Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (17365)

Vierailija
17341/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut kunnon Elisan lynkkaus-ketju. Sanon ihan tasapainon vuoksi todellisen, epäsuositun mielipiteeni ääneen täällä: Minä pidän Elisasta. Matti on ihan väärä kumppani hänelle. Asiantuntijat sanoivat aloitusjaksossa jotenkin siihen malliin, että parinmuodostuksessa on haluttu tarjota vähän haastetta osallistujille. Mission accomplished! 

Vierailija
17342/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko analysoi koko ajan, että meneekö kaikki varmasti oikein ja oppien mukaan. Siksi ei taida olla valmis spontaanille saunalauttaretkelle. Tuntuu että Iina olisi räiskyvämpi, jos Mikko ei olisi niin kankea uusille ideoille. Valitettavasti itse ikävystyisin nipottajan kanssa. En nyt itsekään koko ajan tykkää olla menossa sinne ja tänne, mutta kai nyt edes joskus voi irrotella muullakin kuin kahvimerkkiä vaihtamalla. Käykääpä muuten Mikkelissä käydessänne Kirjalan kahvipaahtimossa, siellä kävi tämä pariskunta kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17343/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa sanoi Matista "ei hän olisi minua kiinnostanut, vaikka seksi olisi ollut kuinka upeaa".

Puolisossani on haavoittuvan narsistin piirteitä, ja usein kun hän valittaa jostain ("sä teet aina näin...") niin tuntuu että hän puhuu itse asiassa itsestään - ikään kuin peilaa omia haavoittuvaisuuksiaan/pelkojaan muihin ja alitajuisesti kritisoi muita niistä ennen kuin muut ehtivät syyttää häntä samasta tai ettei hänen tarvitse käsitellä omia vaikeita tunteitaan.

Elisan käytöksessä saattaisi olla samaa - esim. pelkoa siitä ettei kukaan ole oikeasti kiinnostunut hänestä ihmisenä, vaikka hän olisikin hyvä sängyssä, mikä sitten johtaa vastaaviin kommentteihin Matista.

Todellisuudessahan aika monet saattavat nyt ensitreffit nähtyään ajatella juuri noin Elisasta itsestään.

Vierailija
17344/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko analysoi koko ajan, että meneekö kaikki varmasti oikein ja oppien mukaan. Siksi ei taida olla valmis spontaanille saunalauttaretkelle. Tuntuu että Iina olisi räiskyvämpi, jos Mikko ei olisi niin kankea uusille ideoille. Valitettavasti itse ikävystyisin nipottajan kanssa. En nyt itsekään koko ajan tykkää olla menossa sinne ja tänne, mutta kai nyt edes joskus voi irrotella muullakin kuin kahvimerkkiä vaihtamalla. Käykääpä muuten Mikkelissä käydessänne Kirjalan kahvipaahtimossa, siellä kävi tämä pariskunta kesällä.

Tuo mies on ankeuttaja, ei ehkä tarkoituksella, mutta jäykkä luonne ja olemus johtaa tuohon.

Vierailija
17345/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummastutti Mikon puheet Iinaan tyytymisestä. Iinahan on kaunis, itsestään huolta pitävä ja tunneälykäs ja muutenkin älykäs nainen. Iinalle taas miehen ulkonäkö ei tunnu olevan se tärkein juttu joten tykästyi Mikkoon luonteen vuoksi. Mikon pitäisi olla tyytyväinen, että Iina on noin avoin tutustumaan häneen ja rakastumaan.

En usko, että Mikko löytäisi Tinderistä, baarista tms yhtä tasokasta ja fiksua seuraa kuin Iina. En usko, että Mikon tyyppisellä miehellä on vientiä nyky deittimaailmassa. Hän on ehkä liian omalaatuinen sinne markkinoille..Eli turha haikailla ns paremmasta, koska Iina on hänen tyyppiselle miehelle kuin lottovoitto.

Vierailija
17346/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Täältä hävisi kommentti liittyen siihen, että kaikki eivät myöskään kaipaa parisuhteelta mitään erikoista ilotulitusta ja säpinää, vaan ihan tavallista arkea. Kommentoija viittasi myös ison ikäeron suhteisiin. 

Olin kommentoimassa, että jos itsekin haluaisin nyt parisuhteen, haluaisin ihan tavallisen, fiksun, luotettavan ja mukavan miehen. En kaipaa arjelta tai parisuhteelta mitään ihme säpinää mihin Mikko viittasi. Mulle riittäis petipuuhatkin vaikka vaan kerran kuussa. Tämmöiselle naiselle ei kyllä taida juuri ottajia olla, onneksi viihdyn hyvin ilman parisuhdettakin. 

En ole nähnyt näitä Mikon säpinä-kommentteja joten ei ehkä pitäisi vielä ottaa mitään kantaa. Mutta otan kuitenkin se verran, että kuulostaa tosi kummalliselta kun huomioi sen että Mikko koki saunalautan riehumiseksi? Voisiko hän tarkoittaa säpinää makuuhuoneessa sitten. Mikko oli niin positiivinen yllätys kun avasi suunsa, ja sisäinen kauneus (tai komeus) teki hänestä oikeinkin puoleensavetävän. Toivottavasti hän ei kompastu kumppanin valinnassa ainakaan siihen missä hänen omatkin puutteensa ovat eli ulkoisiin seikkoihin. Sillehän ei sitten voi mitään jos ei seksuaalisuus yhtään kohtaa eli toinen kaipaa vähän mausteisempaa ja usein (säpinää?) ja toinen tykkää vaniljaisesta eikä ainakaan montaa kertaa päivässä jaksa. Silloin pitkälle, tyytyväiselle suhteelle ei ehkä ole hyvää pohjaa. 

Tämä on sitten ihan arvailua ja voi ottaa yleisenäkin pohdintana tpimivan parisuhteen edellytyksistä. 

Vierailija
17347/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kummastutti Mikon puheet Iinaan tyytymisestä. Iinahan on kaunis, itsestään huolta pitävä ja tunneälykäs ja muutenkin älykäs nainen. Iinalle taas miehen ulkonäkö ei tunnu olevan se tärkein juttu joten tykästyi Mikkoon luonteen vuoksi. Mikon pitäisi olla tyytyväinen, että Iina on noin avoin tutustumaan häneen ja rakastumaan.

En usko, että Mikko löytäisi Tinderistä, baarista tms yhtä tasokasta ja fiksua seuraa kuin Iina. En usko, että Mikon tyyppisellä miehellä on vientiä nyky deittimaailmassa. Hän on ehkä liian omalaatuinen sinne markkinoille..Eli turha haikailla ns paremmasta, koska Iina on hänen tyyppiselle miehelle kuin lottovoitto.

Mä luulen että Mikolle sopisi paremmin vähän särmikkäämpi, erikoisempi ja persoonallisempi nainen. Ei siis mikään "instababe"-tyyppinen tai pehmeä ja hyvin perinteisen feminiininen Iina, vaikka tottakai Iina tosi ihastuttava onkin. Tuollaiselle erikoisemmalle naiselle Mikko taas passaisi oikein hyvin. Ongelma vaan on, että mistäs sellaisia harvinaisuuksia löytää? Ehkä harrastusten parista olisi hyvä aloittaa!

Vierailija
17348/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on liian monimutkainen persoona 

Vierailija
17349/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tullut kunnon Elisan lynkkaus-ketju. Sanon ihan tasapainon vuoksi todellisen, epäsuositun mielipiteeni ääneen täällä: Minä pidän Elisasta. Matti on ihan väärä kumppani hänelle. Asiantuntijat sanoivat aloitusjaksossa jotenkin siihen malliin, että parinmuodostuksessa on haluttu tarjota vähän haastetta osallistujille. Mission accomplished! 

En mene sen tarkemmin Elisaan tai Mattiin mutta kursivoimani kohta kertoo ikävän paljon siitä, millä mielellä asiantuntijat ovat olleet liikkeellä. "Haastetta osallistujille", niinpä niin. Aivan kuin jokainen tähän sarjaan hakenut ja osallistunut ei olisi haastanut itseään riittävästi jo lähtemällä mukaan tällaisen konseptin mukaan rakennettuun ohjelmaan. Tulee mieleen, että osallistujat ovat asiantuntijoiden pelinappuloita, joita siirtelemällä pääsee luomaan draamaa ja viihdettä. Eipä meininki enää juuri eroa niistä oman elämänsä Cupidoista, jotka ovat naittamassa sinkkuja toisilleen vain siksi, että nämä ovat...sinkkuja. 

Ilmainen vinkki asiantuntijoille: kun te olette kerta niin ihastuneet vastakohtien väkinäiseen parittamiseen, niin mitä jos säätäisitte sitä vielä potenssiin kymmenen mahdolliselle seuraavalle kaudelle? Lyökää yhteen vaikka homo ja lesbo, wicca ja ortodoksijuutalainen sekä absolutisti pörssimeklari ja päihdeongelmainen asunnoton. Tarjoatte samalla vähän enemmänkin haastetta osallistujille. Sitä paitsi romanttisissa komedioissakin kaksi keskenään täysin eri aaltopituudella olevaa saavat aina lopuksi toisensa [/s].

Vierailija
17350/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa on liian monimutkainen persoona 

No jaa, Elisan ongelma on mun mielestä liiallinen mailan puristaminen. Ja lisäksi jotenkin kauheen vanha tyyli, miten nelikymppinen voi näyttää tollaiselta? Nyt pitäs höllätä ja rentoutua, saattas sitten se kalapuikkoviiksimieskin löytyä!

Vierailija
17351/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hömelön näköinenhintti oli ihan kusessa keskustellessaan Elisan kanssa 😂

Vierailija
17352/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistävitun kalapuikkoviiksimiehestä täällä puhutaan?

Vierailija
17353/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eppäilemättä väärin valittu, mutta onko pakko siitä Mattia syyttää? Matti on ihan åk tyyppi. Voihan se vika olla toisessakin osapuolessa.

Vierailija
17354/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Lari ja Niina oli ihana pari. Mukavaa yhdessäoloa ja eivät varmaan asettaneet hirmu paineita vaan asiat eteni omalla painollaan. Eikä he analysoineet ja pohtineet suhdettaan kuluttavaan tapaan niinku tämän kauden parit. 

Siinäkin parissa minun mielestäni "eri tasoiset" paritettu mikäli nyt näistä tasoista haluaa ulkonäön puolesta puhua. Niina on ehkä 6-7 ja Lari heittämällä 8-9. Larin voisi hyvin kuvitella jonkun kauniin instabeiben kanssa kuten Sieppi, Särkkä, Siekkinen yms. Larilla oli kyllä ainakin siihen aikaan niitä outoja Insta videoita kamalissa uikkareissa.

Niina 9+, Lari heikko 8 tai 7,5

Haloo?!? Mitä ihmettä tällaiset numerot on. Sairasta.

Molemmat olivat oikein viehättäviä ulkoisesti, ja lisäksi älykkäitä, tasapainoisia ja persoonaltaan ulospäinsuuntautuvia.

Vierailija
17355/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Lari ja Niina oli ihana pari. Mukavaa yhdessäoloa ja eivät varmaan asettaneet hirmu paineita vaan asiat eteni omalla painollaan. Eikä he analysoineet ja pohtineet suhdettaan kuluttavaan tapaan niinku tämän kauden parit. 

Sori, mutta Lari ja Niina ovat kertoneet  että he sopivat vetävänsä vain kunnialla läpi ja aloittavansa tutustumisen myöhemmin, niin pääsevät ilman julkista likapyykkiä.

Niin? Kyllä tiedän tämän. Eihän nyt kukaan pysty elämäänsä varmaan viikossa ja tv ohjelman nopeudella vetämään. Siksi sanoib, että siinä oli ihana pari.

Vierailija
17356/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon kipinän puutteeseen ne sellaiset suhteet sitten kaatuvatkin, kun toiselle tulee vastaan joku tyyppi jonka kanssa sitten kipinöikin. 

Mä oon naimisissa ja viime kesänä kipinöi todella kovasti erään vieraan miehen kanssa, ainut mikä pelasti oli se, että myös rakkaani kanssa on kipinää ja se vaan piti kaivaa esiin sieltä lapsiperhesekoilun ja vanhempien roolin alta. Mut mikäli olisi meillä ollut tuollainen kädenlämpöinen tyytymissuhde, ero ja rikkinäinen perhehän siitä olisi tullut.

Surullista kuulla, et olisit ollut valmis rikkomaan lastesi perheen oman kipinänkipeytesi vuoksi. En voi käsittää tällaista moraalia ja itsekkyyttä, en kerta kaikkiaan :(

Vierailija
17357/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalle sopii maahanmuuttaja mieheksi, ottaa nopeasti ja läiskii perseelle.

Eikä ole monimutkainen persoona

Vierailija
17358/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin miten tylsä Matti on mutta ajattelin sen johtuvan Elisasta... ei tuonut Matin oikeaa persoonaa esiin hyökkäävän käytöksen vuoksi. 

Se on tylsä ihan muutenkin. Aneeminen haahuilija, joka kommentoi monotonisella äänellä jotain itsestäänselvyyksiä ja opittuja korulauseita. Ja en ole Elisa tai tuttunsa. Ukon olemuksessa ja puheissa oli ihan alkujaksoissakin jotain vetämätöntä.

Joo, mulla jo se esittelykuva (flegmaattinen) ja kuvaus missä kertoi haluavansa loputtomia keskusteluja (blaablaablaa) oli hyvin luontaantyötäviä. Todella löysän ja vetämättömän oloinen mies. 

Ymmärrän kyllä, että joihin tuollainen herkistely vetoaa, mutta yleensä naiset kaipaa huomattavasti energisempää miestä.

Mutta olihan sillä koko ohjelman ajan punaiset verkkarit

Vierailija
17359/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on käytökseltään  jätkä. Vaikka sievä onkin.

Hän on  "rekkakuski".

Harva mies  haluaa  pysyvää suhdetta  rekkakuskimaisen naisen kanssa.

Vierailija
17360/17365 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei EA:ta jaksaisi kukaan katsoa jos kaikki parit olisi onnellisia ja sopisivat yhteen. Alisan ja Matin tapaiset ovat tuotannolle parhaia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi