Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (9769)

Vierailija
9741/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9742/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia ei halua kuunnella aiheista jotka häntä ei kiinnosta. Jos kysyisi miehiltä ovatko he joutuneet kuuntelemaan naiselta aiheita jotka heitä ei kiinnosta niin veikkaisin et jokainen nostaa käden ylös. Meikit, vaatteet, ratsastus, siivous, sisustus ja mitä näitä nyt on. 

Mitä naiset tuumisivat, jos poikakaveri tai mies pistäisi päähänsä vastamelukuulokkeet, kun kerromme hänelle jostain häntä ei niin kiinnostavasta asiasta. Sehän on hyvin tavallista toimintaa naisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9743/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen todella kaunis, mutta netissä tulee tylyä kritiikkiä tyyliin "muuten kävisi, mutta naaman muoto on väärä". Satutti, mutta sattumalta kun kyseinen tyyppi käveli ohitseni ja KÄÄNSI PÄÄTÄÄN jopa ja hyvä ettei vislannut, niin sain salaa siitä mielihyvää."

Tuntuu lahjalta olla tavis. Eipähän tarvitse rakentaa itsetuntoa toisten pään kääntelyjen varaan. Aivan väärä lähtökohta etsiä puolisoa ulkonäön perusteella, mutta kauniille se ulkonäkö tuntuu usein olevan kirous.

Miten muuten määritellään kauniin ja todella kauniin ero? Miten olet päätynyt siihen, että olet todella kaunis?

rumempi rouva

Ei ole itsetunto kauneuden varassa, vaan sanoin, että se satutti, kun olin valinnut suht onnistuneita kuvia ja joku mies (onneksi emme tutustuneet) sanoi ikävästi, kuten deittipalstoilla voi käydä. Niin sitten, kun hän ei kadulla tunnistanut minua, mutta vaikuttui olemuksestani ja kääntyi katsomaan, niin nauratti, että "jahas no kumminkin kelpasi tälle torvelle, ei vain halunnut edes kahville lähteä, milään ei näille kelpaa..."

Oletko mies, kun tarvii vääntää rautalangasta miten ikävältä voi nettiviha tuntua ja kuinka kivaa on kun "paha" saa palkkansa? Miten olen päätynyt siihen kauneuteen? Siten, että komea isäni hedelmöitti kuvankauniin äitini munasolun ja synnyin, koska raskaus ei mennyt kesken. Siten tähän päädyttiin. 

Mutta nyt kun itsetunnolla lähdit kikkailemaan, niin miten alhaalla pitää olla, että kutsuu itseään rumaksi rouvaksi? Apua...

....ehkä se Elisakin pitää itseään rumana (vaikka on todella todella kaunis loppujen lopuksi) ja se heikko olo itsestä tulee läpi tuona jatkuvana kiukutteluna?

Vierailija
9744/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vikana ihmisessä, joka ei pysty julkisesti esim. halaamaan tai kevyesti suukottamaan kumppania? Itselleni täysi turnoff tuollainen. Luiskaan saman tien. Jannekin on ihme pösilö.

Voi johtua siitäkin, jos ei tunne vetoa toista kohtaan.

Miksi eivät lopettaneet ja tehneet halaamista kotona

Vierailija
9745/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on samanlainen tunteidensa sanoittaja ja terapiatekstin suoltaja kuin viime kauden Taina. Vain muhkupanta puuttuu.

Tuossakin oli taustalla sama asia, kuin nyt Elisalla ja Matilla . Toinen painostaa läheisyyteen heti. Matti oli jo parin päivän päästä  sanonut Tainalle, että miksi tämä edes lähti ohjelmaan, kun ei ymmää "antaa" läheisyyttä (=seksiä)

Älä vääristele. Mistään ei tullut ilmi, että seksiä olisi koetettu saada panostamalla. Matti kysyi ohjelmaan lähtemisen motiivista siksi, että Tanja ei selvästi houkuttanut yrittää jatkaa edes kaverillisessa hengessä kuvauksille varattuja viikkoja pariskuntana, vaan hän erakoitui lähes täysin.

Kainuu-Matti oli outo! Vonkasi Tainalta ja kun ei saanut, niin katseli anovalla ilmeellä. Oudot jutut, anova ilme ja lyhyt mies = ei jatkoon 

Vierailija
9746/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia ei halua kuunnella aiheista jotka häntä ei kiinnosta. Jos kysyisi miehiltä ovatko he joutuneet kuuntelemaan naiselta aiheita jotka heitä ei kiinnosta niin veikkaisin et jokainen nostaa käden ylös. Meikit, vaatteet, ratsastus, siivous, sisustus ja mitä näitä nyt on. 

Mitä naiset tuumisivat, jos poikakaveri tai mies pistäisi päähänsä vastamelukuulokkeet, kun kerromme hänelle jostain häntä ei niin kiinnostavasta asiasta. Sehän on hyvin tavallista toimintaa naisilta. 

Tai mitä isovanhemmat tuumaisivat kun sulloisi napit korvaan heti mummon alkaessa kertoa siitä miten ennenvanhaan aamulla herättiin kukonlaulun aikaan lehmiä lypsämään ja kouluunkin hiihdettiin talvella. Pappa kertoilee tuhannetta kertaa tarinaa siitä miten jokainen kunnon mies osaa itse korjata autonsa eikä miehen tehtävä ole mikään lattian luuttuaminen.

Eihän nuo oikeasti sitä kuulijaa juurikaan kiinnosta mutta kyllä ne kohteliaisuudesta kuunnellaan ja jopa kommentoidaan jotakin keskustelun vuoksi.

Vierailija
9747/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa. Onko nykyään hyväksyttyä laittaa metsurinkuulokkeet päähän jos aihe ei itseä satu kiinnostamaan? Mites se tutustuminen ja uusien kokemusten hakeminen? Omassa turvakuplassa vaan loputtomiin.

Tätä minäkin kummastelin, että johan on pokkaa, laittaa vastamelukuulokkeet kun ei jaksa kuunnella toista :D Ja vasta pari päivää oltu yhdessä.

Ei nämä ihmiset kyllä täysin tavallisia ole. Vai olenko vain liian vanha ymmärtämään, onko tällainen ihan normaalia nykyisin? 

Miettikää jos se Tuulan Miika olisi laittanut vastamelukuulokkeet päähänsä, kun Tuula yritti puhua!!! Netti olisi räjähtänyt.... :D

Olen nainen, mutta mielestäni välillä naiset pääsee helpolla osassa asioita.

Vierailija
9748/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterestin kuvien perusteella Elisalle kelpaisi Erikoisjoukkojen Janne.

Vierailija
9749/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oli Katri tehnyt Jannelle ruokaa Jannen syntymäpäivän kunniaksi. Eikös nämä asu kuvauspäivinä niin kuin yhdessä. Kai sitä kumpikin tekee ruokaa myös toiselle. 

Vierailija
9750/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen todella kaunis, mutta netissä tulee tylyä kritiikkiä tyyliin "muuten kävisi, mutta naaman muoto on väärä". Satutti, mutta sattumalta kun kyseinen tyyppi käveli ohitseni ja KÄÄNSI PÄÄTÄÄN jopa ja hyvä ettei vislannut, niin sain salaa siitä mielihyvää."

Tuntuu lahjalta olla tavis. Eipähän tarvitse rakentaa itsetuntoa toisten pään kääntelyjen varaan. Aivan väärä lähtökohta etsiä puolisoa ulkonäön perusteella, mutta kauniille se ulkonäkö tuntuu usein olevan kirous.

Miten muuten määritellään kauniin ja todella kauniin ero? Miten olet päätynyt siihen, että olet todella kaunis?

rumempi rouva

Ei ole itsetunto kauneuden varassa, vaan sanoin, että se satutti, kun olin valinnut suht onnistuneita kuvia ja joku mies (onneksi emme tutustuneet) sanoi ikävästi, kuten deittipalstoilla voi käydä. Niin sitten, kun hän ei kadulla tunnistanu

Hienoa jos itsetuntosi koostuu muustakin kuin kauneudestasi! 

Nettiviha on ikävä asia, näin vanhempana sitä voi olla vaikea oikein ymmärtääkään.

Minulla on vahva itsetunto, eikä ulkonäkö ole sen pääasiallinen rakennusaine. Siksi voin hyvin vitsailla omalla ulkonäölläni. Enkä sanonut itseäni rumaksi, vaan rumemmaksi, ja varmasti fakta on että olen sinua rumempi. Mitä sitten, onko vakavaa?

Rakastetaan itseämme ja toisiamme tässä maailmassa!

Vierailija
9751/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on samanlainen tunteidensa sanoittaja ja terapiatekstin suoltaja kuin viime kauden Taina. Vain muhkupanta puuttuu.

Tuossakin oli taustalla sama asia, kuin nyt Elisalla ja Matilla . Toinen painostaa läheisyyteen heti. Matti oli jo parin päivän päästä  sanonut Tainalle, että miksi tämä edes lähti ohjelmaan, kun ei ymmää "antaa" läheisyyttä (=seksiä)

Älä vääristele. Mistään ei tullut ilmi, että seksiä olisi koetettu saada panostamalla. Matti kysyi ohjelmaan lähtemisen motiivista siksi, että Tanja ei selvästi houkuttanut yrittää jatkaa edes kaverillisessa hengessä kuvauksille varattuja viikkoja pariskuntana, vaan hän erakoitui lähes täysin.

Kainuu-Matti oli outo! Vonkasi Tainalta ja kun ei saanut, nii

Älä lausu väärää todistusta jnpp. Anoi ennen kaikkea keskustelua.

Mistä keksit että Matti olis lyhyt? Ihan normipituinen. Toinen asia sitten on, miksi pitää olla niin nolo että vaatii että mies on hongankolistaja. Käsittämättömän pinnallista.

Vierailija
9752/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy ohjemaan? Kuka on laukonut loukkauksia huumorin nimiin ja sanonut et vitsi vitsi?

Vierailija
9753/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla pyörii joku pituusfriikki. Joka kaudella jonkun pituudesta tehdään numero. Nyt jankutetaan Julian olevan lyhyt Artun mielestä. Toisaalta Arttu on jonkun mielestä lyhyt. Henni oli liian lyhyt, samoin Jyrki. 

Vierailija
9754/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ainakin yksi pari pysyy yhdessä 

Vierailija
9755/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ukon muna on liian pitkä.

Vierailija
9756/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katsonut kaikki TV:stä tulleet jaksot. Tässä omat ajatukset pareista:

Iina ja Mikko: Yhdessäolo on luontevaa. Tuntuu, että molemmat ovat kiinnostuneita tutustumaan toiseen. Tässä on ollut varmasti paitsi hyvää tuuria (molemmat ihastuivat lähes ensinäkemältä), niin myös sitoutumista siihen, että tästä ohjelmaan osallistumisesta seuraisi jotakin hyvää.

Katri ja Janne:

Katri on aktiivinen, fiksu ja hauska nainen, selvästi yrittää parhaansa mukaan tutustua Janneen. Jannen käytös häämatkalla hieman ihmetytti, koska voisi kuvitella, että edes kuvausten ajan haluaisi olla aktiivinen ja tehdä toisen kanssa asioita. Varsinkin, kun käsittääkseni aktiivista naista toivoi. Janne ei mahdollisesti ole kovin kiinnostunut Katrista, mutta Katri suhtautuu siihen asiaan tosi kypsällä tavalla. Kiinnostuksen puutteellehan ei mitään voi, mutta itse olen sitä mieltä, että Katri olisi Jannelle loistolöytö ja että kannattaisi ottaa tutustuminen tosissaan. Katri tulee joka tapauksessa varmasti kivan kumppanin jossain vaiheessa löytämään.

Matti ja Elisa:

Ei herranjestas. Elisa on naama mutrussa kulkeva töksäyttelijä, joka heti toisessa hetkessä tulee vaatimaan kosketusta. Matti on selvästi tosi herkkä ja ymmärrettävästi ahdistunut Elisan käytöksestä. Elisa ei vaan vaikuta sitä huomaavan ollenkaan, vaan ihmettelee, että missä mättää. Jos sukupuolet olisivat toisin päin, niin asiantuntijatkin varmaan jo jotenkin puuttuisivat Elisan käytökseen. Itseäkin alkaa jo ruudun toisella puolella ahdistaa ja jouduin hyppäämään joidenkin Elisa ja Matti-kohtausten yli. Matti löytää varmasti ihanan kumppanin vielä (ei tule olemaan Elisa).

Julia ja Arttu:

Näyttää siltä, että Julialla on omat rajat kunnossa. En ole ihan varma, että onko Arttu jotenkin epä-älykäs, kun alkaa häämatkalla ulkonäköön liittyviä kommentteja heittelemään vai testaileeko tietoisesti toisen rajoja, koska etsii alistuvaa ja ylitse käveltävää kumppania. Toivon hyvää jatkoa Julialle.

Mainitaan nyt vielä se, että olen itse bi-nainen ja lähtisin mieluiten itse treffeille joko Matin tai Katrin (jos naiset sattuisivat häntä kiinnnostamaan eli todnäk ei) kanssa.

Vierailija
9757/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan koko erikoisjoukot.

Miksi ei ottanut jotain fyysistä rakastajaa ennen kuvauksia, niin olisi saatu pahin kireys pois? Elisa käyttäytyy kuin puutteessa elävä äkäinen incel.

Vierailija
9758/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan koko erikoisjoukot.

Miksi ei ottanut jotain fyysistä rakastajaa ennen kuvauksia, niin olisi saatu pahin kireys pois? Elisa käyttäytyy kuin puutteessa elävä äkäinen incel.

Oletus oli kai että suurin osa ohjelmaan hakeutuvista äijistä suostuu seksiin ja läheisyyteen 

Vierailija
9759/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kaipaa kosketusta enemmän toiset vähemmän. En pystyisi itsekään käskystä koskettelemaan. Se tunne on sisäsyntyinen ei tule vaatimalla.

Vierailija
9760/9768 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Linkkiä laittaa Elisan pinterestiin...