Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on konkreettinen todiste siitä että Janne on hakenut hoikkaa instapimua? Olen yrittänyt sellaista etsiä.
Vai onko ketjun kirjoittajilla jokin asenneongelma ylipainoisia naisia kohtaan? Että se ainoa syy miksi Janne ei viehäty Katrista voi olla vain ylipaino.
Missä klippi missä Janne kertoo että etsii instapimua?
Moni mies minä mukaan lukien on varmaan vain kirjoittanut oman näkemyksensä. Ylipaino on este fyysiselle rakkaudelle ja ilman sitä ei suhdetta synny. En minäkään sanoisi ääneen, etten voi olla Katrin kanssa ylipainon vuoksi, vaan yrittäisin kiemurrella loppuun asti. Kiemurtelua oli se minuutin halaus, johon Janne pakotettiin. Kuinka moni sairaalloisen lihava kärsii samasta ongelmasta, aina vaan suurempi osa. Lasten määräkin putoaa, kun mies ei vaan pysty rakastelemaan kehopositiivisen kanssa. En minä ainakaan. 
Mies ei pysty. Anteeksi nyt vaan, mutta Janne on ihan saman kokoinen. Sillä erotuksella, että Katrilla on kuntoa ja lihasta. Ongelma on juuri siinä, että sinun ja Jannen kaltaiset tavan tallukat luulevat saavansa jonkun missin vaikka itse ovat kaukana siitä. Luuletko, että sporttisia naisia kiinnostaa joku sohvaperuna.
Miten häijy ja ilkeä Julia oli sohvalla istuessaan. Oikein sirusteli pieniä tihrusilmiään, kun sai oikein lauottua ja syydettyä haavoittavia mielipiteitään. Oikeastaan vähintään yhtä kammottava kuin Elisa.
Elisan ystävä ja kaaso Päivi. Huom. ainoa Elisan puolelta oleva häävieras. Ei saisi tukea Elisaa hänen käyttäytyessään omaksi tuhokseen. Ollut varmaan mukana laatimassa käyttöohjekäsikirjaakin.
Toivottavasti siinä oli ohjeet myòs ongelmajätekierrätykseenkin. Vaarallisen jätteen sisoituspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Janne on TURN OFF. Pahoittelut Katrin puolesta. Ansaitsee parempaa.
Katri on TURN OFF. Pahoittelut Jannen puolesta. Saa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on konkreettinen todiste siitä että Janne on hakenut hoikkaa instapimua? Olen yrittänyt sellaista etsiä.
Vai onko ketjun kirjoittajilla jokin asenneongelma ylipainoisia naisia kohtaan? Että se ainoa syy miksi Janne ei viehäty Katrista voi olla vain ylipaino.
Moni mies minä mukaan lukien on varmaan vain kirjoittanut oman näkemyksensä. Ylipaino on este fyysiselle rakkaudelle ja ilman sitä ei suhdetta synny. En minäkään sanoisi ääneen, etten voi olla Katrin kanssa ylipainon vuoksi, vaan yrittäisin kiemurrella loppuun asti. Kiemurtelua oli se minuutin halaus, johon Janne pakotettiin. Kuinka moni sairaalloisen lihava kärsii samasta ongelmasta, aina vaan suurempi osa. Lasten määräkin putoaa, kun mies ei vaan pysty rakastelemaan ke
Miksi sinä suutut tosiasioista? Oletko Katri vai itsekin lihava?
Jopa ystävä-Päivi saa osakseen vähän hyökytystä Elisan puolelta. Päivi tosiaan on terapeutin roolissa ja jää vähän kurja olo hänen puolestaan.
Matilla on tosi ihanat lapset. Olivat herkän ja tunteellisen oloisia ohjelmassa. Kun on lapsia, on tärkeää että uusi kumppani on mukava myös niille lapsille ja ymmärtää kuinka isossa roolissa perhe on, vaikka lapset asuisivatkin jo omillaan. Toivon sydämestäni, että Matti löytää empaattisen ja kiltin puolison.
Olen yrittänyt ymmärtää Elisaa, mutta 11. jakson jälkeen en enää jaksa. Jäljellä on vain toive, että Matti saa halutessaan apua tämän kaiken jälkeen. Itse ainakin tarvitsisin.
Elisan käytös on yksinkertaisesti törkeää. It's my way or highway! Kaiken huippu oli vänkäys "sano se, sano se!", jolla Elisa vaati Mattia sanomaan sanan "kosketus". Millä oikeudella Elisa päättelee, ettei Matti siihen kykenisi? Siksi, koska ei halua koskettaa juuri Elisaa?
Ihailen suunnattomasti Matin tyyneyttä, kun hän yrittää suhtautua tilanteeseen analyyttisesti. Elisan "itsereflektio" vaikuttaa olevan muutamia kireitä, päälleliimattuja lauseita; ei todellista kykyä nähdä oman toimintansa seuraukset. Olen pahoillani Elisan puolesta, ei ole varmasti helppoa hänelläkään. Vielä enemmän olen kuitenkin vihainen siitä, miten hän kohtelee toista. Tekee todella pahaa katsoa.
Viimeisestä jaksosta:
Päivi on Elisan "omaterapeutti". Ystävyys ei ole tasapainoista.
Minua häiritsee miten Mikko jatkuvasti puhuu Iinan epätäydellisyydestä.
Arttu esittää hölmöä, koska sen saa helpommin anteeksi. Julia ihan oikein ihmettelee, miten heillä kahdella voi olla niin eri kokemus. No siksi, että Arttu on keksinyt koko kokemuksen vaikuttaakseen viattomalta.
Arttu oli kyllä niin erikoinen käytökseltään! Hymyili jatkuvasti sohvalla niin että se alkoi jo vaikuttaa pilkalliselta koko tilannetta kohtaan. Ja puhe siitä, että jotenkin ensisilmäyksellä tuli niin syvä yhteyden tunne...
Tapasin minäkin tällaisen miehen ihan viime viikonloppuna! Mitään yhteistä ei ollut, eikä mies ollut oikein kiinnostunut tietämäänkään, kunhan puhui omista jutuistaan, mutta minulla oli kuulemma niiiiin syvällinen katse, että vaikkei hän koskaan oikein ketään lähesty niin hän tiesi, että tämä on ainutlaatuinen tilanne. RED FLAG
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ymmärtää Elisaa, mutta 11. jakson jälkeen en enää jaksa. Jäljellä on vain toive, että Matti saa halutessaan apua tämän kaiken jälkeen. Itse ainakin tarvitsisin.
Elisan käytös on yksinkertaisesti törkeää. It's my way or highway! Kaiken huippu oli vänkäys "sano se, sano se!", jolla Elisa vaati Mattia sanomaan sanan "kosketus". Millä oikeudella Elisa päättelee, ettei Matti siihen kykenisi? Siksi, koska ei halua koskettaa juuri Elisaa?
Ihailen suunnattomasti Matin tyyneyttä, kun hän yrittää suhtautua tilanteeseen analyyttisesti. Elisan "itsereflektio" vaikuttaa olevan muutamia kireitä, päälleliimattuja lauseita; ei todellista kykyä nähdä oman toimintansa seuraukset. Olen pahoillani Elisan puolesta, ei ole varmasti helppoa hänelläkään. Vielä enemmän olen kuitenkin vihainen siitä, miten hän kohtelee toista. Tekee todella pahaa katsoa.
Oli aika törkeää kun Elisa sanoi, että etkö uskalla sanoa sitä sanaa. Halusi oikein nolata Matin.
Vierailija kirjoitti:
Elisaa hävettää ohjelmaan osallistuminen, no niinpä kuuluukin, ei ollut kovinkaan edustava mainospätkä hänelle. Tuskin tulee puolisoehdokkaita pilvin pimein oven taakse, jotakin luontaantyöntävää hänessä nyt vain on.
Tosiaan , Elisaa hävettää ohjelmaan osallistuminen, mutta ei oma käytös.
Kuvittelin iltapäivälehtien otsikoiden mukaan, että jokin oivallus itsestään olisi Elisalla tapahtunut, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Elisa on niiiiin pelottava! Mä juoksisin karkuun. Ihan sama olisinko deittikumppani, työkaveri tai läheinen.
Koko ajan joku käsittämätön rooli päällä ja nuo ilmeet. Tuntuu, että haluaa oikein tarkoituksella olla mahdollisimman pelottavan oloinen.
Ja tämä lienee se syy miksi Matti ei ottanut fyysistä kontaktia häneen. Kuka uskaltaisi kaapata kainaloonsa tuollaista? Matti vain kohteliaasti halusi sanoa että pitää olla henkinen yhteys..
Tuollaisten ns. ystäviä kutsutaan hoviksi, syystäkin. Heidän tehtävänsä on peesata ja ihailla, muuten leikataan mattoveitsellä naps pois ja haukutaan ympäriinsä, tietysti. Läheisyys saati seksi tuollaisen kanssa on samanlaista valtapeliä ja altistaa ties millaiselle nöyryytykselle.
Vierailija kirjoitti:
iltalehden esittely uusista sinkuista 1.9.2025:
"Janne: Noin vuoden verran sinkkuna ollut mies on oppinut aiemmista parisuhteistaan, että omista rajoista ja omasta ajasta on pidettävä kiinni. Puolisokseen Janne toivoo nyt hauskaa, älykästä ja sporttista naista, jonka kanssa pääsee jakamaan ihan tavallista hyvää arkea."
Tarkoittaako "sporttinen" liikuntaharrastusten lisäksi myös hoikkaa ja lihaksikasta vartaloa?
Vierailija kirjoitti:
Miten häijy ja ilkeä Julia oli sohvalla istuessaan. Oikein sirusteli pieniä tihrusilmiään, kun sai oikein lauottua ja syydettyä haavoittavia mielipiteitään. Oikeastaan vähintään yhtä kammottava kuin Elisa.
Olipas ilkeä ja ihmeellinen kommentti. Julia pisti pelin poikki. Mikä ongelmasi estää sinua hyväksymästä sitä? Arttu myönsi toimintansa ja puheensa ja jankutti sielunkumppanuutta ja ihmeellistä yhteyttä, vaikka toinen oli kääntynyt kannoillaan. Miksi tämä on sinulle ongelma? Hän ei kertaakaan loukannut Arttua, ilmaisi vain ettei halua jatkaa yhdessäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iltalehden esittely uusista sinkuista 1.9.2025:
"Janne: Noin vuoden verran sinkkuna ollut mies on oppinut aiemmista parisuhteistaan, että omista rajoista ja omasta ajasta on pidettävä kiinni. Puolisokseen Janne toivoo nyt hauskaa, älykästä ja sporttista naista, jonka kanssa pääsee jakamaan ihan tavallista hyvää arkea."
Tarkoittaako "sporttinen" liikuntaharrastusten lisäksi myös hoikkaa ja lihaksikasta vartaloa?
Tarkoittaa. Ja vastakysymys sinulle: mihin Janne tarvitsee kumppanin liikuntaharrastuksia, kun ei itsekään sellaisia harrasta?
Julia on klassinen esimerkki uhrimentaliteettiin jämähtämisestä ja sen käyttämisestä kaikessa. Mitään ei anneta anteeksi tai unohdeta, koska sillä pääsee aina sopivasti uhrin asemaan ja saa huomiota. Toiset laitetaan aina pahiksen rooliin. Ylimielisenä saarnasi kuinka hän ei koskaan sitä ja tätä. No varmasti on itsekin virheitä tehnyt. Ihminen joka osaa tunnistaa omat virheet ja vajavisuudet voi antaa ne anteeksi myös muille.
Mitään ystävällistä ei ole sanonut, pelkkää narinaa. Ei vastaa toisen toivotuksiin mitään. Arttu on hömelö, mutta liian iso asia ja mörkö tehtiin kaikesta Julian toimesta. Esim. Matilla olisi enemmän aihetta suuttua. Matti sanoi kuitenkin viisaasti. Kannattaa valita taistelunsa. Kaikki ei ole turhan vääntämisen arvoista.
Päiviä sanoi myös hyvin Elisalle, että kasvua se ettei luovuta heti.
Fiksu osaa myös antaa anteeksi, eikä takerru kaikkeen loputtomasti.
Te, jotka täällä Jannea ja Katria aivan asiattomin ja rumin sanankääntein kommentoitte ja väitätte, ettei kukaan voi kiinnostua tuonnnäköisestä naisesta / tuonnäköisestä miehestä, ei voi olla seksuaalisesti kiinnostava jne jne.
Tämä saattaa tulla nyt ilmeisesti monelle yllätyksenä, mutta me ihmiset kiinnostumme erilaisista ja erinäköisistä ihmisistä! Meillä jokaisella on oma makumme. Jos sinä pidät punatukkaista, pitkää, hyvin hoikkaa ihmistä viehättävänä, niin se ei tarkoita että minä pitäisin. Minä saatankin pitää vaaleatukkaisista, muodokkaista mutta lyhyistä, sinisilmäisistä ihmisistä. Ja sitten on vielä sekin, että vaikka ulkonäkö saattaa herättää sen ensi kiinnostuksen, niin usein käy niin, että kun ihmisen kanssa juttelee vartin verran niin viehätys katoaa - ei pidäkään puhetavasta, äänestä tai muuten huomaa, ettei jutut ole kivoja ja kiinnostavia.
Erikoista, että tällainen asia ei ole aikuisille (?) ihmisille tullut elämässä aiemmin vastaan.
Ei sitä nyt tarvitse mennä kuin lauantaina kaupungin keskustaan kävelemään ja vaikka kahvilaan katselemaan ohikulkijoita, niin huomaa, että todella monen näköiset ja tyyliset ihmiset ovat löytäneet kumppanin ja vaikuttavat onnellisilta ja tyytyväisiltä.
Miesten sanastossa sporttinen ei ole kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä, vaan siro poninhäntätyttö juoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos, todellakin JOS Janne nyt läskeineen kiihottuisi, niin suorittajaksi hänestä ei ainakaan olisi. Vaikka mitä kama sutra, tantrajooga-asentoja soveltaisi, niin nekään eivät auta massiivisten vatsaihrapoimujen välistä löytämään katkarapua.
Sydärinhän ja aivoinfarktin Janne saisi fyysisen seksin harjoittamisesta. Hyvä kun pystyy lyllertämåän ähkien autosta kotiovelle.
Aivan vtun törkeää puhetta toisesta ihmisestä. Siinä taas yksi koulukiusaaja kasvanut vanhaksi, vaan ei ilmeisesti aikuiseksi. Toivottavasti viestisi poistetaan pian ja mietit vielä tänään illallakin nukkumaan mennessä, että millainen ihminen sinä olet, kun päiväsi vietät kirjoitellen tällaista kuraa keskustelupalstoille. Hävettäisi katsoa peiliin, jos olisi sinä.
Janne sanoi sen ihan itse. Janne sanoi, että haluaa sporttisen kumppanin. Tuhannen kerran rautalangasta väännettynä: sporttinen on miesten kielellä = hoikka.