Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (18966)

Vierailija
18841/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan itseäni, mutta edelleen pakko todeta, että tuo Matti on aivan ihana. Jos mulla ei olisi miestä (ja lapsia) niin voisin harkita vaikka laittavani hänelle jotain viestiä tms. Mutta toivottavasti löytää jonkun ihanan naisen rinnalleen. 

Ne, jotka on sinkkuja ja voisivat ajatella olevansa Matille hyvä kumppani, niin laittakaa vaan rohkeasti viestiä hänelle. Toinen Matti (Pauliinan exä) löysi puolison sitä kautta, että nainen otti yhteyttä instagramissa häneen. 

Olisipa ihana, että ohjelman myötä Matti löytäisi itselleen ihanan naisen. Kurjaa, että Matille piti ohjelmassa parittaa hankala nainen. Yleensä on mieshakijoista pulaa, niin kummallista, että Matin kaltaiselle rauhalliselle persoonalle laitettiin ns. "kipakka eukko". 

Vierailija
18842/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa käyttäytyy niin että pystyy itse lähtemään suhteesta. Usein epävakaiden pahin pelko on että tulee hylätyksi. 

Käsitänkö oikein että Elisa haluaa täten sössiä suhteen itse JO ennenkuin se tuhoutuu muutoin (joka tapauksessa).

Käy järkeen.

Eli olla  ns. tilanteen herra..

Elisa tiesi alitajunnassaan, että Matti on liian hyvä hänelle. Siksi sabotoi suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa käyttäytyy niin että pystyy itse lähtemään suhteesta. Usein epävakaiden pahin pelko on että tulee hylätyksi. 

Käsitänkö oikein että Elisa haluaa täten sössiä suhteen itse JO ennenkuin se tuhoutuu muutoin (joka tapauksessa).

Käy järkeen.

Eli olla  ns. tilanteen herra..

Matti on tehnyt viisaasti, ettei lähde haukkumaan Elisaa julkisesti, tai sano ääneen asioita hänestä. Vaikka Elisa tuntuu vain yltyvän siitä, ettei Matti sano mitään vastaan. Kyse ei ole siitä, etteikö Matti osaisi pitää puoliaan, mutta ei viitsi lähteä mukaan Elisan raivokohtauksiin.

Vierailija
18844/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aimmin ketjussa pohdittiin, että onko Elisakin "palvojia" tai satanisti ja tutustunut tähän Päiviin niinä aikoina. Joku repi anustaan oikein huolella siitä kommentista ja haukkui kommentoijia sairaiksi, hoitoon pitäisi mennä ym. vaikka kysymys oli ihan perusteltu. Nythän on nähty, että todennäköisesti jokin yhtymäkohta on, ja liekö tämä P kokonaan luopunut tästä "uskonnosta" nykyäänkään. Jotkut heistä eivät vain tee siitä niin suurta numeroa.

Satanistien käskyistä nousee tähän liittyen nämä kaksi:

-Jos vieras asumuksessasi ärsyttää sinua, kohtele häntä julmasti ja armottomasti.

-Älä tee seksuaalisia lähestymisyrityksiä ellet saa parittelukutsua. 🤭

Perseensä repijöitä on aina näissä keskusteluissa, mutta mielenkiintoisen henkilökohtaisesti ja hyökkäävästi jotkut ottavat tietyt kommentit, voi vain arvailla mik

Elisa käyttäytyy kuin "noita-eukko", hammaskin puuttuu. Hän olisi kaunis nainen, mutta luonne rumentaa.

Vierailija
18845/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muista, kuinka liikkis Mikko oli jo heti alussa, kun oli marketissa ostamassa peittoa ja veskipaperia ? Osti mielettömän valtavan wc-paperipaketin, jotain 48 rullaa, "Koska mehän ollaan nyt perhe"!!!

Joo, siinä alun dopamiinihitissä masentunut virkoaa hetkeksi, mutta ei se jaksa kantaa. Jos Mikolla ei ole vielä Voxraa, kannattaisi kokeilla. 

Masennuslääkkeillähän tunteiden ääripäät katoaa. Mikko on sellainen robotti että liekö kemioita korjattu???

Harva tietää, että Voxra on ainoa masennuslääke, joka vaikuttaa dopamiiniin ilman mitään SSRI-sotkuja. Se virkistää, motivoi, herättää seksuaalisuutta - herättää eloon.

Jos et ole sen tarpeessa, se tekee yliaktiiviseksi ja ahdistuneeksi. Muuten en ole kuullut kenenkään moittivan ko. lääkettä. Tiedän itseni lisäksi monta käyttäjää, mutta suurin osa terapeuteistakaan ei tiedä lääkkeen olemassa olosta. Jopa farmaseutti kerran kysyi minulta, miten lääke on sopinut, että on juuri aloittanut itse ja tykkää kovasti eikä ole vielä kuullut negatiivista lääkkeestä. En pysyisi käynnissä ilman tuota. Traumatausta.

SSRI tekee minut täysin apaattiseksi. Hyvä, jos se jollekin sopii. Minä pysyn erossa. 

Vierailija
18846/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä heille nyt kuuluu -jaksossa Iina ja Mikko herättivät jotenkin vähän ristiriitaisia tunteita. Iina oli paikoin aika totinen. Heillä oli ollut jokin taukokin Mikon aloitteesta, joskin jatkoivat silti yhdessä kuitenkin. Ja se Mikon kommentti että Iina on hankala, oli jotenkin erikoinen sitä vasten peilattuna mitä telkkarista ollaan nähty. Toisaalta Iina itse myönsi että paiskoo kostoksi ovea toisen nukkuessa, jos toinen on edellisenä iltana häirinnyt hänen untaan.... tai jokin tuollainen stoori. 

Eihän tuo nyt ihan auvoiselta vaikuta, jos tässä vaiheessa on tuollaista haastetta suhteessa. He tsemppasivat hyvin ohjelmassa, mutta jotenkin en ehkä näe tuon kestävän. Sinänsä tykkään heistä molemmista tyyppeinä. 

Harvalle työssäkäyvälle sopii yksiössä asuminen pariskuntana - jos ei ole tottunut ahtauteen jo lapsena ja tule hyvin yhteisöllisestä kulttuurista. Jos eivät ole varmoja jatkosta, suosittelisin tavallista seurustelua ja viikonloppusuhdetta puoli vuotta tai vuoden verran. Sitten voisi katsoa realistisesti yhteistä asumisjärjestelyä, jos mielii jatkaa ja perustaa perhettä. Mikon mainitsema taukoihin taisi olla 1-2 viikkoa. Ei se mikään tauko ole. Aikuisille on ihan normaalia olla viikko mökillä tai matkalla ystävän kanssa, jos asuu hyvin tiiviisti yksiössä. Vähemmän etätöitä yksiössä ja enemmän laatuaikaa yhdessä. Sitten kaksio, jos haluaa asua viikonkin yhdessä. 

Vierailija
18847/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä heille nyt kuuluu -jaksossa Iina ja Mikko herättivät jotenkin vähän ristiriitaisia tunteita. Iina oli paikoin aika totinen. Heillä oli ollut jokin taukokin Mikon aloitteesta, joskin jatkoivat silti yhdessä kuitenkin. Ja se Mikon kommentti että Iina on hankala, oli jotenkin erikoinen sitä vasten peilattuna mitä telkkarista ollaan nähty. Toisaalta Iina itse myönsi että paiskoo kostoksi ovea toisen nukkuessa, jos toinen on edellisenä iltana häirinnyt hänen untaan.... tai jokin tuollainen stoori. 

Eihän tuo nyt ihan auvoiselta vaikuta, jos tässä vaiheessa on tuollaista haastetta suhteessa. He tsemppasivat hyvin ohjelmassa, mutta jotenkin en ehkä näe tuon kestävän. Sinänsä tykkään heistä molemmista tyyppeinä. 

Harvalle työssäkäyvälle sopii yksiössä asuminen pariskuntana - jos ei ole tottunut ahtauteen jo lapsena ja tule hyvin yhteisöllise

Sitähän he tuossa pohtivat että ensi alkuun ehkä kokeillaan etäsuhdetta ja sitten voi miettiä muita ratkaisuja jos tuntuu että etäsuhde ei toimi, siis että Mikko muuttaisi Tampereelle.

Vierailija
18848/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on ihana!! Olen aivan ihastunut ja meitä taitaa olla monia! Kyllä hän varmasti löytää rinnalleen rakkauden.

Olen ihastunut Mattiin, vaikka olen häntä yli 10 vuotta nuorempi. Monet ihmiset väittää olevansa nuorekkaita, vaikka ei oikeastaan edes ole. Mutta Matti näyttää 1992 vuonna syntyneeltä, vaikka hän on ehkä 1983 syntynyt. Ellei synttärit loppuvuodesta, niin sitten on 1982 vuonna syntynyt. 42v hänen ikä on. 

Mikähän Matti on horoskoopissa sekä kiinalaisessa että länsimaisessa ? Olisiko taiteellinen Vaaka tai kiehtova Skorpioni, joka ei näytä tunteitaan.

Vierailija
18849/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muista, kuinka liikkis Mikko oli jo heti alussa, kun oli marketissa ostamassa peittoa ja veskipaperia ? Osti mielettömän valtavan wc-paperipaketin, jotain 48 rullaa, "Koska mehän ollaan nyt perhe"!!!

Joo, siinä alun dopamiinihitissä masentunut virkoaa hetkeksi, mutta ei se jaksa kantaa. Jos Mikolla ei ole vielä Voxraa, kannattaisi kokeilla. 

Masennuslääkkeillähän tunteiden ääripäät katoaa. Mikko on sellainen robotti että liekö kemioita korjattu???

Harva tietää, että Voxra on ainoa masennuslääke, joka vaikuttaa dopamiiniin ilman mitään SSRI-sotkuja. Se virkistää, motivoi, herättää seksuaalisuutta - herättää eloon.

Jos et ole sen tarpeessa, se tekee yliaktiiviseksi ja ahd

Monet luontaistuotteet auttavat kohottamaan mielialaa. Ihan hämmästyin, kun sitruunamelissa nosti murheen laaksosta ja tryptofan (aminohappo) samoin. Ei mitään sivuvaikutuksia. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
18850/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Elisan ja Matin häämatkalla tapahtui? Tiedetään kyllä, mitä ei tapahtunut, mutta on täytynyt olla tosi vaivaannuttava ja kiusallinen reissu.

Elisa varmaan on pitänyt ärhäköitä soidinmenoja ja kuulusteluita ja tuijotellut intensiivisesti, kiukutellut, Matti seurannut vaivaantuneena.

Vierailija
18851/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalle työssäkäyvälle sopii yksiössä asuminen pariskuntana - jos ei ole tottu

Sitähän he tuossa pohtivat että ensi alkuun ehkä kokeillaan etäsuhdetta ja sitten voi miettiä muita ratkaisuja jos tuntuu että etäsuhde ei toimi, siis että Mikko muuttaisi Tampereelle.

No juu, mutta puheista ymmärsin, että Mikko on kuitenkin tehnyt paljon etätöitä Tampereella. Ja kun oli viikon tai kahden tauko, Mikko kuvaili sitä dramaattisesti niin kuin olisi tauko suhteessa. Eli käytännössä ei etäsuhde, jos toisen kämppä on tyhjillään ja arkea pyöritetään yksiössä. Jos on eri unirytmi, olisi hyvä asua arkena yhdessä sitten kun on kaksio ja siihen asti nauttia viikonlopuista yhdessä. 

Vierailija
18852/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuki ja lohdutti kun kissa kuoli.

Se jäljelle jäänyt pikku mussukka on selvästi heidän lapsi.  Istui nätisti kahvilassakin omalla tuolillaan jengin mukana. Mikko leikittää orpoliinia usein kivasti 😺

Vierailija
18853/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalle työssäkäyvälle sopii yksiössä asuminen pariskuntana - jos ei ole tottu

Jos myisivät molemmat nykyiset kämpät, voisivat ostaa yhdessä vaikka kolmion, jossa olisi lastenhuonekin valmiina. Ja jos noi eivät ole omistusasuntoja, niin pariskuntana saavat paremmin yhdessä asuntolainaa.

Vierailija
18854/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa käyttäytyy kuin "noita-eukko", hammaskin puuttuu. Hän olisi kaunis nainen, mutta luonne rumentaa.

Ei, vaan 2 alahammasta keskellä ovat nysiä. Liekö joku trauma tullut niihin. 

Vierailija
18855/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luontaistuotteet auttavat kohottamaan mielialaa. Ihan hämmästyin, kun sitruunamelissa nosti murheen laaksosta ja tryptofan (aminohappo) samoin. Ei mitään sivuvaikutuksia. Kannattaa kokeilla.

Sehän se. Tottakai.

Vierailija
18856/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Elisan ja Matin häämatkalla tapahtui? Tiedetään kyllä, mitä ei tapahtunut, mutta on täytynyt olla tosi vaivaannuttava ja kiusallinen reissu.

Elisa varmaan on pitänyt ärhäköitä soidinmenoja ja kuulusteluita ja tuijotellut intensiivisesti, kiukutellut, Matti seurannut vaivaantuneena.

Missä hotellissa olivat hääyönä?  Minusta se oli kovin kolkko hehtaarihallimainen olohuone, jossa kaiken autiuden keskellä oli valtava sininen kulmasohva keskellä lattiaa. Jossa he sitten istuivat ääripäissä kaukana toisistaan. Hotelissa väsäsivät itse aamiaista, kuuluisa kapselikahvikone-episodi. Miksi eivät menneet passattaviksi hotellin aamiaishuoneeseen, kun yleensä hotelleiden aamiaiset ovat ylimaallisen upeita.

Vierailija
18857/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla ja Matillahan klikkasi vikassa jaksossa, ehkä heistä voisi tulla jotain....

Vierailija
18858/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oma elämä on ekat 25 v ollut niin raskasta, ettei terveys kestä enää itse hankittuja lisätaakkoja, niitä tulee hankkimatta ne pakolliset. 

Tunnevammaisen kanssa voi mennä hyvin niin kauan kun menee hyvin. Mutta jos hänelle tulee motivaatio-ongelma tehdä niitä tekoja, ei ole tunnetta luomassa motivaatiota. Puhun siis ihmisestä, jolla on ongelma oma tunneköyhyys, ei tunteiden ilmaisu. "

Sehän se, kun kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ja kuten joku sanoi, on tunnevammaa ja on tunnevammaa. Itse olen onnellinen ihminen ja taas sillä tavalla tunnevammainen (?), että pystyn olemaan 99% ajasta onnellinen miehen masennuksesta ja aleksitymiasta huolimatta. 

Mieheni ajattelee, ettei hänellä olisi tunteita kenenkään muunkaan kanssa, joten motivaatio lähteä on pieni. Hän ymmärtää myös että minä jään hänen tunteistaan paitsi, eli sikäli haluaa tehdä niitä tekoja, hyvittääkseen, se on hänen rakkauttaan. Voihan

Saako kysyä, mistä syystä alapeukut? 

Vierailija
18859/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, mistä syystä alapeukut? 

Täällä kirjoittaa kaikenlaiset kuonapesäkkeet. Ihan sama vaikka sanoo "hyvää huomenta" niin tulee alapeukkua.

Vierailija
18860/18966 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oma elämä on ekat 25 v ollut niin raskasta, ettei terveys kestä enää itse hankittuja lisätaakkoja, niitä tulee hankkimatta ne pakolliset. 

Tunnevammaisen kanssa voi mennä hyvin niin kauan kun menee hyvin. Mutta jos hänelle tulee motivaatio-ongelma tehdä niitä tekoja, ei ole tunnetta luomassa motivaatiota. Puhun siis ihmisestä, jolla on ongelma oma tunneköyhyys, ei tunteiden ilmaisu. "

Sehän se, kun kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ja kuten joku sanoi, on tunnevammaa ja on tunnevammaa. Itse olen onnellinen ihminen ja taas sillä tavalla tunnevammainen (?), että pystyn olemaan 99% ajasta onnellinen miehen masennuksesta ja aleksitymiasta huolimatta. 

Mieheni ajattelee, ettei hänellä olisi tunteita kenenkään muunkaan kanssa, joten motivaatio lähteä on pieni. Hän ymmärtää myös että minä jään hänen tunteistaan paitsi, eli sikäli haluaa tehdä niitä tekoj

Mä yläpeukutin 🤗, mutta luulen, että alapeukuttajat ajattelee, että 'tyhmää jäädä tuollaiseen suhteeseen', varsinkin jos perimmäisenä syynä on 'avioliiton pyhyys' eli et halua erota, kun olet kerran naimisiin mennyt. Näitä tämmöisiä on paljonkin, tiedä sitten onko oma elämänsä yhtään parempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi