Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16932)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on todella paljon fiksumpi ja älykkäämpi kuin Iina. Toivottavasti Iina pystyy jatkossakin keskustelemaan hänen kanssaan.
Täh :D No ei ole. Ihan yhtä fiksuilta vaikuttavat ja Iina on analysoinut asioita musta jopa paremmin kuin Mikko.
Mikolla yliopistotausta, Iinalla ei.
Ei akateemisuus takaa älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa selittelee kaverilleen etten ole lainkaan tuollainen oikeasti, että olen ihan rento tyyppi, että Matti sai minut muuttumaan tällaiseksi.
Tuo on ihan täysi vale. Kyllä sä olet juuri tuollainen mitä koko Suomi näkee.
Juuri tuollainen pallokaktus on. Ei pysty peittämään tekopirteydellä tuntemuksiaan.🤥 Ja muka Matin syy. Eihän Matti pystynyt olemaan mieliksi millään tavoin.!!!!!!!
Miksi Pinokkion valehteleva hymiö? Eikö tullut saunajaksossa selväksi, että Elisa ei valehtele? 😉
Aivan paikallaan Pinokkio 🤥 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa täytyy olla intohimoa ja seksuaalista vetoa mukana, muuten se ei ole parisuhde. "Räiskyvyys" on ehkä väärä sana kuvailemaan tätä. Olen mies ja monet miespuolisista kavereistani valittavat juuri tätä kohtaloa, eli parisuhde tuntuu enemmänkin joltain kaverisuhteelta vaikka lapsiakin on. Katsovat aina kaupungilla muita naisia.
No sitten toivottavasti ovat lopettaneet ne kaverisuhteensa, jos niin tylsistyttää. Se taas, että katsoo kauniita ihmisiä, ei kerro ainakaan minulle yhtään mistään. Tiedämme puolisoni kanssa tasan tarkkaan olevamme kumpikin jo parhaat päivämme nähneitä. Ja kumpikin kyllä kauneuden/komeuden sellaista nähdessään huomaa. Ei se meidän parisuhteestamme ole mitenkään pois.
Kovasti yrität vakuutella
Jotenkin silti kaikesta huolimatta säälin Elisaa.
Miten sen elämä on yksinäistä ja vaikeaa..
Vierailija kirjoitti:
Matti: varmasti aivan ihana persoona, jonkun toisen kanssa olisi varmasti loistanut.
Janne: perässävedettävä, ei näe mitään vaivaa puolison eteen.
Katri: voi olla melko päällepäsmäri, esim valittanut jostain suklaan roskasta, aivan turhanpäiväistä. Ja Janne sano, ettei voi lähentyä koirien vuoksi, ymmärrän, ettei voi oikeen ruveta seksiä yrittämään, jos koirat murisee omistushaluisina välissä..
Muista en jaksa edes sanoa mitään.
Jannehan on varmaan lapsilleenkin mustasukkainen, jos uskaltavat silittää sitä heidän vanhaa koiraparkaansa. Kaikki huomio vain pitää keskittää läski tarzan Janneen. Oksettava ihrakasa.
Niin oli taas naama vinossa, kun juhannusvieraat juttelivat Katrin kanssa. Mielenosoituksellisesti alkoi murjottaa. Sama nyt sitten Katrin koirille. Aina syy muissa, kun hän ei saa huomiota.
Ihan varmasti oli ikionnellinen, kun veli kuoli, niin äiti keskittyi jatkossa palvomaan Jannea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti: varmasti aivan ihana persoona, jonkun toisen kanssa olisi varmasti loistanut.
Janne: perässävedettävä, ei näe mitään vaivaa puolison eteen.
Katri: voi olla melko päällepäsmäri, esim valittanut jostain suklaan roskasta, aivan turhanpäiväistä. Ja Janne sano, ettei voi lähentyä koirien vuoksi, ymmärrän, ettei voi oikeen ruveta seksiä yrittämään, jos koirat murisee omistushaluisina välissä..
Muista en jaksa edes sanoa mitään.
Jannehan on varmaan lapsilleenkin mustasukkainen, jos uskaltavat silittää sitä heidän vanhaa koiraparkaansa. Kaikki huomio vain pitää keskittää läski tarzan Janneen. Oksettava ihrakasa.
Niin oli taas naama vinossa, kun juhannusvieraat juttelivat Katrin kanssa. Mielenosoituksellisesti alkoi murjottaa. Sama nyt sitten Katrin koirille. Aina syy muissa, kun hän ei saa huomiota.
Ihan varmasti oli ikionn
Säälittävää pistää koirien piikkiin suhteen toimimattomuus.
Katson plussatahtiin, joten en ole ihan varma oliko tää kohtaus uusimmassa ilmaisjaksossa, mutta kun Katri ja Janne kävivät sohvalla keskustelua, niin Katrin koira otti kaiken ilon irti siitä, kun molemmat ihmiset rapsutti koiraa erittäin aktiivisesti samaan aikaan eri puolilta. Jotenkin tuli sellainen tunne, että ihmisille koira siinä välissä oli vähän kuin turvapuskuri vaikeista asioista puhuttaessa, mutta koira itse nautti roolistaan ja huomiosta täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei heilläkään mitään seksuaalista tai muutakaan vetoa toisiinsa ole, tuskin edes ystävinä. Iina tylsä ja arkinen, Mikko masentunut ja arkinen, ei todellakaan mikään mielikuvitusta kiehtova adonis itsekään."
Yllätys sulle, mutta suurin osa ihmisistä on tylsiä, ja kyllä me/ he silti suurimmaksi osaksi ovat parisuhteissaan.
Lapsellista jos luulet, että pitää olla maailman säkenöivin tai adonis voidakseen olla parisuhteessa.
Kiva, sä varmaan olet nuo kokenut. Onnea! Minulla on onneksi kiinnostava, riittävän hyvännäköinen puoliso, itsekin kuulemma olen.
Noooh, noinhan ne ihmiset (onneksi) ajattelee itsestään ja puolisostaan. Katsoin eilen Maajussit kaikki tarinat. Siinä Tuomas oli niin onnellinen ja rakastunut Jonnaansa ja jonna täysin lätkässä Tuomakseen. Tuomaksesta Jonna on maailman ihanin nainen. Juuri sellainen, josta Tuomas on unelmoinut, mutta kuinka monelle muulle Jonna olisi se ihanin ihminen maanpäällä? ja kuinka monelle Tuomas.
Onneksi sinä ja miehesikin olette toisenne löytäneet ja pidätte toisianne ihanina. Joku toinen voi olla asiasta ihan toista mieltä. Kyllä kaiken tyyppiset ihmiset on riittäviä parisuhteeseen. Myös ne "tylsät ja arkiset" voi jollekin olla parasta mahdollista parisuhdematskua. Ei ne sen toisen mielestä ole tylsiä ja arkisia.
Onhan näissä mensalaisissa (mikäli se nyt mitään kertoo) kaikensorttisia ihmisiä duunareista alkaen. Mensan testi nyt on enemmän sellaista avaruudellista kuvion pyörittelyä etten ihan kauheasti sille anna arvoa. Toki se karsii idiootit pois.
Enemmän ihmettelen noiden supermuistajien aivoja. Onhan näitä tyyppejä jotka opettelevat jotain käsittämättömiä juttuja kuten
"Maailmanmestari, joka muistaa piin likiarvon 100 000 desimaalin tarkkuudella:"
En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on todella paljon fiksumpi ja älykkäämpi kuin Iina. Toivottavasti Iina pystyy jatkossakin keskustelemaan hänen kanssaan.
Täh :D No ei ole. Ihan yhtä fiksuilta vaikuttavat ja Iina on analysoinut asioita musta jopa paremmin kuin Mikko.
Ai. Ja sinä meinaat, että KAIKKI yliopiston käyneet on hyviä keskustelmaan :D ?
Voihan se noinkin olla, mutta kyllä hyviä keskustelijoita löytyy ihan AMK taustaisistakin. Ihminen pystyy kehittämään itseään ja keskustelutaitojaan muutenkin, kuin vain yliopistossa.
Edellinen viesti siis tähän Mikon ja Iinan koulutuseroon.
On kyllä varmaan ollut kiusallinen automatka Joensuuhun Elisan ja Matin välillä. Miksi ihmeessä ne lähtivät sinne, kun suhde on jo taputeltu. Elisan kommentti ettei päässyt itse ryssimään suhdetta oli niin outo! Ja Matin katse siihen!
Ai. Ja sinä meinaat, että KAIKKI yliopiston käyneet on hyviä keskustelmaan :D ?
Voihan se noinkin olla, mutta kyllä hyviä keskustelijoita löytyy ihan AMK taustaisistakin. Ihminen pystyy kehittämään itseään ja keskustelutaitojaan muutenkin, kuin vain yliopistossa.
Itse kyllä viettäisin iltaa mieluummin ihan taviksen kuin jonkun tutkijatyypin kanssa. Ne on vähän omituisiakin, on tullut kaikenlaisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketutti, kun E valitti ettei saanut tästä sitä keskustelu- viinittely ja kokkailuseuraa, jota olisi halunnut. Voi hyvä ihme, olisihan ne voineet tehdä noita asioita Matin kanssa! Luulen, et Matti olis ollut ihan hauskaa seuraa tällaiseen. Me katsojatkaan ei päästy kunnolla tutustumaan Mattiin, koska Elisa ei halunnut mitään normaaleja tutustumiskeskusteluja käydä ollenkaan.
Tuossa kohtaa ajattelin ihan samaa, että Mattihan olisi ollut mitä mainiointa keskustelu- viinittely- ja kokkailuseuraa, mutta Elisa keskittyi vaan seksin vonkaamiseen.
Liikkis Matti osteli viittä eri kermaakin, kun piti huolta Elisan viihtymisestä.
Sekö se älyn mittari on..mun mielestä Iina on älykäs.
Elisalla ois itsetutkiskelun paikka. Syyttää toista koko ajan ja puhuu pettymyksestä ja päästää älyttömiä sammakoita suustaan. Mitä hän itse toi tähän suhteeseen muuta kuin kritisointia ja negatiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä varmaan ollut kiusallinen automatka Joensuuhun Elisan ja Matin välillä. Miksi ihmeessä ne lähtivät sinne, kun suhde on jo taputeltu. Elisan kommentti ettei päässyt itse ryssimään suhdetta oli niin outo! Ja Matin katse siihen!
Niin hänhän pääsi itse ihan kunnolla ryssimään suhteen jo heti alkutekijöissä. Mitä draamaa hän olisi vielä kaivannut? Ovatko parisuhteet ja muiden tunteet Elisalle jokin vitsi, kun pitää tieten tahtoen päästä aloittamaan suhde ihan vaan testatakseen ja tuhotakseen sen.
Vierailija kirjoitti:
Sekö se älyn mittari on..mun mielestä Iina on älykäs.
Täällä on opetettu, että vain akateemiset ovat oikeanlaisia ihmisiä. Kaikki muut ovat tyhmiä.
Elisa on kuin naispuolinen versio limaisesta setämiehestä, joka ajattelee lähinnä alapäällään ja puhuu alituiseen seksuaalissävytteisesti ja saamisesta. Jotenkin ällöttävä. En halua kuulla enää kertaakaan hänen suustaan sanoja läheisyys ja kosketus.
No sitten toivottavasti ovat lopettaneet ne kaverisuhteensa, jos niin tylsistyttää. Se taas, että katsoo kauniita ihmisiä, ei kerro ainakaan minulle yhtään mistään. Tiedämme puolisoni kanssa tasan tarkkaan olevamme kumpikin jo parhaat päivämme nähneitä. Ja kumpikin kyllä kauneuden/komeuden sellaista nähdessään huomaa. Ei se meidän parisuhteestamme ole mitenkään pois.