Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (12904)

Vierailija
12001/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan olis kannattanut siellä porealtaassa olla hiljaa, riisua uima-asu itseltään, riisua uima-housut Matilta ja ottaa Matilta vähän poskeen. Luulen, että lopputulos olis eri. 

Mä näen jo kuinka Elisaa syytettäisiin raiskauksesta. Jos Matti ei halua Elisan kosketusta, niin tuo olisi aikamoinen tapa rikkoa niitä Matin rajoja. Fyysisen koskemattomuuden kunnioitus?

Mitä selität? Ihan perus viettelyä. 

Joo, tyyppi ei halua edes pitää kädestä ja meinasit että pienet poreallassessiot on ok.

Vierailija
12002/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjalaisnaisena kommentoin tuohon, että "Lupaukset on aina pidettävä" ellei nyt ole kyse hengenlähdöstä, se ainut poikkeus. 

Siksi ajattelen, että jokaisen osallistujan oltava ohjelma loppuun saakka ihan huolimatta siitä vaikka ei paria tulisikaan.

Tämmöinen ohjelman keskeyttäminen viime vuoden osallistuja-naiselta ja tämän vuoden Juulia lta on väärin ohjelman kumppania kohtaan, tuotantoa kohtaan ja meitä ohjelman seuraajia kohtaan.

Itselle ei tulisi mieleenkään lopettaa kesken ohjelman. Se olis suuri häpeä ja ihan ennen kuulumatonta. 

Julia on selvästi luonteeltaan luovuttaja. 

Sinä olet luonteeltasi jotain pikkuisen pahempaa, ehkä sinäkin voisit toisinaan harkita luovuttamista. 

Miksi luovuttaja-luonne meni sinulla niin tunteisiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12003/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran hymyilyklipin jälkeen paras kohtaus oli Mikon "En mä haluu riehuu". Siis jotenkin niin sympaattinen kaikessa rehellisyydessään.

Toivottavasti Mikko ja Iina löysivät toisistaan kumppanit, eikä arki tule etäännyttämään tätä orastavaa parisuhdetta.

Barking Mad Dog:issa on ihan Katrin hymykoiran näköinen kuonolapsi.

Sillä sivustolla voi klikkailla ilmaisiksi ruokaa Etelä-Afrikan kodittomille koiraparoille 🥣🐶🥣🐕💚

Vierailija
12004/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan Julia edes asentaa häissä lupaamansa tuulilasin Artulle? Todisteet ovat onneksi kaiken kansan nähtävillä.

Ei aio. Eikä aio katsoa samaan suuntaan. Eikä saa kysellä yhtään mitään. Näin ne lupaukset mureni alle viikossa.

Kyllä siihen nyt yli viikko meni. Mutta turhahan se Artun on mitään kysellä kun ei kuitenkaan kuuntele vastausta.

Vierailija
12005/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Nyt ihan oikeasti! "Jos olisit hieman pidempi niin ylettäisit keittiön yläkaapeillekin helpommin".

Voi teitä nuoria naisia. En olisi tullut toimeen kenenkään miehen kanssa, jos en osaisi nauraa heidän humoristisille pikku piikeille vaikka juuri pituudesta. 

Mä sanon yhden syyn: korona. Se erotti nuoret miehet ja naiset entisestään, ja nyt nämä kaksi eri rotua eivät enää millään totu toisiinsa. Ei miehet naisiin, eikä naiset miehiin.

Tiedän nuoria naisia, jotka sanovat olevansa heteroita, mutta voisivat valita naisen kumppanikseen ihan vain sen helppouden takia. Yhtään ei haluta nähdä vaivaa toiseen "rotuun" tutustumiseksi, koska hankalaa ja ahdistavaakin.

Olet pitkälti oikeassa, ja monista (ei jalkasilsa tai peräpukamat :D ) näistä on tutkimuksiakin. Korona kärjisti asioita.

sosiologi

Vierailija
12006/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Vastaus aloitus kysymykseen on vielä paskempi, täälläkin nyt 600 sivua tylsää jankkausta ja jatkuu vaan...

Vierailija
12007/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan olis kannattanut sivellä naisen feromoneja korviensa taa ja hieroa tissejään siellä altaassa. Vähän jalalla kosketella veden alla Matin kulkusia ja katsoa samalla tiiviisti silmiin viekottelevasti hymyillen. Olis lähtenyt se peitto heilumaan. Huutamalla harvoin peenistä saa. 

Vierailija
12008/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ymmärrän täysin, että Julia halusi keskeyttää pelin.

Mitä järkeä olisi pilata koko kesänsä ja kesälomansa hampaita kiristellen sinnittelemällä loppuun asti? Kun kerran oli ilmiselvää, että tästä ei mitään tule. En koe tv-katsojana olevani siinä asemassa, että mun takia pitäisi kärvistellä loppuun saakka, vaikka olisi miten vaikeaa. Eri asia jos tuotannosta olisi sanottu, että missään tapauksessa ei saa keskeyttää. Silloin tästä olisi mustaa valkoisella.

Julia sanoi myös, että jutun jatkaminen olisi antanut mahdollisesti vääriä signaaleja Artulle, että tässä olisi vielä mahiksia jatkoon.

Ja puhe siitä, että Julia puhuu Artusta pahaa selvän takana on myös ihan pötyä. Hänhän sanoi, että oli Artulle kertonut, että ulkonäkökritiikki satuttaa, mutta puheet olivat silti jatkuneet. Totta kai hänen oli myös annettava syyt sille miksi ei halua jatkaa. Eri asia sitten onko Julia psyykkisesti itse

Mitä järkeä osallistua ohjelmaan jos asenne on ettei ainakaan aio kesälomaansa pilata. Se että Julia sanoo jatkamisen antavan mahdollisesti vääriä signaaleja on Julian omaa tulkintaa omasta haluttavuudestaan. Olen samaa kuullut naisilta ja miehiltä jotka luulevat olevansa niin komeita tai kauniita ettei heidän vetovoimaa voi vastustaa ja ainut keino on vaan ignoorata tyyppi.

Vierailija
12009/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan olis kannattanut siellä porealtaassa olla hiljaa, riisua uima-asu itseltään, riisua uima-housut Matilta ja ottaa Matilta vähän poskeen. Luulen, että lopputulos olis eri. 

Mä näen jo kuinka Elisaa syytettäisiin raiskauksesta. Jos Matti ei halua Elisan kosketusta, niin tuo olisi aikamoinen tapa rikkoa niitä Matin rajoja. Fyysisen koskemattomuuden kunnioitus?

Joo, tyyppi ei halua edes pitää kädestä ja meinasit että pienet poreallassessiot on ok.

Kädestä pitely on tunteellista. Ensin pitää olla jotain sutinaa, viettelystä. Käsistä pidellään kiinni myöhemmin. Ensin alkoholia riittävästi ja viettelystä. Näin se on aina mennyt. Ei niin että vaaditaan ja tartutaan käteen. Se mihin tartutaan ensin on alempana. Tulee hormoneja ja sitä kautta kiintymistä. 

Vierailija
12010/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa on se, että tämän sarjan osallistujista osa on niin huonovointisia ja ohjelma koettelee osallistujan hyvinvointia niin kovasti, että joutuvat lopettamaan :( Osa on lääkityksen tarpeessa ja käynyt terapiassakin kuten viime vuoden Taina.

Tämä ON huolestuttavaa.

Vierailija
12011/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valassaan lupasivat vai tutustua toisiinsa. Eivät menneet naimisiin. Mutta edes sitä ei prinsessan sopinut tehdä 

Jaxuhali. 

https://puhelinterapeutit.fi/

Vierailija
12012/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan Julia edes asentaa häissä lupaamansa tuulilasin Artulle? Todisteet ovat onneksi kaiken kansan nähtävillä.

Ei aio. Eikä aio katsoa samaan suuntaan. Eikä saa kysellä yhtään mitään. Näin ne lupaukset mureni alle viikossa.

Kyllä siihen nyt yli viikko meni. Mutta turhahan se Artun on mitään kysellä kun ei kuitenkaan kuuntele vastausta.

Meni alle viikko, on varma tieto.

Vierailija
12013/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niitä, jotka väittävät naisia perättömiksi ilmiantajiksi, kun poliisikuulustelua pukkaa. 

Vierailija
12014/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin musa on itkupillimusaa. Vetoaa varmaan johonkin kansanryhmään, mutta tuollaisia "artisteja" on pilvin pimein. Vain harva oikeasti pääsee isoksi nimeksi. Tuolla karismalla se ei onnistu.

Kyllä symppis Matilla on enemmän karismaa kuin esim itserakkaalla, leuhkalla Cheekillä.

Kyllä on täällä ääni kellossa muuttunut. Taitaa sinitukalla flaksi käydä jatkossa. 

? Täällä Matti on ollut suosikki koko ajan.

Vierailija
12015/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parien välille pitäis saada erotiikkaa. Juottakaa niille alkoholia, laittakaa hämärä valaistus, kyseleminen ja analysointi poikki, ja sitten vuorotellen tehdään toiselle jokin eroottinen ele. Esim. Tanssia tai koskettelua. Tämmöinen että analysoidaan kirkkaassa valossa ei johda suhteisiin vaan riitelyyn. 

Seksuaalisuus on unohdettu kokonaan. Ehkä sitä pelätään nykyään liikaa? Se on kuitenkin suhteiden synnyn kannalta oleellinen elementti. 

Seksipositiivisempi ote ohjelmaan! Tinze vaikka pitämään naisille twerkkaustuntia! Vietelkää ne miehet! Nalkutus myöhemmäksi!

Vierailija
12016/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luovuttaja-luonne meni sinulla niin tunteisiin? 

Joku ei taida nyt tietää mitä tunteisiin meno tarkoittaa. 

Jos sinua ohjaillaan terveempään eikä niin vakavaan suhtautumiseen tosi-tv-ohjelmiin, silloin puhutaan sinun herättelystäsi, ei tunteisiin menosta. 

Vierailija
12017/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopio on sentään yliopistokaupunki.

Kun ei itse ole menossa opiskelemaan  niin yliopistolla ei ole mitään merkitystä. Ei ole menossa opiskelupiireihin.  Ei se yliopisto ole kuopiolaisia miksikään muuttanut.

Yliopistot ovat aika isoja työllistäjiä ja niiden liepeillä on usein myös tutkimusta hyödyntävää bisnestä työpaikkoineen. T omaa kokemusta asiasta.

Ei ainakaan liity Juliaan mitenkään.

Liittyy, jos haluaa tulevat lapsensa korkeakouluun, on kätevää jos se on samalla paikkakunnalla.

Hahhah lapset haluavat usein lähteä

Mulla oli tärkeä peruste koulun valinnalle, ettei tarvitse lähteä PKS:lta mihinkään. Kaikki kaverit kun olivat ja jatkoivat opiskeluja täällä. Olisi ollut tosi vieras ilo missään muualla. Vanhempien luota muutin kyllä omilleen ensimmäisen lukukauden aikana. -ohis.

Vierailija
12018/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niitä, jotka väittävät naisia perättömiksi ilmiantajiksi, kun poliisikuulustelua pukkaa. 

Enkä ole. Olen nainen, jolla on ollut suhteita ja sutinaa koko elämäni. Olisin saanut Matinkin vieteltyä jos olisin ollut tässä ohjelmassa. Peitto olis heilunut. 

Vierailija
12019/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ymmärrän täysin, että Julia halusi keskeyttää pelin.

Mitä järkeä olisi pilata koko kesänsä ja kesälomansa hampaita kiristellen sinnittelemällä loppuun asti? Kun kerran oli ilmiselvää, että tästä ei mitään tule. En koe tv-katsojana olevani siinä asemassa, että mun takia pitäisi kärvistellä loppuun saakka, vaikka olisi miten vaikeaa. Eri asia jos tuotannosta olisi sanottu, että missään tapauksessa ei saa keskeyttää. Silloin tästä olisi mustaa valkoisella.

Julia sanoi myös, että jutun jatkaminen olisi antanut mahdollisesti vääriä signaaleja Artulle, että tässä olisi vielä mahiksia jatkoon.

Ja puhe siitä, että Julia puhuu Artusta pahaa selvän takana on myös ihan pötyä. Hänhän sanoi, että oli Artulle kertonut, että ulkonäkökritiikki satuttaa, mutta puheet olivat silti jatkuneet. Totta kai hänen oli myös annettava syyt sille miksi ei halua

Mitä järkeä osallistua ohjelmaan jos asenne on ettei ainakaan aio kesälomaansa pilata. Se että Julia sanoo jatkamisen antavan mahdollisesti vääriä signaaleja on Julian omaa tulkintaa omasta haluttavuudestaan. Olen samaa kuullut naisilta ja miehiltä jotka luulevat olevansa niin komeita tai kauniita ettei heidän vetovoimaa voi vastustaa ja ainut keino on vaan ignoorata tyyppi.

Ja kuitenkin siitä minigolf-jaksossa Arttu ensin selittää uskovansa että jotain mahdollisuutta kuitenkin on, kunhan Julia nyt vaan saa aikaa. Olen samalla linjalla siitä, että ei ole reilua Arttua kohtaan antaa hänelle turhaa toivoa. Koska nyt näyttää siltä että Arttu kuitenkin toivoo, vaikka "puoliso" ei haluakaan puhua, tai tavata, tulla mökille tai edes pitää sitä sormusta.

Artulla nyt selvästi tunteet valtasivat sydämen vähän liian lujaa ja on varmaan parempi että hänellekin annetaan aikaa palata takaisin maan pinnalle. Ei ole kivaa Arttuakaan kohtaan pitää häntä tv-viihteenä tuossa tilanteessa.

Vierailija
12020/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole. Olen nainen, jolla on ollut suhteita ja sutinaa koko elämäni. Olisin saanut Matinkin vieteltyä jos olisin ollut tässä ohjelmassa. Peitto olis heilunut. 

Vieteltyä...voi v..u mikä sana, olet kaikesta päätellen ainakin viisikymppinen.