Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (15448)
En jaksa enää tätä palstaa. Otan nyt lasin maitoa ja kirjotan vähän ajatuksia ylös. Huomenna nään onneks yhtä tylleröä,,,
Pääpalkintohan tarkoitti rakkautta. Sitä ei syttynyt eikä suhdetta syntynyt, eli pääpalkinto jäi saamatta.
Ei luoja tuo Elisa on ihan hullu!
ei ole normaalia koko ajan vittuilla ja painaa alas toista tuohon malliin!
ei muutakuin lycka till miehen etsintään hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Elisa se vttuilee ihan avoimesti. Ihana nainen kertakaikkiaan.
Sopisikohan sille kuuro mies.
Hitsi miten hieno tyyppi toi Matin kaveri Marios. Siinäpä viisas kundi, sanoi juuri sen miten asiat on, vaikkei vielä tossa tiedä miten asiat oikeasti onkin mennyt Elisan ja Matin välillä.
Ja vähänkös liikuttavia pohdintoja Mikolta ja viisautta Inalta! Noi tyypit on mielestäni ihania, haluaisin tuntea noi kaksi ihmistä!
Mielenkiintoista nähdä elisa viimeissä jaksossa, jos ovat nähneet tämän kauden töllöstä niinkun viime vuonna. Onko edelleen sitä mieltä että hyvin meni ja vika on muissa eli matissa 🥴😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selvästi näyttää siltä, että Janne ei ole missään vaiheessa syttynyt Katrin ulkoisesta olemuksesta ja monille miehille ulkonäkö on tärkeä osa kiinnostumista romanttisesti.
No ehkä se naisen ulkonäkö merkkaa joillekin 15-30-vuotiaille miehille, mutta Janne sentään on 37-vuotias kahden tytön isä, niin luulisi, että hänelle kumppanin ulkonäkö ei ole kovin tärkeä asia.
Hohhoijaa, vai ei merkkaa? Odotetaanpa, kun mies on 50. Sitten se ulkonäkö vasta merkkaakin. Jopa höperöt papat yrittää nuoria naisia. Tai ainakin silloin oli näin, kun itse olin parikymppinenm
Dear Elisa, sinä elät kyllä niin EGO:ssa. Vastaat ihan kaikkeen triggeröinnin kautta. Suosittelisin sulle spirituaalista heräämistä, jossa parantaisit ihan kaikki haavasi ja osaisit vastata triggeröitymättä ihan joka asiasta. Ikävä kyllä sellasta ei voi pakottaa. Et voi olettaa, että toinen ihminen tuo sulle parannuksen ja hyvän olon. Sun täytyy löytää sun self- love. Ymmärrän, jos tää ei resonoi, kun et ole sitä heräämistä kokenut, mutta näin se nyt on. Youtubessa on esim twin flame aiheisia kanavia, joista voisit ehkä löytää parannussisältöä, vaikka et ole kaksoisliekkiäsi kohdannutkaan. Toinen ihminen on aina peili omasta sisäisestä maailmasta. Pohdi sitä tarkkaan, mitä se tarkoittaa.
Ei herrantähden mikä persenaama tuo Julia on! Suunpielet alaspäin natisee että ahdisti NÄHDÄ Arttu. Oikee hiutaleiden hiutale tää lyyli.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuosta selityksestäsi paistaa läpi (oikeastaan häikäisee), ettet tiedä arvo-osuustileistä tai osingoista mitään. Osingot maksetaan arvo-osuustilin tapauksessa suoraan pankkitilillesi ja voit tehdä niillä mitä haluat, fiksu pistää sen poikimaan korkoa korolle (et ymmärrä, tiedän). Jos taas myyt osakkeita arvo-osuustililtä, tilitetään myynti tilillesi vasta seuraavana päivänä.
Täh...
Osingot tulee ao-tilille ja osakkeiden myyntitulo maksetaan myös ao-tilille.
Taas yksi persaukinen jonne kommentoi asiaa jota ei tunne.
Ne maksetaan arvo-osuustiliin liitetylle pankkitilille. Arvo-osuustilillä on vain ne osakkeet. Näin homma on toiminut 80-luvulta asti. Mutta eipä sillä ole väliä, eiköhän tuo paskapuheesi jo tullut todettua, trolli mikä trolli.
Matti ei pysty puhumalla, tai mitenkään muutenkaan pysty parantamaan tilannettaan. Ei helkatti tota horinaa :D
Voi mikä marttyyri tämä Julia. Tekee Artusta kuin jonkun roiston.
Julia, sä voisit, tai sun pitäisi olla myös erittäin pahoillasi selän takana puhumisesta, huonosta käytöksestä ja asiattomasta käytöksestä. Mut ei tietenkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Matti ei pysty puhumalla, tai mitenkään muutenkaan pysty parantamaan tilannettaan. Ei helkatti tota horinaa :D
ARTTU piti sanoa siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin kyllä vähän ahdistunut, jos uudella aviomiehellä olisi 2 alle 5v lasta ja julistaisi ekana yönä kuinka olen elämänsä rakkaus :D
Miksi ahdistuisit? Vai pitääkö yrittää arvata rivien välistä jotain?
Oon eri, mutta jos miehellä on kaksi lasta ja näillä eri äidit ja heti muutaman tunnin tuntemisen jälkeen minä, tuntematon ihminen, olen hänen elämänsä rakkaus ja sielunkumppani.
Mitähän ne lasten äidit sitten on aikoinaan olleet?
Kyllä minäkin pakenisin.
Artun äiti sanoi artulla, että älä kiirehti, tai jotain sellaista, taisi tuntea poikansa.
Olitko tuollaista kuulemassa? Ei ole näytetty katsojille mitä ovat jutelleet hääyönä.
Kyllä herkästi ihastuvaa tyyppiä näyttäisi olevan, eikä siinä mitään. Ne lasten äidit varmasti olleet myös rakkaita aikoinaan Artulle. Kamala olisi niin päin jos sanoisi, että inhosi sitäkin muijaa mutta pisti paksuksi ihan vaan ärsyynnyksissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella on yksi ainoa tervejärkinen ja tasapainoisen rauhallinen itsensä kanssa oleva ihminen ja se on ...arvatkaapa kuka....
Eihän se ole edes ihminen, vaan Iinan kissa 😺
Aivan 😍
Julia tarvitsee terapiaa kiusaustaustan vuoksi. Hän ei ole oikein hyvässä jamassa. Hän syyttää Arttua omasta pahasta olostaan ja taas- toinenhan peilaa sulle omaa sisäistä maailmaasi. Eli ne asiat, joilla Arttu sua loukkasi eivät ole vielä parantuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin kyllä vähän ahdistunut, jos uudella aviomiehellä olisi 2 alle 5v lasta ja julistaisi ekana yönä kuinka olen elämänsä rakkaus :D
Miksi ahdistuisit? Vai pitääkö yrittää arvata rivien välistä jotain?
Oon eri, mutta jos miehellä on kaksi lasta ja näillä eri äidit ja heti muutaman tunnin tuntemisen jälkeen minä, tuntematon ihminen, olen hänen elämänsä rakkaus ja sielunkumppani.
Mitähän ne lasten äidit sitten on aikoinaan olleet?
Kyllä minäkin pakenisin.
Artun äiti sanoi artulla, että älä kiirehti, tai jotain sellaista, taisi tuntea poikansa.
Ja taas olet varma, että molemmat naiset ovat olleet puolisoita? Etkö itse olisi voinut lisääntyä koskaan vahingossa? Etkö ole kuullut esim. kumppanuusvanhemmuudesta? Osa kun haluaa lapsia jo suht nuorena, vaikka puolisoa ei löytyisi.
Ja oikeasti, miksi ei ihastuisi heti? Onhan moni ihastunut tuossa ohjelmassa. Kaikistahan se olisi vain supersöpöä, jos Julian tilalla olisi ollut samoin tunteva nainen.
Vaan älä huoli, Julia saa ihan varmasti jatkossa olla hyvin rauhassa miesten puolelta.
Jostain syystä huonoin kausi. Ensinäkin tuo Elisa ja Janne. Toivottavasti Matti löytää sen oikean vielä.
Ahdistuisit rakkauden julistuksesta vai siitä paksuksi tulemisesta jonka itse päättelit?
Aika nopeasti lasket yhtälöitä ja todennäköisyyksiä jos hääyönä ensitreffit alttarilla tuollaiseen lopputulokseen jo päädyit.
Ihmiset muuten ei toimi kun ohjelmoidut koneet. Ei ne toista itseään jokaisessa suhteessa täysin samoin. Siksi päättelysi on voinut mennä täysin metsään ja voi olla ettei sinun miehesi olisi halunnut yhden ainutta lasta lisää jos kaksi olisi jo aiemmin hankittu.