Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmanteen: kuka muu on huomannut ilmiön, että on esimerkiksi 23 yläpeukkua, niin joka päivä on joku ankeuttaja, jonka on pakko olla sitä konsensusta ja hyvää kommentointia vastaan? 😄
Tyypillistä kanalauman kaakatusta, missä soraääniä ei suvaita. Kaikkien on pakko olla samaa mieltä, tai muuten ei hyvä heilu.
Hohhoijaa. 🤦🏼
Oota, katon Tik Tokista mitä tähän pitää vastata, ettei mua canceloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Lari ja Niina oli ihana pari. Mukavaa yhdessäoloa ja eivät varmaan asettaneet hirmu paineita vaan asiat eteni omalla painollaan. Eikä he analysoineet ja pohtineet suhdettaan kuluttavaan tapaan niinku tämän kauden parit.
Siinäkin parissa minun mielestäni "eri tasoiset" paritettu mikäli nyt näistä tasoista haluaa ulkonäön puolesta puhua. Niina on ehkä 6-7 ja Lari heittämällä 8-9. Larin voisi hyvin kuvitella jonkun kauniin instabeiben kanssa kuten Sieppi, Särkkä, Siekkinen yms. Larilla oli kyllä ainakin siihen aikaan niitä outoja Insta videoita kamalissa uikkareissa.
Järkyttävät hampaat sillä Niinalla! 🤮 Vanhan akan oloinen muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Lari ja Niina oli ihana pari. Mukavaa yhdessäoloa ja eivät varmaan asettaneet hirmu paineita vaan asiat eteni omalla painollaan. Eikä he analysoineet ja pohtineet suhdettaan kuluttavaan tapaan niinku tämän kauden parit.
Siinäkin parissa minun mielestäni "eri tasoiset" paritettu mikäli nyt näistä tasoista haluaa ulkonäön puolesta puhua. Niina on ehkä 6-7 ja Lari heittämällä 8-9. Larin voisi hyvin kuvitella jonkun kauniin instabeiben kanssa kuten Sieppi, Särkkä, Siekkinen yms. Larilla oli kyllä ainakin siihen aikaan niitä outoja Insta videoita kamalissa uikkareissa.
Järkyttävät hampaat sillä Niinalla! 🤮 Vanhan akan oloinen muutenkin!
Elisalla ja julialla on kans rumat hampaat
Mä yllätyin miten tylsä Matti on mutta ajattelin sen johtuvan Elisasta... ei tuonut Matin oikeaa persoonaa esiin hyökkäävän käytöksen vuoksi.
Eka kommenttini viimeisimpään plus-jaksoon: Mikon kommentit yllätti, odotti siis räiskyvämpää kumppania eli itsensä vastakohtaa... 😅 Mikolle olisikin pitänyt parittaa Elisan kaltainen räväkkä persoona, jonka kanssa olisi sängyssäkin touhuttu kuin kanit eikä "arki" olisi ehtinyt koittaa tässä ajassa. Ja Matille olisi pitänyt parittaa Iinan kaltainen rauhallinen persoona. Tarkoitan siis tosiaan persoonia, en näitä ihmisiä keskenään parittaisi.
Siis minä en ymmärrä, miksi Mikko ei olisi kiinnostunut Iinasta parisuhdemielessä? Iina on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mikon kuuluisi olla tyytyväinen iinaan. Parempaa naista kuin Iina on vaikeaa löytää.
Eihän tuo Mikkokaan nyt mitenkään ihmeellisen näköinen ole.. muistuttaa vähän Klonkkua.
Ilmeisesti Elisaa ei nähdä 13. jaksossa.
Olisiko viimeinkin ymmärtänyt hävetä omaa käytöstään?
Minusta jokaisesta asiantuntijasta näki, että he pitävät Elisaa erittäin hankalana ihmisenä, vaikka sitä ei suoraan sanottu.
Terapeutti-Päivi voisi suositella ystävälleen Elisa-epämiellyttävälle pitkää terapiaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen jakson (jälkipuinnit) teaserissa Arttu jatkaa saman virren hokemista Julialle : oot alusta asti ollut mun mielestä tosi kaunis. Ymmärtäisi nyt olla jo hiljaa ja lopettaa Julian ahdistelun.
Arttu on ollut koko ajan puheissaan hyvin ulkonäkökeskeinen. Ei keksi mitään muuta sanottavaa kuin ulkonäöstä jauhamisen. Ja mitä enemmän hokee tuota "olet kaunis" niin sen ällöttävämmältä se kuulostaa. Sanoisi mielummin vaikka "kaikin puolin upea ihminen".
Hammastahnaa on vaikea saada takaisin tuubiin. Jos hän on puhunut tyhmiä niin ei niitä oikein saa sanomattomaksi. Miten toinen kokee syvää yhteyttä mukamas ku toinen ei ole missään vaiheessa ollu kiinnostunut?
Julia on esittänyt Artulle muuta kuin puhunut selän takana kameroille.
Eihän ole. Onhan monta kertaa nähty miten tympeä oli kun oli ollut näitä tilanteita. Arttu silmät pyöreänä ihmetteli muka miksei Julia kysynyt häneltä vointia kun kompuroi jne. Ja Imatralla Julia puhui todella suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta Lari ja Niina ovat kertoneet että he sopivat vetävänsä vain kunnialla läpi ja aloittavansa tutustumisen myöhemmin, niin pääsevät ilman julkista likapyykkiä.
Höh. Täältä hävisi kommentti liittyen siihen, että kaikki eivät myöskään kaipaa parisuhteelta mitään erikoista ilotulitusta ja säpinää, vaan ihan tavallista arkea. Kommentoija viittasi myös ison ikäeron suhteisiin.
Olin kommentoimassa, että jos itsekin haluaisin nyt parisuhteen, haluaisin ihan tavallisen, fiksun, luotettavan ja mukavan miehen. En kaipaa arjelta tai parisuhteelta mitään ihme säpinää mihin Mikko viittasi. Mulle riittäis petipuuhatkin vaikka vaan kerran kuussa. Tämmöiselle naiselle ei kyllä taida juuri ottajia olla, onneksi viihdyn hyvin ilman parisuhdettakin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Elisaa ei nähdä 13. jaksossa.
Olisiko viimeinkin ymmärtänyt hävetä omaa käytöstään?
Minusta jokaisesta asiantuntijasta näki, että he pitävät Elisaa erittäin hankalana ihmisenä, vaikka sitä ei suoraan sanottu.
Nähdään Elisa jaksossa. Näkyi teaserissa.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Täältä hävisi kommentti liittyen siihen, että kaikki eivät myöskään kaipaa parisuhteelta mitään erikoista ilotulitusta ja säpinää, vaan ihan tavallista arkea. Kommentoija viittasi myös ison ikäeron suhteisiin.
Olin kommentoimassa, että jos itsekin haluaisin nyt parisuhteen, haluaisin ihan tavallisen, fiksun, luotettavan ja mukavan miehen. En kaipaa arjelta tai parisuhteelta mitään ihme säpinää mihin Mikko viittasi. Mulle riittäis petipuuhatkin vaikka vaan kerran kuussa. Tämmöiselle naiselle ei kyllä taida juuri ottajia olla, onneksi viihdyn hyvin ilman parisuhdettakin.
Juu ei sitä enää aikuisena jaksaisi samanlaista draamaa suhteessa ja elämässä mitä oli joskus parikymppisenä. Kiva tavallinen arki on sitä parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina 9+, Lari heikko 8 tai 7,5
Nähtiinhän se, mitä se Artulle puhuminen tarkoitti, kun viikkojen erossa olon jälkeen kaiken muun negatiivisuuden päälle aurinkolasit päässään muisti todeta, että sekin mitä sanoit heti ekana iltana, niin ajattelin siihen heti, että - - - Kameroille kyllä keksi valittaa, miten sekin asia olevinaan järkytti antaen ymmärtää, että Arttu on ollut suorastaan pakottamassa häntä muuttamaan Imatralle, vaikka totuus on selkeästi se, että on itsekin ymmärtänyt, ettei Arttu sellaista tarkoittanut. Julia on kehitellyt suorastaan valheita Artun käytöksestä syystä jonka ääneenkin totesi, ettei Arttu ollut se pääpalkinto jonka hän odotti ohjelmaan päästyään saavansa.