Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16325)
Täällä on persutrollit vauhdissa taas. Koko ketju mädätetty. Ja kohta katritrolli kertoo kuinka ainakaan parempaa joulukuusta kuin tämä ei Janne saisikaan tai joku muu kopio lause viime kuun ajalta
Ja kohta katritrolli kertoo kuinka ainakaan parempaa joulukuusta kuin tämä ei Janne saisikaan tai joku muu kopio lause viime kuun ajalta
Mutta kun se on totta. Itse asiassa Katrikin on liian fiksu.
Tulin katsomaan kiinnostaako ketään huomisen jakson odotus, mutta täällä olikin ihan mayhem
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta katritrolli kertoo kuinka ainakaan parempaa joulukuusta kuin tämä ei Janne saisikaan tai joku muu kopio lause viime kuun ajalta
Mutta kun se on totta. Itse asiassa Katrikin on liian fiksu.
Fiksu väärä sana kun puhutaan ainakaan parempaa naista trollista. Voi mennä katsomaan uumpa loompaa, siinäkin on vhemmän trollia eli räyhänhenkeä. Klonkku hyvä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on tärkeää.Kyllä jos OLISIN EA:ssa,pitäisi kyllä hääyönä sekstailla.Eikös se olisi ihan normaalia,paitsi jos mies olisi jotenkin vastenmielinen jotain kemiaa pitäisi löytyä.
Seksi on tärkeää, mutta ei vieraan ihmisen kanssa. Mun ainakin pitää pystyä luottamaan toiseen ihmiseen edes jollain tasolla ennen seksiä.
Minä en pystyisi ikinä harrastamaan seksiä ihmisen kanssa , jonka olen tavannut muutama tunti aikaisemmin. Mä en vaan pysty. En ole koskaan pystynyt.
Näin se pitää ollakin. Kenenkään ei pitäisi pystyä ennen kuin on joku tunne- ja luottamuspohja.
N.eekereillekin olisi hyvä opettaa perusasiat suomalaisesta taloudenpidosta ja opettaa käyttämään suomalaisia kauden vihanneksia.
Kauden vihanneksia:))))
''Ja kohta katritrolli kertoo kuinka ainakaan parempaa joulukuusta kuin tämä ei Janne saisikaan tai joku muu kopio lause viime kuun ajalta''
Katri varmaan joutuisi yksin joulukuusenkantopuuhiin, kun ei olisi Jannesta paljon apua. Janne vain tekisi Katrille yhdet voileivät ja mököttäisi tonttulakki päässä. Ehkä on vain hyvä, jos heille ei tule yhteistä joulua. :D
Vierailija kirjoitti:
Katri varmaan joutuisi yksin joulukuusenkantopuuhiin, kun ei olisi Jannesta paljon apua. Janne vain tekisi Katrille yhdet voileivät ja mököttäisi tonttulakki päässä. Ehkä on vain hyvä, jos heille ei tule yhteistä joulua. :D
Tipe v*n tap, juu. Nauroin ääneen mielikuvalle Jannesta tonttulakki päässä murjottamassa 😂
Siis minä en ainakaan ymmärrä, miksi Janne ei ole kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mielestäni Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että asiantuntijat ovat hänelle valinneet näin hyvän kumppanin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Aada missi tasoa. 175cm, kaunis nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on tärkeää.Kyllä jos OLISIN EA:ssa,pitäisi kyllä hääyönä sekstailla.Eikös se olisi ihan normaalia,paitsi jos mies olisi jotenkin vastenmielinen jotain kemiaa pitäisi löytyä.
Seksi on tärkeää, mutta ei vieraan ihmisen kanssa. Mun ainakin pitää pystyä luottamaan toiseen ihmiseen edes jollain tasolla ennen seksiä.
Minä en pystyisi ikinä harrastamaan seksiä ihmisen kanssa , jonka olen tavannut muutama tunti aikaisemmin. Mä en vaan pysty. En ole koskaan pystynyt.
Näin se pitää ollakin. Kenenkään ei pitäisi pystyä ennen kuin on joku tunne- ja luottamuspohja.
Ihanaa, että täällä on vielä terveitä ja normaaleita ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
N.eekereillekin olisi hyvä opettaa perusasiat suomalaisesta taloudenpidosta ja opettaa käyttämään suomalaisia kauden vihanneksia.
Mikähän on suomalainen kauden vihannes juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tuhat kertaa tämä.
Elisa kovasti kertoo mitä hän ei saanut tästä formaatista, mutta ei saanut mattikaan 🥴
Vierailija kirjoitti:
Elisa kovasti kertoo mitä hän ei saanut tästä formaatista, mutta ei saanut mattikaan 🥴
Saivatko kauden vihanneksia edes?
Vierailija kirjoitti:
Siis minä en ainakaan ymmärrä, miksi Janne ei ole kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mielestäni Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että asiantuntijat ovat hänelle valinneet näin hyvän kumppanin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Sama kommentti sata kertaa, mee hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on suomalainen kauden vihannes juuri nyt?
Miten tämäkään nyt liittyy ohjelmaan mitenkään. Ja ei nyt taas aloiteta tätä samaa jooko. Ziisus kaikkihan sen tietää että kauden kasvis on makkara. LOL.
Iina ja mikko on tosi lempeät toisiaan kohtaan 😊 onko joku eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Iina ja mikko on tosi lempeät toisiaan kohtaan 😊 onko joku eri mieltä?
Täysin samaa mieltä 😊
Häh, tän on pakko olla trolli. Jos naisten pitää käydä talouskoulu, tasa-arvon mukaan niin pitää miestenkin.
Maahanmuuttajille ehdottomasti enemmän kotouttamista, mutta Karjalanpaistia ei voi ketään pakottaa syömään.
Huumorintajua jaettiin eri jonossa kuin missä itse seisoit.