Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (13174)

Vierailija
13001/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Arttu on tosi ihana. On jo sen verran omia vuosirenkaita ettei aiemmat suhteet oikeasta kiinnosta yhtään, omissakin ollut ikäviä käänteitä. Kaikki mikä tässä sarjassa on nähty sopisi mulle. Kiva tyyppi! 

No niin on! Mun mielestä Arttu on ihana.

Oletko +50v? ehkä vähän löyhemmät kriteerit nuorelle pojalle elämää ilahduttamaan :D

Vierailija
13002/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ilme uusimmassa +jaksossa oli priceless kun Elisa selitti että "ois kauheeta jos huomaisi tässä että olisin itse ryssinyt tämän homman..." eikä hän siis millään tavalla tajunnut omaa osuuttaan käsillä olevaan tilanteeseen. Matti suorastaan mykistyi siinä ja niin minäkin tässä kotisohvalla. 

Asiantuntija Joonaskin yritti haastaa ja saada Elisaa näkemään kokonaistilannetta, ja hänenkin ilmeensä oli hämmennyksen sekainen ällistyneisyys läpi heidän keskustelunsa kun Elisa höpötti itsereflektiosta. 

Tuli jotenkin mieleen siinä että Elisa ei edes tiedä sanan itsereflektio merkitystä..?  Mitenhän hän mahtaa nähdä itsensä tässä valmiissa ohjelmassa? Hahmottuuko se oma osuus yhtään vai ei. Tosi jännä tapaus. 

Siis apua, miten sokea voi nainen olla omalle käytökselleen. Sehän ON ryssinyt tämän homman ihan itse! Tajuaako edes nyt kun katsoo näitä jaksoja? Menee vain pahemmaksi ja pahemmaksi tuon käyttäytyminen. Voipi olla aika vaikeaa saada yhtään ketään enää tämän jälkeen. Matilla taas päinvastainen tilanne, ottajia olisi liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13003/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka toivon, että tuo kiltti Matti löytää itselleen jonkun ihanan, lämpimän elämänkumppanin. 

No aivan varmasti löytää! 

Vierailija
13004/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki saa myös ilman lasta.

Saa, mutta sitten ei ole lasta. 

Luulen että aika montaa viiskymppistä harmittaa lapsettomuus, vaikka se tuntui hienolta kun sai olla VAPAA nuorena.

Vierailija
13005/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on tämä kiukku-Elisa kotoisin Joensuusta,  tarkemmin Enon kunnasta, joka on liitetty Joensuun kaupunkiin. Mikähän lienee sukunimi🤔?

Vierailija
13006/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika montaa viiskymppistä harmittaa lapsettomuus, vaikka se tuntui hienolta kun sai olla VAPAA nuorena.

Niimpä mutta nää on näitä nykyään "kiellettyjä" mielipiteitä sanoa ääneen 

Vierailija
13007/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tytär sai lapsen ja en ole ikinä nähnyt häntä niin onnellisena. Nyt jo 7 kk täytti.

Vierailija
13008/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei veloja. Ja eiköhän viisikymppiset ja sitäkin vanhemmat arvosta vapautta. 

Vierailija
13009/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Katri on tempperamenteiltä ja elämäntyyliltä erilaisia. Kumpikin on symppiksiä omalla tavallaan. Jannelle ehkä riittää se, että katellaan yhdessä lätkää ja Katri taas on tekevämpi kuten itsekin sanoi. Onhan heilläkin ollut erimielisyyksiä, mutta ovat saaneet asiat juteltua ja kumpikaan ei möksähdä vaan hyvillä mielin lähtivät yhteiseen tapaamiseen. Heistä ei ehkä pysyvää paria tule, mutta keskustella keskenään. 

Katri ois kaverinakin varmaan kiva ja tuo mekko muuten sopi hänelle hyvin.

Vierailija
13010/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina on kauden nuorin, mutta ikäistään kypsemmän oloinen. Mikon kanssa molemmat turvallisen oloisia ihmisiä.

Vierailija
13011/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin siitä, että oli ilo nähdä miten Elisa harjoitti tässä 8 jaksossa itsereflektiota ja kyselin teiltä jotka näkee tulevat jaksot, että onko pysyvä tila. 

Näiden perusteella, onpa hämmentävää, että tavallaan niin aidosti vaikutti ymmärtävän, mistä kiikastaa, mutta mitään ei sitten tapahtunutkaan. 

Vierailija
13012/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on ihana. Ja fyysisesti ei mielestäni myöskään ole hänessä yhtään mitään vikaa. Onnea heille, toivottavasti jatkavat yhdessä. Matti löytää aivan varmasti puolison tämän ohjelman myötä, veikkaan että inboxi pullistelee somessa. Matti on <3

Vierailija
13013/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin ilme uusimmassa +jaksossa oli priceless kun Elisa selitti että "ois kauheeta jos huomaisi tässä että olisin itse ryssinyt tämän homman..." eikä hän siis millään tavalla tajunnut omaa osuuttaan käsillä olevaan tilanteeseen. Matti suorastaan mykistyi siinä ja niin minäkin tässä kotisohvalla. 

Asiantuntija Joonaskin yritti haastaa ja saada Elisaa näkemään kokonaistilannetta, ja hänenkin ilmeensä oli hämmennyksen sekainen ällistyneisyys läpi heidän keskustelunsa kun Elisa höpötti itsereflektiosta. 

Tuli jotenkin mieleen siinä että Elisa ei edes tiedä sanan itsereflektio merkitystä..?  Mitenhän hän mahtaa nähdä itsensä tässä valmiissa ohjelmassa? Hahmottuuko se oma osuus yhtään vai ei. Tosi jännä tapaus. 

Siis apua, miten sokea voi nainen olla omalle käytökselleen. Sehän ON ryssinyt tämän homman ihan itse! Tajuaako edes

Olin myös järkyttynyt tuosta lauseesta "olisi olut kauheaa huomata itse ryssineensä tämän ja suluissa voisi lukea kun SINÄ ryssit tämän. Elisa syyttää Mattia, ja varmaan myös asiantuntijoita, mutta itsessään ei näe mitään vikaa.

Vierailija
13014/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Julia on niin vaikea ihminen, että ei se vaikea olo Artusta johtunut. Hänellä olisi ollut vaikea olo ihan kenen kanssa tahansa. Ennenkaikkea hänellä taitaa olla vaikea olo itsensä kanssa. Ja silloin oikea paikka on terapia, ei parinhakuohjelma."

Samoja ajatuksia.

Jos ihminen pohtii jo ennen alttaria itselle vaikeita paikkoja ja vieläpä hyvin ankeaan sävyyn, niin onpa jännä, että ne samat asiat nousivat ongelmaksi. Melkein sanoisin, että samassa pisteessä oltaisiin, olisi kumppani ollut kuka vaan. Aina voi nimittäin osalle sanoa liikaa/liian vähän, kehua väärin/liikaa/liian vähän, hengittää väärin tai jopa ehkä liian oikein... Ongelmia on siis juuri se määrä, kun itse haluaa. Ja tässä nähtävästi haluaa.

Ja voi ihme, miten rumasti käyttäytyi aktiviteetti-ihmisiäkin kohtaan. Sietäisi hävetä. Vaan osaako edes?

Vierailija
13015/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on tämä kiukku-Elisa kotoisin Joensuusta,  tarkemmin Enon kunnasta, joka on liitetty Joensuun kaupunkiin. Mikähän lienee sukunimi🤔?

Karvinen. Löytyy Facebook ja insta.

Vierailija
13016/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iinan ja Mikon suhteen kehittymistä on ihana seurata. Liikutti joutsenparikin, joka on heitä jo kahdesti tullut tervehtimään :) Toivottavasti lapsiasia ei muodostu esteeksi. Siihen annettiin vihjettä lopun insertissä.

Katria täytyy ihailla. Hän on uskomattoman pitkämielinen ja kärsivällinen. Toivottavasti se palkitaan. Janne saattaa ehkä olla hieman masentunut? Niin vetämätön hän on, vaikka puhuu, että on tärkeää nauttia elämästä niin kauan kuin on täällä.

Pitkämielinen ja kärsivällinen Katri valitti heti ekan aamun jälkeen, kun lapset olivat pitäneet ääntä. 

Vierailija
13017/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisasta samaa mieltä. 

Nyt jotain muuta kommenttia, tuo Katri ja Janne (?) niin on kyllä outo meno Jannella. Ei yritä yhtään ja syyttä koiria ja flunssaa syynä miksei lähenny Katrin kanssa. Miksi Janne tähän hakenut sitten jos hän ei pysty tekemään omaa osaansa

On todellakin. Janne ei varmaan anna kenellekään naiselle sitä oikeutta mikä kuuluu. Hän kyllä huolehtii lapsistaan jne. mutta ei hae kumppania ja rakasta, vaan taloudenhoitajaa, jonka kanssa ei tarvitsisi kommunikoida paljonkaan.

Eikö täällä vieläkään ymmärretä, ettei Janne ole kiinnostunut Katrista. Sehän nyt on ollut selvää alkujaksoista lähtien. Hyvin vetää nyt nämä kuvaukset. Lopputulos ollut selvä siis jo alusta lähtien 

Vierailija
13018/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös, että Janne olisi aika erilainen, jos morsian olisi ollut hänen mieleen. Katri on kiva, mutta selvästi ei sytytä Jannea.

Vierailija
13019/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä mutta nää on näitä nykyään "kiellettyjä" mielipiteitä sanoa ääneen 

Onneeksi ne on vain lausujan mielipiteitä, millä ei välttämättä ole mitään pohjaa. Korkeintaan itseään voi harmittaa, jos ei ole saanut omia lapsia, mutta ei sitä voi toisen puolesta päättää, että toista harmittaa olla lapseton 50v. 

Samalla tapaa toisia voi harmittaa se, että on saanut niitä lapsia. Se on yhtälailla kielletty mielipide, josta tosin on onneeksi alettu puhumaan enemmän. 

Vierailija
13020/13174 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iinan ja Mikon suhteen kehittymistä on ihana seurata. Liikutti joutsenparikin, joka on heitä jo kahdesti tullut tervehtimään :) Toivottavasti lapsiasia ei muodostu esteeksi. Siihen annettiin vihjettä lopun insertissä.

Katria täytyy ihailla. Hän on uskomattoman pitkämielinen ja kärsivällinen. Toivottavasti se palkitaan. Janne saattaa ehkä olla hieman masentunut? Niin vetämätön hän on, vaikka puhuu, että on tärkeää nauttia elämästä niin kauan kuin on täällä.

Pitkämielinen ja kärsivällinen Katri valitti heti ekan aamun jälkeen, kun lapset olivat pitäneet ääntä. 

Älä nyt takerru tuohon yhteen asiaan ja jankuta siitä. Ei ole tietoa mitä sanoi ja miten tuo aamu meni. Tuli pitkän valvotun vuoron jälkeen ja lapset saattaneet mekastaa aamulla. On sitten Jannen kanssa viestitellyt, että huonosti tuli nukuttua. Pääsivät asiasta yli. Pääse sinäkin.

Pidemmän päälle jos jatkaisivat, kävisi tuo Jannen koti aika pieneksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi