Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16269)

Vierailija
14521/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Elisa on niiiiin pelottava! Mä juoksisin karkuun. Ihan sama olisinko deittikumppani, työkaveri tai läheinen. 

Koko ajan joku käsittämätön rooli päällä ja nuo ilmeet. Tuntuu, että haluaa oikein tarkoituksella olla mahdollisimman pelottavan oloinen.

Ja tämä lienee se syy miksi Matti ei ottanut fyysistä kontaktia häneen. Kuka uskaltaisi kaapata kainaloonsa tuollaista? Matti vain kohteliaasti halusi sanoa että pitää olla henkinen yhteys..

Vierailija
14522/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälainen ihminen kirjoittaa itsestään jonkin toimintaohjeen, että näin minun kanssa kuuluu sitten tehdä ja olla, ja aidosti suuttuu, kun toinen ei tätä manuaali otakaan todesta ja noudata sitä? 

Anteeksi nyt, mutta minusta tämä Elisa ei kuulosta ihan ns. normaalilta. 

Miettikää nyt: Tapaisitte miehen treffeillä ensi kertaa ja hän antaisi itse itsestään kirjoittaman käyttöohjeen sinulle sillä ajatuksella, että noudata tätä. Ja suuttuisi, kun et sitten noudattaisikaan. RED FLAG!!!

JEP! Vitsinä ihan hauska, mutta olin kyllä aivan järkyttynyt kun tänään luin jonkun nettilehtijutun, että Elisa oli tosiaan siis suuttunut tästä että Matti ei ollut sitä lukenut. Koska se ei ollutkaan häneltä mikään vitsijuttu. 

Tuo nainen on todella pahasti

Nepsyt ovat hiljaisempia, ainakin autismin kirjolla olevat. Eivät pyri koko ajan dominoimaan. ADHD:t taas säheltävät ympäriinsä. ADD:t haahuilevat omissa maailmoissaan. Elisa on dominoiva luonne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri käyttää paljon snapchattia kun näin kun katrin puhlinta kuvattiin nii siellä näky ylhäällä lukuisia snäp ilmoituksia! Erikoista että yli 30v käyttää

Vierailija
14524/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katri ja janne eivät luovuta

Vierailija
14525/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin pettymys tämä kausi. Uudet asiantuntijat eivät ole tuoneet mitään uutta tai positiivista tähän kauteen.

En ylipäänsä ymmärrä miten ohjelmaan voidaan ottaa kahden pienen lapsen isä, joka asuu 4,5 tunnin ajomatkan päässä puolisoehdokkaasta. Taatusti oli myös tiedossa Artun Maajussille morsian -tausta, jossa valehteli kirkkain silmin.

Elisasta nyt ei jaksaisi enää mitään kirjoittaakaan. 4-kymppinen katkeroitunut vanhapiika, joka ei osaa mitään itsereflektiota eikä näe itsessään mitään vikaa.

Vierailija
14526/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauniin, sinisiin hiuksiinsa sopivan lautasen Matti tekikään. Elisan maljakkoa ei näytetty ?

Missä viipyy edelleen Mikon ja Iinan keramiikkapajavierailu ? Ei vaan näy.

Ihanasti rakkautta Mikon ja Iinan välillä Mikon ystävien häissä. Tansiivatkin niin iloisina ja hyvin svengasi kaikin tavoin muutenkin.

Janne se vaan tappaa itsensä ja vieraansa rasvaisilla grilliliharuuillaan. Kammottavaa, kuinka pyöritteli silmiään ystävilleen, kun puhuivat Katrista. Oikea juoppopoppoo kaverinsakin. Ja miten likaisen lasin toi Katrille paljuun. Hyi.

Ei saisi Janne grillata  vierailleen Juhannuksena kunnon grilliruokia. Pitäisi esittää jotain porkkanan purijaa tottakai pullovettä juoden. 

Vierailija
14527/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti oli ekoissa jaksoissa vielä oikein avoin ja puoleensa vetävän oloinen. Iloinen ja puhelias. Elisan kanssa muuttunut ihan haamuksi, Elisan on tarvinnut kyllä lytätä Matti ihan maanrakoon.

Vierailija
14528/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri käyttää paljon snapchattia kun näin kun katrin puhlinta kuvattiin nii siellä näky ylhäällä lukuisia snäp ilmoituksia! Erikoista että yli 30v käyttää

Katri ottaa paljon selfietä bikineissä 

Vierailija
14529/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kausi ihan floppi. 

Elisaa ja Arttua ei olisi pitänyt edes päästää koko ohjelmaan!!! Täysin kuvottavaa toimintaa molemmilla!!!

.

Arttu kyllä, mutta kaikesta loukkaantujaa ja yrittämättä luovuttavaa Juliaa ei. Ei olisi ollut tyytyväinen yhteenkään muista ehdokkaista ja ihan samat syytökset miestä kohtaan olisi silloinkin kuultu. Juliahan sanoi ne jo ennen Artun tapaamista.

Vierailija
14530/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sanoa, mutta menisin itsekin lukkoon Elisan tyyppisten ihmisten kanssa. Jos sattuisi samaan työyhteisöön tai kaveriporukkaan, vetäytyisin.

Kompromissikyky on tärkeä asia, myös se, että osaa kuunnella ja ottaa toiset huomioon. Elisa on melko egosentrinen. Kaikki asiat lähtevät minäkeskeisyydestä, hän on ehkä todella tottumaton ottamaan toisia huomioon? Olisiko ainoa lapsi? Kyllähän moni lähtee etsimään tervettä itsekkyyttä neljänkympin jälkeen, mutta E:n tapauksessa on vaikeaa spotata mitään muuta kuin sitä itsekkyyttä. 

Vierailija
14531/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on pelottava ihminen. Kaikki on tapahduttava hänen ehdoillansa, syyllistää toista omista ongelmistaan. Elisa on alusta alkaen arvostellut Mattia jopa ulkonäöstä lähtien. Enpä ihmettele Elisan sinkkuutta, eihän kukaan uskalla olla tuollaisen kanssa.

Elisan kommentti vaimomanuaalistansa oli myös todella lapsellinen. Luulin, että se oli hauska läppä, mutta ei, herne meni nenuun kun Matti ei ollut ehtinyt läpyskään tutustua. Sehän se olisi suhteen pelastanut? 

Vierailija
14532/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on konkreettinen todiste siitä että Janne on hakenut hoikkaa instapimua? Olen yrittänyt sellaista etsiä.

Vai onko ketjun kirjoittajilla jokin asenneongelma ylipainoisia naisia kohtaan? Että se ainoa syy miksi Janne ei viehäty Katrista voi olla vain ylipaino. 

Missä klippi missä Janne kertoo että etsii instapimua? 

Moni mies minä mukaan lukien on varmaan vain kirjoittanut oman näkemyksensä. Ylipaino on este fyysiselle rakkaudelle ja ilman sitä ei suhdetta synny. En minäkään sanoisi ääneen, etten voi olla Katrin kanssa ylipainon vuoksi, vaan yrittäisin kiemurrella loppuun asti. Kiemurtelua oli se minuutin halaus, johon Janne pakotettiin. Kuinka moni sairaalloisen lihava kärsii samasta ongelmasta, aina vaan suurempi osa. Lasten määräkin putoaa, kun mies ei vaan pysty rakastelemaan kehopositiivisen kanssa.  En minä ainakaan. 

Vierailija
14533/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne oli kaverinsa kanssa minigolfaamassa. Että kyllä hän pystyy aktiviteettiin niin halutessaan. Se jää sitten nähtäväksi, että haluaako aktivoitua Katrin kanssa. Muuten ihan hyvää itsereflektiota hänellä tuosta ulkonäöstä. Ehkä hän hitusen on alkanut ajatella, että ei hän tuolla ulkonäöllä saa sitä timmiä naista. 

Vierailija
14534/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on konkreettinen todiste siitä että Janne on hakenut hoikkaa instapimua? Olen yrittänyt sellaista etsiä.

Vai onko ketjun kirjoittajilla jokin asenneongelma ylipainoisia naisia kohtaan? Että se ainoa syy miksi Janne ei viehäty Katrista voi olla vain ylipaino. 

Moni mies minä mukaan lukien on varmaan vain kirjoittanut oman näkemyksensä. Ylipaino on este fyysiselle rakkaudelle ja ilman sitä ei suhdetta synny. En minäkään sanoisi ääneen, etten voi olla Katrin kanssa ylipainon vuoksi, vaan yrittäisin kiemurrella loppuun asti. Kiemurtelua oli se minuutin halaus, johon Janne pakotettiin. Kuinka moni sairaalloisen lihava kärsii samasta ongelmasta, aina vaan suurempi osa. Lasten määräkin putoaa, kun mies ei vaan pysty rakastelemaan kehopositiivisen kanssa.  En minä ainakaan.&nbsp

Tuo Jannehan on itse aivan ylipaisunut pullataikina. Saa siis puolestani olla, en moiti häntä, mutta onko hänellä vara olla jotenkin kuvottunut Katrin ylipainosta? 

Vierailija
14535/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on kuvottava ihminen. 

Olen itse ollut nuorempana samanlainen jyrä. Jyrkkä, hyökyaalto joka ajaa toisen nurkkaan. Mun pelastus oli se, että rakastuin mieheen, joka oli kaikkea tätä vielä potenssiin kaksi. Käveli ylitseni mennen tullen, jyräsi minut täysin, näytti mulle, millaista on olla sellaisen ihmisen kanssa. Rakastin, rakastin, pienenin pieniksi muruiksi. Mutta myös opin, etten koskaan enää halua itse olla samanlainen ketään ihmistä kohtaan. 

Vaikka tavallaan en toivoisi kellekään samaa, niin uskon silti, että Elisan kaltaisten ihmisten kohdalla ainoa mahdollinen herätys omaan käytökseen voisi olla tuo.

Vierailija
14536/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin pettymys tämä kausi. Uudet asiantuntijat eivät ole tuoneet mitään uutta tai positiivista tähän kauteen.

En ylipäänsä ymmärrä miten ohjelmaan voidaan ottaa kahden pienen lapsen isä, joka asuu 4,5 tunnin ajomatkan päässä puolisoehdokkaasta. Taatusti oli myös tiedossa Artun Maajussille morsian -tausta, jossa valehteli kirkkain silmin.

Elisasta nyt ei jaksaisi enää mitään kirjoittaakaan. 4-kymppinen katkeroitunut vanhapiika, joka ei osaa mitään itsereflektiota eikä näe itsessään mitään vikaa.

Kun ohjelmaan hakee lähes keski-ikäisiä ehdokkaita, niin turha edes odottaa saavansa lapsettomia puolisoita. Silloin kun lapset tai asuinpaikka on niin suuri kynnyskysymys, että sen jälkeen mietitään vaan keinoa paeta omia lupauksiaan, niin sellaiset reunaehdot kannattaa pitkän hakuprosessin aikana tehdä täysin selväksi. Arttu oli ohjelmassa mukana valmiina sitoutumaan, mutta Juliasta aisti jo ennen ensitapaamista sitä ääniviestiä kuunnellessaan, ettei ole mukana tosissaan. Tietäen senkin, että naisia hakee ohjelmaan reilusti miehiä enemmän, olisi tämäkin kausi ollut aivan toisenlainen, kun Julian sijaan artulle olisi ymmärretty valita joku sitoutuneempi puoliso. Vaikea uskoa, etteikö siitä hakijamäärästä olisi sopivampaa löytynyt. Sama tilanne Matin kohdalla, vaikea uskoa, etteikö hänellekin olisi parempaa puolisoa löytynyt.

Vierailija
14537/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies minä mukaan lukien on varmaan vain kirjoittanut oman näkemyksensä. Ylipaino on este fyysiselle rakkaudelle ja ilman sitä ei suhdetta synny. En minäkään sanoisi ääneen, etten voi olla Katrin kanssa ylipainon vuoksi, vaan yrittäisin kiemurrella loppuun asti. Kiemurtelua oli se minuutin halaus, johon Janne pakotettiin. Kuinka moni sairaalloisen lihava kärsii samasta ongelmasta, aina vaan suurempi osa. Lasten määräkin putoaa, kun mies ei vaan pysty rakastelemaan ke

Nyt et ymmärrä. Janne ei kiihotu lihavista nasista. Itse voi olla vaikka suonorsu, mutta kiihottumiseen mies tarvitsee visuaalisen ärsykkeen. Ja sitä ei Katrista saa.

Vierailija
14538/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan kommentti vaimomanuaalistansa oli myös todella lapsellinen. Luulin, että se oli hauska läppä, mutta ei, herne meni nenuun kun Matti ei ollut ehtinyt läpyskään tutustua. Sehän se olisi suhteen pelastanut? 

Tämä. Eipä tosiaan ollutkaan mikään vitsi, kuten niin katsojat kuin Mattikin varmasti kuvitteli. Elisa siis ihan vakavissaan antoi Matille itsestään paitsi useita valokuvia myös monisivuisen ohjeistuksen, jonka mukaan Matin olisi pitänyt toimia. Jopa vitsinä tuo ns. lahja oli hieman kyseenalainen, joten mikso ihmeessä kukaan tekisi tuollaista ihan tosissaan?

Vierailija
14539/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies minä mukaan lukien on varmaan vain kirjoittanut oman näkemyksensä. Ylipaino on este fyysiselle rakkaudelle ja ilman sitä ei suhdetta synny. En minäkään sanoisi ääneen, etten voi olla Katrin kanssa ylipainon vuoksi, vaan yrittäisin kiemurrella loppuun asti. Kiemurtelua oli se minuutin halaus, johon Janne pakotettiin. Kuinka moni sairaalloisen lihava kärsii samasta ongelmasta, aina vaan suurempi osa. Lasten määräkin putoaa, kun mies ei vaan pysty rakastelemaan ke

Kaverina Katri menee Jannellekin, mutta kun ei vaan pysty innostumaan, niin sille ei voi mitään. Pienempi, sirompi ja seksikkäämpi saa miehen halun nousemaan. Niin se vaan on. Mies itse voi olla vaikka minkälainen, eihän hänen tarvitse itsestään innostua.

Vierailija
14540/16269 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on TURN OFF. Pahoittelut Katrin puolesta. Ansaitsee parempaa.