Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22306)

Vierailija
1241/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tasoiseksi naiset ovat arvottaneet sinut miehenä? Sekä ulkonäöllisesti että ihmisenä (luonne, käytös, luotettavuus, puheet ym.)?

Suoraan kysymykseen suora vastaus. On tullut kehuja tyyliin "oletko ollut mallina joskus kun olet niin komea" ja "näytät ihan Brad Pittiltä nuorena" sekä "sä saat varmaan kenet haluat tuolla ulkonäöllä". Luonne, käytös ja muut tähän liittyvät asiat ovat toki saaneet vielä enemmän kehuja naisilta. Olen kuulemma ihana, lämmin, kohtelias, keskustelutaitoinen, fiksu ja sivistynyt ihminen. Eiköhän tämä riitä tässä kohtaa, ole hyvä vain.

Kyllä, olen siis komea ja sosiaalisesti taitava mies, joten (kaunista ja älykästä) naisseuraa on riittänyt, kiitos vain kysymästä. 

Toki kun olemme anonyymillä keskustelupalstalla, niin täällä voi kuka tahansa esittää millaista hyvänsä - kuten myös kiistää toisten kertomukset asioista.

🤣🤣🤣 Missä harhoissa elät. Sivistynyt ja komea mies ei vietä aikaansa maanantaina keskellä päivää vauva palstalla haukkumassa naisia. Sieltä taitaa incel huudella katkeria fantasioitaan

Vierailija
1242/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipailin ainakin niitä maskuliinisia miehiä mukaan. Ehkä kiinnostaisi seurata sen tyyppistä parisuhdetta. Maskuliinisella tarkoitan etenkin sellaisia piirteitä kuin vaikkapa johtajuus, aloitteellisuus, vastuunkanto. Fyysiset ominaisuudet ovat toissijaisia. Haluaisin tällaisen miehen, koska koen, että olen omien piirteideni kanssa liikaa joillekin pehmeämmille miehille. Suhteet kaatuvat siihen, että minä olen lopulta se vahvempi. 

Tää on jännä aihe. Tiedostan että miehenä sohaisen ampiaispesää, jos väitän naisten tämän osalta haluavan ns. syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Tarkoitan tällä sellaista, että naiset haluavat yhteiskunnallisesti päästä sinne johtaviin positioihin ja saada jalansijaa perinteisillä miesten aloilla. Naiset eivät kuitenkaan halua, että heidän ominaisuuksiaan tällä saralla kutsutaan miehekkäiksi; eli kykyä tehdä päätöksiä, johtaa alaisia ja kantaa vastuuta. Tällöin ne ovat vain positiivisen sukupuolettomia ominaisuuksia, joita ei saisi määritellä  miesten mukaan. 

Mutta sitten kun siirrymmekin deittimarkkinoille, niin nämä samat ominaisuudet muuttuvatkin kuin taikaiskusta miehekkään maskuliinisiksi, joita naiset miehiltä haluavat (jopa vaativat). Minusta tässä on aika paljonkin sellaista ristiriitaa ja kaksinaismoralismia. Ymmärrän kuitenkin hyvin tämän deittimarkkinoilla vallitsevan naisten toiveen sellaisesta maskuliinisen käytöksen omaavan miehen tarpeesta. Sehän tulee pitkälti sieltä evoluutiobiologiasta, jota me ihmiset emme pääse karkuun vielä 2000-luvullakaan kaikesta yhteiskunnallisesta kehityksestä huolimatta. Ihan samasta syystä miehet puolestaan näkevät sellaiset "bossladyt" ei niin naisellisen houkuttelevina deittimarkkinoilla ja sen sijaan haluaisivat löytää niitä empaattisia hoivaajanaisia.

Ps. ylempänä oleva teksti sisältää yleistyksiä ja tiedostan ihmisten olevan yksilöitä sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipailin ainakin niitä maskuliinisia miehiä mukaan. Ehkä kiinnostaisi seurata sen tyyppistä parisuhdetta. Maskuliinisella tarkoitan etenkin sellaisia piirteitä kuin vaikkapa johtajuus, aloitteellisuus, vastuunkanto. Fyysiset ominaisuudet ovat toissijaisia. Haluaisin tällaisen miehen, koska koen, että olen omien piirteideni kanssa liikaa joillekin pehmeämmille miehille. Suhteet kaatuvat siihen, että minä olen lopulta se vahvempi. 

Tässä voi ongelmaksi tulla sellainen asia, että ne hyvin maskuliiniset miehet eivät välttämättä halua juuri ja juuri heitä itseään hieman vähemmän maskuliinisia naisia. Sen sijaan nämä hyvin maskuliiniset miehet usein haluavat niitä itsensä vastakohtia eli hyvin naisellisia ja luonteeltaan pehmeitä naisia.  

Vierailija
1244/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein ymmärrä kohtuutonta Artun dissausta täällä. Omiin silmiini hän erittäinkin söpön näköinen vaaleansinisine silmineen, hiukan ujohko ja lempeän oloinen. Joo, ilmeisesti osallistunut johonkin Maajussi-ohjelmaan mutta so what? Lapset eivät myöskään itselleni olisi mikään kynnyskysymys.

Arttu on ainoa näistä miehistä jonka viereen olisin kävellyt sinne alttarin päähän saakka.

Vierailija
1245/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä tämän kauden naisista ei ole kyllä kuvankaunista nähnytkään

Vierailija
1246/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on tavallisia miehiä, sivistyneemmästä päästä (eli rikolliset ja täysidiootit toki puuttuvat). Eivätkö he ole riittävän maskuliinisia? Vai tarkoitetaanko jotain naisten päiväunta, täydellisen ruumiinrakenteen omaavaa parrakasta möreä-äänistä korstoa - joka kuitenkin on jostain syystä naista vailla? 

Nykyajan naiset ovat menneet sekaisin Netflixin romanttisista draamoista, somen kautta saamastaan simp-miesten huomiosta ja Tinderin chadien kanssa vietetyistä gyllikaruselleista

Tässä on sitten lopputulema kun naiset kiljuu kuorossa: wööööööö, missä kaikki komeat ja maskuliiniset kalsarimallikirurgit on mun Enstitreffit Alttarilla -ohjelmasta? 

Vierailija
1247/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en oikein ymmärrä kohtuutonta Artun dissausta täällä. Omiin silmiini hän erittäinkin söpön näköinen vaaleansinisine silmineen, hiukan ujohko ja lempeän oloinen. Joo, ilmeisesti osallistunut johonkin Maajussi-ohjelmaan mutta so what? Lapset eivät myöskään itselleni olisi mikään kynnyskysymys.

Arttu on ainoa näistä miehistä jonka viereen olisin kävellyt sinne alttarin päähän saakka.

Kyllä jotain outoa on kahden naisen kanssa lapset värkänneessä ukossa joka vieläpä kertoo perheen olevan ykkösasia. Eipä ole näyttänyt olevan kun erot on tullut.

Vierailija
1248/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi ongelmaksi tulla sellainen asia, että ne hyvin maskuliiniset miehet eivät välttämättä halua juuri ja juuri heitä itseään hieman vähemmän maskuliinisia naisia. Sen sijaan nämä hyvin maskuliiniset miehet usein haluavat niitä itsensä vastakohtia eli hyvin naisellisia ja luonteeltaan pehmeitä naisia.  

Vi..ut, typerää keittiöpsykologiaa millä ei ole mitään katetta todellisuuden kanssa. Monilla salijormilla on nimenomaan pareina saleilla myös viihtyviä hyvinkin lihaksikkaita naisia. Miksei myös tavisnaisia mutta olipa muutoin typerä oletus.

Vierailija
1249/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset sanovat hakevansa urheilullista puolisoa, vaikka eivät yhtään pysy urheilevan vauhdissa ja elämänrytmissä kiinni? Jos haet normaalipainoista puolisoa, sano se niin, äläkä puhu urheilullisesta. Janne ei ole urheilullinen eikä hänelle sovi urheilullinen puoliso.

Niin, vähän samaan tyyliin kuin naiset deittiapeissa etsivät "elämässään eteenpäin haluavaa miestä" tai "kunnianhimoista miestä" tarkoittaen tällä haluavansa rikkaan/menestyneen miehen. Kyllä näitä koodeja löytyy myös naisten puolelta.

Vierailija
1250/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset sanovat hakevansa urheilullista puolisoa, vaikka eivät yhtään pysy urheilevan vauhdissa ja elämänrytmissä kiinni? Jos haet normaalipainoista puolisoa, sano se niin, äläkä puhu urheilullisesta. Janne ei ole urheilullinen eikä hänelle sovi urheilullinen puoliso.

Normaalipainon toivomisesta ja sen ääneen sanomisesta suoraan ristiinnaulitaan välittömästi sekä lehdissä että palstoilla, vrt. case maajussi-Mauno.

Joten sitten puhdas penkkiurheilija yrittää kiertää ovelasti koodilla sporttinen, tajuamatta että urheilullisuus ei välttämättä tarkoita hoikkuutta, voi vilkaista vaikkapa moukarinheittäjien keskimääräistä kroppaa verrattuna pitkän matkan juoksijoihin, ja todeta, että eri lajeissa tarvitaan erilaisia ominaisuuksia. 

Eli syynä tähän on naisten kieroilu ja kaksinaismoralismi. Katsokaa siis peiliin, jos tämä "wööö miksi miehet sanoo haluavansa sporttisen naisen kun oikeesti ne haluu hoikan naisen" häiritsee.

Vierailija
1251/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta kun osallistujilla on vaikeuksia parisuhteissa jo aiemmin. Ei ne ongelmat katoa, jollei ITSE ymmärrä kehittää itseään. Tuskin edes silloin ymmärtävät omaa toimintaansa, kun katsovat itseään telkkarista. Sanovat vain, että tuotanto antanut väärän kuvan heistä. "

Asiantuntijoiden tehtävä on näyttää heille kasvunpaikkansa. Muutenhan tässä formaatissa ei ole mitään järkeä. Osallistujat voivat asennoitua kokeiluun,niin että saavat mahdollisuuden parisuhteeseen ja lisäksi ilmaista terapiaa käsitellä ongelmakohtiaan. 

Nytkin Jannelle pitäisi kertoa, mitä asenteissaan ja vastaavasti käytöksessään on korjattavaa. 

No mikä Jannen asenteessa on korjattavaa? Asiantuntijoiden pitäisi kertoa Jannelle, että hänen täytyy oppia kiihottumaan lihavista naisista? Helpommin sanottu kuin tehty...

Vierailija
1252/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää  tämä Janne käyvän samalla salilla, kuin minä ja nostelee sellaisia painoa, mitä hyvin harva pystyy nostamaan. Että ei kannata arvostella onko urheilullinen tai ei, vaikka massaa on. 

Eli AV-totuuden mukaisesti Janne on super sporttinen mies! Hienoa kun tämäkin nyt tuli selvitettyä. 

Vierailija
1253/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä Jannen asenteessa on korjattavaa? Asiantuntijoiden pitäisi kertoa Jannelle, että hänen täytyy oppia kiihottumaan lihavista naisista? Helpommin sanottu kuin tehty...

Fiksumpaahan se on heti antaa ymmärtää ettei kiinnosta kuin esittää "katsotaan mitä tulee".

Vierailija
1254/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Esim. Silja Kosonen on todellakin huippu-urheilija, mitä harva missi taas on. Itsekin ehkä pelkäisin sanoa noille asiantuntijoille, jos toiveissa olisi normaalipainoinen tai jopa hoikka kumppani, semminkin kun noissa asiantuntijoissa on ollut näitä ylipainoisia. Eivät he silti välttämättä olisi moksiskaan - muiden mieltymyksiähän ne ovat. Silti jännittäisi. Asiantuntijoiden pitäisi reippaasti kysyä tarkemmin myös näistä ulkonäköasioista, vaikka ohjelman formaatissa painotetaankin muita asioita.

Hold my beer, sanoi Maajussi-Mauno. Hyvinhän se meni. Vai mitä, NAISET? 

Vierailija
1255/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää  tämä Janne käyvän samalla salilla, kuin minä ja nostelee sellaisia painoa, mitä hyvin harva pystyy nostamaan. Että ei kannata arvostella onko urheilullinen tai ei, vaikka massaa on. 

Elefantitkin pystyvät nostamaan raskaita taakkoja, mutta en kutsuisi niitä urheilullisiksi, sporttisiksi. 

Esim. auto voi olla sporttinen, mutta rekka ei ole sellainen.

Englannin 'sporty' voi tarkoittaa myös näyttävää ja sähäkkää. En tiedä, onko sporttinen-sanalla tätä merkitystä jossain piireissä. 

Tämä lainaamani viesti sai 8 yläpeukkua ja vain yhden (1) alapeukun. Eli ilmeisesti raskaita painoja nostavaa Jannea ei nähdä sporttisena, mutta vastaavasti Katria tai jotain moukaria viskovaa läskiä naista voidaan AV:n logiikalla pitää sporttisena. Hyvin te vedätte, mammat.

Vierailija
1256/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne vaikuttaa perässä vedettävältä mieheltä. Ehkä myös hieman tosikko, mutta omasta mielestään lähes täydellinen...

Veikkaan, että lasten äiti jätti hänet koska ei jaksanut mies lasta.

Veikkaan, että sä puolestaan ajattelet Katrin sinkkuuden johtuvan vain ja ainoastaan siitä ettei Suomessa ole riittävän tasokkaita miehiä noin huippuunsa viritetylle kaunottarelle. Olenko oikeassa sun osalta?

Vierailija
1257/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuo Janne punkero on? Kauhea läskiplösö, joka varmasti ei tee mitään muuta kuin penkkiurheilee päivät pitkät ja salia ei ole nähnytkään. 

Vierailija
1258/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että nuo ohjelman miehet luulee itsestään liikoja.

Vierailija
1259/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuo Janne punkero on? Kauhea läskiplösö, joka varmasti ei tee mitään muuta kuin penkkiurheilee päivät pitkät ja salia ei ole nähnytkään. 

Saattaa hyvinkin ottaa sellaiset 150 kg penkistä jne...ei se mikään löysä läski ole.

Vierailija
1260/22306 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä tiivistyy sellainen hyvesignalointi mitä täydellisimmin. Juuri sellainen, mitä etenkin iso osa naisista harrastaa. Tiedetään siis mitä mihinkin kysymykseen/aiheeseen PITÄÄ vastata, jotta se kuulostaa MORAALISESTI OIKEALTA."

Ja tiedätkö mitä? Kun ihminen tietää mikä on moraalisesti oikea tapa toimia, hän myös toimii niin huomattavasti useammin kuin jos ei välitä pätkääkään siitä mikä se oikea tapa on.

Tämä on se mitä te hyvesignaloinnista aina jauhavat että tajua. Esim. ns. kristillinen moraali perustuu nimenomaan sille että ihminen tietäisi mikä on se oikea tapa toimia. Ei hän aina siihen pysty mutta jos edes yrittää niin lopputulos on parempi kuin jos ei yritä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän