Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (15367)

Vierailija
14881/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten sanastossa sporttinen ei ole kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä, vaan siro poninhäntätyttö juoksemassa. 

Oon just tällainen, menee tosin juoksun lisäksi monet muutkin lajit enkä ole koskaan seurustellut lihaksikkaan normaalipainoisen miehen kanssa vaan aina joko ylipainoisten, jotka on joskus olleet lihaksikkaista, tai liikuntaa välttelevien hoikkien. En oikeastaan tunne mitään vetoa lihaksikkaisiin urheilullisiin miehiin, koska vähärasvainen fyysinen keho on liian kova tuntuakseen kivalta. Nämä on makuasioita!

Sitten heräsit.. 

Mitä, mihin mä heräsin?

Et oo tosissas

Mikä tä jankkaus tohon mun kommenttiin nyt on? Mitä sä protestoit siellä?

Vierailija
14882/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa on ollut hankala häistä saakka. Mikään Matissa ei ollut mieluista: ei tukka, ei isyys, ei lauluesitys, ei musiikkimaku...

Ja se oli nimenomaan Elisa, johon ei olisi saanut koskea edes hääkuvassa.

Elisa vaan päätti, että Matilla on käsittelemättömiä asioita menneisyydessä. Siihen ei ollut miehellä vastaansanomista.

Elisan piti rikkoa ennakkoluulojansa ja kokeilla toisenlaista miestä lakanoissa. Jäi harmittamaan kun ei päässyt kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14883/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on koko ajan otsa rypyssä ja pahalla tuulella, mutta jaksaa väittää olevansa oikein hauska ja rento nainen :D

Vierailija
14884/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia on kuin pikkutyttö, joka mököttää. 

Vierailija
14885/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olisin kyllä vähän ahdistunut, jos uudella aviomiehellä olisi 2 alle 5v lasta ja julistaisi ekana yönä kuinka olen elämänsä rakkaus :D

Miksi ahdistuisit? Vai pitääkö yrittää arvata rivien välistä jotain?

Oon eri, mutta jos miehellä on kaksi lasta ja näillä eri äidit ja heti muutaman tunnin tuntemisen jälkeen minä, tuntematon ihminen, olen hänen elämänsä rakkaus ja sielunkumppani.

Mitähän ne lasten äidit sitten on aikoinaan olleet?

Kyllä minäkin pakenisin.

Artun äiti sanoi artulla, että älä kiirehti,  tai jotain sellaista, taisi tuntea poikansa.

Ja taas olet varma, että molemmat naiset ovat olleet puolisoita? Etkö itse olisi voinut lisääntyä koskaan vahingossa? Etkö ole kuullut esim. kumppanuusvanhemmuudesta? Osa kun haluaa lapsia jo suht nuorena, vaikka puolisoa ei löytyisi.

No ei taatusti ole ollut mistään kumppanuusvanhemmuudesta kyse Artun lasten kohdalla. Nyt on kyllä niin selityksen makua, että huhhuh...

Eri

Vierailija
14886/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia jatkaa uhriutumistaan ja Artun mollaamista. Tosi epämiellyttävä tilanne Artulle.

Toivottavasti Julia saa apua omien traumojensa käsittelyyn muualta ja on hakeutumatta tällaiseen ohjelmaan jatkossa 

Vierailija
14887/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä sitkeästi väittää, että Artulla ei ole ollut edes parisuhdetta lastensa äiteihin ja luultavasti se on hänestä hyvä asia. Minusta ei ole, vaan pahentaa vaan asiaa.

Väittää, että lapsi voi olla yhden illan vahinko tai kumppanuusvanhempina tehty.

Minusta on rumaa puhua Artusta noin.

Ellei puhujalla ole varmaa tietoa, että noin todellakin on.

Muuten on rumaa levittää ja vihjailla tuollaista.

Vierailija
14888/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää tätä palstaa. Otan nyt lasin maitoa ja kirjotan vähän ajatuksia ylös. Huomenna nään onneks yhtä tylleröä,,,

Niin mikä se maitolasi ja nyt kirjoitan joten tässä kynä ja paperia oli? :D

Vierailija
14889/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin Arttu. Seuraavaksi sitten Temppareihin?

Vierailija
14890/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia kyllä puhui miehestä kuin esineestä jo ennen häitä. Katsokaapa, tuli mieleen joku vaatetilaus Zalandolta jota odotetaan. Sopiiko mekko silmien väriin vai ei.

Vierailija
14891/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että tuo Julia on vaivaannuttava persoona. Todella ärsyttävä ja itsekäs kuva tulee hänestä. Kannattaisi vaihtaa varmaan terapeuttia.

Tämä! Raskas omaan napaan tuijottelija. Harmittaa tuon Artun puolesta. Miksi asiantuntija vaan myötäilee Juliaa. Miksi Arttu pyytelee koko ajan anteeksi ja on noin kiltti ikävälle ihmiselle. Ärsyttää myös ettei nuo asiantuntijat kykene tarttumaan selviin epäkohtiin, jotka ovat suhteen ja henkilön kannalta tärkeitä kasvukohtia.

Vierailija
14892/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa on koko ajan otsa rypyssä ja pahalla tuulella, mutta jaksaa väittää olevansa oikein hauska ja rento nainen :D

Jep, ja Janne ekassa jaksossa mainitsi olevansa kokeilunhaluinen ja avoin!

Vierailija
14893/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jannella joku kehoissue itsestään? Olis mennyt paljuun Katrin kanssa. Katri osasi olla rennosti bikineissään (oliko ne bikinit) kaikkine runsaine muotoineen.

Vierailija
14894/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep Julia uhriutuu kunnolla, mutta tapahtuiko oikeasti edes mitään?

Vierailija
14895/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin Arttu. Seuraavaksi sitten Temppareihin?

Tai Kolmiodraamaan, siinä voisi napata kaksi naista samalla. Ehkä Arttu onkin jo nyt alkavalla kaudella?

Vierailija
14896/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääpalkintohan tarkoitti rakkautta. Sitä ei syttynyt eikä suhdetta syntynyt, eli pääpalkinto jäi saamatta.

Totta. Mut jos tuo olis tullut Artun suusta, Julia olis tulkinnut sen niin, että Arttu olis halunnut jonkin supertypyn ja hän ei kelvannut, eikä ollut Artun toivoma pääpalkinto... Rivien väleistä löytää ihan mitä haluaa. Ja Julia nyt haluu lukea vaan pahaa tarkoitusta..kaikesta.

Vierailija
14897/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän huonokäytöksinen ihminen tuo Julia. Arttu pyytää häneltä monta kertaa anteeksi, mutta tämä ylimielinen nainen ei osaa sanoa, että saat anteeksi. 

Muutenkin hän puhuu koko ajan vain minä minä, minun rajat, minä en kokenut sitä enkä tätä...plaa plaa. Ilmeistä näkee, että kiemurtelee kuin käärme. Ei kykene näkemään kuin itsensä. 

Vierailija
14898/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä sekopää toi Elisa on, ei herranjestas!! Apua mikä  keskustelu penkillä!

Vierailija
14899/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun on pakko olla alle 20v, jos aikajänne on tuo :D Lasten äidit olleet aikoinaan rakkaita, justjust. Hyvä kun on lapset vaipoista päässeet! Nää on oikeita ihmisiä, ei mitään hamstereita."

Elisan aikajänne on vielä lyhyempi eikä ole päivääkään yli 20v.

Vierailija
14900/15367 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäää mihkää veneilee.. emmää tänää ainakaa.. Joka kerta huutonaurua Jannelle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi