Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9769)
Vierailija kirjoitti:
onko Linkkiä laittaa Elisan pinterestiin...
Onko ees oikea Elisan luoma Pinterest tili vaan jonkun piloillaan tekemä. ?!
Elisa toivoo miestä joka läpsäyttää pakaraan ohimennessään. Matti vaikuttaa kuitenkin mieheltä, joka arvostaa naisia eikä ole tuollainen läpsäyttelijä. Hän on kasvattanut kaksi tyttölasta, joten varmasti myös sitä kautta naisien kohtelu on muuttunut arvostavammaksi. Näillä kahdella on jopa kosketuksessa erilaiset tyylit keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinterestin kuvien perusteella Elisalle kelpaisi Erikoisjoukkojen Janne.
Tai ihan koko erikoisjoukot.
Miksi ei ottanut jotain fyysistä rakastajaa ennen kuvauksia, niin olisi saatu pahin kireys pois? Elisa käyttäytyy kuin puutteessa elävä äkäinen incel.
Oletus oli kai että suurin osa ohjelmaan hakeutuvista äijistä suostuu seksiin ja läheisyyteen
Joo kyllä se on viikossa suostuttava tai ei ole mies tai mikään, tykkäsi toisesta tai ei... Näinkö on? Toivottavasti ei.
Ei pitäisi olettaa niin paljon kaikkea, koska silloin pettyy eniten.
Muumilimunon hyvää ja voisin juoda mukillisen Katrin tai Matin kans.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen katsonut kaikki TV:stä tulleet jaksot. Tässä omat ajatukset pareista:
Iina ja Mikko: Yhdessäolo on luontevaa. Tuntuu, että molemmat ovat kiinnostuneita tutustumaan toiseen. Tässä on ollut varmasti paitsi hyvää tuuria (molemmat ihastuivat lähes ensinäkemältä), niin myös sitoutumista siihen, että tästä ohjelmaan osallistumisesta seuraisi jotakin hyvää.
Katri ja Janne:
Katri on aktiivinen, fiksu ja hauska nainen, selvästi yrittää parhaansa mukaan tutustua Janneen. Jannen käytös häämatkalla hieman ihmetytti, koska voisi kuvitella, että edes kuvausten ajan haluaisi olla aktiivinen ja tehdä toisen kanssa asioita. Varsinkin, kun käsittääkseni aktiivista naista toivoi. Janne ei mahdollisesti ole kovin kiinnostunut Katrista, mutta Katri suhtautuu siihen asiaan tosi kypsällä tavalla. Kiinnostuksen puutteellehan ei mitään voi, mutta itse olen sitä mieltä, että Katri olisi Jannelle loistolöytö ja että kannattaisi o
Kovin Katri toimi kypsällä tavalla, kun teinityttömäisesti valitti lasten äänistä. Todella kaikkea muuta kuin aikuista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun supermaskuliinisen miehen hän tavallaan tarvitsisi, koska on itse maskuliinisempi kuin suurin osa miehistä. Tuollainen ammattitappaja on häntä maskuliinisempi kuitenkin.
Kertokaa nyt miten se Katrin aktiivisuus näkyy? Ei ainakaan sarjassa. Puhuu paljon ja pirteällä äänellä. Sekö on aktiivisuutta? Muuten on ihan yhtä passiivinen kun Jannekin. Molemmat syö ja istuu joka kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan koko erikoisjoukot.
Miksi ei ottanut jotain fyysistä rakastajaa ennen kuvauksia, niin olisi saatu pahin kireys pois? Elisa käyttäytyy kuin puutteessa elävä äkäinen incel.
Oletus oli kai että suurin osa ohjelmaan hakeutuvista äijistä suostuu seksiin ja läheisyyteen
Joo kyllä se on viikossa suostuttava tai ei ole mies tai mikään, tykkäsi toisesta tai ei... Näinkö on? Toivottavasti ei.
Ei pitäisi olettaa niin paljon kaikkea, koska silloin pettyy eniten.
No ei pidä olettaa mutta melko todennäköistä se on että mies antaa ja haluaa tällaisessa ohjelmassa
Eräällä sukulaisellani oli vuosi sitten tapana pitää tavatessamme vastamelukuulokkeita, jos hänen omat lapsensa eivät sattuneet olemaan paikalla. En aluksi jostain syystä edes tajunnut, että tuo on nykyaikainen tapa näyttää toiselle keskisormea näyttämättä keskisormea. Luulin että haluaa oman pienen rauhahetken tai että on todella kiinnostava podcast tai vastaava meneillään.
Mutta ei, se on ihmisen, joka mieltää itsensä muiden yläpuolelle, tapa osoittaa, ettei voisi vähempää tämä ihmissuhde ja sinun jutut kiinnostaa, ja ilmeisesti siis kulttuurisesti oikeaoppinen tapa tehdä tämä joissain piireissä. Toimintatapana sukua ghostaamiselle? Eikä meillä siis silloin kyseisen sukulaisen kanssa (hän siis on veljeni) ollut aktiivista riitaa. Nykyään on välit kyllä poikki, kun myöhemmin itsekin ymmärsin, että velihän kihisee tukahdutettua vihaa minua kohtaan. Ei ole järkeä pitää yhteyksiä sellaiseen ihmiseen. Mutta itse en siis tällasesta vastamelukuuloke-showsta tätä vihaa tajunnut, oletin että sanottaisiin suoraan, jos minusta ei pidetä/jos ei haluta olla tekemisissä.