaisiin yhteen. Milloin nähdään?"
Ihan vaan sinun pimperon takia, ei mulla muuta sen tärkempää asiaa ole.
T:Nuoruuden poikaystäväsi
Kiitos vastauksista, olen vastannut tosi ympäripyöreitä ja en ole juurikaan häneltä mitään kysellyt, olen siis vaan ollut kohtelias. En ole viitsinyt kysellä suoraan, koska hänellä on siis perhe ja en oikeasti halua tietää hänen suruista, iloista enkä takaa-ajatuksistakaan ollenkaan, koska en itse vaimona pitäisi, jos mieheni alkaisi avautumaan jollekin ex-tyttikselleen omia ajatuksiaan.
Mietin, että onkohan hänellä ystävät vähissä, kun täytyy noin pitkän ajan takaa kaivaa? Ap
YKSI puhelu ja poikki. Jostain 20 v takaa soittelu on niin outoa, että heti poikki.
Vierailija kirjoitti:
Se odottaa, että vastaat:
"En seurustele tällä hetkellä, ja olen pitkään odottanut, että palattaisiin yhteen. Milloin nähdään?"
Varmistelee tätä kahden viikon välein =)
Vanhoilta panoilta saa helpommin irto-pil-lu-a.
Haluaa erota puolisostaan mutta vasta sitten kun on saanut jonkun toisen tilalle.
Luulisin, että hän kokee olevansa jotain velkaa (tai jotain jäi menneisyydessä sanomatta). Tai ehkä kokee olevansa nykyisellään yksinäinen.
Onko jotain kaunaa lyöttäytyy lähelle ja kostaa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista, olen vastannut tosi ympäripyöreitä ja en ole juurikaan häneltä mitään kysellyt, olen siis vaan ollut kohtelias. En ole viitsinyt kysellä suoraan, koska hänellä on siis perhe ja en oikeasti halua tietää hänen suruista, iloista enkä takaa-ajatuksistakaan ollenkaan, koska en itse vaimona pitäisi, jos mieheni alkaisi avautumaan jollekin ex-tyttikselleen omia ajatuksiaan.
Mietin, että onkohan hänellä ystävät vähissä, kun täytyy noin pitkän ajan takaa kaivaa? Ap
Mitä sinä tuotakin meiltä kysyt?
Jätä se sika.